Muistaako kukaan NRJ mehujäätä, se oli sellainen energia mehujää joka maistui siis energiajuomalle ja myytiin sellaisissa pakkauksissa, jota lips mehujäätä myytiin? En enää löydä edes google haulla kyseistä mehujäätä ja nyt jopa mietin, että olenko kehitellyt jonkinlaisen valemuistin.
Tämä kyseinen mehu jää oli muistaakseni radio kanava NRJ:n tuote ja siinä oli se logo. Jos joku muistaa niin mihin se katosi?
NRJ mehujää
Anonyymi
3
440
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sellaista koskaan nähnyt. Miksi huonolla radiokanavalla olisi ollut oma mehujää. Sieltä ei kertaakaan soitettu mun suosikki artistien musaa, joten enpä enää kuuntele enkä muutenkaan Suomen radiokanavia vaan netistä sellaisia, jotka soittavat mun suosikkiartistien musaa.
- Anonyymi
Muistan! Ite ostin Ruokavarastosta semmosen. En tajuu miks googlesta ei löydy kuvia siitä.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen kun yritin löytää kuvia ja kaikkea netistä , mutta ei vain löydy t. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626