Muistaako kukaan NRJ mehujäätä, se oli sellainen energia mehujää joka maistui siis energiajuomalle ja myytiin sellaisissa pakkauksissa, jota lips mehujäätä myytiin? En enää löydä edes google haulla kyseistä mehujäätä ja nyt jopa mietin, että olenko kehitellyt jonkinlaisen valemuistin.
Tämä kyseinen mehu jää oli muistaakseni radio kanava NRJ:n tuote ja siinä oli se logo. Jos joku muistaa niin mihin se katosi?
NRJ mehujää
Anonyymi
3
493
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sellaista koskaan nähnyt. Miksi huonolla radiokanavalla olisi ollut oma mehujää. Sieltä ei kertaakaan soitettu mun suosikki artistien musaa, joten enpä enää kuuntele enkä muutenkaan Suomen radiokanavia vaan netistä sellaisia, jotka soittavat mun suosikkiartistien musaa.
- Anonyymi
Muistan! Ite ostin Ruokavarastosta semmosen. En tajuu miks googlesta ei löydy kuvia siitä.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen kun yritin löytää kuvia ja kaikkea netistä , mutta ei vain löydy t. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564