Akustisen kannen korjaus

Anonyymi

Akustisessa kitarassa kansi on haljennut kaikukopan reiän reunasta kaulan kiinnitys kolon reunaan saakka. Halkeamia on kaksi noin 3cm välein ei lähtisi palanen kantta pois jos vaan vääntäisi.
Mikä liima käy korjaukseen? Millaiset puuklossit? Minkä kokoiset tueksi sisään?
Kyseessä vanha venäläinen kitara.

8

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannatusta korjailla.

• Anonyymi

Korjaan kitaran kannattipa tahi ei.

• Anonyymi

Venäläiselle kitaralle voi tehdä Pete Townsendit.

• Anonyymi

Onko noissa venäläisissä akustisessa kitaroista kaulan otelauta irti kannesta, jos pitää olla niin kuinka paljon?

• Anonyymi

Venäläinen akustinen kitara paras! Sitä pitää nimittäin soittaa!

• Anonyymi

Ja voi todeta vanhan totuuden: "Soitto on suruista tehty,,murehista muovaeltu" nimittäin
        on niiiin raskasta..nin raskasta soittaa kun kieliä joutuu painamaan sentistä puoleentoista.

Ikäviä kapistuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voi todeta vanhan totuuden: "Soitto on suruista tehty,,murehista muovaeltu" nimittäin
        on niiiin raskasta..nin raskasta soittaa kun kieliä joutuu painamaan sentistä puoleentoista.

Ikäviä kapistuksia.

Se pitää treenata sormiin voimaa!
        Voihan noiden kaulan asentoa muuttaa ja kielien korkeutta.

• Anonyymi

Helppo homma. Kaksi klossia - toinen kannen päälle toinen alle. Kaksi puristinta. Puuliimaa - esim eri-keeper. Ensin liimaa rakoihin - voi tökkiä tikulla jos ei muuten mene. Sitten paperipalat kannen ja klossien erottamiseksi etteivät liimaudu toisiinsa. Sitten puristimilla paketti kasaan. Anna kuivua vuorokausi. Puristimet klossit paperit pois. Ehkä pientä hiontaa tai raaputusta jos paperit tarttuivat. Ja eiku soittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe