missä selvensin muutaman käyttämäni tukinikin käyttöä, ja yritin parhaani mukaan osoittaa ettei mielenterveydessäni ole isoa häikkää?
Josko kolmas kerta toden sanoo, kun varmuuskopioin ne koneelleni. Eka on lähetetty myöhään eilen illalla toiseen ketjuun vastauksena, joka on poistettu. Yön aikana siihen oli tullut vastaus, johon vastasin, mutta tätä vastausta en huomannut varmuuskopioida ennen kun ketju poistui aamulla. Joten toisessa viestissäni referoin lyhyesti sitä aamuista vastaustani mitä tuskin kukaan ehti edes lukemaan.
Luulisi ettei tässä nyt ainakaan ole mitään sääntöjen vastaista, jos vuosikausia on saanut samasta osoitteesta kirjoitella 11 nimimerkillä eikä läheskään aina edes mitään asiaa!
Miksi ylläpito poistaa jatkuvasti viestejäni
67
435
Vastaukset
Huolestuttavampaa sellainen olisi, että joku pyörittäisi jotain valtavaa mielikuvitusystäväporukkaa, johon itsekin uskoisi ihan kybällä. Tän takia munkin mielenterveyttä on vuosikausia palstalla kyseenalaistettu, vaikka ihan selvällä suomen kielellä kesä- tai heinäkuussa 2017 oioin nämä väitteet ja joku vieläpä näki säännöllisesti vaivaa nostaa se ketju esille, tosin en enää edes tiedä onko se olemassa. Mutta täytyy sanoa tälleen asperger-henkilönä, että kyllä valtaosalla palstalaisista meni jo silkan autismin puolelle se huumorintajuttomuus, mitenkään siis oikeita, vaikeasti rajoitteisia autisteja loukkaamatta. Ei se ole mitään rakettitiedettä poimia tuttavapiiristä, somesta, julkisuudesta jne. henkilöitä joilta yhdeltä ottaa nimen perusrakenteen, toiselta tukkatyylin, kolmannelta entusiasmin tiettyyn automerkkiin, joltain ammatin, joltain perheen taloudellisen tilanteen etc. ja yhdistellä niitä sopivasti ettei kukaan tunnista itseään suoraan minkään nimimerkin esikuvaksi 🙄 Ja miettikää, mä olen alter egojeni kautta päässyt osallistumaan Daytona24h-kisaan, Indy500-kisaan, laajentanut yritystoimintaani myös taksi- ja ravintola-alalle, kokenut mitä on palkkatyö siinä ammatissa mitä opiskelin amk:ssa 5vk, kokenut aviokriisejä, kokenut avioeron, ollut välillä vastuullinen ja välillä vähemmän vastuullinen isä, ja jopa pyöräyttänyt näin sateenkaarihenkisenä, neutraali-liikennemerkkisenä ajankohtana kolme eri väristä muksuakin 😮 Ja jum41auta säästänyt pitkän pennin ja metrikaupalla hirttoköyttä kun olen välttänyt noita kaikkea oikeassa elämässä! 😂
- Anonyymi
Nyt sinä siis vihdoinkin myönnät olevasi trollaileva valehtelija. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Aamulla tosiaan vastasin Palstakamulle, että ilmeisen onnistunut trollausprojekti ollut kun useita vuosia porukka on luullut mun olevan syvälläkin niissä maailmoissa. Ja kuvailin myös sitä, että varsinkin parhaiden palstakamujeni Bickyn ja Maken kohdalla ideat alkoivat loppua kesken, kun äijät ovat ruumiinrakenteeltaan suunnilleen kyborgeja, Amerikan kiertue on ollut varsin menestyksekäs heille viime vuosina, autoina on keulivat jyystö-truckit jne. 😄 Jotenkin vaikea enää pistää paremmaksi kuin ajamaan Daytona-voitto yhdessä RDR2-hahmo Micahin kanssa, osallistumaan Indy500-kisaan samankaltaisella värityksellä kuin Mazepin & Haas-tiimi formuloissa, mutta "Ural Kali" oli ymmärrettävästi tarkoituksella kirjoitettu väärin jne.
Ja tosiaan se, että Darkkis toimi muutama vuosi sitten todella rasittavasti kun öisin nosteli kymmenkunta Bicky tai Timppa-ketjua ylös sinänsä tyhjänpäiväisillä kysymyksillään näille nimimerkeille, mutta sittemmin kylläkin rauhoittui tässä asiassa. Mutta Darkkiksen poistuminen/poistaminen palstalta on jotenkin latistanut näiden keskustelujen dynamiikkaa eikä se ole aina välttämättä ollut erityisen viihdyttävää itselle, eikä varmaan muillekaan että näiden prätkähiirien sun muiden kanssa käydään dialogia missä lähinnä kehutaan ja kompataan toinen toisiamme.
Ja kuten sanoinkin, niin ei Make ajanut 400km/h vauhdilla betoniseinään, Bicky nyt on sellainen kyborgi että selviää aina kaikista elämän ylä- ja alamäistä, eikä Jormakaan tietääkseni ole jäänyt pettäneen tunkin alle hitsatessaan poikansa Toyotaa. Että ei tässä mitään hautajaisia sinänsä vietetä, just sayin' 😉Niin ja siis aamupäivällä laadin oman ketjun aiheesta, johon linkitin tuon saman eilisiltaisen vastauksen (nyt vähän muokattu) sekä sen aamuisen vastaukseni "uudelleenkirjoituksen" kun siitä ei tullut alunperin otettua varmuuskopiota.
Kommentoin ketjuasi liittyen tuohon mielenterveysteemaan ja sen loukkaamattomuuteen.
Tulin nyt siihen tulokseen ettei kannata kirjoittaa eikä tuhlata turhaan aikaa.
Kiitin myös sinun omista kirjoituksistasi elämänkokemuksistasi ja tunnelmistasi. Aattelen, että kiusa se on pienikin kiusa kun viestejä poistellaan.
☀️🙂tigrutoivottaa kirjoitti:
Kommentoin ketjuasi liittyen tuohon mielenterveysteemaan ja sen loukkaamattomuuteen.
Tulin nyt siihen tulokseen ettei kannata kirjoittaa eikä tuhlata turhaan aikaa.
Kiitin myös sinun omista kirjoituksistasi elämänkokemuksistasi ja tunnelmistasi. Aattelen, että kiusa se on pienikin kiusa kun viestejä poistellaan.
☀️🙂Huomasin, ja olin vastaamassa, mutta viestin lähettäminen epäonnistui ja tuli pahaenteinen "pahus, sivua ei löytynyt ruutu".
Olin sanomassa, että mä olen tällä nimimerkillä kirjoittanut aina ihan tosijuttuja omasta elämästäni, ja viime aikoina ihan tarkoituksellakin mahdollisimman rehellisesti niin kivoista kuin ikävistäkin asioista, enkä niinkään minkään vaaleanpunaisten lasien läpi, kuten tänä päivänä monella on tapana luoda oma ulkokuorensa netissä tai somessa. Mutta se on kiva kuulla että tyylini "periksenä" on ollut kiinnostava 😊✌ Ja jos olet palstalla ollut vasta ihan muutaman vuoden, niin nimimerkkini alkuperähän juontaa juurensa vuoteen 2012 jolloin eka nimimerkkini oli periaatteen mies.peris234 kirjoitti:
Huomasin, ja olin vastaamassa, mutta viestin lähettäminen epäonnistui ja tuli pahaenteinen "pahus, sivua ei löytynyt ruutu".
Olin sanomassa, että mä olen tällä nimimerkillä kirjoittanut aina ihan tosijuttuja omasta elämästäni, ja viime aikoina ihan tarkoituksellakin mahdollisimman rehellisesti niin kivoista kuin ikävistäkin asioista, enkä niinkään minkään vaaleanpunaisten lasien läpi, kuten tänä päivänä monella on tapana luoda oma ulkokuorensa netissä tai somessa. Mutta se on kiva kuulla että tyylini "periksenä" on ollut kiinnostava 😊✌ Ja jos olet palstalla ollut vasta ihan muutaman vuoden, niin nimimerkkini alkuperähän juontaa juurensa vuoteen 2012 jolloin eka nimimerkkini oli periaatteen mies.Aiemmin kirjoittelin joskus enemmän ja nykyisin suht.vähän. Tuo mielenterveys on itselleni sellainen sydämen asia ja näitä kirjoituksia seuranneena en sulata minkäänlaista toisen ihmisen halveksuntaa tai terveydentilan potaskointia somessa. Kellään meistä ei ole varaa siihen.
Jos se on tuo rehellisyys tai aitous omasta tilanteestasi joka pistää henkilöhyökkäämään ja kirjoittamaan "vidduiluja". En tunne enkä tunnista käyttämiäsi nikkejä enkä muitakaan hahmoja joista täällä on kirjoitettu, muttei sillä ole väliä. Asia on se johon reagoin. Voisin liittyä tähän nimimerkillä periaatteen nainen 😅tigrutoivottaa kirjoitti:
Aiemmin kirjoittelin joskus enemmän ja nykyisin suht.vähän. Tuo mielenterveys on itselleni sellainen sydämen asia ja näitä kirjoituksia seuranneena en sulata minkäänlaista toisen ihmisen halveksuntaa tai terveydentilan potaskointia somessa. Kellään meistä ei ole varaa siihen.
Jos se on tuo rehellisyys tai aitous omasta tilanteestasi joka pistää henkilöhyökkäämään ja kirjoittamaan "vidduiluja". En tunne enkä tunnista käyttämiäsi nikkejä enkä muitakaan hahmoja joista täällä on kirjoitettu, muttei sillä ole väliä. Asia on se johon reagoin. Voisin liittyä tähän nimimerkillä periaatteen nainen 😅Juu kyllähän moni kirjoittamani asia sivuaa mielenterveysjuttuja, jotka ovat olleet omassa elämässänikin ajankohtaisia, mutta en tosiaan ole mihinkään mielikuvitusystäviin eli luomiini trollihahmoihin ikinä uskonut tosissani, vaikka jotkut kovin niin väittivät, ja kohta varmaan tätäkin ketjua väitetään valehteluksi samalla kun joku anonyymi "käy pizzalla" Bickyn raflassa 😂
No Bicky Royal hampurilaismainoksen mieheltä et varmaan ole voinut välttyä palstalla pyöriessä, niin sehän se oli "suomityttö" hahmon ihastus jo vuonna 2012 mutta myöhemmin "muutti" Suomeen ja ryhtyi kirjoittamaan itsekin palstalle. Muut hahmot liittyykin kaikki jonkun mutkan kautta häneen, eli ovat Bickyn kavereita, sukulaisia, exiä, lasten isäpuoli, Bickyn appiukko, tämän setämies kaveri lähikuppilasta, hänen poikansa jne. 😁 Menisi liian monimutkaiseksi lähteä perkaamaan koko vyyhtiä kunnolla 😂peris234 kirjoitti:
Juu kyllähän moni kirjoittamani asia sivuaa mielenterveysjuttuja, jotka ovat olleet omassa elämässänikin ajankohtaisia, mutta en tosiaan ole mihinkään mielikuvitusystäviin eli luomiini trollihahmoihin ikinä uskonut tosissani, vaikka jotkut kovin niin väittivät, ja kohta varmaan tätäkin ketjua väitetään valehteluksi samalla kun joku anonyymi "käy pizzalla" Bickyn raflassa 😂
No Bicky Royal hampurilaismainoksen mieheltä et varmaan ole voinut välttyä palstalla pyöriessä, niin sehän se oli "suomityttö" hahmon ihastus jo vuonna 2012 mutta myöhemmin "muutti" Suomeen ja ryhtyi kirjoittamaan itsekin palstalle. Muut hahmot liittyykin kaikki jonkun mutkan kautta häneen, eli ovat Bickyn kavereita, sukulaisia, exiä, lasten isäpuoli, Bickyn appiukko, tämän setämies kaveri lähikuppilasta, hänen poikansa jne. 😁 Menisi liian monimutkaiseksi lähteä perkaamaan koko vyyhtiä kunnolla 😂Aattelen, että ihmiset purkavat ja avaavat sielun maisemaansa tänne eri tavoin, kuka trollihahmoilla kuka mitenkin. Kirjoittaminen onkin terapeuttista vaikka on siinä omat vaaransakin jos olet kovin vilpitön ja liian auki tällaiselle kanavalle.
Koronan alkupuolella uutisoitiin jo muutaman kuukauden jälkeen, että mielenterveysongelmat olivat nelinkertaistuneet. Mitä ne ovat tänä päivänä tai ensi syksynä? Julkinen terveydenhuolto ei vedä ja yksityiset palvelut ovat totaalisen tukossa. Siihen vielä päälle soteuudistus niin pommi on valmis.
Toki olen huomannut mainitsemiesi nimimerkkien täällä vilahtavan , mutta en ole niiden äärelle tietoisesti pysähtynyt lukemaan. Ehkäpä mielikuvitushahmoille elämän luominen saattaa palvella omaa mielen maisemaa. Olihan meillä lapsuudessakin leikkimme, nuket, autot, barbit ja unilelumme. Leikkimielisyys ja oma sisäinen lapsi on hyvä säilyttää mukanaan.
Täällä palstalla vain hyväntahtoisuus usein unohtuu ja tilalle tulee haukkuminen ja pahan kylväminen. Sitä vastustan enkä halua hyväksyä. 😔tigrutoivottaa kirjoitti:
Aattelen, että ihmiset purkavat ja avaavat sielun maisemaansa tänne eri tavoin, kuka trollihahmoilla kuka mitenkin. Kirjoittaminen onkin terapeuttista vaikka on siinä omat vaaransakin jos olet kovin vilpitön ja liian auki tällaiselle kanavalle.
Koronan alkupuolella uutisoitiin jo muutaman kuukauden jälkeen, että mielenterveysongelmat olivat nelinkertaistuneet. Mitä ne ovat tänä päivänä tai ensi syksynä? Julkinen terveydenhuolto ei vedä ja yksityiset palvelut ovat totaalisen tukossa. Siihen vielä päälle soteuudistus niin pommi on valmis.
Toki olen huomannut mainitsemiesi nimimerkkien täällä vilahtavan , mutta en ole niiden äärelle tietoisesti pysähtynyt lukemaan. Ehkäpä mielikuvitushahmoille elämän luominen saattaa palvella omaa mielen maisemaa. Olihan meillä lapsuudessakin leikkimme, nuket, autot, barbit ja unilelumme. Leikkimielisyys ja oma sisäinen lapsi on hyvä säilyttää mukanaan.
Täällä palstalla vain hyväntahtoisuus usein unohtuu ja tilalle tulee haukkuminen ja pahan kylväminen. Sitä vastustan enkä halua hyväksyä. 😔Joo, mä tein alkuun sen virheen että kuvailin kai liian tunnistettavasti joitain asioita ja olen jälkikäteen tullut siihen tulokseen että todennäköisesti joku tunnisti mut aikoinaan Irc-Galleriasta tai Kuvakkeesta palstalla kertomieni tuntomerkkien perusteella, mutta en ollut tajunnut töhriä autoni rekkaria tuolloin. Siitähän oli helppo selvittää kuka olen, ja vihjailla palstalla asiasta, mutta siitä meni silti muistaakseni monta vuotta kun joku vuonna 2018 vuosi nimeni yms. tänne. Sen jälkeen mun asema onkin ollut täällä vähän sellainen, että miksi enää suotta pidätellä juuri mitään jos joka tapauksessa on jo housuissa 😂🙄
Mun mielenterveysongelmat ovat oireilleet jo kauan ennen koronaa, ja melkeinpä sanoisin omalla kohdallani että koronavuoden aikana olen voinut mielestäni paremmin kuin pitkään aikaan, mutta näin ei toki läheskään kaikilla ole, valitettavasti. Tosin pitää muistaa että koulukiusaaminen, pettymykset naisasioissa, äitini vakava sairastelu, mun jonkinasteinen omaishoitajuus, oma päihdeongelma yms. kaikki ajoittuivat ennen koronaa, ja täällä kotinurkissa ollessa noitakin asioita on ollut ihan riittämiin aikaa pohtia ja työstää.peris234 kirjoitti:
Joo, mä tein alkuun sen virheen että kuvailin kai liian tunnistettavasti joitain asioita ja olen jälkikäteen tullut siihen tulokseen että todennäköisesti joku tunnisti mut aikoinaan Irc-Galleriasta tai Kuvakkeesta palstalla kertomieni tuntomerkkien perusteella, mutta en ollut tajunnut töhriä autoni rekkaria tuolloin. Siitähän oli helppo selvittää kuka olen, ja vihjailla palstalla asiasta, mutta siitä meni silti muistaakseni monta vuotta kun joku vuonna 2018 vuosi nimeni yms. tänne. Sen jälkeen mun asema onkin ollut täällä vähän sellainen, että miksi enää suotta pidätellä juuri mitään jos joka tapauksessa on jo housuissa 😂🙄
Mun mielenterveysongelmat ovat oireilleet jo kauan ennen koronaa, ja melkeinpä sanoisin omalla kohdallani että koronavuoden aikana olen voinut mielestäni paremmin kuin pitkään aikaan, mutta näin ei toki läheskään kaikilla ole, valitettavasti. Tosin pitää muistaa että koulukiusaaminen, pettymykset naisasioissa, äitini vakava sairastelu, mun jonkinasteinen omaishoitajuus, oma päihdeongelma yms. kaikki ajoittuivat ennen koronaa, ja täällä kotinurkissa ollessa noitakin asioita on ollut ihan riittämiin aikaa pohtia ja työstää.Onhan tuossa sun elämän tarinassa sellaista kampetta ettei monikaan tuota kaikkea olisi kestänyt, mutta näköjään olet saanut oman pakkasi kasattua hyvin "mielikuvituskavereilla tai ilman"😅.
Tämä puskista huuteleminen ja haukkuminen on kummallinen ilmiö täällä. Sitä en lakkaa koskaan ihmettelemästä. Murrosikäisiltä sitä kuulee ja heidän ikäkauteensa se sopiikin, mutta aikuisilta sitä jotenkin odottaa enemmän. Ihmisenä oleminen ja kasvaminen on koko elämän mittainen matka. Itse kullakin meistä.
🙂tigrutoivottaa kirjoitti:
Onhan tuossa sun elämän tarinassa sellaista kampetta ettei monikaan tuota kaikkea olisi kestänyt, mutta näköjään olet saanut oman pakkasi kasattua hyvin "mielikuvituskavereilla tai ilman"😅.
Tämä puskista huuteleminen ja haukkuminen on kummallinen ilmiö täällä. Sitä en lakkaa koskaan ihmettelemästä. Murrosikäisiltä sitä kuulee ja heidän ikäkauteensa se sopiikin, mutta aikuisilta sitä jotenkin odottaa enemmän. Ihmisenä oleminen ja kasvaminen on koko elämän mittainen matka. Itse kullakin meistä.
🙂Juu, tuossahan ne pääkohdat tulikin mainittua ja suuri osa asioista ovat jollain tavalla vaikuttaneet toinen toisiinsa, tai niissä on ollut syy-seuraussuhde, mutta kokonaisuutena vähän sellainen köyhän miehen Jere Karalahden tarina 😅
Mitä se keneltäkään on ollut pois, jos olen ns. ollut myötäiloinen Maken menestyksestä kilpa-autoilussa, kun oma karting ura ei paljoa hurraamisen aihetta jättänyt 🤷♂️ Tai jos aikoinaan olin karting-varikoilla salaa kateellinen joillekin isä-poika kaksikoille, jotka selvästi olivat hyvissä väleissä keskenään, ja joskus sellaisia näkee työjuttujen parissakin, niin mieluummin sitä Jorman ja Jeren, sekä Bickyn ja Bicky Jr:n kirjoitti hyviin väleihin kuin totaaliseen välirikkoon 🤷♂️ Ja jos he "kaveerasivat" mun kanssa, niin voivoi jos joku anonyymi koki jäävänsä äijäporukan huomion ulkopuolelle, ei ollut tarkoitus. Jaxuhali. 🤷♂️
Oletko psykoosissa?
No just, tulihan se sieltä. Sanon mä täällä mitä vain, niin aina joidenkin mielestä se on väärin tai oikeuttaa henkilöhyökkäystä ja ad hominem argumenttivirhettä muistuttaviin kommentteihin, joille toisaalta olen käytännössä jo immuuni.
Mutta jos tän asian selventäminen palstalla on pahempi rike, kuin spämmääminen yli kymmenellä trollihahmolla vuodesta 2015 alkaen, niin pitää tosissaan harkita tän palstan jättämistä kokonaan.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No just, tulihan se sieltä. Sanon mä täällä mitä vain, niin aina joidenkin mielestä se on väärin tai oikeuttaa henkilöhyökkäystä ja ad hominem argumenttivirhettä muistuttaviin kommentteihin, joille toisaalta olen käytännössä jo immuuni.
Mutta jos tän asian selventäminen palstalla on pahempi rike, kuin spämmääminen yli kymmenellä trollihahmolla vuodesta 2015 alkaen, niin pitää tosissaan harkita tän palstan jättämistä kokonaan.Oletko jan ehkä sinunkin on aika mennä nukkumaan nyt ei ole tervettä ja oletko simiti yllättävän paljon täällä on pipi päitä
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Mutta jos tän asian selventäminen palstalla on pahempi rike, kuin spämmääminen yli kymmenellä trollihahmolla vuodesta 2015 alkaen, niin pitää tosissaan harkita tän palstan jättämistä kokonaan.Ehkä on parempi että jätät palstan eli lopetat nyt heti ja poistat kaikki nimimerkit ja katsotaan jääkö tänne montakaan nimimerkkiä tai yleensä ketään taitaa olla yhden miehen showta kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä on parempi että jätät palstan eli lopetat nyt heti ja poistat kaikki nimimerkit ja katsotaan jääkö tänne montakaan nimimerkkiä tai yleensä ketään taitaa olla yhden miehen showta kaikki
Ole sinä tolvana hiljaa. Sinulta ei ole kysytty mitään.
Etkö pelkää yhtään sellaista, että mielikuvituskaverisi Bicky tai vaikka Porarin Make pyytää sinut mukaan kadulle teemalla "Tapetaan joku!" ?
Eikö sinulla ole ketään tosielämän ystävää tai omaista, jolta pyyttää apua ja mennä hoitoon?- Anonyymi
Hän tarvis nyt ammatti apua pelkäät että tekee itselleen peruuttamatonta eli tunnustaa nimimerkkejään ja pelkään että surmaa itsensä tai jotain nyt hänellä on hätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tarvis nyt ammatti apua pelkäät että tekee itselleen peruuttamatonta eli tunnustaa nimimerkkejään ja pelkään että surmaa itsensä tai jotain nyt hänellä on hätä
Ehkä rupeaa päänuppi sekoomaan kun on aivan yksin kotona ei rakasta äitiä enään eli aivan yksin ja nyt vasta alkaa tajuamaan että on yksin ja tinderit lopetti ja paljastelee nimimerkkejään ja katuu tekemisiään huolestuttaa
En vastaa asiattomiin viesteihin, ja toivon ylläpidolta sen verran malttia että poistavat mieluummin yksitellen asiattomuuksia, eikä samalla vaivalla koko ketjua. Tuskin tää kovin montaa päivää on muutenkaan kovin aktiivinen, ja todennäköisesti syö huomiota muista ketjuista, niin tuskin tässä normaalia enempää on työsarkaa katsoa mitkä kommentit joutaa roskiin ja onko mun aloituksessa jotain sääntöjenvastaista, mitä mielestäni ei ole.
Minä uskon, että täällä on joku, joka osaa poistattaa koko ketjun botin avulla, tai kuuluu ylläpitoon.
Välillä tulee jotain viestejä, mitkä poistuu sen siliän tien ja jää vaan vellikelloon merkintä.
Mutta se on jo minulle tullut selväksi, ettei sivuston pitäjää kiinnosta oätkääkään mitä täällä kukakin kikkailee. Että valitettavaa...🤷♂️Vaikea sanoa mistä johtuu, mutta ei se politiikka tai automatiikka ole ollut tosiaankaan aina ihan johdonmukainen.
Mutta voi sen asian jokainen ajatella toisinpäinkin, myös ylläpidossa. Jos mä olen kuutisen vuotta jaksanut kirjoitella usealla trollihahmolla ja kaikkiaan ehkä nelisen vuotta taistellut tuulimyllyjä vastaan väittämällä näitä oikeiksi ihmisiksi, niin ihan samalla intensiteetillä osaan kyllä postata tätäkin asiaa niin kauan, että mielestäni se on ollut tarpeeksi kauan palstalla ja mahdollisimman moni vakiokirjoittaja tai anonyymi vakiotrolli on tän lukenut. Ja nythän mulla on noista keskeisistä viesteistäni varmuuskopiot sekä kuvankaappaukset koneella, niin heitän ihan pallon ylläpidolle, että antaako olla yhden ketjun aktiivisena aiheen tiimoilta vai huvittaako näitä siivoilla päivittäin 🤷♂️peris234 kirjoitti:
Vaikea sanoa mistä johtuu, mutta ei se politiikka tai automatiikka ole ollut tosiaankaan aina ihan johdonmukainen.
Mutta voi sen asian jokainen ajatella toisinpäinkin, myös ylläpidossa. Jos mä olen kuutisen vuotta jaksanut kirjoitella usealla trollihahmolla ja kaikkiaan ehkä nelisen vuotta taistellut tuulimyllyjä vastaan väittämällä näitä oikeiksi ihmisiksi, niin ihan samalla intensiteetillä osaan kyllä postata tätäkin asiaa niin kauan, että mielestäni se on ollut tarpeeksi kauan palstalla ja mahdollisimman moni vakiokirjoittaja tai anonyymi vakiotrolli on tän lukenut. Ja nythän mulla on noista keskeisistä viesteistäni varmuuskopiot sekä kuvankaappaukset koneella, niin heitän ihan pallon ylläpidolle, että antaako olla yhden ketjun aktiivisena aiheen tiimoilta vai huvittaako näitä siivoilla päivittäin 🤷♂️Kyllä jos joku jaksais perata tämänkin sivuston jonkun ylläpidon kanssa ja miettiä mikä täällä maksaa saattais sivuston ylläpitäjäkin kiinnostua.
Siis enpä ihmettelis vaikka moderaattorina olisi joku palstan aktiivi. 🤔peris234 kirjoitti:
Vaikea sanoa mistä johtuu, mutta ei se politiikka tai automatiikka ole ollut tosiaankaan aina ihan johdonmukainen.
Mutta voi sen asian jokainen ajatella toisinpäinkin, myös ylläpidossa. Jos mä olen kuutisen vuotta jaksanut kirjoitella usealla trollihahmolla ja kaikkiaan ehkä nelisen vuotta taistellut tuulimyllyjä vastaan väittämällä näitä oikeiksi ihmisiksi, niin ihan samalla intensiteetillä osaan kyllä postata tätäkin asiaa niin kauan, että mielestäni se on ollut tarpeeksi kauan palstalla ja mahdollisimman moni vakiokirjoittaja tai anonyymi vakiotrolli on tän lukenut. Ja nythän mulla on noista keskeisistä viesteistäni varmuuskopiot sekä kuvankaappaukset koneella, niin heitän ihan pallon ylläpidolle, että antaako olla yhden ketjun aktiivisena aiheen tiimoilta vai huvittaako näitä siivoilla päivittäin 🤷♂️Varoitan vaan, että saman ketjun spämmääminen johtaa pitkiin banneihin. Nimimerkillä kokemusta on.
Kerran kun joku vuoti täällä joko itse oman nimensä, tai sitten joku hänen tuttunsa vuoti sen, ja minä käytin sitä viestissäni, koko nimimerkkini poistettiin pysyvästi. Ylläpito on aika mielivaltainen.Palstakamu kirjoitti:
Varoitan vaan, että saman ketjun spämmääminen johtaa pitkiin banneihin. Nimimerkillä kokemusta on.
Kerran kun joku vuoti täällä joko itse oman nimensä, tai sitten joku hänen tuttunsa vuoti sen, ja minä käytin sitä viestissäni, koko nimimerkkini poistettiin pysyvästi. Ylläpito on aika mielivaltainen.Joo, en usko että avautumisessani oli sinänsä mitään sääntöjen vastaista, mutta kirjoitin sen tosiaan alkujaan vastaukseksi suht asiattomaan ketjuun, kopioin tekstin siitä suoraan Windowsin Muistio-ohjelmaan tms mitä pidän usein taustalla auki, ja liitin sen sellaisenaan myöhemmin omaan aloitukseen, ja tosiaan muokkasin sitä hiukan ennen kuin kokeilin kolmatta kertaa jolloin näköjään sai jäädä. Tuossa alempana mähän analysoin asiaa ja rivien välistä vähän pahoittelen ylläpidon ryöpytystä, vaikka anteeksipyyntöön en aio taipua kaikkien näiden vuosien jälkeen. Tuskin esim Trump, Putin, tai muut alfatkaan sellaiseen nöyristelyyn ryhtyisi. Mutta varmaan ne pari ekaa yritystä oli ihan perusteltua poistaa kun asiaa tarkemmin ajattelee.
- Anonyymi
"Minä uskon, että täällä on joku, joka osaa poistattaa koko ketjun botin avulla, tai kuuluu ylläpitoon."
.." tai kuuluu ylläpitoon."
No niin, siinä sulle foliohattuasi! Musta tuo on ollut ilmiselvä asia jo vuosikausia.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
"Minä uskon, että täällä on joku, joka osaa poistattaa koko ketjun botin avulla, tai kuuluu ylläpitoon."
.." tai kuuluu ylläpitoon."
No niin, siinä sulle foliohattuasi! Musta tuo on ollut ilmiselvä asia jo vuosikausia.
xLinerJuu. Tää on hiukan mädähkö mesta...
- Anonyymi
Huolestuttavaa ettei sulla ole naista. Menes nyt etsimään joku nainen itsellesi.
Aa okei, eli ilmeisesti kuulun tällä palstalla jonkinlaiseen vähemmistöön, jos ~30 ikäisenä miehenä olen sinkkuna, kun se tuolla tavalla huolettaa 🤔
Silti en usko siihen että nainen löytyy automaattisesti etsimällä, ainakaan että olisi kovin todennäköistä löytää "se oikea". Eiköhän se tule vastaan jossain yhteydessä jos on tullakseen, tai miksipä ei etsimälläkään jos joskus tulevaisuudessa palaan Tinderiin, mutta mulle tekee tällä hetkellä ihan hyvää olla sinkkuna, ja mieluummin sitten kun/jos tapaan jonkun naisen, niin olisin toivottavasti mahdollisimman paras versio omasta itsestäni sillä hetkellä, mitä en varmaan missään aiemmassa suhteessani ole tainnut olla. Eli enemmän tai vähemmän aina voinut huonosti, juonut, tehnyt helppoja kaatoja jonkun tyhjyydentunteen täyttämiseen, ollut keskellä äitini viimeisiä elinvuosia tai välittömästi hänen poismenon jälkeen jne.
Tsemppiä sullekin etsintään, jos et ole omaasi vielä löytänyt ✌- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Aa okei, eli ilmeisesti kuulun tällä palstalla jonkinlaiseen vähemmistöön, jos ~30 ikäisenä miehenä olen sinkkuna, kun se tuolla tavalla huolettaa 🤔
Silti en usko siihen että nainen löytyy automaattisesti etsimällä, ainakaan että olisi kovin todennäköistä löytää "se oikea". Eiköhän se tule vastaan jossain yhteydessä jos on tullakseen, tai miksipä ei etsimälläkään jos joskus tulevaisuudessa palaan Tinderiin, mutta mulle tekee tällä hetkellä ihan hyvää olla sinkkuna, ja mieluummin sitten kun/jos tapaan jonkun naisen, niin olisin toivottavasti mahdollisimman paras versio omasta itsestäni sillä hetkellä, mitä en varmaan missään aiemmassa suhteessani ole tainnut olla. Eli enemmän tai vähemmän aina voinut huonosti, juonut, tehnyt helppoja kaatoja jonkun tyhjyydentunteen täyttämiseen, ollut keskellä äitini viimeisiä elinvuosia tai välittömästi hänen poismenon jälkeen jne.
Tsemppiä sullekin etsintään, jos et ole omaasi vielä löytänyt ✌Mielisairailta puuttuu usein sairaudentunto. Siksi varmaan niin uutterasti jaksoit väittää spämmihahmojasi todellisiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mielisairailta puuttuu usein sairaudentunto. Siksi varmaan niin uutterasti jaksoit väittää spämmihahmojasi todellisiksi.
Joo, voit olla oikeassa. Asperger-henkilöt kun saattavat pitää omia juttujaan hauskoina, vaikka muut olisivat jo kyllästyneet aikoja sitten. Silti termi mielisairas ei mielestäni ole ihan 2020-lukua.
peris234 kirjoitti:
Joo, voit olla oikeassa. Asperger-henkilöt kun saattavat pitää omia juttujaan hauskoina, vaikka muut olisivat jo kyllästyneet aikoja sitten. Silti termi mielisairas ei mielestäni ole ihan 2020-lukua.
Ja saattavat olla ns. sokeita sille, että muut eivät välttämättä pidä samoja juttuja hauskoina.
Ääh. Ylläpito nyt vapaaehdoisten modeääliöiden kanssa poistelee mielivaltaisesti viestejä. Jopa minun kirjoittamia viestejä on poistettu.
Turha tuosta on draamaa tehdä. Vapaaehtoiset ätmimodet nyt käyvät välillä millä tuulella käyvät. Tankar: Koillinen Kaakko 14 3 selkeä, Majakari...- Anonyymi
Et kyllä ole ytmi
- Anonyymi
Kuulostaa sille että joku on kateellinen sinulle ja poistattaa siitä syystä viestejäsi :D
Kateushan on varsinkin Suomessa kaikkein vahvin voima, sen rinnalla rakkaus sun muut ovat ihan pikkujuttuja, mutta en tiedä riittääkö se yksinään perusteeksi viestien poistattamiselle jos ilmiantolomakkeessa kysytään lisätietoja tms. 😂 Noin muuten voi olla, että mua on kohdeltu täällä välillä aika tylysti sen takia että mulla on elämän monet perusasiat, lähinnä työasiat, asumismuoto, rahatilanne jne. ihan kunnossa, vaikka en ainakaan tietoisesti ole paukutellut henkseleitäni tai ylenkatsonut ketään palstalla, ainakaan ihan viime vuosina. Silkassa trollausmielessä se meni, ja tottakai vähän liioitellen, joskus palstaurani alkutaipaleella.
Enemmänkin olen joissain keskusteluissa nostanut esille sen, että monia asioita ihminen pitää helposti itsestäänselvyytenä ja näkee niissä pelkkiä puutteita, mutta tiedostan kyllä että kaikesta jossittelusta huolimatta mulle on silti osunut suht hyvät kortit elämässä, ja niitä pitää osata arvostaa. Että jos mun ei tarvinne koskaan ottaa asuntolainaa, niin ymmärrän kyllä varsin hyvin sen, että monelle se on ainoa väline hankkia oma asunto, joka on mielestäni aina parempi sijoitus kuin vuokranmaksu. Jos jotain Liljalaakson Timppaa ajatellaan, niin se nyt on klassinen esimerkki siitä että suht nuorella iällä, 35 tms. ja epävakaassa työtilanteessa otetaan omaa lyhennyskykyä suurempi asuntolaina ja talo on juurikin sellainen 50 vuodessa lahoava Lego-palikka jossain muka-idylisellä alueella. Eli en tietenkään pilkkaa ketään työssäkäyvää asuntovelallista, joka on mitoittanut lainansa perheen tulojen mukaan, vaan tuo nyt on sellainen äärimmilleen viety karikatyyri.
Tosin ilkeimmät voisivat sanoa, että mä taas olen toisessa ääripäässä oleva karikatyyri, sillä kotini yleisilme ei ole mikään suoranainen kehumisenaihe tai valtti naismarkkinoilla, sen tiedän itsekin. Enemmän omassa vaakakupissa painaa silti se velattomuus. Mutta meitä on niin moneen lähtöön, jotkut arvostaa mielenrauhaa enemmän kuin sitä että kaikki on kuin jostain Strömsö-ohjelman jäljiltä, ja jotkut ovat valmiita panostamaan kotiinsa enemmän.
Sitä en tiedä onko miehet kuinka helposti kateellisia toisten miesten ulkonäölle, mutta ainakaan naisilta en ole juurikaan saanut mitään negaa siihen liittyen, ja olen itsekin ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Varmaan ylempi KTM olisi lähimpänä, vaikkakin söpöys/komeus on aina toki katsojan silmissä.
Tosin autoni ovat tainneet olla aina vähän sellaisia, että niitä ei juuri kukaan ole kadehtinut 😅 Jaguaria korkeintaan ennen sitä vikaepisodia ja kaupan purkua, mutta tiedä sitten siitäkään.peris234 kirjoitti:
Kateushan on varsinkin Suomessa kaikkein vahvin voima, sen rinnalla rakkaus sun muut ovat ihan pikkujuttuja, mutta en tiedä riittääkö se yksinään perusteeksi viestien poistattamiselle jos ilmiantolomakkeessa kysytään lisätietoja tms. 😂 Noin muuten voi olla, että mua on kohdeltu täällä välillä aika tylysti sen takia että mulla on elämän monet perusasiat, lähinnä työasiat, asumismuoto, rahatilanne jne. ihan kunnossa, vaikka en ainakaan tietoisesti ole paukutellut henkseleitäni tai ylenkatsonut ketään palstalla, ainakaan ihan viime vuosina. Silkassa trollausmielessä se meni, ja tottakai vähän liioitellen, joskus palstaurani alkutaipaleella.
Enemmänkin olen joissain keskusteluissa nostanut esille sen, että monia asioita ihminen pitää helposti itsestäänselvyytenä ja näkee niissä pelkkiä puutteita, mutta tiedostan kyllä että kaikesta jossittelusta huolimatta mulle on silti osunut suht hyvät kortit elämässä, ja niitä pitää osata arvostaa. Että jos mun ei tarvinne koskaan ottaa asuntolainaa, niin ymmärrän kyllä varsin hyvin sen, että monelle se on ainoa väline hankkia oma asunto, joka on mielestäni aina parempi sijoitus kuin vuokranmaksu. Jos jotain Liljalaakson Timppaa ajatellaan, niin se nyt on klassinen esimerkki siitä että suht nuorella iällä, 35 tms. ja epävakaassa työtilanteessa otetaan omaa lyhennyskykyä suurempi asuntolaina ja talo on juurikin sellainen 50 vuodessa lahoava Lego-palikka jossain muka-idylisellä alueella. Eli en tietenkään pilkkaa ketään työssäkäyvää asuntovelallista, joka on mitoittanut lainansa perheen tulojen mukaan, vaan tuo nyt on sellainen äärimmilleen viety karikatyyri.
Tosin ilkeimmät voisivat sanoa, että mä taas olen toisessa ääripäässä oleva karikatyyri, sillä kotini yleisilme ei ole mikään suoranainen kehumisenaihe tai valtti naismarkkinoilla, sen tiedän itsekin. Enemmän omassa vaakakupissa painaa silti se velattomuus. Mutta meitä on niin moneen lähtöön, jotkut arvostaa mielenrauhaa enemmän kuin sitä että kaikki on kuin jostain Strömsö-ohjelman jäljiltä, ja jotkut ovat valmiita panostamaan kotiinsa enemmän.
Sitä en tiedä onko miehet kuinka helposti kateellisia toisten miesten ulkonäölle, mutta ainakaan naisilta en ole juurikaan saanut mitään negaa siihen liittyen, ja olen itsekin ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Varmaan ylempi KTM olisi lähimpänä, vaikkakin söpöys/komeus on aina toki katsojan silmissä.
Tosin autoni ovat tainneet olla aina vähän sellaisia, että niitä ei juuri kukaan ole kadehtinut 😅 Jaguaria korkeintaan ennen sitä vikaepisodia ja kaupan purkua, mutta tiedä sitten siitäkään.Tai korjataan sen verran, että ei asuntolaina aina ole automaattisesti parempi kuin vuokralla asuminen, riippuu tietenkin jokaisen elämäntilanteesta jne. Mutta noin niinku pitkällä aikavälillä ajateltuna varsinkin jos on perhettä ja vanhemmat työssäkäyviä.
- Anonyymi
Tuossa on tukeva täyte frutti di mare omaan pizzaan: 2 purkillista tonnikalahiutaleita öljyssä, 1 pussillinen isoja katkarapuja, puolikas aura-juusto paloiteltuna, puoli kiloa gouda-juustoa päälle.
Ja pohja kannattaa esipaistaa ruskeaksi koska ravut kostuttavat sitä sitten, jotta ei jää taikinamössöksi. - Anonyymi
Niin siis mitä on tapahtunut? En ole avannut tätä palstaa moneen päivään. Sun fiktiohahmotunnukset on poistettu vai? Onko mistään suuremmasta draamasta kyse?
Mulle on ihan sama, että ootko sä tällä palstalla, mutta en usko, että jaksaisit olla poissa täältä kovin kauan.Ei mitään ihmeempää draamaa, ellei sellaiseksi lasketa sitä että etten jaksanut enää taistella tuulimyllyjä vastaan ja alkoi ideatkin vähän toistamaan itseään mitä tuli joidenkin "turkulaiskirjoittajien" juttuihin. Eli ikäänkuin tulin kaapista ulos, eikä esim. Bickyn sun muiden tunnuksia ole poistettu kenenkään taholta.
Tarkemmin ajatellen saatoin ryöpyttää ylläpitoa sikäli vähän turhaan, kun ekan kerran otin tän asian puheeksi ketjussa jota voisi luonnehtia jo lähtökohtaisesti aika asiattomaksi aloitukseksi joka oli varmaan ihan perusteltuakin poistaa eikä nämä mun kommentit välttämättä vaikuttaneet suuremmin asiaan, tokalla kerralla kopioin ja liitin viestini suoraan uuteen aloitukseen, ja nyt tähän ketjuun päivällä liittäessä poistin viittaukseni yhteen toiseen palstalaiseen / mielipiteeni hänestä, joten tämä on näköjään saanut jäädä tänne ja kiva niin.
Tuntui vain aluksi jokseenkin turhauttavalta, että täällä on ensin vuosikausia jauhettu siitä olenko (kuinka) hullu, omat spämmit ovat monesti saaneet jäädä yllättävänkin pitkäksi aikaa, ja sitten kun itse halusin selventää asian, että olen ollut koko ajan ihan fine, niin se poistettiin tosiaan pariin otteeseen 😅 Olisi pitänyt heti laatia kokonaan oma ketju puhtaalta pöydältä, mutta eilen illalla halusin ihan tarkoituksella ottaa tän asian esille siinä poistetussa aloituksessa.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei mitään ihmeempää draamaa, ellei sellaiseksi lasketa sitä että etten jaksanut enää taistella tuulimyllyjä vastaan ja alkoi ideatkin vähän toistamaan itseään mitä tuli joidenkin "turkulaiskirjoittajien" juttuihin. Eli ikäänkuin tulin kaapista ulos, eikä esim. Bickyn sun muiden tunnuksia ole poistettu kenenkään taholta.
Tarkemmin ajatellen saatoin ryöpyttää ylläpitoa sikäli vähän turhaan, kun ekan kerran otin tän asian puheeksi ketjussa jota voisi luonnehtia jo lähtökohtaisesti aika asiattomaksi aloitukseksi joka oli varmaan ihan perusteltuakin poistaa eikä nämä mun kommentit välttämättä vaikuttaneet suuremmin asiaan, tokalla kerralla kopioin ja liitin viestini suoraan uuteen aloitukseen, ja nyt tähän ketjuun päivällä liittäessä poistin viittaukseni yhteen toiseen palstalaiseen / mielipiteeni hänestä, joten tämä on näköjään saanut jäädä tänne ja kiva niin.
Tuntui vain aluksi jokseenkin turhauttavalta, että täällä on ensin vuosikausia jauhettu siitä olenko (kuinka) hullu, omat spämmit ovat monesti saaneet jäädä yllättävänkin pitkäksi aikaa, ja sitten kun itse halusin selventää asian, että olen ollut koko ajan ihan fine, niin se poistettiin tosiaan pariin otteeseen 😅 Olisi pitänyt heti laatia kokonaan oma ketju puhtaalta pöydältä, mutta eilen illalla halusin ihan tarkoituksella ottaa tän asian esille siinä poistetussa aloituksessa.Jaaha. Onkos bickyttelyt nyt sitten kokonaan loppu vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. Onkos bickyttelyt nyt sitten kokonaan loppu vai?
Toivottavasti. Palstan taso nousisi kerrasta.
Dutch van der Linde Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. Onkos bickyttelyt nyt sitten kokonaan loppu vai?
Jäänee ainakin vähemmälle, mutta jos Bicky tai joku muu jotain kirjoittaa niin silloin on ihan turha aloittaa mitään juupas-eipäs väittelyä kenenkään mielenterveydestä, vaan ottaa se mieluummin huumorin kannalta.
Noin muuten uskoisin, että Näädän/Liljalaakson perheessä saattaisi tapahtua ero lähitulevaisuudessa, siinä lienee eniten potentiaalia, mutta se pitää miettiä loppuun asti eikä huitaista vasemmalla kädellä. Tosin onhan siihen jo mun itse kirjoittama jonkinlainen tapahtumien kulku olemassa, vuodelta 2015 kun tein ne ketjun Timpan ja Janican ensitapaamisesta, sekä tulevaisuuteen sijoittuvasta erosta, molempien vinkkelistä kuvattuna 😅- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti. Palstan taso nousisi kerrasta.
Dutch van der LindePalsta taso hyppäisi kokonaan uusiin sfääreihin jos te kaikki tosikot opettelisitte nauramaan 😁 Nyt teidän ”huumorintajunne” loppuu jo heti ison alkukirjaimen jälkeen ja alkaa jonnin joutava inttäminen 😀
-palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta taso hyppäisi kokonaan uusiin sfääreihin jos te kaikki tosikot opettelisitte nauramaan 😁 Nyt teidän ”huumorintajunne” loppuu jo heti ison alkukirjaimen jälkeen ja alkaa jonnin joutava inttäminen 😀
-palstahessuHuumorintajuja on monenlaisia. Matalaotsainen mielikuvitushahmojankutus on joidenkin makuun.
- Anonyymi
Ylläpito on ottanut oppi Obamasta "Kyllä, me voimme".
- Anonyymi
Annanpa sinulle neuvon:
Etusivulta löytyy kohta jossa lukee Säännöt. Sieltä sitten vasemmasta reunasta löydät kohdan Palaute.
Klikkaa siihen, ja simsalabim! pääset sivulle jossa voit antaa palautetta ja kun teet sen omalla nimelläsi ja e-postiosoitteellasi, saat henk. koht. vastauksen!
Niin helppoa!
Ja todennäköisesti vastaus tulee myös ko. palstalle jos et nimeäsi uskalla käyttää, niin olen ymmärtänyt.
Ei tarvitse juosta naapureissa ja kylillä kyselemässä miksi se ja tuo tekee noin . Kukapa sen paremmin tietää kuin asianomainen itse, ja sille taholle kannattaa kysymys osoittaa jos oikean vastauksen haluaa!
Täällä näkee niin hulluja kysymyksiä siitä että miksi se tja tuo tekee ja ajattelee ja toimii ja puhuu noin? Ikäänkuin kukaan muu kuin ao. itse voisi motiivinsa tietää. Kuka voi mennä toisen ajatuksiin ja pään sisään?Uskoni näiden juttujen oikeudenmukaisuuteen romuttui oikeastaan jo toissa talvena, kun yritin soittaa Suomi24:n maksulliseen asiakaspalvelunumeroon pistääkseni modeille painetta siihen A:ttelijaan liittyen, mutta sillä kertaa puhelu ei yhdistynyt useammasta soittokerrasta huolimatta, joskin jonotuksesta tuli lähes satasen lasku. Kun myöhemmin tivasin selvitystä siihen, niin kuulemma asiakaspalvelijoilla oli ollut koulutuspäivä eikä suoraan sanottuna silloin ollut intoa lähteä jotain vajaata satasta perimään takaisin, kun oli äidin saattohoito, myöhemmin poismeno, kaksikin avointa poliisiasiaa meneillään eli tämän törkeimmän A:ttelijan kanssa ja oman ajokortin takia, sitten se oma sairaalareissu jne.
Näillä mennään.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Uskoni näiden juttujen oikeudenmukaisuuteen romuttui oikeastaan jo toissa talvena, kun yritin soittaa Suomi24:n maksulliseen asiakaspalvelunumeroon pistääkseni modeille painetta siihen A:ttelijaan liittyen, mutta sillä kertaa puhelu ei yhdistynyt useammasta soittokerrasta huolimatta, joskin jonotuksesta tuli lähes satasen lasku. Kun myöhemmin tivasin selvitystä siihen, niin kuulemma asiakaspalvelijoilla oli ollut koulutuspäivä eikä suoraan sanottuna silloin ollut intoa lähteä jotain vajaata satasta perimään takaisin, kun oli äidin saattohoito, myöhemmin poismeno, kaksikin avointa poliisiasiaa meneillään eli tämän törkeimmän A:ttelijan kanssa ja oman ajokortin takia, sitten se oma sairaalareissu jne.
Näillä mennään.Arjattelija oli särmä tyyppi 👍
- Anonyymi
Sinä olet EPÄRELLINEN ihminen. Minä en voi hyväksyä EPÄRELLISYYTTÄSI sillä olen itse äärimmäisen rehellinen ihminen. Ilmiannan kirjoituksesi, jossa on epärehellisyyttä aina ylläpidolle.
- Anonyymi
Minusta Peris on taiteilija. Harmi, että iso osa jutuistaan on kadonnut bittiavaruuteen.
Jep, mielestäni vuosien varrelle on mahtunut paljonkin (ainakin omasta mielestäni) hauskoja tarinoita, sekä "kohtaamisia" ja "vuorovaikutusta" tiettyjen nimimerkkien/hahmojen kanssa. Eikä niissä läheskään kaikissa ole ollut mielestäni mitään sääntöjen vastaista, ellei lähdetä saivartelemaan sillä, että tällä palstalla pitäisi kaikkien ruotia vain ja ainoastaan omaa sinkkuuttaan ja tietenkin etsiä syytä siihen kaikkialta muualta paitsi peilin takaa 🙄
Ei niistä tullut mieleen ottaa mitään pidempiaikaisia varmuuskopioita tai screenshotteja, ja olihan tota dialogia niin valtavasti että melkoinen homma sekin olisi ollut 😅 No mut onhan ne jotenkuten omassa päässä muistissa, niin eipä niitä "ystävyyssuhteita" kukaan voi poiskaan enää viedä 😃
- Anonyymi
Näin kohdellaan ilmaista sisällön tuotantoa.
- Anonyymi
Periksen lahjakkuus menee hukkaan tällaisella palstalla.
Siinä se dilemma vähän onkin, että tällä palstalla oleva porukka on suurinpiirtein ainoita ketkä "ymmärtää" (jos niin edes voi sanoa) näitä juttuja. Kun monissa vitseissä oli kuitenkin aika paljon viittauksia MA-teoriaan, isien oikeuksiin ja velvollisuuksiin, tietynlaista satiiria eri alakulttuureja tai ihmistyyppejä kohtaan jne.
Vähän vaikea sitä olisi jossain Toyota-harrastajien fb-ryhmässä naurattaa väkeä "Jormana" tai salitreeneihin keskittyneillä keskustelupalstoilla tai -ryhmissä selittää Bicky Royal miehen treeniohjelmasta 🙄 Tällä palstalla osa on ilmeisesti pitänyt juttujani ihan hauskanakin, vaikkakin incelit jostain syystä suuttuneet, mutta todennäköisesti kuitenkin ymmärtäneet (tai sitten ei) vitsien ns. punaisen langan. Mutta jollain muulla alustalla nämä jutut menisi ihan totaalisesti yli hilseen ja vielä enemmän hukkaan 😂- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
Siinä se dilemma vähän onkin, että tällä palstalla oleva porukka on suurinpiirtein ainoita ketkä "ymmärtää" (jos niin edes voi sanoa) näitä juttuja. Kun monissa vitseissä oli kuitenkin aika paljon viittauksia MA-teoriaan, isien oikeuksiin ja velvollisuuksiin, tietynlaista satiiria eri alakulttuureja tai ihmistyyppejä kohtaan jne.
Vähän vaikea sitä olisi jossain Toyota-harrastajien fb-ryhmässä naurattaa väkeä "Jormana" tai salitreeneihin keskittyneillä keskustelupalstoilla tai -ryhmissä selittää Bicky Royal miehen treeniohjelmasta 🙄 Tällä palstalla osa on ilmeisesti pitänyt juttujani ihan hauskanakin, vaikkakin incelit jostain syystä suuttuneet, mutta todennäköisesti kuitenkin ymmärtäneet (tai sitten ei) vitsien ns. punaisen langan. Mutta jollain muulla alustalla nämä jutut menisi ihan totaalisesti yli hilseen ja vielä enemmän hukkaan 😂Tämäkin satiiri lähti aikoinaan liikkeelle foorumille kirjoittelusta.
https://www.readme.fi/kirja/hd-miehen-seikkailut-kadonneen-respektin-metsastys-ja-loydetyn-respektin-m/
- Anonyymi
Mä levitin muutama vuosi sitten Kuvake.netin galluposiossa tietoa näistä sun bicky-timppa-jutuista, linkkasin niitä Paint-piirustuksia ja niitä "Aisurin perjantai"-, "Menestynyt insinööri Timppa"-, "Elämänkoululainen Janica"-, "Päivä jolloin Timppa ja Janica kohtasivat"-, "Päivä jolloin Timppa ja Janica erosivat".
Ne sai yllättävän positiivisen vastaanoton siellä ja niistä tuli siellä myöskin jonkin sortin meemejä.Muistan, seurasin sitä silloin sivusta, mutta olin itse visusti kommentoimatta mitään 😁
Juu yllättävänkin moni piti niitä hauskoina juttuina, luultavasti sen takia kun eivät tienneet kenen käsialaa ne on 🙄 Tai en mä muista siellä olleeni mitenkään epäsuosittu tyyppi, mutta palstan kautta toki muodostunut tietynlainen maine jos joku sattui sitä kautta mut tunnistamaan.- Anonyymi
p234racing kirjoitti:
Muistan, seurasin sitä silloin sivusta, mutta olin itse visusti kommentoimatta mitään 😁
Juu yllättävänkin moni piti niitä hauskoina juttuina, luultavasti sen takia kun eivät tienneet kenen käsialaa ne on 🙄 Tai en mä muista siellä olleeni mitenkään epäsuosittu tyyppi, mutta palstan kautta toki muodostunut tietynlainen maine jos joku sattui sitä kautta mut tunnistamaan.Niin, ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. Kaikki eivät pidä samoja asioita hauskoina. Tämä ilmeisesti tulee sulle yllätyksenä?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihmisillä on erilaisia huumorintajuja. Kaikki eivät pidä samoja asioita hauskoina. Tämä ilmeisesti tulee sulle yllätyksenä?
Ei tule minkäänlaisena yllätyksenä, mutta jos joku muka-hauska asia tällä palstalla tai joku meemi muualla ei naurata, niin jätän kommentoimatta kokonaan, enkä vuosikausia kyseenalaista kenenkään mielenterveyttä sen perusteella että on erilainen huumorintaju.
- Anonyymi
Autistinen jankkaus on sitä ihteään, vaikka kirjoittaja pitäisi itseään hauskana.
- Anonyymi
Autistisen jankkauksen aloittavat usein ne ensimmäiset kommentoijat väittämällä hahmoja mielikuvituksen tuotoksiksi. Itse aloituksessa harvoin jankataan yhtään mitään.
- Anonyymi
Tietyt henkilöt nyt vaan joutuu ylläpidon mustalle listalle
- Anonyymi
Se on väärin ja todennäköisesti myös syrjintää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on väärin ja todennäköisesti myös syrjintää
Niin, ei vammaisia saa syrjiö
- Anonyymi
Koska ole epähenkilö ja öklötys!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614594Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1533328Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142057- 681847
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2161552- 611445
- 2611219
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351020Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50989Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.42973