Ketä Simpsonien hahmoa muistutat ja miksi?

Itse olin lapsena, riippuen vähän iästä ja koulusta, välillä sellainen ilkikurinen riiviö kuten Bart ja välillä huomattavasti nössömpi, melkeinpä Milhousen tyylinen 😅

Rehtori Skinner osuu sikäli lähelle, että hänkin asui aikuisiällä äitinsä kanssa ja oli vähän tossun alla. Tosin hän on ymmärrettävästi huomattavasti paremmin kouluttautunut, ns. paremmassa työssä, enkä mä sentään noin tossun alla ollut äitini kanssa.

Lähimmäksi taitaa osua Moe Szyslak. Tosin hänen ruma ulkonäkönsä on usein toistuva vitsi, ja mulla ulkonäkö ei mielestäni ole suurin este esim. naismarkkinoilla. Enkä mä tietenkään ole yhtä äkäinen asiakkaita kohtaan kuin Moe 😅

Mutta juurikin tuo huono menestys naisasioissa, yrittäjyys, vähän kyyninen elämänasenne, yksinäisyys jne. ovat yhteisiä tekijöitä. Ja siinä missä Moen kapakan imago ja tyyli on vähän nuhjuinen, niin en mäkään noita palikoita mistään marmoritiskiltä myy valkoinen kauluspaita päällä. Ja Moe joutuu työssään monesti kuuntelemaan asiakkaiden tilitystä joistain asioista, ja monesti myötäilee heitä pitääkseen heidät tyytyväisinä, niin mäkin olen työssäni silloin tällöin jonkinlaisen terapeutin roolissa kun jotkut asiakkaat puhuvat esim. sairauksistaan, jotkut avioerostaan, jotkut konkursseista jne.

Mitä mieltä olette valinnastani ja perusteluista? Ja kertokaa toki oma arvionne kuka osuu lähimmäksi 😃

16

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma arvionne siis kuka osuu lähemmäs itseänne.

    • Anonyymi

      Meninpä ja tein testin https://testimato.com/fi ja tässä tulos:

      Abraham Simpson:
      "Kuka on höpsö ja unelias? No Abe tietenkin! Muistutat häntä eniten Simpsoneiden hahmoista. Olette molemmat hauskoja ja sekoilette välillä. Kerrot paljon tarinoita ja omia kokemuksia muille."


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Se talonmies Willie. Partakaveri timmillä kropalla, harrastaa ulkoilmaa ja muuten ihan leppoisa, mutta kun käämi palaa, niin kaikilla on paskat housussa.

      -keinovaginamies-

    • Mulle tuli testin perusteella Bart:

      "Olet juuri niin kuin Bart! Sinun kanssasi ei ole koskaan tylsää ja nautit kepposten tekemisestä. Vaikka koulu ei ole lempipaikkasi, saat aina kaikki ja itsesi nauramaan."

    • Moe on edelleen varmasti lähimpänä, mutta olen mä kokonaisuudessaan nykyään rauhallisempi, hyväntuulisempi jne. kuin muutama vuosi sitten, tai mitä Moe äärimmillään on 😁 Enkä mä ole siis ollut koskaan missään nyrkkinujakoissa tms.
      Asumismuodon perusteella Cletuskin osuu tavallaan lähelle, mutta hän nyt on sellainen sonni ja family man, ettei loppupeleissä voida samassa lauseessa puhuakaan meistä. 😅

      Onkin muuten yllättävän vaikea keksiä kuka hahmo olisi lähimpänä, kun mikään ei osu ihan 1:1 mutta monissa hahmoissa on samankaltaisia piirteitä.

    • Homerin isäukko.
      Horisee vanhoja asioita, valittaa huomion puutetta ja elämän tylsyyttä.
      Jos jotain äkillistä tapahtuu, iskee toimintahäiriö.

    • Tein testin ja testin mukaan olen Homer. Tosin en tiedä mitä se tarkoittaa, sillä en katso Simpsoneita. Hmm.. minullahan ei ole edes televisiota..

      • Anonyymi

        Oletkö köörtiläinen tai lestaadiolainen vaikko korkeastikoulutettu jännä ihminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkö köörtiläinen tai lestaadiolainen vaikko korkeastikoulutettu jännä ihminen

        En mitään noista. En ole uskova, en köörtiläinen ja ihan vaan amis.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En mitään noista. En ole uskova, en köörtiläinen ja ihan vaan amis.

        Köörtiläisillä ei ole tv tä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Köörtiläisillä ei ole tv tä

        Ja teeveeseen vittuuntuneillakaan ei ole tveetä.

        Mun tv tarinani..

        Olen aina ollut huono nukkuja, en esimerkiksi pysty nukkumaan tveestä lähtevän välkkeen valossa. Kun taas exä ei osannut nukahtaa ilman telkkaria..

        Jouduin vuosikausia kärsimään siitä. Vaikka minulla oli herätys aamuviideltä jouduin monasti valvomaan ja odottamaan puolilleöin exän nukahtamista, jotta sain suljettua töllön ja pääsin itse vihdoinkin nukkumaan. Opin vihaamaan televisiota.

        Jätettyäni exän .. päätin, ettei minulle tule telkkaria. Ja päätöksessäni olen pysynyt jo yli pari vuotta.


    • Anonyymi

      Heh :), Jos eläisit Simpsonien maailmassa, olisit tietenkin Homer! Olet hauska vaikka joksenkin hieman laiska. Ruoka ja nukkuminen ovat luultavasti lähellä sydäntäsi!
      En väitä vastaan...

    • Anonyymi

      Harmis on kuin Mr. Burns.

    • Anonyymi

      homer.
      pidän oluesta ja grilliruuasta, valitettavasti se näkyy..
      rakastan vain yhtä naista mutta naisia pörrää silti ympärillä, en ymmärrä miksi..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe