Ketä Simpsonien hahmoa muistutat ja miksi?

Itse olin lapsena, riippuen vähän iästä ja koulusta, välillä sellainen ilkikurinen riiviö kuten Bart ja välillä huomattavasti nössömpi, melkeinpä Milhousen tyylinen 😅

Rehtori Skinner osuu sikäli lähelle, että hänkin asui aikuisiällä äitinsä kanssa ja oli vähän tossun alla. Tosin hän on ymmärrettävästi huomattavasti paremmin kouluttautunut, ns. paremmassa työssä, enkä mä sentään noin tossun alla ollut äitini kanssa.

Lähimmäksi taitaa osua Moe Szyslak. Tosin hänen ruma ulkonäkönsä on usein toistuva vitsi, ja mulla ulkonäkö ei mielestäni ole suurin este esim. naismarkkinoilla. Enkä mä tietenkään ole yhtä äkäinen asiakkaita kohtaan kuin Moe 😅

Mutta juurikin tuo huono menestys naisasioissa, yrittäjyys, vähän kyyninen elämänasenne, yksinäisyys jne. ovat yhteisiä tekijöitä. Ja siinä missä Moen kapakan imago ja tyyli on vähän nuhjuinen, niin en mäkään noita palikoita mistään marmoritiskiltä myy valkoinen kauluspaita päällä. Ja Moe joutuu työssään monesti kuuntelemaan asiakkaiden tilitystä joistain asioista, ja monesti myötäilee heitä pitääkseen heidät tyytyväisinä, niin mäkin olen työssäni silloin tällöin jonkinlaisen terapeutin roolissa kun jotkut asiakkaat puhuvat esim. sairauksistaan, jotkut avioerostaan, jotkut konkursseista jne.

Mitä mieltä olette valinnastani ja perusteluista? Ja kertokaa toki oma arvionne kuka osuu lähimmäksi 😃

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma arvionne siis kuka osuu lähemmäs itseänne.

• Anonyymi

Meninpä ja tein testin https://testimato.com/fi ja tässä tulos:

Abraham Simpson:
      "Kuka on höpsö ja unelias? No Abe tietenkin! Muistutat häntä eniten Simpsoneiden hahmoista. Olette molemmat hauskoja ja sekoilette välillä. Kerrot paljon tarinoita ja omia kokemuksia muille."

• Anonyymi

Se talonmies Willie. Partakaveri timmillä kropalla, harrastaa ulkoilmaa ja muuten ihan leppoisa, mutta kun käämi palaa, niin kaikilla on paskat housussa.

-keinovaginamies-

• Mulle tuli testin perusteella Bart:

"Olet juuri niin kuin Bart! Sinun kanssasi ei ole koskaan tylsää ja nautit kepposten tekemisestä. Vaikka koulu ei ole lempipaikkasi, saat aina kaikki ja itsesi nauramaan."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      34
      1158
    2. Huh huh hellettä!

Ja järvisydän tarjoili puitteet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1063
    3. Mikä kaivatussasi on

Parasta? Entä huonointa? Asiallista keskustelua kiitos. 💚
      Ihastuminen
      66
      1017
    4. Steppulin mummun synttärit

Eikös mummin 90 v synttäreille mennytkään? Koko muu lähisuku juhlii . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1000
    5. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      781
    Aihe