Hyvää kesän jatkoa kaikille palstalla

Anonyymi

Tänään poistun muualle kirjoittaa omia ajatuksia ja tunteita, joten toivon että myös ludem jättää tämän palstan, joka on ollut suureksi loukkaukseksi monella tavalla minulle sekä muille jotka ovat kirjoittanut omia ajatuksia ja tunteita. Tänään on se päivä jolloin ludem ei voi enää valehdella ettei pysty kirjoittamaan kuin tämän hänen exän omistamassa palstalla kun olen nähny muitakin keskustelu sivuja jotka eivät ole tämän lafkan nimissä

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

okei, antoisia keskusteluja vaan, ehkä sieltä löytyy joku joka ymmärtää paremmin tuota monimutkaista ajatuksenjuoksua

• Anonyymi

Me jutellaan asiat selviksi mä oon erittäin pettynyt tähän kaikkeen ja kyllä tiedät että en siedä ylimielistä asennetta ja Linda kertoo miksi teit minulle näin.ei tarvitse kuin kertoa minulle totuus irl ja pyytää anteeksi niin ollaan sujut

• Anonyymi

Mitä helvettiä huora valehtelit minulle oliko se kaiken tämän lafkan arvoinen asia ettet ikinä tule näkee lapsia.

• Anonyymi

Samantien sano että miksi teit minulle näin kierosti

• Anonyymi

Samantien vastaa viestiin ja nyt viestejä lähtee Lindan sivuille esimerkiksi jotta et enää edes harkitse kyseenalaistaa minun pyyntöä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      135
      4850
    2. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      4200
    3. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      75
      3048
    4. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      2554
    5. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2461
    Aihe