Keksikää tänne jotain ohjelmaa kesäksi!
ROVANIEMI ON TYLSÄ KESÄLLÄ
18
91
Vastaukset
- Anonyymi
Jokiranta olisi uudistettava kokonaan. Täytyy olla muutakin kun uimaranta ja tylsä Valdemari
- Anonyymi
Valdemari
Kuinka kaupungin menestyvin ravintola saatiin ajettua
lähes nollaan . - Anonyymi
Olen samaa mieltä. Täällä ei ole mitään kaupunkialueella. Ei puistoja, jossa istuis nauttimassa jäätelöä. Kovin on pitkä matka Ounasvaaralle mennä etsimään puistoja. Kaikki puistot keskustasta on hävitetty. On tää melko ankea kaupunki. Keskustassa ei puistoja eikä penkkejä.🤣😭
- Anonyymi
On pelikenttiä, metsää, kuntopolkuja, laavuja, Hoploppia ,heppatalleja, Urheiluopiston kaikki palvelut, ja vaikka mitä. Ei niitä kaikkea voi tuoda kotiin valmiiksi. Kesällä kesän aktiviteetit ja sit talvella ollaan sisällä, jos ei ulkoilma maistu. Täällä on kyllä vaikka mitä.
- Anonyymi
Hoploppi ja heppatallit erityisesti aikuisille.
Unohtamatta 300Km. hoidettuja hiihtolatuja . - Anonyymi
Kaikki ei pääse kauas hoplopeihin, urheiluopistolle ym..
- Anonyymi
Luonto on upea,joet ja vaarat kauniita MUTTA tapahtumia,ohjelmaa kaipaa moni.
- Anonyymi
Ehdottakaa jotain konkreettista, ei tuollainen epämääräinen vinkuminen tuo mitään.
Täytyy muistaa, että korona-aika on nyt karsinut tapahtumia. Kesäteatteri, Valdemarin ohjelmat ja pienimuotoiset ravintoloissa järjestetyt esiintymiset on pois. Ainahan täällä on jotain, Jutajaiset, Vanhat markkinat ja kun kartsoo Rovaniemi lehden tapahtumasivuja niin löytyy jokaiselle jotain.
Minulle riittää Ounasvaara, Pöyliövaara, pyöräily joka puolella kaupunkia, hyvä lukeminen omalla terassilla ja olen paljon mökillä ja kesällä sukuloidaan.
Olen tyytyväinen tarjontaan, en kaipaa mitään erityistä ja saatan lähteä ex-tempore vaikka lähi kuntiin jos mielenkiintoista huomaan.
Kun ottaa aktiivisesti selvää tapahtumista ja itsekin voi vaikka tutustua eri kaupunginosiin pyöräillen. Joka kesä menee muutama päivä, kun pyöräilen hautausmaat läpi, viehättäviä rauhoittumisen paikkoja. Ymmärrän, että nämä samat asiat ei muita kiinnosta, mutta itse tykkään liikkua eri puolilla, kesäkeleillä se on nautinnollista. - Anonyymi
Joo olet oikeassa,maisemia on ja nättejä paikkoja joita ei tahdo muista kaupungeista yleensä löytyä.MUTTA kyllä keskustaan pitäis saada säpinää,nuo 2 pubia on jo nähty eikä ne tee mitään muuttumisleikkejä,täysin mielikuvituksettomia räkälöitä ne on.
- Anonyymi
Ei kanata menna ulos ollenka. Taalla vaan koko aika kirjota hopo jutu.
- Anonyymi
Lopeta jo tuo höpötys prkeleen laskikasa!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo höpötys prkeleen laskikasa!!!!
Hopana kukakepi sine tekke vaha kasipanoliike.
- Anonyymi
menne katto lattis,se olla tori,uusi nahtuvuus.voit joopotella ja katso soominaine.
- Anonyymi
Nakuranta ois jeees
- Anonyymi
Ja bordelli!Ja työntekijät Eskimoita ja Aboriginaaleja!
- Anonyymi
Läskiä eskimoa hyvä juputtaa!
- Anonyymi
Bordelli missä työntekijät kaikki Kemiläisiä?!
- Anonyymi
ulos pitta menna ja katso vaika pylluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767