Tulinpa torjutuksi taas niin kivasti

Anonyymi

Torjutuksi tuleminen sattuu, vai mitä?
Ollaan oltu yhdessä 4,5 vuotta ja seksi oli tämän vuoden tammikuuhun asti taivaallista ja sitä oli usein.
Vajaa vuosi sitten elokuussa jätimme ehkäisyn pois, sillä kumpikin toivoi lasta. Mies vielä minua enemmän. Tammikuussa hän sitten yht’äkkiä sanoi, ettei ole sittenkään aivan varma haluaako lisää lapsia vai ei. Järkytyin ja kiitin luojaa, että lasta ei vielä ollut tulossa. Keskustelimme asiasta ja sanoin, että ehkä olisi viisainta antaa vauvahaaveiden nyt olla. Mielestäni molempien pitää olla asiasta 110% varma. Tuon keskustelun jälkeen seksiä on viidesti.
Olen yrittänyt ja ehdottanut, mutta ei...3 päivää sitten olimme pitkästä aikaa yhdynnässä, mutta ei tullut...Kello oli 5.30 aamulla, joten ei ollut kyllä itsekään asiaa juuri hoitanut. En tiedä mikä on...
Eilen sitten päätin yllättää hänet ja riisuiduin hänen edessään ja istuin syliin pelkät stringit jalassa. Pyysin häntä kanssani makkariin. Hän totesi, että haluaa katsoa jääkiekkoa (NHL). Yritin vielä uudelleen ehkä vähän epätoivoisena ja sanoin leikilläni, että hei katso nyt sinä ja minä yhdessä ja ujutin samalla hänen kättä reittäni pitkin, vaiko jäkis.
Tähän hän kommentoi, että hänen pitää joskus tehdä asioita joista hän pitää. AUTS! Sattui aika pahasti ja sattuu edelleen. Hän jäi sohvalle ja minä toivotin hyvät yöt, keräsin itseni ja menin häpeämään peittoni alle. Havahduin klo 04 hänen tullessa sänkyyn. Aamulla lähdin koiran kanssa ulos ja tullessani kaupan kautta kotiin, hän oli lähtenyt jonnekin sanomatta sanaakaan. Ei vastaa nyt viesteihin, eikä puheluihin. Siis mitä nyt? Häpeääkö hän omaa käytöstään vai mitä tämä on?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pahoin pelkää että kolmaspyörä on kuvioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe