Kesävieraat tulevat!!!

Anonyymi

Ihanat kesävieraat tulee ja ollaanko sitä valmiina ottamaan vastaan heidät? Mökit on puhtaina, saunavastat tehtyinä ja ruokaa kaapit pullollaan? Jotta kesävieraat viihtyvät pitempään muistakaa järjestää viihtyvyyttä, siisteyttä, mukavuuksia! Kahvipakettia ei tartte odottaa ne teidän täytyy itse kaappiin hommata kahvipannu pitää olla puhdas ja raikas kuten mökkikin johon mukavuudet on tällätty! Heip! Hurraa!!! Täältä tullaan sukulaiset passattaviksi!

12

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti et ole syönyt viimevuotisia hilloja ja mustikoita että saadaan niitä lettujen kanssa ja käy myös siian pyynnissä kaipaamme niihin savukalaa.

• Anonyymi

Kermavaahtoa pitää olla ja täytekakku ehdottomasti! Meille pitää tarjota vain ja ainoastaan parasta ja hyvää.

• Anonyymi

Ja parasta naista.

• Anonyymi

pyykit voisitte pestä ja myös silittää nurjalta puolelta laventelintuoksuisia pitää olla ja silityraudan jälkee ei saa jäädä, ruoka pitää olla hyvää puuroa iltaisin

• Anonyymi

Sääskiverkosta pihalle teltta jossa loikoillaan

• Anonyymi

Mikään ei okseta niin paljoa kuin ihminen joka asuu minua etelämpänä (utsjoki)

• Anonyymi

Päästään taas sutimaan vierasta, kun as aviomiehen silmä välttää. On hienoa kun tulee vierasta etelästä

• Anonyymi

Pitkäsääriset missit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkäsääriset missit?

Korkkarit kattoon.

• Anonyymi

Ilman muuta ajelen sinne,kun noin hyvä palvelu, onko saunassa pesijät ?

• Anonyymi

Utsjoki on arvokkaampi kuin inari. Täällä on kunnon keskiyön aurinko

• Anonyymi

Panen nämä etelän satiaiset pihalle,humalassa kehuvat olevansa hyvätuloisia paskat aina loppuu viinat kesken ..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      9309
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      49
      907
    3. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      879
    4. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      838
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      60
      720
    Aihe