Jos järkeä olisi päässä ollut edes hitusen

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rahvaat!

    • Anonyymi

      Juurikin näin,

    • Anonyymi

      Vain se, minkä kanssa on syntynyt, on oikein ja luonnollista.

      Muu on oman kehon tuhoamista. Minun mielipiteeni.

      Keho pilataan hirviömäisillä piirustuksilla. Jos ne olisivat välttämättömiä, ne olisivat nahkassa jo kohdusta tultaessa.

      • Anonyymi

        Mulla ei ollut edes hampaita kohdusta kömpiessäni. Pitäisikö palauttaa itseni syntymälookkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ollut edes hampaita kohdusta kömpiessäni. Pitäisikö palauttaa itseni syntymälookkiin?

        Kyllä ne idut ovat siellä olleet.


      • Anonyymi

        Kuten karvojen ajelu, eiku..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten karvojen ajelu, eiku..

        Mitä se tähän kuuluu?


      • Itsekin koen kehon tuhoamiseksi.


    • Anonyymi

      Ihan nätti peittotatuointi, pienestä on hyvä aloittaa.

    • Anonyymi

      Tatuointi = h**raleima

    • Anonyymi

      Tatuointeja ottavat ihmiset, jotka ovat kykenemättömiä ajattelemaan pitkällä tähtäimellä.

      • Anonyymi

        Entä jos tatuoinnin ottamista on harkinnut pitkään? - cu-


      • Heh, aha. Enpä nyt sanoisi.


      • Anonyymi

        Ja impulsiivisia. Sitten kadutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja impulsiivisia. Sitten kadutaan.

        Munkeillakin on tatuointeja, joita voisi ainakin kuvitella rauhallisiksi ja harkitseviksi.

        Katujia ja impulsiivisia riittää joka ihmisryhmään. Tatuoinneilla ja ilman.


    • Anonyymi

      Näin jälkiviisaana on helppo sanoa, että nyt katuisin niitä kaikkia tatuointeja ni, jotka olisin 17-19vuotiaana ottanut, jos niihin olisi rahaa liiennyt.. Tein valinnan dokata kaikki rahani tuolloin, joten rahaa ei jäänyt niihin ja sitten kun sain ns. Itseäni niskasta kiinni ja lopetettuani rahojani juopottelen aloitettuani 20vuotiaana opiskelun jota en keskeuttänytkään ja vihdoin lopulta sain paperitkin käteen-oli tatuointien ottamiseen mielenkiinto jo hiipunut sen verran etten kuvia nahkaani ottanut, vaikka rahaa siihen jo olisikin ollut. No, nyt olen tosiaan jo kohta 39v... Kuvia ei ole edelleenkään enkä ota. Ensimmäisen lapsen saatuani pähkäilyn lapseen liittyvää tatskaa aikani, mutta meni ohi taas. Tuumasin lopulta, et ei ne kuvat sovi miun persoonaan.. Oon valtavirran vastaan ollu jotenki aina ja nykyään tää kuvattomuus on kapinointia normeja vastaan, on jääny irtosuhteetkin.. ;)

    • Anonyymi

      No mutta rakas ystäväni. Se on otettu ja sillä siisti.

    • Mitä tuohon nyt sanoisi? Ehkäpä oli hyvä idea tai sitten ei? Mielestäni se riippuu paljon myös aiheesta. Ystäväni ovat ottaneet tatuonteja esimerkiksi edesmenneen henkilön muistoksi. Itse en ottanut. Käyn joka ikinen vuosi haikailemassa raviradalla, mihin tuhkat siroteltiin.

    • Anonyymi

      Tatuoinneista nillitävät ne, jotka eivät ole uskaltaneet niitä ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe