Sen parempi. Kaikille helpompi. Toivottavasti tapahtuu pian.
Mitä pikemmin pääsemme sinusta
10
80
Vastaukset
- Anonyymi
mina ei kulla lahte ollenka matka.
- Anonyymi
Toiselle pahan toivominen on nyt käännetty sinuun. Varmasti nyt naurattaa, tämä tulee vielä muuttumaan.
- Anonyymi
En toivo pahaa vaan totean asian mikä on totta, eikä muuksi muutu. Itse saanut aikaan tämän.
- Anonyymi
Kohtele toista niinku haluat itseäsi kohdeltavan. Sinä tämän paskan aloitit.
- Anonyymi
Nimenomaan. Olisi tehnyt niin.
- Anonyymi
Onko lähtölaskenta alkanu heikkohermoselle????
- Anonyymi
Niin se tahtoo olla että epärehelliset persreiät kaikkoaa pois...
- Anonyymi
Hienoa,että rohkeasti täällä palstalla asiasta avaudut..
Nimettömänä tietenkin kuinkas muuten,olisihan se noloa tulla tunnistetuksi.- Anonyymi
Tiedät kyllä minun ja muidenkin mielipiteen. Näin on parempi.
- Anonyymi
Keskustalaisuus katoaa äänestämällä PS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491514Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351508- 381453
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241351- 241138
- 181073