Sähkölatauskaupat boikottiin

Anonyymi

Tämä ajatus on nyt noussut päällimmäisenä mieleeni, kun katselen niiden marketketjujen touhua, joiden asiakas olen. Ärsyttää! Kun menen ostoksille omalla fossiilista polttoainetta käyttävällä autollani, maksan melkein kaksi euroa litralta siitä, että voin ajaa autollani kauppaan. Siihen päälle muut verot ja maksut.Kun pääsen Lidlin pihaan, odottaa siellä mielenkiintoinen näky, kun 40 000 euroa - 50 000 euroa maksavilla sähködollarihymuillään ajavat taistelevat paikastaan piuhan päässä. Ja mistä he taistelevat? Ilmaisesta sähköstä. Siitä millä heidän autonsa kulkee. Mietin etteihän se voi ihan ilmaista olla? Jostain se raha otetaan. Se otetaan asiakkaiden ostosten hinnassa. Eli kun me valtaosa suomalaisista käytämme vielä tätä bensa ja dieseltekniikkaa, ME maksamme näiden pohattojen kauppareissut. Mielestäni tämä rikkoo Suomen Perustuslakia. Perustuslaki sanoo, ettei ketään saa asettaa eri asemaan. Pitää ollla yhdenvertainen. Olen sitä mieltä, että jos ei kauppaketjut kykene yhdenvertaiseen polttoainejakeluun ja vertaan nyt tässä myös sähköauton käyttämää "polttoainetta", niin nuo mittarit pitäisi saattaa maksun alle. Eli sen minkä lataat sen myös maksat. ITSE! Jos on varaa 50 000 euron sähköautoon, pitää olla varaa myös itse maksaa sen ajot. Se on yhdenvertaisuutta. Niin kauan kun näen näitä ilmaisen sähkön jakamisia, kierrän niitä jakavat marketit ja tavaratalot ym kaukaa. EN aio rahottaa yhdenkään sähködollarihymyllä ajavan pohatan ajoja. Niin paljon minua fossiilista polttoainetta käyttävänä autoilijana ruoskitaan verottajan toimesta, että joku helvetin raja kulkee härskiydessäkin. Eli näkemiin Lidl, näkemiin Prismat... vien rahani niille jotka noudattaa Perustuslakia ja yhdenvertaisuutta.

1

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elä Märise turhaan, sähköautojen latauspaikat tulee joka paikassa maksulliseksi, kunhan niitä tulee vielä vähän lisää, sitten se Kiroaminen vasta alkaa maksuista, tämä on se Myrkynvihreä Unelma, Kansan Kurittamisesta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe