Suutuko jos saat pakit?

Anonyymi

106

882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En suutu. Ei olisi mitään järkeä suuttua. Ainoa mitä saatan sanoa on että ei muuta kuin nokka kohti uusia pettymyksiä ja sillä tarkoitan siis itseäni.

• En suutu. Pettynyt toki voisin olla, jos kovinkin mielenkiintoiselta sais pakit, mutta eihän ketään voi pakolla saada. Ja ei se kivaa mikään pakolla saatu oliskaan.

• Anonyymi

Sait juuri nyt pakit että nyt ludem huora ei ole mitään mahdollisuutta saada suhdetta kuntoon

• Anonyymi kirjoitti:

Sait juuri nyt pakit että nyt ludem huora ei ole mitään mahdollisuutta saada suhdetta kuntoon

No nämä pakit on tervetulleet. :)

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

No nämä pakit on tervetulleet. :)

Älä viitsi kirjoittaa yhtään mitään minun ja ludemin keskusteluun

• Anonyymi

Tämän siitä saa kun menee väkivaltaisten jännämiesten kanssa treffeille.

Kiltin ja kunnollisen miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi. Treffien peruuntuessa kunnollinen ja kiltti mies hyväksyy asian. Mutta toisaalta, naisille ei kelpaa kunnolliset ja kiltit miehet joten eivätpä tämän ryhmän miehet pahemmin treffeillä käykään.

• Anonyymi

Eihän teidän mukaanne jännämiehet pakkeja saa, joten niiden täytyy olla k&k-miehiä, jotka raivoilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän teidän mukaanne jännämiehet pakkeja saa, joten niiden täytyy olla k&k-miehiä, jotka raivoilee.

😂😂😂

xLiner

• Anonyymi

Kertoo aika paljon ihmisestä jos ei pysty live elämä luoda kontakteja ja ei tehdä treffejä oikeassa elämässä .

• Anonyymi

Voihan ne pakit tulla jo ennen treffeille ehtimistäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan ne pakit tulla jo ennen treffeille ehtimistäkin.

No ei ne silloin ole pakit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ne silloin ole pakit.

Moni vaan kuitenkin pitää "pakkeina" sitä, että keskustelu esim. nettideiteillä tyssää/ juttuseura ilmoittaa ettei livetapaamista tule.

Ilmeisesti "rakkaalla lapsella on monta nimeä" ja ihmiset mieltävät "pakeiksi" erilaisia käytösmalleja.

• Anonyymi

On naurettavaa valkoritarointia olla kertomatta horolle, mitä tästä ajattelee.

• Anonyymi

No en suutu, mutta ghoustaamisesta en pidä ja sen saatan tehdä selväksi.

• Anonyymi

Tässä näkyy taas naisnäkökulma. Kun olin sinkku, luin toistakymmentä artikkelia deittailusta, ja niistä yksi ainoa otti miesnäkökulman huomioon: Mikrobitin juttu. En ole nähnyt mitään muuta artikkelia, jossa tuodaan ilmi se, kuinka rajusti erilainen ja suorastaan itsetunnon tuhoava kokemus nettideittailu on keskiverrolle miehelle. Siksi soisin tämän tulevan edes joskus ilmi näissä jutuissa. Tavallinen keskivertomies ei kelpaa yhdellekään tinder-naiselle, ei yhdellekään.

• Anonyymi

No kirjoitapa sellainen. Vai pitäisikö naisten tehdä tämäkin miesten puolesta? On täysin selvää, että naiset kirjoittaa omasta näkökulmastaan. Miesten asia on nostaa esiin miesnäkökulma.

• Anonyymi kirjoitti:

No kirjoitapa sellainen. Vai pitäisikö naisten tehdä tämäkin miesten puolesta? On täysin selvää, että naiset kirjoittaa omasta näkökulmastaan. Miesten asia on nostaa esiin miesnäkökulma.

MIES! Mies yli laidan... https://www.youtube.com/watch?v=ZXHBKUbUmCs

• Anonyymi

Ei ole pakko deittailla netissä eikä missään muuallakaan, jos se vain syö itsetuntoa. Kerrottiinko sitä Mikrobitissä?

• Anonyymi

Olen aikuinen ja minulla on terve aikuisen tunne-elämä.
      Suuttuminen tuossa tilanteessa on lapsellista, ja sen ymmärtää ehkä teinien kohdalla.
      Silloin kun minuutta vielä haetaan ja ollaan epävarmoja.

Itse kyllä olen saanut enemmän kuin yhden kerran sellaista tekstiä silmille kun olen kieltäytynyt seurasta. Ja tiedän että varmaan useimmat naiset ovat, uskallan veikata.
      Olen ollut myös paikalla kun mies on purkanut raivonsa ystävääni solvaten ja haukkuen, ja ihan aikuinen mies kyseessä.
      Ei siinä mitään mystistaä "jännämiestä" tarvita, tai sitten hyvin monet miehet on juuri näitä. Riittää kun ollaan epävarmoja miehuudestaan ja itsetunto pohjassa. Silloin ei kestetä torjumista.
      Ja jos niin käyttäytyy, pitää hakea syytä käytökseensä vain ja ainoastaan itsestään. Ainakin siis jos on aikuinen.

• No monilla miehillä on vähän sellaista taipumusta, kun minä sun takia uhrauduin antamaan takkini ja palelemaan itse, ajamaan sun vuoksesi sinne asti ja sain pakit, tarjoamaan sulle ruoan ja sain pakit jne. Jotenkin pitää jotain uhrautumista korostaa ja siitä uikuttaa.

Tyyliin höyläsin pallit sun takia ja nyt niitä palelee.

Sellasta se nyt vaan on. Välillä saa pakkeja urheinkin yrittäjä.

• Anonyymi

Kyllä nöyryytyksen saa kostaa

• Anonyymi

Miten niin? Ei pakit ole nöyryytys

• En tiedä miten suhtautuisin.. en kai ole koskaan saanut pakkeja sanan varsinaisessa merkityksessa. Ne keissit jotka lähinnä pakkeja on ollut, olen selvinnyt olankohautuksella. So what? Entä sitten?

Se että tulee torjutuksi on ihan normaalia elämää.. joka siihen ei osaa suhtautua on vajakki. Elämässä ei saa kaikkea haluamaansa ja niin simppeliä on se. Kaikenlainen haukkuminen on tyhmää, mistä syystä tahansa. Kertoo enemmän haukkujasta kuin haukutuksi tulleesta.

Haukkuminen on epäkypsää toimintaa ja toivottavasti en itse syyllisty siihen ...

• Anonyymi

Naisten pahuus kostautuu

• Anonyymi

Onko pahuutta jos ei kiinnosta?

• Anonyymi

Jännämiehet on jopa tappaanet naisia koska saivat pakit. Jännämiehelle ei pakkeja anneta muistakaa naiset se.

• Anonyymi

Suutukkoon nyt. Naiset harvemmin ottaa riskiä näissä? Unelmien prinssit toki saa erityiskohtelua. Ja jotka ovat anteliaita rahan käytön suhteen.

• Anonyymi

Miehistä en tiedä, mutta naiset suuttuvat yllättävän usein kun saavat pakit. Jotenkin se tuntuu käyvän naiseuteen?

Tavallisimmin pidemmän suhteen jälkeen tullaan riehumaan tai käytetään poliisia koston välineenä. Lyhyemmän tapailun jälkeen ihan vaan suututaan. Tästä suuttumuksesta ei kuitenkaan seuraa mitään kostotoimia.

• Anonyymi

Kuulostaa aika erikoiselta toiminnalta. Käykö sulle tosiaan useinkin noin?

Taitaa aika vahvasti riippua piireistä missä deittailee. Koskaan en ole moiseen törmännyt että eron päätteeksi "tultaisiin riehumaan tai käytettäisiin poliisia koston välineenä". Tai että edes suuttuisivat lyhyenkään tapailun päätyttyä.

Taidat houkuttaa ympärillesi vain yhden tyyppisiä naisia, jos noin tuppaa aina tapahtumaan?

• Anonyymi

Suuttuikohan Odin-järtjestö eli se soldiers of Odin, kun ehdotin heille hieman korkeampiarvoisempana herrana kkk-järjestöltä, sitten olivat kysyneet kkk:ltä tukea, vastaus oli kai että: liian pieni järjestö tuo Soldiers of Odin, tukea ei tule.

• Tunnen vaan itseni jotenkin noloksi. Vaikka pitäisi osata ajatella, että kaikki ei vaan kaikille nappaa. Mutta mitä sitä omaa pettymystä toiselle kostamaan.

• Prsupellenä tietenkin suutun ja jonkun muu vika se on.

• Anonyymi

No jaa, joskus nappaa ja toisinaan ei, elämää tämä vaan on!

• Anonyymi

Olen joskus suuttunut. Kun harvoin pääsee tapaamaan ketään ja silloinkin saa pakit niin se on ihan ymmärrettävää.

• En. En jaksa miettiä niitä sen kummemmin.

Olen keksinyt, etten minä menetä mitään ihmisessä, joka ei ole minusta kiinnostunut. Ja se on taivahan tosi. Jotkut veivaa ja kääntää ja vääntää, mutta usein helpotan heidän urakkaa. Ei kannata edes miettiä, kiinnostaako vai ei... kyllä kiinnostunutta kiinnostaa ja selvästi.

Elämä on liian lyhyt jahkailulle. 😀

• Anonyymi

Heh, miten tuo menikään. Olen kuullut toisenlaista juttua kun pakit sait. :)

• Anonyymi

Voisitko kuvitella yhtäkään asiaa tai kysymystä johon vastaisit ei-täydellisesti? Saat varmasti tässäkin Mega-visassa täydet pisteet mutta elämä jää elämättä jos aina vastaa kuten kuuluu eikä kuten tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, miten tuo menikään. Olen kuullut toisenlaista juttua kun pakit sait. :)

Länkytilää! Kylläpä tuntuu joku muukin kivasti hyökkäävän kimppuun, kun jollekin trollihahmolle avaudun. :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kuvitella yhtäkään asiaa tai kysymystä johon vastaisit ei-täydellisesti? Saat varmasti tässäkin Mega-visassa täydet pisteet mutta elämä jää elämättä jos aina vastaa kuten kuuluu eikä kuten tuntuu.

Moneenkin vastaan ei täydellisesti... sanoja voisi opetella aina käyttämään monipuolisemmin. :o)

Enkä mielestäni tosiaankaan ole jättänyt elämättä. Kyllä olen saanut pakkeja ja ei kaikki ole minusta kiinnostuneita ollut, mutta eipähän harmita itseäni, kun en ole omaa kiinnostusta pystynyt sanomaan...ja toisaalta en ole myöskään poltellut siltoja omalta kohdalta takana.

• Anonyymi

"...etten minä menetä mitään ihmisessä, joka ei ole minusta kiinnostunut."

Just näin minäkin ajattelen. Jonkin verran on ihmisiä, joiden kanssa on muutenkin vaikeaa tulla toimeen, siis ilman romanttisia puolia. Sama niiden kanssa, hoidetaan asia ja jätetään se hyväksytyksi nöyristely pois.

Joskus nuorempana syyllistyin siihenkin, miellyttämään. Nykyään elämä on helppoa, kun riittää että tulen toimeen itseni kanssa just tällaisena.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin minäkin ajattelen. Jonkin verran on ihmisiä, joiden kanssa on muutenkin vaikeaa tulla toimeen, siis ilman romanttisia puolia. Sama niiden kanssa, hoidetaan asia ja jätetään se hyväksytyksi nöyristely pois.

Joskus nuorempana syyllistyin siihenkin, miellyttämään. Nykyään elämä on helppoa, kun riittää että tulen toimeen itseni kanssa just tällaisena.

xLiner

En

Haluan selvän vastauksen

Sit lähden maailmanääriin

Huomaa, on muuallakin ihmisiä

Kohtalo vie

Ja tuo

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

No joskus lasten äitistä eron jälkeen vedin helposti porot nokkaan, jos joku ei kiinnostunut. Kyselin mikä oli ja miksi ei jajajaja... Ihan turhaan.

Kyllä ihmisen pitää vaan kiinnostua ja olla reipas, jos tutustua haluaa ja jotain enemmän. Eikä sitä saa millään poppakonsteilla miksikään muuttumaan. Tai voihan sitä saadakin, mutta toisaalta miksi nähdä hirveä vaiva?

Oon minäkin kahlannut monet treffiilmoitukset läpi ja kirjoitellut ja soitellut aikanaan monen kanssa... Ja onhan sellainen aikamoista touhua kaikkineensa...kyllä siinä oppii ainakin ottamaan rukkasia vastaan ja antamaan niitä. :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

"...ja toisaalta en ole myöskään poltellut siltoja omalta kohdalta takana"

Tämäkään kaverisi väite ei pidä paikkaansa.
        Mikä ihme siinä on kun pitää yrittää vetää jotain tiettyä roolia.
        Runsas jokapäiväinen palstailu kertoo yksinäisyydestä ja riittämättömyydestä oikeassa elämässä ja palstalta haetaan hyväksyntää.

• Anonyymi kirjoitti:

Runsas jokapäiväinen palstailu kertoo yksinäisyydestä ja riittämättömyydestä oikeassa elämässä ja palstalta haetaan hyväksyntää.

V.ttu mieten noloa tuo sun touhus. :oD

Hanki itse elämä. :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt kertoa itsestäsi.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt kertoa itsestäsi.

xLiner

Kiusasin väliksenä trollaavaa, niin nytten sitä ahistaa. :oD

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

No joskus lasten äitistä eron jälkeen vedin helposti porot nokkaan, jos joku ei kiinnostunut. Kyselin mikä oli ja miksi ei jajajaja... Ihan turhaan.

Kyllä ihmisen pitää vaan kiinnostua ja olla reipas, jos tutustua haluaa ja jotain enemmän. Eikä sitä saa millään poppakonsteilla miksikään muuttumaan. Tai voihan sitä saadakin, mutta toisaalta miksi nähdä hirveä vaiva?

Oon minäkin kahlannut monet treffiilmoitukset läpi ja kirjoitellut ja soitellut aikanaan monen kanssa... Ja onhan sellainen aikamoista touhua kaikkineensa...kyllä siinä oppii ainakin ottamaan rukkasia vastaan ja antamaan niitä. :oD

Mulla ei ole koskaan ollut haku päällä mitenkään aktiivisesti edes silloin, kun olen katsellut mahdollisia kumppaneita sillä silmällä. Jos sattuu eteen osumaan...

Jokunen hullu on tullut vastaan, jotka eivät ole hyväksyneet "en ole kiinnostunut" -fiiliksiäni. Sellainenhan vaan vahvistaa, että omat tuntemukset oli oikeita, eli väärä tyyppi.

xLiner

• Anonyymi

Kiusasin väliksenä trollaavaa, niin nytten sitä ahistaa. :oD

Tiedän yhden vanhemman ukon, joka vois vaikka olla välis 😂. Siis noita tolloja on ihan oikeastikin. Lähetteli mulle "hyvä kaveri" -pohjalta ihan samanlaisia viestejä, teksti yhtä pötköä.. ehdotteli mm. saunomista ja nuolemista.. 🤮

Mä veikkaan että kyseessä on eri tyyppi.. Sulla on ollu yksi tai pari pskakärpästä perässäsi pitkän aikaa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut haku päällä mitenkään aktiivisesti edes silloin, kun olen katsellut mahdollisia kumppaneita sillä silmällä. Jos sattuu eteen osumaan...

Jokunen hullu on tullut vastaan, jotka eivät ole hyväksyneet "en ole kiinnostunut" -fiiliksiäni. Sellainenhan vaan vahvistaa, että omat tuntemukset oli oikeita, eli väärä tyyppi.

xLiner

No kuten sanoin, silloin kun erosin lasten äitistä, haku oli kovempi...

Mutta kaikenlaista matkalla oppii. :o)

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän yhden vanhemman ukon, joka vois vaikka olla välis 😂. Siis noita tolloja on ihan oikeastikin. Lähetteli mulle "hyvä kaveri" -pohjalta ihan samanlaisia viestejä, teksti yhtä pötköä.. ehdotteli mm. saunomista ja nuolemista.. 🤮

Mä veikkaan että kyseessä on eri tyyppi.. Sulla on ollu yksi tai pari pskakärpästä perässäsi pitkän aikaa.

xLiner

No tiedän minäkin kaikenlaisia viuhakkeita irl. :o)

No ainahan noita on riittänyt, mutta välillä on kiva möyhäistäkin, kun sille päälle sattuu...eilen satuin sille päälle.. :oD

• Anonyymi

No tiedän minäkin kaikenlaisia viuhakkeita irl. :o)

No ainahan noita on riittänyt, mutta välillä on kiva möyhäistäkin, kun sille päälle sattuu...eilen satuin sille päälle.. :oD

Ja mä en taaskaan, tietenkään, ollut paikalla kun jotain tapahtuu.. 😒

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mä en taaskaan, tietenkään, ollut paikalla kun jotain tapahtuu.. 😒

xLiner

Niin... sä melkein aina jäät äksönistä vaille.... :oD

Munkin piti eilen jo suht aikaisin mennä nukkumaan, enkä jaksanut jäädä katselee, mitä kaikkea ois voinutkaan huudattaa ulos. :oD

Mulle tuli tiedätkö ihan hillitön vimma saada sellainen oikeasti puksutipuksutivene jostain... Viime kesänä kävin sellaisen pienen reissun porukoitten veneellä. Lykkäsin siihen painavaan veneeseen muutamaheppasen nelitahtikoneen kiinni ja tuksuttelin sillä päiväreissun... Mutta vielä mukavempi ois sellainen pehmeälinjainen puuvene ja siinä joku yksipyttyinen wikström....

Vähän tälläinen...

https://youtu.be/-Fw5BXcB4JU

Ois pähee... :oD

• Anonyymi

Niin... sä melkein aina jäät äksönistä vaille.... :oD

Munkin piti eilen jo suht aikaisin mennä nukkumaan, enkä jaksanut jäädä katselee, mitä kaikkea ois voinutkaan huudattaa ulos. :oD

Mulle tuli tiedätkö ihan hillitön vimma saada sellainen oikeasti puksutipuksutivene jostain... Viime kesänä kävin sellaisen pienen reissun porukoitten veneellä. Lykkäsin siihen painavaan veneeseen muutamaheppasen nelitahtikoneen kiinni ja tuksuttelin sillä päiväreissun... Mutta vielä mukavempi ois sellainen pehmeälinjainen puuvene ja siinä joku yksipyttyinen wikström....

Vähän tälläinen...

https://youtu.be/-Fw5BXcB4JU

Ois pähee... :oD

Sulla sitä virtaa riittää!

Musta ei ole näillä helteillä mihinkään. Muutenkin ollu ihan liikaa tekemistä viime aikoina, tai oikeastaan jo pidemmän aikaa, jaksaminen ihan nollissa. Loppuunpalamista tässä kehittelen 🙄

Mulla on soutuvene, mutta enpä ole nyt sitäkään jaksanut käydä kääntämässä. Saati että jaksaisin lähteä soittelemaan 😔

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla sitä virtaa riittää!

Musta ei ole näillä helteillä mihinkään. Muutenkin ollu ihan liikaa tekemistä viime aikoina, tai oikeastaan jo pidemmän aikaa, jaksaminen ihan nollissa. Loppuunpalamista tässä kehittelen 🙄

Mulla on soutuvene, mutta enpä ole nyt sitäkään jaksanut käydä kääntämässä. Saati että jaksaisin lähteä soittelemaan 😔

xLiner

No jostain kun sais tuollaisen hommattua ja sitten sille vielä sopiva paikka, missä säilyttää, niin vois olla kiva tuksutella välillä. :o)

Mitäs kummaa sä oikeen oot häärinyt? Töitä liikaa? :o/

No itselläkin on livahtanut vähän liian paljon taas suorittamisen puolelle, mutta keväällä/alkukesästä on vaan niin paljon kaikkea...nyt vois vaan höllätä ja koittaa saada kaikki hommat sellaiselle normaali tolalle...että hoitaa sapuskan, siivoukset, pyykit jne... mutta ei muuta juuri. Ajelee moottoripyörällä ja käy kavereilla ja tuttavilla... Ja jotain pikkuhommia ja ennenkaikkea suunnittelua. :oD

Pari hommaa mulla ois, mitkä pitäis tehdä ennen talvea, mutta jätän ne suosiolla syksylle. :o) Nyt naatitaan kesästä. :oD

• Anonyymi

No jostain kun sais tuollaisen hommattua ja sitten sille vielä sopiva paikka, missä säilyttää, niin vois olla kiva tuksutella välillä. :o)

Mitäs kummaa sä oikeen oot häärinyt? Töitä liikaa? :o/

No itselläkin on livahtanut vähän liian paljon taas suorittamisen puolelle, mutta keväällä/alkukesästä on vaan niin paljon kaikkea...nyt vois vaan höllätä ja koittaa saada kaikki hommat sellaiselle normaali tolalle...että hoitaa sapuskan, siivoukset, pyykit jne... mutta ei muuta juuri. Ajelee moottoripyörällä ja käy kavereilla ja tuttavilla... Ja jotain pikkuhommia ja ennenkaikkea suunnittelua. :oD

Pari hommaa mulla ois, mitkä pitäis tehdä ennen talvea, mutta jätän ne suosiolla syksylle. :o) Nyt naatitaan kesästä. :oD

Joo, töitä on liikaa. Käytetään ammattitaidotonta porukkaa, kun pomo kuvittelee sillä säästävänsä. Mä sitten korjaan rekkulat omien töitteni lisäksi ja aikataulut kusee. Aivan hanurista..

Sinänsä hyvä tilanne, että mua kysellään kovasti pariinkin paikkaan muualle töihin. Että jos menee lopullisesti hermot, hei vaan! 😁. Luonne ei tosin antaisi jättää sovittua projektia kesken, kun oon luvannut sen hoitaa. Muutama viikko vielä, sitten täytyy katsoa miten jatkuu.

Treenit kulkee tällä hetkellä lähinnä ylläpidolla, kun ei paukut riitä. Saan siitä kuitenkin voimia jaksaa tuota pskan pyörittämistä. Levon kanssa täytyy nyt olla tarkkana.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, töitä on liikaa. Käytetään ammattitaidotonta porukkaa, kun pomo kuvittelee sillä säästävänsä. Mä sitten korjaan rekkulat omien töitteni lisäksi ja aikataulut kusee. Aivan hanurista..

Sinänsä hyvä tilanne, että mua kysellään kovasti pariinkin paikkaan muualle töihin. Että jos menee lopullisesti hermot, hei vaan! 😁. Luonne ei tosin antaisi jättää sovittua projektia kesken, kun oon luvannut sen hoitaa. Muutama viikko vielä, sitten täytyy katsoa miten jatkuu.

Treenit kulkee tällä hetkellä lähinnä ylläpidolla, kun ei paukut riitä. Saan siitä kuitenkin voimia jaksaa tuota pskan pyörittämistä. Levon kanssa täytyy nyt olla tarkkana.

xLiner

No on mullakin töissä sellaista henkistä v.tutusta...kohta älähän ja pahasti...

Mä koitan nyt kuitenkin vaan selvitä töistä ja muualla sit teen kivoja juttuja vaan. :o)

Mutta avaudu sinäkin ja lyö pikkuisen nyrkkiä pöytään....Kannattaa ennen työpaikanvaihtoa... :o)

• Anonyymi

No on mullakin töissä sellaista henkistä v.tutusta...kohta älähän ja pahasti...

Mä koitan nyt kuitenkin vaan selvitä töistä ja muualla sit teen kivoja juttuja vaan. :o)

Mutta avaudu sinäkin ja lyö pikkuisen nyrkkiä pöytään....Kannattaa ennen työpaikanvaihtoa... :o)

Jostain taisin lukea, että sun ketutuksesi liittyi tuntikirjauksiin? No meilläpä asia on ratkaistu erilailla. Ensimmäisenä pitää kuitata itsensä ulos, sitten vasta pääsee kirjaamaan tekemisensä. Eli siis omalla ajalla 😂

Ole nyt tyytyväinen kun teillä se sentään sisältyy vielä työaikaan.. 🙄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Jostain taisin lukea, että sun ketutuksesi liittyi tuntikirjauksiin? No meilläpä asia on ratkaistu erilailla. Ensimmäisenä pitää kuitata itsensä ulos, sitten vasta pääsee kirjaamaan tekemisensä. Eli siis omalla ajalla 😂

Ole nyt tyytyväinen kun teillä se sentään sisältyy vielä työaikaan.. 🙄

xLiner

No mä en voi niitä kirjatakaan kuin työkoneella. Mielummin kirjaisinkin kotona rauhassa, mutta eipä enää voi. Joku turvallisuus/tietoturvajuttu.

Mutta todellinen ketutus on se, että meijän pikkutyöryhmä on ihan ilman osaavaa työnjohtoa... taas. Joku vuosi sitten avauduin siitä ja nyt sama homma.

No homma on tänä vuonna katkolla. Haluun nähdä tarjouspaperit, ennenkuin minun nimi myydään. En todellakaan lupaudu vuosia tekemään tuota homnaa, jos vierellä on pilipalipyrkyreitä, mitkä ei osaa mitään. Pitäkööt tunkkinsa. 😝

Samalla voi ruuvata palkkaakin... 😜

• Anonyymi

No mä en voi niitä kirjatakaan kuin työkoneella. Mielummin kirjaisinkin kotona rauhassa, mutta eipä enää voi. Joku turvallisuus/tietoturvajuttu.

Mutta todellinen ketutus on se, että meijän pikkutyöryhmä on ihan ilman osaavaa työnjohtoa... taas. Joku vuosi sitten avauduin siitä ja nyt sama homma.

No homma on tänä vuonna katkolla. Haluun nähdä tarjouspaperit, ennenkuin minun nimi myydään. En todellakaan lupaudu vuosia tekemään tuota homnaa, jos vierellä on pilipalipyrkyreitä, mitkä ei osaa mitään. Pitäkööt tunkkinsa. 😝

Samalla voi ruuvata palkkaakin... 😜

Ajattele, jos töissä vois olla naamari päässä nimimerkillä 🤡

Raskasta, kun täytyy stressata toisten osaamattomuutta.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattele, jos töissä vois olla naamari päässä nimimerkillä 🤡

Raskasta, kun täytyy stressata toisten osaamattomuutta.

xLiner

No mä oon pistänyt ihan asiaa tiskiin omalla naamalla. Mutta vaikka kirjoittamalla. Sähköposti on oiva tapa ilmaista asia asiallisesti ja jämysti. Vastaanottopuolikin saa maistella asiaa rauhassa. 😊

Ja itse voi lukea monta kertaa sen, ennenkuin lähettää. Pysyy ne tunteiden osoitukset kurissa ja tulee pelkkää asiaa. 😁

• interlocutrice kirjoitti:

No mä oon pistänyt ihan asiaa tiskiin omalla naamalla. Mutta vaikka kirjoittamalla. Sähköposti on oiva tapa ilmaista asia asiallisesti ja jämysti. Vastaanottopuolikin saa maistella asiaa rauhassa. 😊

Ja itse voi lukea monta kertaa sen, ennenkuin lähettää. Pysyy ne tunteiden osoitukset kurissa ja tulee pelkkää asiaa. 😁

Niin ja vielä yksi hyvä puoli.... siitä jää tallennettu jälki. 😄👌

• Anonyymi

Niin ja vielä yksi hyvä puoli.... siitä jää tallennettu jälki. 😄👌

Juu, kaikki työasiat on hyvä hoitaa kirjallisesti. Eipä päästä sanomaan, että ei ole tiedetty tai ohjeistettu.

Kirjoittamalla saa tosiaan myös aikaa harkita asiansa esittämistä.

Ja töitä kannattaa tehdä kameran kanssa, jos vähääkään epäilyttää että jotain epäselvyyksiä tulee matkalla. Voi näyttää, että näin se oli silloin...

Kaiken maailman ketkuja ja lieroilijoita nykyään joka paikassa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, kaikki työasiat on hyvä hoitaa kirjallisesti. Eipä päästä sanomaan, että ei ole tiedetty tai ohjeistettu.

Kirjoittamalla saa tosiaan myös aikaa harkita asiansa esittämistä.

Ja töitä kannattaa tehdä kameran kanssa, jos vähääkään epäilyttää että jotain epäselvyyksiä tulee matkalla. Voi näyttää, että näin se oli silloin...

Kaiken maailman ketkuja ja lieroilijoita nykyään joka paikassa.

xLiner

No ei kaikki ole lieroja ja mulkkuja, mutta ksikki ei vaan ajattele kokonaisuutta. Kritiikki ei mene asiana läpi, vaan uppoaa ihon alle.

Tosin niinhän tämä kirjoitettukin osaa mennä joillekin ihon alle. Monesti täälläkin on pitänyt muistuttaa, että lue mitä kirjoitan, elä keksi siihen mitään lisää, eläkä ota pois. Silloin on tunteet sotkeneet asian jos ei osaa selkeää tekstiä ymmärtää. (Tai sitten on vaan joku lukihäiriö) 😄

• Anonyymi

Joo, oisin halunnu hyökkääjät.

• Anonyymi

En suutu. Petyn toki, jos itseä kiinnostaisi enemmän, mutta mitä hyötyä olis suuttua. Ei se mitään auta eikä hän ala musta sen enempää pitää, vaikka suuttuisin. Jos ei napannut niin uutta matoa koukkuun sitten.

Itse en silti ymmärrä ghostaamista. Sen ymmärrän, ettei toisen riehumista kiinnosta kuunnella tai katsella, mutta ghostaamista en ymmärrä. Kaikissa viestimissä on blokkaamismahdollisuus. Miksi ei muka voi käyttää sitä? Ilmoittaa toiselle reilusti, että ei kiinnosta ja sitten blokata, vaikka ennen kun toinen ehtii mitään riehumaan. Jos oikeasti pelkää toisen reaktiota niin voi tosiaan blokata, ennen kun toinen ehtii reagoimaan. Se olis ihan reilu tapa toimia.

• Anonyymi

Hiljainen kieltäytyminen on paljon mukavampi ja tyylikkäämpi tapa ilmaista kiinnostuksen puute kuin sen sanallinen ilmoittaminen. Se antaa sentään torjutulle osapuolelle mahdollisuuden ajatella asia jotenkin mukavammin, niin ettei ollut ainoa torjuttu osapuoli vaan että homma vaan hiljalleen hiipui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiljainen kieltäytyminen on paljon mukavampi ja tyylikkäämpi tapa ilmaista kiinnostuksen puute kuin sen sanallinen ilmoittaminen. Se antaa sentään torjutulle osapuolelle mahdollisuuden ajatella asia jotenkin mukavammin, niin ettei ollut ainoa torjuttu osapuoli vaan että homma vaan hiljalleen hiipui.

Suutun

Ja mustaks muutun

• Anonyymi kirjoitti:

Nojaa enpä nyt tiedä, ehkä vaikenijalle muttei välttämättä sille joka miettii mihin se vaan katos ja vaikeni.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Nojaa enpä nyt tiedä, ehkä vaikenijalle muttei välttämättä sille joka miettii mihin se vaan katos ja vaikeni.

Ei kai välttämättä aina ja kaikille mutta kyllä minä mieluummin otan vastaan hiljaisuuden kuin pakit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai välttämättä aina ja kaikille mutta kyllä minä mieluummin otan vastaan hiljaisuuden kuin pakit.

Mä taas mielummin kuulen sen, että valintani ei tälläkään kertaa osunut sinuun, jatka haahuilua.

Ylipäänsä tykkään suorasta puheesta, vaikka se voi loukata ensin niin arvostan sitä silti toisin kun teeskentelyä.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Mä taas mielummin kuulen sen, että valintani ei tälläkään kertaa osunut sinuun, jatka haahuilua.

Ylipäänsä tykkään suorasta puheesta, vaikka se voi loukata ensin niin arvostan sitä silti toisin kun teeskentelyä.

Sitten mä ainakin tiedän, että ei passaa yrittää tuota enää. Osaa jättää rauhaan, kun tietää ettei se minusta kiinnostu.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Hiljaisuus sopii hiljaisuutta arvostavalle. En minä ainakaan jää mihinkään epätietoisuuden tilaan jos toisesta ei kuulu vaan ymmärrän että erkaantuminen tapahtui sopuisasti ja hiljaisesti.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Sitten mä ainakin tiedän, että ei passaa yrittää tuota enää. Osaa jättää rauhaan, kun tietää ettei se minusta kiinnostu.

Oon sillä tavalla lojaalia ja uskollista sorttia, että kun tykkään jostakusta, niin en mä luovuta ennen kun sanotaan suoraan, että en sun kanssa rupee mihkään.

Niin sitten on suoraan sanottu, että anna olla ja voin jatkaa ettepäin. Ei enää palata asiaan nääs.

• Anonyymi kirjoitti:

Hiljaisuus sopii hiljaisuutta arvostavalle. En minä ainakaan jää mihinkään epätietoisuuden tilaan jos toisesta ei kuulu vaan ymmärrän että erkaantuminen tapahtui sopuisasti ja hiljaisesti.

Ei se aina mene niinkään. Jotkut odottaa, että toinen tekee aina aloitteet, toistuvasti kun toinen hiljenee.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Oon sillä tavalla lojaalia ja uskollista sorttia, että kun tykkään jostakusta, niin en mä luovuta ennen kun sanotaan suoraan, että en sun kanssa rupee mihkään.

Niin sitten on suoraan sanottu, että anna olla ja voin jatkaa ettepäin. Ei enää palata asiaan nääs.

No siinä tapauksessa on tietysti parempi että saa selvät sävelet. Ihmisiä on niin monenlaisia. En minä ainakaan kirjoittaisi kenellekään kahta kertaa peräkkäin. Jos toinen hiljenee hetkeksikin niin se on sitten siinä.

• Anonyymi kirjoitti:

No siinä tapauksessa on tietysti parempi että saa selvät sävelet. Ihmisiä on niin monenlaisia. En minä ainakaan kirjoittaisi kenellekään kahta kertaa peräkkäin. Jos toinen hiljenee hetkeksikin niin se on sitten siinä.

Yym, mä taas olen tottunut siihen ettei yrittämättä saa mitään. Eikä heti luovuttamalla. Jos jotain tosissaan haluaa sen eteen voi vähän punnertaakin.

Ei tietysti loputtomaan hiljaisuuteen kannata pateja tuhlata.

Siksi suora torjunta on hyvä, ymmärrän että täältä ei edetä.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Yym, mä taas olen tottunut siihen ettei yrittämättä saa mitään. Eikä heti luovuttamalla. Jos jotain tosissaan haluaa sen eteen voi vähän punnertaakin.

Ei tietysti loputtomaan hiljaisuuteen kannata pateja tuhlata.

Siksi suora torjunta on hyvä, ymmärrän että täältä ei edetä.

Tulee vaan mieleen ne ystävyyssuhteet joissa toinen valittaa että joutuu aina olemaan se aloitteen tekevä osapuoli. Oma näkemykseni on aika tyly. Pitäisi vaan unohtaa koko ystävyys koska todennäköisesti se on toisen puolelta vain väkinäistä suostumista. Ottakoon se toinen yhteyttä jos niin haluaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulee vaan mieleen ne ystävyyssuhteet joissa toinen valittaa että joutuu aina olemaan se aloitteen tekevä osapuoli. Oma näkemykseni on aika tyly. Pitäisi vaan unohtaa koko ystävyys koska todennäköisesti se on toisen puolelta vain väkinäistä suostumista. Ottakoon se toinen yhteyttä jos niin haluaa.

Nojuu noinkin. Lopulta niin, ottakoon yhteyttä jos haluaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti jos elämä menisi, kuten elokuvissa. Kuvataan tyttöä joka valitsee ne kaikki hauskat, hyvönnäköiset, hänestä coolit tyypit ja jokaiseen hän joutuu heistä pettymään.

Sitten yhtenä päivänä hän tajuaa, että se tyyppi siellä takanani, se ystävä joka aina tuki ja sieti kaiken onkin se joka välittää ja rakastaa oikeasti häntä. Vaikkei ole yhtään sellainen johon tyttö kuvittelisi koskaan rakastuvansa, niin elokuvissa niin kuitenkin käy.

Ihme. Tyttö rakastuu siihen örkkiin, joka ei kiinnittänyt hänen huomiotaan muiden hurmassa mitenkään.

Mutta noin käy vain elokuvissa ja tarinoissa, ei oikeessa elämässä.

Siksihän joku rajakin on vedettävä odotteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelen täysin päinvastoin. Musta on aika tökeröä roikuttaa toista epävarmuudessa. Kiinnostuksenpuutteen voi ilmaista myös ihan fiksusti ja neutraalisti. Ei sitä(kään) tarvitse tehdä tökerösti ja loukaten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelen täysin päinvastoin. Musta on aika tökeröä roikuttaa toista epävarmuudessa. Kiinnostuksenpuutteen voi ilmaista myös ihan fiksusti ja neutraalisti. Ei sitä(kään) tarvitse tehdä tökerösti ja loukaten.

Joku roikkuu epävarmuudessa ja joku toinen ymmärtää heti missä mennään. Kyllä se sanallinen torjunta minua ainakin vihlaisee joka kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku roikkuu epävarmuudessa ja joku toinen ymmärtää heti missä mennään. Kyllä se sanallinen torjunta minua ainakin vihlaisee joka kerta.

Se riippuu tietysti pitkälti siitä millaisia "tapailuja" itsekukin harrastaa. Jos on itsekin sellasta "kevyttä hauskaa" tyyppiä niin eipä sillä varmasti sillon paljon merkitystä olekaan. Jos taas on sitä tyyppiä kuin esim. itse olen, että hyvin harvoin keneenkään ihastun enkä todellakaan harrasta deittailua huvikseni, niin sillä on väliä. Lisäksi musta onnihan normaalia olla olematta toisiinsa kiinni kasvaneita, vaikka tapailtaisiin. Mä en oleta jokasen hiljasen hetken tarkottavan, että nyt se häipy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua se ei vihlaise lainkaan siinä mitassa kuin pelkkä häipyminen. Sillon sitä ei (muka) ihmisenä edes asiallisen kohtelun arvonen. Kertoo todella huonoa kieltä ihmisen luonteesta, jos pitää ihmistä noin arvottomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu tietysti pitkälti siitä millaisia "tapailuja" itsekukin harrastaa. Jos on itsekin sellasta "kevyttä hauskaa" tyyppiä niin eipä sillä varmasti sillon paljon merkitystä olekaan. Jos taas on sitä tyyppiä kuin esim. itse olen, että hyvin harvoin keneenkään ihastun enkä todellakaan harrasta deittailua huvikseni, niin sillä on väliä. Lisäksi musta onnihan normaalia olla olematta toisiinsa kiinni kasvaneita, vaikka tapailtaisiin. Mä en oleta jokasen hiljasen hetken tarkottavan, että nyt se häipy.

On sillä minullekin väliä mutta en oleta koskaan liikoja. Jos toinen hiljenee niin hän hiljenee jostain syystä. En kirjoita toista kertaa perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sillä minullekin väliä mutta en oleta koskaan liikoja. Jos toinen hiljenee niin hän hiljenee jostain syystä. En kirjoita toista kertaa perään.

Minä taas oletan, että ihmisillä on muutakin elämää. En oleta, että kukaan tekee jatkuvasti asioita vain minuun liittyen. En mä itsekään elä elämääni jatkuvasti kenellekään viestitellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas oletan, että ihmisillä on muutakin elämää. En oleta, että kukaan tekee jatkuvasti asioita vain minuun liittyen. En mä itsekään elä elämääni jatkuvasti kenellekään viestitellen.

Jos se elämä antaa myöten niin kirjoittakoon hän sitten. Muussa tapauksessa hän on minulle mennyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se elämä antaa myöten niin kirjoittakoon hän sitten. Muussa tapauksessa hän on minulle mennyttä.

Eli kuten huomaat, me ihmiset olemme kovin erilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin täysin toisin ajattelevana ihmisenä täytyy todeta, että sinun kaltainen olis kyllä itselleni hankalaa seuraa yrittää tapailla. Jos nyt ei ole jatkuvasti aikaa viestitellä niin olen " kuollut sinulle". Jessus sentään. Aina ja jatkuvasti joutuis selittelemään kun ei nyt sillä sekunnilla kyennyt vastaamaan. Itse olen sitä tyyppiä, että mä kyllä ihan itse ilmotan, jos ei nappaa. Mun kanssa ei tarvii keksiä ja kuvitella asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin täysin toisin ajattelevana ihmisenä täytyy todeta, että sinun kaltainen olis kyllä itselleni hankalaa seuraa yrittää tapailla. Jos nyt ei ole jatkuvasti aikaa viestitellä niin olen " kuollut sinulle". Jessus sentään. Aina ja jatkuvasti joutuis selittelemään kun ei nyt sillä sekunnilla kyennyt vastaamaan. Itse olen sitä tyyppiä, että mä kyllä ihan itse ilmotan, jos ei nappaa. Mun kanssa ei tarvii keksiä ja kuvitella asioita.

En ole sanonut että toisen tarvitsisi selitellä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut että toisen tarvitsisi selitellä mitään.

No pakkohan siinä on, jos olet toiselle "kuollut". Mitä muuta sä kuvittelet? Kuvitteletko todella, ettei tuossa tulisi toiselle tunnetta, että nyt olis syytä kai selittää jotain ja hyvitellä jotenkin? Jos toisesta oikeasti pitää ja haluaa tapailla niin eihän siinä paljon vaihtoehtoja jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samaa tossa mietin. Mulla itelläni palais niin lujaa käämi tuollasten tyyppien kanssa. Ihan sama miten paljon tykkäisin, hermo menis silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pakkohan siinä on, jos olet toiselle "kuollut". Mitä muuta sä kuvittelet? Kuvitteletko todella, ettei tuossa tulisi toiselle tunnetta, että nyt olis syytä kai selittää jotain ja hyvitellä jotenkin? Jos toisesta oikeasti pitää ja haluaa tapailla niin eihän siinä paljon vaihtoehtoja jää.

En oikein ymmärrä koko ongelmaa. Jos toinen ei ota yhteyttä niin ajattelen että häntä ei kiinnosta enkä vaadi mitään selityksiä. Jos hän ottaakin kohtuullisen ajan kuluessa yhteyttä niin sittenhän asia on edelleen vireillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein ymmärrä koko ongelmaa. Jos toinen ei ota yhteyttä niin ajattelen että häntä ei kiinnosta enkä vaadi mitään selityksiä. Jos hän ottaakin kohtuullisen ajan kuluessa yhteyttä niin sittenhän asia on edelleen vireillä.

Juu sen todellakin huomaa, ettet ymmärrä ongelmaa. Vaan ei siinä mitään, meitä on niin moneksi. Tämä on taas vain yks esimerkki siitä miten kovin erilaisten ihmisten tapailutkin on jo tuhoontuomittuja.

• Anonyymi

Mikään asia maailmassa ei ole niin tärkeä, että sen takia kannattaisi hermojaan menettää. Raivostuminen siitä että toinen pakittaa, on kyllä keskenkasvuisuuden huippu, niinku lasten kiukuttelua karkkihyllyn edessä. Ihmiset ovat isoja lapsia, varsinkin tunneasioissa.

• Anonyymi

Joo. Annan takaisin samalla mitalla.

• Anonyymi

Helpotun. Ei tarvitse sitten enää yrittää ja voi liueta itsekin vapaammalle.

• Anonyymi

En suutu. Vähän saattaa harmittaa, jos itsellä oli enemmän kiinnostusta deittiä kohtaan, mutta eipä sitä toisen mieltä raivoamalla ainakaan mihinkään muuta.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Kyllä siinä monta mottia tulloo halakoja samointein!

• Anonyymi

Päässä heittää, jos pakeista suuttuu.

Ilkivalta, huorittelu, muu törkeä käytös on kyllä väkivaltaa, ei mitään suuttumusta.

- Sheena

• Anonyymi

Sanon ”fuc* it” ja heitän niskaan takit.

-palstan suuri ajattelija-

• Anonyymi

Kyllä vain ja sellaisena vasemmistojohtajat esiintyvät. Vasemmistolainen vaalikarja taas uskoo johtajiaan jotka tarjoavat heille leipää ja sirkushuveja. Kulttuurimarxismi on myös heidän keksintönsä kuten myös järjetön feminismi.
      itkevät miehet ovat kulttuurimarxistien keksintö. Neuvostoliiton piti pehmittää kovat Suomalaiset taistelijat ja Suomeen ja muualle maailmaan tuotiin ajatusmaailmaa itkevistä miehistä...siis nössöistä joista ei ole aseisiin. Paljon muutakin hapatusta on tuotu Vasemmiston kautta ja tuodaan edelleen Kommunistisen vallankumoumuksen edistämiseksi. Vasemmisto hommaa vaikka puolison jyrymiehelle pehmittämään tämän käytöksellään ja huumeiden avulla. Kun partneri on saanut miehestä itkevän kotipiian hän jättää ja suhteen aikana käy panettamassa itseään jonkun jyrymiehen kanssa jonka kanssa tähtää samaan lopputulokseen. Näin koetetaan saada lujamieliset miehet kaadettua Suomessakin.

Toinen keino on pakkolääkitys. THL organisaation sisällä on vanhoja Taistolaisia päättämässä psyykelääkitys määäräyksistä näille inisijöiksi ja psykoosiin ajetuille kansalaisille jotta heidät saadaan pidettyä itkevinä rätteinä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      66
      7611
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2783
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      156
      1960
    4. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1938
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1912
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1811
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      29
      1612
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1477
    9. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      38
      1331
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1226
    Aihe