Millaiset on romanttiset treffit?

Anonyymi

Niin oletkos romanttinen ja millaiset treffit olis romanttiset. Vai riittääkö naiselle kahvit vaan jossain jäätelökioskin luona?

27

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin v1ttu niin millaiset niin ne niin olis niin?

• Anonyymi

Lähes mikä vaan voi olla romanttista oikeassa seurassa. Noin hieman karrikoiden. Myöskin kahvit jäätelökioskilla voivat hyvin olla romanttiset treffit.

• Romanttiset treffit on sellaiset, missä kaksi toisistaan viehtynyttä ja samoilla aallonpituuksilla olevaa kohtaa katsein, ajatuksin ja tuntein, että pidän hänestä ja seurastaan.

Treffit voi myös johtaa kainaloon istumaan ja yhdessä kaunista maisemaa katselemaan ja sydän rinnassa pamppaillen tuntee romanttiseksi ilmapiirin ja tunnelman.

Mitään rekvisiittaa ei minusta tarvita, vain kaksi toisistaan viehtynyttä marrinaamaa.

• Anonyymi

Varmaan riippuu naisesta.

Kun juttelee ja tutustuu, niin selviää.

Olen arkiromanttinen, romantiikan tunnetta herättää esim miehen suhtautuminen ja tunneyhteys enemmän kuin se mitä mies järjestää viihdykkeeksi.

Koen seksin ehkä romanttisimmaksi yhteiseksi tekemiseksi.

Suhteen alussa tykkäisin jutella ja vaikka kuunnella musiikkia yhdessä.

• Vaatteet pois ja panemaan..

No ei ihan sentään. Nainen haluaa tulla vietellyksi, se miten se kunkin kohdalla tapahtuu onkin asia ihan erikseen.

Minut vietellään suoralla puheella eikä sillä että antaa ymmärtää.. tosin suuri osa naisista kammoksuu tämmöistä joten en suosittele kokeilemaan.

• Anonyymi

Osa naisista haluaa myös itse vietellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Niitäkin naisia on. Hyvä pointti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä.

• Anonyymi

Romantiikkaa tulee kun vaatteet riisutaan.

• Anonyymi

Osa naisista todella osaa itse viestillä mitä haluaa.Yhteinen kemia sen ratkaisee. joten kokeile vain riisua,jos ei kemiaa ei tipu edes seksiä.Puhumatta rakastelusta!

• Anonyymi

Mies voi risuja naiselle ja sanoo että poltetaan nää yhdessä takassa ja pannaan samalla takkatulen äärellä.

• Ensin pitää kaden ihmisen välillä olla kipinää ja kemiaa. Muuten ei synny romanttista hetkeä. Väkisin vääntämällä ei tule yhtään mitään.

Romanttiseen hetkeen ei tarvita mitään suuria eleitä, eikä isoa rekvisiittaa. Läheisyys, hellyys ja tunteet. Siinä on romanttisen hetken mausteet. :)

• Anonyymi

Itselläni esim huoltsikalle kahville tai grillin tai heseen syömään auto ajelu tai kotona tehdä ruokaa ja syödä voi syödä esim parvekkeella tai tv een ääressä tai sohvalla voi pussailla eli ihan arki asiaa mut kumpikin tietää että kumpikin tykkää ja rakastaa toisiaan no itse jos saisin päättää niin seksillä sen haluan näyttää että tykkään hänestä

• Jätskikipsa muuten menettelisi, mutta ... pitäisi kuitenkin olla sellainen paikka, jossa on mahdollista käydä vessassa. Jotkut mieshenkilöt eivät osaa huomioida sellaista tosiasiaa.

• Anonyymi

Sanoit tuon asian suoraan, niin .

• Anonyymi

Piknikille, hyvää syötävää ja hiukan viiniä juotavaksi.

• Anonyymi

Lämmin kesäilta. Tapaaminen järven rannalla olevalla leikkipuistolla. Nainen istuu kiikkuun ja annan ensin hiljaiset vauhdit ja asetun viereeseen kiikkuun. Nautimme yhdessä kesäillan tuoksuista, lintujen laulusta ja jopa itikoista.
      Keskustelu ei ole tenttaamista, satunnaista jutustelua. Jos on nälkä voimme mennä meille ja valmistan iltapalan. Jos iltapalan jälkeen alkaa nukuttamaan petaan pedin puhtaille lakanoille. Jos haluaa nukkua yksin voi nukkua. Aamulla herätys toivottuun aikaan ja aina parempi jos ei ole mitään menoa.

AsianVierestä

• Anonyymi

Itikoista ei voi nauttia.

• Anonyymi

Varmmankin tinderi treffit eli ottaa naiseen yhteyttä ja sanoo meennään metsään hässimään saat 500 euroa mistä tùn hakeen sut ja ajetaan jogonkin dyrkä paikkaan ja hässitää ja saat rahat ja palautab hakemaasi paikkaan eli todi streffit ja sanok oon varakas mies ja korkeastikoulutetu ja saat korkeastikoulutettu patukkaa ja 500 euroa rahaa

• Anonyymi

Mökissä eräkämpällä on romanttista

• Anonyymi

Minulla on tulossa sairaanhoitajan jonkun kanssa treffit, kun rokote.
      - Pitää muistaa mainita että ja hoitaja huomaa että en ole huumausaineiden käyttä varmastikaan: oikeasti vauvamaiset mutta lihaksia on.

Ja pistävät piikillä, ei pelota, mutta jooh...

• Anonyymi

Alaston uinti o romanttiikkaa. johonkin järvelle yällä vaikka uidaan alasti ja syödään eväitä.

• Retki luonnon helmassa. Luonnon kauneutta ei voita mikään.

Toki sitten kahvit vaikka ABC:llä käy ihan hyvin tai vaikka Teboililla tai Nesteellä. Ei tartte olla mikään monen Michelin tähden ravintola eikä kynttiläillallinen saippuasarjojen tyyliin (sitäpaitsi nykyään on sähkövalot, että ei tartte syödä kynttilöiden valossa, mutta kynttilöiden valo tai tuikku lyhdyssä on muuten ihan jees, etenkin kun illat alkaa hämärtyä mitä lähemmäs syksyä tullaan).

Tykkään kyllä romanttisistakin tarinoista. Luin aikoinaan esim. Jane Austenin romaaneja ja katsoin niistä tehtyjä filmatisointeja. Ja ihan tosielämänkin romanttiset rakkaustarinat on jees, joita joskus saa lehdistä lukea kuten esim. vaikka Kotiliedestä tai Kodin kuvalehdestä tai Valituista paloista.

Kuitenkin mitä tulee vaikka syömiseen tai kahvin juomiseen, niin olen melko käytännöllinen siinä suhteessa ja melko rentokin, että kahvit voi juoda myös kannon nokassa luonnossa tai puiston penkillä tai vaikka huoltoasemalla sen lisäksi, että jossain kivassa kahvilassa ja ruuan voi syödä ihan vaikka samalla kuin katsoo teeveetä tai sitten vaikka tässä samalla kun naputtelen tätä niin kuin teen nytkin (ei kauhean romanttiselta kuulosta) tai sitten ihan kunnolla pöydän ääressä ilman mitään häiriötä (olettaen, että kaikissa tapauksissa ruokaa syödään kuitenkin hitaammin ja siitä nauttien).

• Melko tunteellinen kyllä olen, mutta sellainen saippuasrjojen romanttisuus kuten kynttiläillalliset ei ole oikein mua varten ellei sitten kysymyksessä ole joku vanhan tyylinen ravintola kuten vaikka keskiaikaisen tyylinen ravintola Olde Hansa Tallinnassa tai joku maatilamatkailu paikka vanhan hirsitalon/maalaistalon ympäristössä, joissa kuuluu asiaan/yrityssuunnitelmaan että syödään hämyvalossa.

• Anonyymi

Läväytän kalun tiskiin ja kysyn, mitä tällä saa?

• Anonyymi

Vartijat paikalle ja sumutteen.

• Anonyymi

Sellaset kun on viikon vanhat köntsät housuissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe