Olen tullut pitkän ajan saatossa tähän tulokseen ja tällainen ongelma hävettää minua. Onko kellään muulla tällaista ongelmaa.. tai jotain siihen viittaavaa? Samanlaiseen ongelmaan en ole törmännyt kenelläkään muulla.
Tiedän, että omat pelkoni pohjautuvat koulukiusaushistoriaan ja traumojen vuoksi olen kaikkien omaa ikäluokkaani hipuavien naisten kanssa varuillani.. en pysty syventämään uusia mahdollisia kaverisuhteita, vaan pakenen ennen kuin ne ehtivät edes kunnolla alkaa. Pelkään manipulointia, alistamista.. selkään puukotusta.. juoruilua.. että minut petetään tavalla tai toisella. Olen nähnyt niin paljon naiseuden myrkyllistä puolta.. että haluaisin tietää mitä se naiseus on positiivisella puolella. Ja nimenomaan, millainen on oikeasti hyvä naispuolinen ystävä?
Miten voisin parantua tästä pelosta ja ongelmasta? Sosiaalisissa tilanteissa usein pyrin vain selviytymään ja olemaan mahdollisimman mukava ja ystävällinen ja sitten katoan kuin pieru saharaan.. koska pelottaa ja ahdistaa. Minulla on niin syvällä se uskomus, että muut naiset eivät kunnioita minua ja haluavat minulle pahaa, haluavat satuttaa.
Onko täälä yhtään hengenheimolaisia? Tai neuvoja miten toimia tämän ongelman kanssa.. haluaisin niin kovasti ystäviä, joiden kanssa tuntisin oloni turvalliseksi ja arvostetuksi.. naisia joiden kanssa oppisin itsekkin mitä olla nainen parhaimmillaan.. ja mitä se positiivinen naiseus on. Tiedän, että naiset voivat olla uskomattoman ihania, uskollisia ja rakastavia ystäviä. Itselläni on vain aika kivulias historia liittyen ylipäätään naiseuteen.
Olen nainen ja pelkään muita naisia
Anonyymi
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
mulla sama ja tunnen itseni erilaiseksi kuin muut naiset. On myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja olen ujo
- Anonyymi
On samoja ongelmia. Minkä ikäinen olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113