Käydessäni taloyhtiömme roskalaatikolla oli vastassa ikävä näky. Huomasin muovipussien läpi kuinka surutta oli heitetty roskikseen patongin paloja, makkaroita, grillattavia lihoja, salaattia, juustoja, hedelmiä, säilykepurkkeja ja maitotuotteita. Suurin osa oli vielä aivan syömäkelpoista ruokaa. Mikä siinä on kun pitää heittää kilokaupalla ruokaa roskiin. Hetkeä myöhemmin katsoin kun jäteauto tuli tyhjentämään laatikon ja sinne kipattiin ruokaa jäteauton kyytiin. Onko se vaan liian helppoa vielä heittää ruokaa roskiin Suomessa?
Ruokaa heitetty roskiin
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Joillakin on liikaa rahaa, itse arvostan ruokaa niin etten tuhlaisi rikkaanaakaan.
- Anonyymi
Ravinnon hankkiminen on tehty liian helpoksi.
- Anonyymi
Kyllä nuo tehopöperötkin maksaa euroja mutta veikkaan syyksi kepuliporrrvarin nokkelaa hävitysjuonta: "parastaennen päivämääriä".
Moni lukee niitä kuin piru raamattua, vaikka tuo tehomössö kyllä kestää paljonkin kauemmin.
Ja voihan olla, että pahanolon syyt ovat lopulta selvinneet:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10928523/tehotuotantopopero-vie-terveytesi-!!
- Anonyymi
No mikset itse syö niitä roskia jos tekee niin pahaa katsella? Älä puutu muiden asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774