Pakastin arkun merkkivalot

Anonyymi

Sain Frigor G215A pakstin arkun. Siinä kyllä toimii oranssivalo, eli pikapakstus, mutta muissa en näe mitään valoa. Nyt vasta huomasin kun latasin tavarat, että kai se toimii kun kerran pikapakastus toimi, eli virtaa on, kun sammutin pikapakastuksen. Kuka sen vaihtaa; siis voiko itse niihin vaihtaa?

5

1388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä vaihtaa? Ei google edes tunne tuon merkkistä pakastinta. Kirjoititko nimen oikein?

      • Anonyymi

        "Ei google edes tunne tuon merkkistä pakastinta. Kirjoititko nimen oikein?"

        Taisit itse kirjoittaa väärin!


    • Anonyymi

      Miksi sinä ne merkkivalot menit pakastamaan?

    • Anonyymi

      Ne merkkivalot ovat ne2- neon lamppuja. Niiden käyttöikä on tavallisesti 10-20 vuotta. Pikapakastuksen merkkivalo toimii vielä kun sitä on käytetty harvoin. Vanhoisssa laitteissa saattaa olla kierrekantalamppu jonka voi itse vaihtaa mutta jos merkkivalo on laitteen sisällä tai kytkimessä niin vaatii ammattilaisen apua. Korjaaja vaihtaa merkkivalon helposti. Jos valo on kytkimessä niin sen saa useimmiten vaihdettua mutta yleensä kannattaa vaihtaa koko kytkin.
      -=Aurajuust0=-

    • Anonyymi

      Onko tarkoitus herättää ruumis eloon, en ole edes kuullut että pakastinarkkuja myytäisiin yksityislle, murhattuja on kyllä laitettu tavallisiiin arkkupakastimiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe