Vataset- teollisuus halukas jatkamaan Stora Enson Veitsiluodon toimintaa

Anonyymi

Uusimman tiedon mukaan Vataset- teollisuus on halukas jatkamaan sellutehdas- toimintaa Veitsiluodossa. Vatasen mukaan, he ovat halukkaita jatkamaan samaa toimintaa olemassa olevilla koneilla ja laitteilla.
Stora Enso ei vielä ole vastannut Vatasen tarjoukseen.

20

1383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

täh?

• Anonyymi

Tais olla kyse Kemijärven sellutehtaasta?

• Anonyymi

Ei. Vaan nyt Kemin Veitsiluodon toiminnan jatkamisesta. Oli jo uutisissa.

• Anonyymi

Miksi Enso tuon möisi? Tulisi taas kilpailija lisää.

• Anonyymi

Ei Stora Enso myy. Se olisi aivan megaluokan strateginen virhe Stora Ensolta myydä tehdas ja päästää kuitupuumarkkinoille kilpailija. Stora Enso investoi Ouluun ja tarvitsee puuuta sinne.

Toiseksi, vaikka myisikin niin pitäisi löytää uskottava ostaja ja Vataset Teollisuus ei sitä ole.

• Anonyymi

Vataset Teollisuus. Mitä teollisuutta tällä 2019 perustetulla yhtiöllä on, jonka liikevaihto ja oma pääoma on pyöreä 0?
      Kemijärvelle piti rakentaa miljardin tehdas, mutta mitään ei ole tapahtunut suurista puheista huolimatta. Ja nyt muka ostamassa Veitsiluotoa. Huh huh.

Miten tämä p.a-satusetä saa höpötyksillään näin paljon medianäkyvyyttä, vaikka jutuissa ei ole tippaakaan uskottavuutta. Liekkö tämänkin jutun ainoa tarkoitus saada jotain tukiaisia.

• Anonyymi

Hyvin kiteytetty. Asia on juuri näin.

• Anonyymi

Valtion ja EU.n tuilla elelevä yritys.

• Anonyymi

Toimii jonkun toisen tahon bulvaanina?

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Ei osta Vatanen veitsiluotoa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aivan huuhaa-juttuja tällä Vatasella. Kemijärvelläkin piti rakennustyöt alkaa, kun lumet sulaa. Mitään ei lme tapahtunut ja kohta ollaan jo heinäkuussa.

• Anonyymi

Tällä Fatasella ei ole muuta kuin tuulen huuhtoma takamus ja isot puheet.

• Anonyymi

Mistä näitä vatasia sikiää,joku tollo vielä kuuntelee.metsäteollisuudellehan tora ei myy,pelkään että jättisellutehdas valmistuessaan vie toralt pohjoisen puunmyyjät paremmalla hinnalla.saattaa Oulun tehtaan toinen sellulinjakin viivästyä.puusta kilpaillaan kovasti.

• Anonyymi

Se on mukava vaan mukava esiintyä Veitsiluodon "pelastajana", kun tietää että on ostamassa sellaista mikä A: ei ole myynnissä ja B: mihin ei ole varaa. Julkisuutta näillä höpöpuheilla kuitenkin saa. Paikallisella medialla ei tunnu olevan mitään kriittisyyttä näissä jutuissa vaan kaikki huru-ukkojen potaska menee läpi.

• Anonyymi

Mutta oottakaapas kun tulee Hunttalan Matti ja ostaa koko Stora Enson…

• Anonyymi

Minä kuulin että Markus Kuotesaho ostain koko romuläjän ja samaan syssyyn Samponki.

• Anonyymi

Monissa muissa maissa on jutun mukaan pakko myydä tehdas ostajalle tällaisessa tilanteessa. Suomessa ei ole tällaista lainsäädäntöä.

• Anonyymi

Älkää uskoko tälläisiin puoskareihin. Lupailleet edeltäjiensä kanssa sellutehdasta Kemijärvelle vuosikausia, rahoitus puuttuu. Ei sitä rahoitusta ole nytkään, mutta mediassa soitetaan hanuria kuin Tuiskun Ana konsanaan

• Anonyymi

voi voi että pakko myydä,,,no miten tämä firma ostaa mitään perse auki ku tuuran putki,,protestilistalla,,,,ei mitään omaisuutta,,voi mitä puupäät täällä kirjoittaa,,,,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe