Keskusta ryhmä jossa tiivit välit
Mistä ryhmä voi keskustella?
Päivästä toiseen, vuodesta toiseen.
Olin vieressä kuuntelemassa ja ihan paskaa tuli ulos suista.
Mitä sosiaaliset ihmiset puhuvat tiivissä ydinryhmässä?
5
2409
Vastaukset
- Anonyymi
En oikeasti menetä paljon kun en kuulu ydinryhmään.
Koska ydinryhmästä puuttuu aivot.
Vallitse tyhmä idioottimaisuus.
Joka tekee jostakin syystä minusta syyllisen.
Siitä teen johtopäätöksen, että sosiologia on idioottien tiede.
En osallistu tyhmään viettoon ja olen erilainen.
Ihmisten suusta tulee
1 - epäoikeudenmukaista sontaa
2 - toistensa panettelua enemmän kuin harmoniaa yhteiselossa
3 - pyytteellistä oman hyödyn tavoittelua
4 - me parhaat ja muut huonoja juttua helvetiksi asti
5 - idiootti pyrkii olla aina äänessä vaikka ei järkeä näy
6 - ryhmä lyö lukkoon jonkun idiootin kannattamattoman läpän ja taistelee sen puolesta ja muidenkin pitää seistä idiotismin puolesta yhdessä rinnoin
toisin sanoen sosiologia on outo outo asia ja sosiaalisuus- Anonyymi
Kirjoitat:
1. Epäoikeudenmukaista arvostelua muista eli sontaa.
2. Panettelet sosiaaliseen ryhmään kuuluvia ihmisiä.
3. Korostat omaa erinomaisuuttasi.
4. Idiootti arvostelee sellaista, mitä ei ymmärrä.
5. Käsityksesi edustaa idiotismia.
6. Sosiologiasta tunnut tietävän saman verran kuin sika talouspolitiikasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat:
1. Epäoikeudenmukaista arvostelua muista eli sontaa.
2. Panettelet sosiaaliseen ryhmään kuuluvia ihmisiä.
3. Korostat omaa erinomaisuuttasi.
4. Idiootti arvostelee sellaista, mitä ei ymmärrä.
5. Käsityksesi edustaa idiotismia.
6. Sosiologiasta tunnut tietävän saman verran kuin sika talouspolitiikasta.Panin merkille ydinryhmään kuulumattoman kommentoijan tekevän itse samaa, mistä hän arvostelee ydinryhmään kuuluvia, kuten viimeksi kommentoinutkin.
Mutta eikö tämä havainto vain vahvista ydinryhmään kuulumattoman tekemät teesit. Ihminen arvostelee epäoikeudenmukaisesti toisia (kuului ryhmään tai ei). He koerostavat erilaisuuttaa muista eikä välitä tutustua toisiin.
Näin näyttää tekevän myös kohdan 6 perusteella viimeksi kommentoinutkin. MOT
- Anonyymi
Onko joku sitten väittänyt, että sanat ovat jotakin todellista?
Se on kuvaava sanonta jonka mukaan tuuli heiluttelee huulia.
Kun luolamies aikoinaan päästi enimmäisen urahduksensa sitä pidettiin varmasti suorastaan nerokkaana oivalluksena.- Anonyymi
Jos luolamies sai urahduksellaan naarasta, alkoivat nuoremmat luolapojat varmaan urahdella samaan tapaan.
Satunnainen ohikulkija saattoi vain ihmetellä luolasta kuuluvaa örähtelyä, josta erottui matalampi möräys ja kuin kaikuna korkeampia variksenpojan ääniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171039124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2212058Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231873- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491094Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59939Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862- 164858