Jonna Joutsen rutisee siitä, että vain naisen ulkonäöllä on väliä

Anonyymi

42

3755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tuo mies, joka on leikattu naiseksi? Oudon miehiset kasvon piirteet, jykevä leuka ja silleen.

• Anonyymi

Miksi hän meikkaa ja yrittää näyttää hyvältä niin miksi vai täytyiskö muiden naisten nöyttää kassi almoilta ja pultsareilta ja hän olis se kedon kaunein vai mikä nyt on

• Anonyymi

Musta on varsin jännä miten erilaisin lasein tätä maailmaa voi tarkastella. Itse en koe kokevani ulkonäköpaineita, enkä tulevani arvotetuksi ulkonäköni kautta. Mä en vaan yksinkertaisesti pyöri sellaisessa seurassa, jossa noin pääsisi käymään. Itse koen ulkonäköni pikemmin asiaksi, jota voin niin halutessani käyttää omaksi edukseni. Mä olen monesti pohtinut, että ihmisten jotka saavat usein ulkonäköönsä kohdistuvaa palautetta, kannattaisi vaikka palkata joku toinen käymään läpi niitä kommentteja ja olla itse käsittelemättä koko palautetta. Ketä ihan aidosti muka edes kiinnostaa jonkun tuntmattomien pahan olon oksennukset?

• Vain imbesillit alkavat toisen ulkonäköä ruotimaan.

• Anonyymi

Tyypillinen ylimeikattu tavis nainen sanoo että vain ulkonäkö merkkaa. Siksi tavis naiset kelpuuttaa vain komeita top 10 miehiä ja rumat miehet jää ilman naista koska tavis miehet on rumia naisten mielestä.

• Anonyymi

Siis mielestäsi tavismies on yhtä kuin ruma mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mielestäsi tavismies on yhtä kuin ruma mies?

Kyllä ja tästä on tehty tindertestikin, tavismies sai lähes yhtä vähän tykkäyksiä kuin rumakin mies, kaikki tykkäykset menivät komealle top10% miehelle.

• Jonnalla on harvinaisen epäedustava kuva tuossa itsestään. Ihmisen ei ikinä pitäisi valita omia esille tulevia kuviaan, vaan antaa jonkun muun tehdä se. Lisäksi hän on näyttänyt päättäneen, että kun hän kääntää päätään näin hassusti sivulle, silloin hänestä saa "edustavia" kuvia. Tuossa vaiheessa pitäisi kuvaajan opastaa kuvattavaa, saataisiin saataisiin hyvä kuva. Mutta nyt meni aihe vähän sivuraiteille.

• Mietipä olisitko alkanut tuota kuvakulmaa ruotimaan, jos siinä olisi ollut mies?

• Wwuwuw kirjoitti:

Mietipä olisitko alkanut tuota kuvakulmaa ruotimaan, jos siinä olisi ollut mies?

Jos mies olisi tehnyt vastaavan kirjoituksen, niin kyllä.

• Palstakamu kirjoitti:

Jos mies olisi tehnyt vastaavan kirjoituksen, niin kyllä.

Kun kirjoituksen pointti on se, ettei ulkonäköä pitäisi arvostella?

• Wwuwuw kirjoitti:

Kun kirjoituksen pointti on se, ettei ulkonäköä pitäisi arvostella?

"Lähes jokainen naiseksi itsensä mieltävä on varmasti ainakin joskus haaveillut olevansa muiden silmissä viehättävä - niin minäkin."

Tuota kohtaa tarkalleen ottaen kommentoin. Minusta Jonna vaikuttaisi ihan perusnätiltä naiselta, mutta hän ei selvästikään tiedä mitä kameran edessä pitäisi tehdä. Jos hän haluaa näyttää muiden silmissä viehättävältä, hän tarvitsee apua kuvattavana olemiseen.

• Palstakamu kirjoitti:

"Lähes jokainen naiseksi itsensä mieltävä on varmasti ainakin joskus haaveillut olevansa muiden silmissä viehättävä - niin minäkin."

Tuota kohtaa tarkalleen ottaen kommentoin. Minusta Jonna vaikuttaisi ihan perusnätiltä naiselta, mutta hän ei selvästikään tiedä mitä kameran edessä pitäisi tehdä. Jos hän haluaa näyttää muiden silmissä viehättävältä, hän tarvitsee apua kuvattavana olemiseen.

No eiköhän sama päde miehiinkin..

Hyvää yötä.

• Wwuwuw kirjoitti:

No eiköhän sama päde miehiinkin..

Hyvää yötä.

Eli olemme samaa mieltä aiheesta.

• Palstakamu kirjoitti:

Eli olemme samaa mieltä aiheesta.

Tuskinpa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tuskinpa.

Sanoit juuri, että sama pätee miehiinkin. Eli olemme samaa mieltä :)

• Palstakamu kirjoitti:

Sanoit juuri, että sama pätee miehiinkin. Eli olemme samaa mieltä :)

No sentäs jostain..

• Anonyymi

No kun laittautuu siinä ikään kuin esittelee parastaan, ja se voi ärsyttää. Meikkaamatta, neutraalisti pukeutuneena ikäänkuin astuu enemmän sukupuolensa ulkopuolelle, ihmisen saappaisiin.

• Sukupuolensa ulkopuolelle?
        Ihme missituomareita moni äijä luulee olevansa, jopa kuvakulmia arvostellaan. Koomista.

• Anonyymi

Tuossa ärsyttää eniten nyt tuo turhanpäiväisestä numeron tekeminen, kun kuitenkin ihan normikaunis nainen, joka varmasti tietää sen itsekkin. Teinimäistä kiinnittää tuollaiseen huomio, maailmassa on oikeitakin ongelmia.

• Teinimäistä on toisen ihmisen ulkonäön arvostelu, kuten juuri teit.

• Anonyymi

Maailma ei ole ihan reilu. Naisten ulkonäköä kehutaan ja haukutaan ja miehiä ei edes nähdä. Loppusaldo on varmaan molemmilla suurinpiirtein sama.

• Anonyymi

Kyllä nähdään, mutta ei ulkonäkönsä takia vaan muiden avujen takia.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kuvitelkaa jos tässä olisi Sanna Marin..

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008038189.html

Toisaalta olet aivan oikeassa. Sanna Marin saisi tuosta niskaansa paskamyrskyn. Tai ajattele siihen joku vähän tukevampi naispoliitikko. Ai jeesus sitä kuran määrää.

Itse kuitenkin ajattelen, että tällä on myös kääntöpuolensa. Miksi me naiset välitämme siitä niin paljon? Miksi me edes vaivaudumme lukemaan niitä kurakommentteja saati sitten reagoimme niihin. Itse toivon, että yhä useampi vain nousisi niiden yläpuolelle ja lakkaisi vaikka kokonaan lukemasta moisia. Tietysti haukkuminen on moukkamaista ja jokaisen pitäisi tajuta olla tekemättä. Sitä nyt ei kuitenkaan tule tapahtumaan. Törppö on törppö, vaikka sitä kuinka valistaisi.

Ymmärrän, että palautteet on välillä pakko lukea. Vaan oikeasti onko niitä aina pakko lukea itse? Ihan hyvin sen paskalaarin läpikäymisen voisi ulkoistaa jollekulle toiselle. Toiseen kohdistuvan paskan läpikäyminen on vähemmän rankkaa puuhaa kuin, jos se kohdistuu itseen. Pyytää raportin vain siitä palautteesta, joka on reagoimisen arvoista. Kaikki törky kannattaisi myös laitta julkisesti esille. Turhaa kukaan törppöjen mainetta suojele.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta olet aivan oikeassa. Sanna Marin saisi tuosta niskaansa paskamyrskyn. Tai ajattele siihen joku vähän tukevampi naispoliitikko. Ai jeesus sitä kuran määrää.

Itse kuitenkin ajattelen, että tällä on myös kääntöpuolensa. Miksi me naiset välitämme siitä niin paljon? Miksi me edes vaivaudumme lukemaan niitä kurakommentteja saati sitten reagoimme niihin. Itse toivon, että yhä useampi vain nousisi niiden yläpuolelle ja lakkaisi vaikka kokonaan lukemasta moisia. Tietysti haukkuminen on moukkamaista ja jokaisen pitäisi tajuta olla tekemättä. Sitä nyt ei kuitenkaan tule tapahtumaan. Törppö on törppö, vaikka sitä kuinka valistaisi.

Ymmärrän, että palautteet on välillä pakko lukea. Vaan oikeasti onko niitä aina pakko lukea itse? Ihan hyvin sen paskalaarin läpikäymisen voisi ulkoistaa jollekulle toiselle. Toiseen kohdistuvan paskan läpikäyminen on vähemmän rankkaa puuhaa kuin, jos se kohdistuu itseen. Pyytää raportin vain siitä palautteesta, joka on reagoimisen arvoista. Kaikki törky kannattaisi myös laitta julkisesti esille. Turhaa kukaan törppöjen mainetta suojele.

Niinpä. Se on vain sitä että jo pienestä pitäen tottuu siihen että tyttöoletetun ulkonäköön kiinnitetään huoniota.. on nättejä tyttöjä ja potria poikia.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niinpä. Se on vain sitä että jo pienestä pitäen tottuu siihen että tyttöoletetun ulkonäköön kiinnitetään huoniota.. on nättejä tyttöjä ja potria poikia.

Siksipä en oikeastaan ymmärrä näitä alotuksessa linkatun kaltaisia tekstejä. Itse kaipailen paljon enemmän kannanottoja, joissa noustaisiin tuon skeidan yläpuolelle. Sehän ei millään tasolla tarkota sitä, etteikö saisi ja voisi pyrkiä olemaan nätti. Saa olla ja pitääkin olla, jos sitä mitä itse tahtoo olla. Sen paskan yläpuolelle voi silti nousta ja olla kiinnittämättä siihen huomiota. Kukaan ei siltä paskalta välty, näyttipä miltä tahansa. Miksi niille paskakirjottajille pitää vielä valtaakin reagoimalla niihin?

• Anonyymi kirjoitti:

Siksipä en oikeastaan ymmärrä näitä alotuksessa linkatun kaltaisia tekstejä. Itse kaipailen paljon enemmän kannanottoja, joissa noustaisiin tuon skeidan yläpuolelle. Sehän ei millään tasolla tarkota sitä, etteikö saisi ja voisi pyrkiä olemaan nätti. Saa olla ja pitääkin olla, jos sitä mitä itse tahtoo olla. Sen paskan yläpuolelle voi silti nousta ja olla kiinnittämättä siihen huomiota. Kukaan ei siltä paskalta välty, näyttipä miltä tahansa. Miksi niille paskakirjottajille pitää vielä valtaakin reagoimalla niihin?

No minusta oleellisinta olisi monipuolistaa naiskuvaa eri medioissa.

Hyvä esimerkki..
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008023905.html

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No minusta oleellisinta olisi monipuolistaa naiskuvaa eri medioissa.

Hyvä esimerkki..
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008023905.html

Ei se paskanpuhumista lopeta. Mikään määrä valistusta ja mielikuvan avartamista ei muuta törppöä vähemmän törpöksi.

Jokaisen pitäisi itse ottaa haltuunsa se mitä itsestään ajattelee, eikä ulkoistaa minäkuvan luomista jokun random huutelijoiden käsin. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Antakaa niiden haukkua.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se paskanpuhumista lopeta. Mikään määrä valistusta ja mielikuvan avartamista ei muuta törppöä vähemmän törpöksi.

Jokaisen pitäisi itse ottaa haltuunsa se mitä itsestään ajattelee, eikä ulkoistaa minäkuvan luomista jokun random huutelijoiden käsin. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Antakaa niiden haukkua.

Ei ehkä lopeta, mutta vähentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään tähän vähän omakohtaista kokemusta, hieman eri elämänalueelta eli työelämästä. Mä työskentelen luovalla alalla sellasessa hommassa, jolla me ollaan aina "alttiina" kuluttajien reaktioille. Se yhteisö, jolle me tuotetaan sisältöä, on usein hyvin rajuja mielipiteissään ja ilmasussaan. Sanalla sanoen aika helvetin törppöä sakkia välillä (niin paljon kun mä työstäni pidänkin). Meillä kaikki palaute menee community managereiden suodattimen kautta. Mikään palaute ei tule filtteröimättömänä suoraan meille tekijöille. Se on tieyonen valinta ja aivan erinomainen päätös. Mahdollinen törkeä palaute ei saa meitä varovaisiksi, vaan me uskalletaan aidosti tehdä just miten meistä tuntuu hyvältä. Se filtteröinti ei tietenkään silti tarkota sitä, etteikö negatiivinenkin kritiikki tulis läpi. Se vaan filtteröidään asialliseen muotoon.

• Anonyymi

Jos kerjää kehuja niin aika usein saa niiden lisäksi myös haukkuja. Näin se vaan menee.

• Anonyymi

No ei ole minulla ongelmaa🤦‍♀️kyllä se on ihan teillä itsellä. Siis miehillä. Ja noin tyhjäpää miehien tavoittelijoilla😡.Naiset! Nostakaa rimaa. Ei tyhjäpää miehiä enään. Ei pelkkää munaa!!

• Anonyymi

Tästä päästäänkin varsinaiseen ongelmaan. Suurin osa naisista ei ole kauniita. Korkeintaan ihan ok tai sitten ei-minkään-näköisiä. Sitten tietysti on vielä ne suorastaan rumat naiset.

Kun nainen on yhtä kuin ulkonäkö eikä muuta arvoa ole, niin mitä pitäisi tehdä meille ei-kauniille naisille? Viedä saunan taakse lopetettavaksi?

Toinen mielenkiintoinen kysymys on, että ketkä miehet saa päättää, kuka nainen on riittävän kaunis saadakseen olla olemassa? Ja missä iässä päätös tehdään? Jos nainen ei ole riittävän kaunis viimeistään 25 -vuotiaana, niin silloinko kaula katkeaa?

T. Yksi ulkonäkönsä ruotimiseen kyllästynyt ruma nainen. Eikun siis biojäte.

• Anonyymi

Näyttää siltä että on varmaan käynyt plastiikkakirirgilla.

• Anonyymi

Jonna ei itse hyväksy omaa ulkonäköään ja projisoi tuon asenteen miehiin?

• Anonyymi

Nyt on sitten miehetkin alkaneet kitinän, kun sama koskee heitäkin.

• Anonyymi

Jaa, kai minussakin jotain vikaa on kun en koskaan ole ulkonäöstä välittänyt, en omasta enkä muiden. On ihan pari asiaa mitkä menee tämän edelle. Saatanhan palstatotuuden mukaan tietysti olla ruma, toisaalta parisuhteita on ollut ja pitkiäkin sellaisia.

• Anonyymi

Lasarus Liejukana on yhtä kaunis

• Anonyymi

Kaikki me ollaan kauniita. Vain kateet ja mustamaalaajat ovat poikkeus👌

• Anonyymi

Olihan se vähän vaivaannuttavaa lukea tämän todennäköisesti mielenterveyskuntoutujan "huipputason kolumneja" Iltalehdestä.

Yhdessä jutussa hän ihmetteli incelien sielunelämää. Eihän siinä mitään, mutta toisessa jutussa hän haukkui miehet pataluhaksi kun ei itse ole löytänyt kumppania :D
      Eiköhän siinä vähän pata kattiloita soimannut..

Hänen omia kuviaan löytyi tosiaan välillä parikolme kappaletta tarinoiden kuvituksena, eli aika tärkeää se oma ulkonäkö näytti olevan

• Minun mielestäni Jonna on ennemmin kaunis kuin ruma ja rumia ihmisiä ei ole edes olemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe