Moi naiset jos sulla on only fans sano (on) Haluan vain tietää kuinka yleistä se suunilleen on.
JOS SINULLA ON ONLY FANS SANO ON - NAISET KUULOLLE
28
7133
Vastaukset
- Anonyymi
juu on :)
- Anonyymi
On voiko tähän jättää linkin?
- Anonyymi
On ihanaa, että löytyy muitakin naisia.
- Anonyymi
Niin on siis tää tuo toivoa ei kaikki ole sulkeutuneita seksuaalisesti.
- Anonyymi
on! Kuinka paljon tienaatte? itse tienaan noin 80e kk
- Anonyymi
On myös! Tienaan kuukaudessa 250e kk joskus enemmän riippuu miehestä. Roolileikin enimmäkseen joka on ollut hauskaa.
- Anonyymi
on! Kannattaa nostaa sitä hintaa ja tähtää hyvä tuloisiin miehiin. tsemppiä!!
- Anonyymi
Jakakaa kokemuksia!! Suunnitelmissa aloittaa only fans.
- Anonyymi
Only fans on hyvä siitä että saat itse päättää mille ryhmälle kuvasi ovat ja hinnoista päätät itse. Voi myös kehittää roolin jos ei halua olla oma itsensä. Minä esiinnyn tuhmana sairaanhoitajana ja meikki on semmoinen ettei työpaikalla esim tunnistettaisi, käytän myös peruukkia. Se on kuin eläisi kahta eri elämää.
- Anonyymi
ON ja kannattaa aloittaa! suosittelen
- Anonyymi
on!!!!!
- Anonyymi
On, Miten teidän miehet on reagoinut asiaan? Oma mies on ollut tosi vaikea, mutta suostuu, koska ei halua menettää minua. Saas nähä
- Anonyymi
Oma mies on tukenut paljon. Kannattaa laittaa miehelle rajat. On kyse sinun vartalosta ja saat tehdä sillä mitä haluat. :) Miehen ei ole mikään pakko jäädä, mutta älä anna miehen sanoa sinulle mitä saat tai et saa tehdä. #miesvaihtoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma mies on tukenut paljon. Kannattaa laittaa miehelle rajat. On kyse sinun vartalosta ja saat tehdä sillä mitä haluat. :) Miehen ei ole mikään pakko jäädä, mutta älä anna miehen sanoa sinulle mitä saat tai et saa tehdä. #miesvaihtoon
Juuri näin. Minulla lähti mies vaihtoon. Parempi näin. Rahaa on tullut ihan kivasti. Lähdet kuule loma matkalle ja jätät miehen kotiin itkemään.
- Anonyymi
jep on
- Anonyymi
🙄..
- Anonyymi
On, kuka hullu näyttää persettään ilmaseksi, jos siitä kerran maksetaan.
- Anonyymi
on
- Anonyymi
Joo löytyy sweetmelisaxox
- Anonyymi
xomarika
- Anonyymi
Minä oon jo eläkkeellä
- Anonyymi
On 🌹 chilitiia nimellä löytyy IG ja OF 🌶️🌶️🌶️
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Kyllä nekin sivut vielä avataan😊
- Anonyymi
Täällä myös of tilin juuri perustanut. Vinkkejä kaipaillaan kuinka mainostaa ? Kuinka paljon porukka tällä tienaa? Mun tili ✨lovehertoe✨
- Anonyymi
Uusi paranneltu versio onlyfan:sta julkaistaan pian.
https://cuminu.io - Anonyymi
E I
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047685Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856009Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322017Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221836- 361649
- 441494
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416