Nainen nauroi minulle

Olimme kaverien kanssa juhlimassa. Menimme ravintolaan syömään ja tutkin hampurilaismenua. Kysyin tarjoilijalta, että mikä olisi oikein sellainen ison miehen annos. Hän alkoi nauramaan ja suositteli sitten hampurilaista 400 gramman pihvillä. Tarjoilija oli kyllä muutenkin hyvällä tuulella ja samalla mm. tanssi kun tarjoili meille. Mutta mikä juttu tämä oikein oli? Nauroiko se kun lihava poika tilasi ruokaa, vai mistä tämä nyt oikein kertoi?

20

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmasti ilkeyttään. Hän vain ehkä ajatteli, että se oli vitsikkäästi sanottu. Eikös se sitten ollut?

      • En minä tarkoittanut sitä vitsillä. Tilasin vain läskiannoksen. Mutta ehkä sen sitten voi tulkita vitsinäkin 🤔


    • Tarjoilija ei varmasti nauranut sinulle, vaan sinun jutullesi. Saisit olla ylpeä itsestäsi että onnistuit naurattamaan sitä tarjoilijaa.
      Tarjoilijat kuulevat mitä lie kaikkea, paskasta kosintoihin, joten harvoin tulee heille vastaan juttuja joita ei ole kuullut.

      • Heh, kiitos. Olen vain sosiaalisesti niin kömpelö, että jotenkin menin tilanteessa ihan hölmöksi, kun en oikein tiennyt mistä on kyse.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Heh, kiitos. Olen vain sosiaalisesti niin kömpelö, että jotenkin menin tilanteessa ihan hölmöksi, kun en oikein tiennyt mistä on kyse.

        Minäkin nauran jos menen sanattomaksi tai hämilleni. Se tulee luonnostaan. Tapani reagoida.

        Eli saatan nauraa hyvinkin väärissä paikoissa...


    • Anonyymi

      Oletko näin https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR0QsQ74vVf9VnwCaMyYh2qFZoTQ-BxwKve5A&usqp=CAU lihava?

      • 180 cm ja 100 kg tarkalleen ottaen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        180 cm ja 100 kg tarkalleen ottaen.

        Et ole lihava


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lihava

        Kiitos :)

        Painoindeksin mukaan "merkittävä ylipaino".


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        180 cm ja 100 kg tarkalleen ottaen.

        Pyh, pikkupoika. 188 cm ja 110 Kg. Tosin puntilla on tullut käytyä, mutta jos tuijottaa taulukoita...


    • Anonyymi

      Hampurilaiset tilataan hampurilaisbaarista, ei ravintolassa. Ravintolassa syödään kunnon ruokaa jos on nälkä, mutta silloin ei kannata mennä fine-dining paikkaan, siellä tulee vain vihaiseksi niistä ruokanäytteistä.

      • En ole ennen syönyt ravintolassa hampurilaista ja nyt päätin kokeilla. Oli se kyllä hyvä kokemuksena. Mutta mitä se kunnon ruoka sitten on?


      • Ei hampurilaisessa sinänsä ole mitään vikaa: leipää, pihvi, salaatti ja kastike.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En ole ennen syönyt ravintolassa hampurilaista ja nyt päätin kokeilla. Oli se kyllä hyvä kokemuksena. Mutta mitä se kunnon ruoka sitten on?

        Niitä ei voi verrata mihinkään mäcin hamppareihin.


    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että hän oli hyvällä tuulella ja piti sinusta ja suloisesta kysymyksestäsi.

      Minäkin nauraa kiherrän välillä ja tanssin villisti.

      Kun lapsi nauraa iloissaan, ei ihmetellä. Jotkut pystyvät siihen vielä aikuisenakin; hyvä tuuli tulee ulos sydämestä ja nauraa iloissaan.

      Kaipa se on vähän luonnekysymyskin, on vähän villi eikä niin pidättyväinen.

    • Anonyymi

      400g:n pihvi... Kerran tein itse hampurilaisen. Sämpylänä oli ranskanleipä ja pihviin tosiaan koko loota, eli 400g. Siihen sitten muut systeemit lisäksi, niin söin sitä useita kertoja 2:n päivän ajan.

      Oot sä vaan kova tyyppi, jos vedit kerralla. Itse ei nykyisin enään kykenisi. Nuorenpana kävimme kaverin kanssa krapulassa ensin syömässä kumpainenkin perhepizzat. Siitä sitten pyöräilimme Mc Donaldsiin ja tilasimme mega mac ateriat.

      Se oli sitä sekavaa aikaa, kun rautakaan ei painanut mitään. Nykyisin vain kuuluu rutina ja pauke, kun nousee aamulla sängystä ylös. Tokihan sitä vetreytyy pikkuhiljaa, mutta ei sitä enää nykyisin jaksa mitään nostaa. Eikä edes huvita.

    • Anonyymi

      Tarjoilija yritti tehdä aloitetta sinulle. Naisilla on erikoisia tapoja tehdä aloite miehille.
      Ei nainen olisi tuolla tavalla käyttäytynyt eli tanssahdellut ilman tarkoitus perää.
      Olin kerran pyöräilemässä ja pysähdyin säätämään kännykkää.
      Huomasin, kun edestä lähestyi kaksi lenkkeilijänaista, tytär ja äiti oletettavasti.
      Menivät ohitse, mutta yhtäkkiä tytär palasi takaisin ja teki pyörähti edessäni ja palasi äitinsä luo.
      Häh, mitä nainen oikein tarkoitti, kun tuolla tavalla käyttäytyi.
      Tulivat vastaan myöhemmin, kun pyörällä ajoin, muttei nainen reagoinut mitenkään.
      Naiset on erikoisia, ei niiden ajatusten pyörintää miehet tajua, omituisia koheltajia.

    • Anonyymi

      Entisenä tarjoilijana heittäisin, että ei naureskellut ilkeyttään. Omaan korvaan kuulostaa juuri siltä mitä itsekin olisi aikoinaan tehnyt - kun epäilee että asiakkaan kysymys/ toteamus esitetään vähänkään huumorilla, sille hyväntahtoisesti nauretaan. Kun pöytäseurueet ovat hyvällä tuulella, niin tuppaavat olemaan helpompia asiakkaita. Asiansa osaavilla tarjoilijoilla on herkät tuntoaistit sen suhteen, miten asiakkaita kannattaa käsitellä, jotta pysyvät tyytyväisinä eivätkä aiheuta ylimääräistä häslinkiä :)

      Ammattinsa taitavilla asiakaspalvelijoilla tapaa olla hyvin aidonoloinen hymy ja nauru, vaikka kuulevatkin samoja vitsejä päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen :)

    • Anonyymi

      Varmasti syystä.

    • Anonyymi

      Varmaan nauravat lihaville eli sulle nauroi koska oot läski ja syöt hampurilaisia jotka lihottaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe