Ruoka naurettavan halpaa

Anonyymi

Mitä se itku ruoan kalleudesta on? Minulla menee joka päivä 30 euroa ruokaan, enkä koe hintoja mitenkään kalliiksi.

12

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta minullekkin samalla, kun se on niin halpaa, millon menet kauppaa niin tiedän tulla mukaan ?

• Anonyymi

Aloittaja voisi minullekin ostaa, kun noin rikas on 210 euroa viikossa ruokaan. Mulla ei ole tota summaa käytettävissä edes kuukaudeksi.

• Anonyymi

Ei noin vähällä kukaan voi selvitä, marinkin todisti että pelkkiin aamupaloihin kuluu vähimntään 65€/kk, täytyy hakea kelalta rahat ellei omat riitä.

• Anonyymi

65€ yksi aamupala, mennyt jopa 1600€/kk ilman alv.

• Anonyymi

"Minulla menee joka päivä 30 euroa ruokaan,"

Tuolla rahalla saa jo melko terveellistä ruokaa jolla voi olettaa että elää yli 85v ikään oikein hyväkuntoisena. Ja ajokortin saa vielä 90v.

Maittavan, mutta epäterveellisen päivän ruoan saa jo helpolla normaalikaupasta alta 8 e, jolla elää terveenä 70v.

• Anonyymi

Tai 30€ voi syödä erittäin epterveellisesti ja kupsahtaa 60v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai 30€ voi syödä erittäin epterveellisesti ja kupsahtaa 60v.

60v on hyvä ikä kupsahtaa, kun ei ole enää paljoa kysyntää työmarkkinoillakaan tuossa iässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

60v on hyvä ikä kupsahtaa, kun ei ole enää paljoa kysyntää työmarkkinoillakaan tuossa iässä.

Miksi kukaan haluaisi rikastuttaa muita työnteolla koko ikänsä, eläkkeellä on hyvä nautiskella.

• Anonyymi

Itse en käy jokapäivä kaupassa. Syötävien kasvien osat ovat halpoja.

• Anonyymi

Kahvi maksaa sitäkin enemmän, paitsi kotona keitettynä. Laskin juuri että itsellä menee vuodessa 30€ kahviin, jos joisi töissä 2x päivssä kahvia, menisi jo lähes1400€ ja siihen leivokset päälle. Jos joisikin kalliissa paikoissakahviloissa niin saisi kulumaan monta tonnia.

• Anonyymi

Kämpin kahvi on kallista, tosi on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kämpin kahvi on kallista, tosi on!

Cittarissa mainostivat joskus halpaa kahvia, olikohan 40c, mutta sitten alkoi elökeläiset istuskella päivät vieden kaikki istumapaikat, ei taida olla enää sielläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2366
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe