Ruoka naurettavan halpaa

Anonyymi

Mitä se itku ruoan kalleudesta on? Minulla menee joka päivä 30 euroa ruokaan, enkä koe hintoja mitenkään kalliiksi.

12

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta minullekkin samalla, kun se on niin halpaa, millon menet kauppaa niin tiedän tulla mukaan ?

• Anonyymi

Aloittaja voisi minullekin ostaa, kun noin rikas on 210 euroa viikossa ruokaan. Mulla ei ole tota summaa käytettävissä edes kuukaudeksi.

• Anonyymi

Ei noin vähällä kukaan voi selvitä, marinkin todisti että pelkkiin aamupaloihin kuluu vähimntään 65€/kk, täytyy hakea kelalta rahat ellei omat riitä.

• Anonyymi

65€ yksi aamupala, mennyt jopa 1600€/kk ilman alv.

• Anonyymi

"Minulla menee joka päivä 30 euroa ruokaan,"

Tuolla rahalla saa jo melko terveellistä ruokaa jolla voi olettaa että elää yli 85v ikään oikein hyväkuntoisena. Ja ajokortin saa vielä 90v.

Maittavan, mutta epäterveellisen päivän ruoan saa jo helpolla normaalikaupasta alta 8 e, jolla elää terveenä 70v.

• Anonyymi

Tai 30€ voi syödä erittäin epterveellisesti ja kupsahtaa 60v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai 30€ voi syödä erittäin epterveellisesti ja kupsahtaa 60v.

60v on hyvä ikä kupsahtaa, kun ei ole enää paljoa kysyntää työmarkkinoillakaan tuossa iässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

60v on hyvä ikä kupsahtaa, kun ei ole enää paljoa kysyntää työmarkkinoillakaan tuossa iässä.

Miksi kukaan haluaisi rikastuttaa muita työnteolla koko ikänsä, eläkkeellä on hyvä nautiskella.

• Anonyymi

Itse en käy jokapäivä kaupassa. Syötävien kasvien osat ovat halpoja.

• Anonyymi

Kahvi maksaa sitäkin enemmän, paitsi kotona keitettynä. Laskin juuri että itsellä menee vuodessa 30€ kahviin, jos joisi töissä 2x päivssä kahvia, menisi jo lähes1400€ ja siihen leivokset päälle. Jos joisikin kalliissa paikoissakahviloissa niin saisi kulumaan monta tonnia.

• Anonyymi

Kämpin kahvi on kallista, tosi on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kämpin kahvi on kallista, tosi on!

Cittarissa mainostivat joskus halpaa kahvia, olikohan 40c, mutta sitten alkoi elökeläiset istuskella päivät vieden kaikki istumapaikat, ei taida olla enää sielläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      131
      3099
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2971
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1926
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      972
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä