M. J. Risistä kirjoitetaan miehenä joka ennakoi tarkasti pandemian.
Lukekaa itse netistä, en kerro kaikkea.
Ris erittäin korkeaarvoinen tiedemies Englannista.
Voitti vedonlyönnin pandemian alkamisesta.
Tosin kertoi, että syy pandemian syntyyn ajankohta olisi ollut laboratoriosta karkaaminen.
Risillä lisää profetiaa mm. maailman lopusta, joka tapahtuu yllättävän pian.
Muut mielenkiintoiset nimet ovat
Jan Tallin
Elizer Judkovsky
Martin John Ris ja maailman loppu
Anonyymi
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuo kovin tunnettu ole, kun Google ei löydä.
- Anonyymi
Lähinnä olisi Martin John Rees, astronomi.
Tutkijoilla ei ole profetioita maailmanlopusta. Ne kuuluvat sekopäisille uskoville.
- Anonyymi
Taas joku hihhuli, millä pää ihan sekaisin!
Mikään ihme kun kaikki nimetkin on väärin kirjoitettu.
Nämä on näitä vartiotornin lukijoita, uskovat kaikki sadut mitä kirjoitetaan.
Pandemioita tulee ja menee vähän väliä, sen tietää kyllä tavallisetkin tallaajat. - Anonyymi
Juurikin noin; ei ihan jämpti terveenpapereilla ole nykyään trendikästä puhua maailmanlopusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943