Yleensä pahimpia työpaikan pyrkyreitä on nämä luottamusmiehet. Ovat tehtävässä ihan oman etunsa takia, ei edustamiensa henkilöiden asialla. Hyvää pataa ollaan johdon ja esimiesten kanssa. Joo joo joka asiaan vastataan ja puhutaan asiat aina edustamansa hankilön haitaksi. Myöskin, koska ovat uteliaita kontrollifriikkejä. Monenlaista pyrkyriä on tullut nähtyä. Ihan pahaa tekee ajatella sitä itsekkyyttä. Millaisia kokemuksia teillä?
Pahimmat työpaikan pyrkyrit mitä olet tavannut?
3
391
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Mikkeliläisessä pintakäsittelylaitoksessa oli pääluottamusmies joka käytti luottamusmiesvapaat saunomiseen tehtaan saunassa. Yritti taivutella työntekijät allekirjoittamaan laittomia sopimuksia työnantajan kanssa. Maalautti talonsa toimitusjohtajan avustuksella firman laskuun. Järjesti pakkolomia tehtaan johdon kanssa hänelle hankalista tyypeistä. Teki perättömiä ilmiantoja työntekijöistä tehtaan johdolle etc.
Oli myös paikallisen ammatiosaston puheenjohtaja. Ei ole enään, poistettiin kaikista luottamustoimista. Olin kyseisessä firmassa vuokratyöntekijänä kun noi asiat tapahtui.- Anonyymi
Rautatieläisten liitossa os 73 samanlaista tuhooja toimintaa. Miehet muistetti ryhdiltän käytettyä kumipukua aktin jälken,
- Anonyymi
itsepähän luottamusmiehenne valitsitte. Vika ei ole hänessä vaan ensisijaisesti valitsijoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287