Miksi naiset suuttuu kun kerron että he ovat lihavia

Anonyymi

Olen jo vuoden kiertänyt pitzerioissa ja kaduilla ja tarkkaillut ihmisiä ja olen todennut että naiset on lihavia ja se ärsyttää minua.Miestennidot mahat ei ärsytä lainkaan.Kun kerron tästä naisille ja menen heidän piztseria pöytänsä viereen kun he syövät kertomaan kuinka pulleita he ovat ja näytän alavatsani ja kerron pihtimittauksesta ja että syökää kuten minä ettette olisi niin lihavia niin he suuttuvat minulle enkä ymmärrä miksi.Minä vain kerron miten hekin voivat elää yhtä terveellistä elämää sokerilla ja vehnäjauholla kuten minä.Piztsa on epäterveellistä ja siinä on tomaattia ja juustoa.Juuston ja tomaatin epäterveellisyyden voi kumota laittamalla piztsaan suklaata 450: mentä crammaa ja kastikkeeksi lukoosisiirappia ja olenkin kaatanut sitä pitzerioiden naisasiakkaiden piztsoihin.Minä voin syödä mitä tahansa,karkkia kakkua ja käöretorrtua ja suklaata ja tsipsejä koska liikun koko ajan.Hiihdön vesihiihtoa ilman suksia ja venettä betoniporsaat jaloissa kuten miesten miehet tekee,ei pulleat naiset.Enkä ole vuoteen lihonut ja torjun joka kuukausi 50: mentä liikakiloa.Painan 345. :iisi kiloa ja olen 146 :uusi centi metriä pitkä.Minulla on kellarissa 893: me cilokrammaa Lidlin Hedelmätoffeeta.Syön sitä öisin.Onneksi olen itse pysynyt ihannepainossani.Minua häiritsee lihavat naiset ja minusta heidän pitäisi poistua täältä.Heidän laihdutus häiritsee ja se että he puhuvat tai tekevät asioita erilailla kuin minä.Halusisin työntää sormiani heidän aukkoihinsa kun nysä ei toimi ja olen täälläkin siitä kertonut monessa ketjussa.

Terveisin huumorintajuinen pyöräilevä pihtimies, 60 : mentä vee, Savon lahja Suomen pulleille naisille.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haha 😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Tainnut aikoinaan jäädä koulutkin kesken kun ei vieläkään osaa oikein kirjoittaa :D :D

      • Anonyymi

        Kyllä.Minua ärsyttää se niin että taidan syödä pari spakettia.Se on hyvää vanilia jäätelön kanssa.


    • Anonyymi

      Panani kakku on paljon parempaa laihdutukseen eikä se lihota ollenkaan jos syö hitaasti. Aamupulla iltapulla iltapäiväpulla ja päivä pulla. Niillä laihtuu.

    • Anonyymi

      Miksi käyt pizzeriassa? Eihän sinulla ole sinne mitään asiaa kun siellä on vain epäterveellistä syötävää.

      • Anonyymi

        Kertomassa ihmisille miten VÄÄRIN he syö ja kuten oikein minä syön.Poljen pitzeriaam 5 iisi tuntia pyörällä pihtimitta mukana ja vanilia jäätelö tarakalla. Tämän pitöisi olla selvä asia läski. Jaksaa hyvin polkea pyörälläni ja vielä enempi ku olen asentanut pyörääni istuimen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertomassa ihmisille miten VÄÄRIN he syö ja kuten oikein minä syön.Poljen pitzeriaam 5 iisi tuntia pyörällä pihtimitta mukana ja vanilia jäätelö tarakalla. Tämän pitöisi olla selvä asia läski. Jaksaa hyvin polkea pyörälläni ja vielä enempi ku olen asentanut pyörääni istuimen.

        Juuri pihtimitta on parasta näissä ohjeissa. Ilman pihtejä ei voi pärjätä.

        Jos vatsan pihtimitta on ylhäällä vaikkapa 10 mm ja alhaalla 3 mm, se tarkoittaa että on ylhäältä lihava ja alhaalta laiha. Silloin osaa keskittyä yläkropan laihdutteluun. Jos taas luvut olisivat ylhäällä 3 mm ja alhaalla 10 mm, laihduttelu pitää kohdistaa alakroppaan. Jos molemmat mitat ovat alle 3:me, henkilö on tikkulaiha.

        Tikkulaihuus on tavoiteltava olotila.

        Pitszzeriat voisivat tarjota pizztsan ohessa lisäpalvelun, jossa tarjoilija mittaa pihtimitat ennen ja jälkeen aterioinnin. Jos luku ei miellytä, syödään lisää ja jos luku miellyttää, tuodaan lasku. Pihtimittauksesta menee eri hinta, jos on tullut suksilla tai pyörällä, mutta mittaus on ilmainen, jos on saapunut vesisuksilla betonirengas kaulan tai vatsan ympärillä.

        Pitzzseriat voisivat myös tarjota lihaville ja tikkulaihoille kuponkeja, joilla omaa pihtimittaa seuraamalla saisi alennuksella Lidlin hedelmätoffifeetä kellariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri pihtimitta on parasta näissä ohjeissa. Ilman pihtejä ei voi pärjätä.

        Jos vatsan pihtimitta on ylhäällä vaikkapa 10 mm ja alhaalla 3 mm, se tarkoittaa että on ylhäältä lihava ja alhaalta laiha. Silloin osaa keskittyä yläkropan laihdutteluun. Jos taas luvut olisivat ylhäällä 3 mm ja alhaalla 10 mm, laihduttelu pitää kohdistaa alakroppaan. Jos molemmat mitat ovat alle 3:me, henkilö on tikkulaiha.

        Tikkulaihuus on tavoiteltava olotila.

        Pitszzeriat voisivat tarjota pizztsan ohessa lisäpalvelun, jossa tarjoilija mittaa pihtimitat ennen ja jälkeen aterioinnin. Jos luku ei miellytä, syödään lisää ja jos luku miellyttää, tuodaan lasku. Pihtimittauksesta menee eri hinta, jos on tullut suksilla tai pyörällä, mutta mittaus on ilmainen, jos on saapunut vesisuksilla betonirengas kaulan tai vatsan ympärillä.

        Pitzzseriat voisivat myös tarjota lihaville ja tikkulaihoille kuponkeja, joilla omaa pihtimittaa seuraamalla saisi alennuksella Lidlin hedelmätoffifeetä kellariin.

        Tästä loistavasta keksinnöstä sinulle pitäisi myöntää Eurooppalainen keksintöpalkinto. Kultaiset mittapihdit. 🏆📏
        Vuoden hedelmätoffeet kellariin pussitettuna ja piilotettuna.


    • Anonyymi

      Kyllä on kumma että noin hienotunteiselle ja tikkulaihalle miehelle joku suuttuu.

      • Anonyymi

        Ihmisillä ei ole käytöstapoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1864
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1441
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1409
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1362
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1277
    7. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      93
      1277
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1087
    Aihe