Mitä nainen viestittää?

Kun katsoo kulmakarvat kohotettuina? Se ei ollut mikään kohautus, vaan silmät olivat apposen avoimina ja kulmat kohotettuina koko keskustelun ajan. Kokiko nainen tilanteen epämiellyttävänä vai mistä tuollainen kertoo, että sain hänessä moisen reaktion aikaiseksi?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ding putos mutteri? 😲

• Hämillään.😯?

• Anonyymi

👩‍👧‍👧👻🙈😇😭🤣😂🤣😂😂🤣🐷💩💩

• Anonyymi

Minua naiset parantavat ja tekevät terveellisemmäksi ja iloisemmaksi, ja yritän tehdä heitäkin iloisemmiksi jos onnistun

• Anonyymi

Piti sinua tai kertomaasi asiaa daijuna.

• Hän oli se joka kertoi ja minä kuuntelin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Hän oli se joka kertoi ja minä kuuntelin.

No sitten mitä todennäköisimmin vain selitti keskittyneesti/innostuneesti sitä omaa asiaansa. Tuo on se ilme, joka jokaisen naamalle siinä kohtaa tulee. Hänellä ilme oli vasn ilmeisesti korostetumpi, kuin mihin olet tottunut. Ilmeisesti kysessä oli joku vähemmän korostetun suomalaisen jäyhästi ilmehtivä yksilö.

• Anonyymi

Paha sanoa varmaksi näkemättä sitä ilmettä. Moni kohottaa hieman kulmakarvojaan ja avaa silmiään enemmän, kun kuuntelee keskittyneesti ja/tai kiinnostuneena. Valtaosa ihmisistä tekee noin, osa selkeämmin ja osa vähemmän selkeästi. Hämmentyneen ja kummastuneen kulmakarvojen kohotus on yleensä eri tyylinen. Enemmän sellanen keskeltä vähän kurttuun ja kulmista ylös.

• Anonyymi

Sitten taas sellanen "en tajua hittojakaan mitä toi solkottaa" ilme on sellasen kertakaikkisen ymmyrkäisen totaalisen pihalla ilme, mutta siihen liittyy myös posket ja suun alue siihen totaaliseen ymmyrkäisyyteen.

• Anonyymi

ota rokote ja rokki biontech on kai tehokaws jo 2 annoksena mRNA hah, suosittele en Atral-Zenekaa.

• Anonyymi

Mulla on raskaat yläluomet ja nykyisin huomaamattani pidän kulmiani kohotettuina suurimman osan ajasta aina kun keskustelen jonkun kanssa, sukupuolesta riippumatta. Ilmeeni näyttää muutoin vihaiselta ellen tekisi noin enkä halua antaa sellaista vaikutelmaa. Ei kannata tulkita tuosta mitään, se voi olla vain tapa.

• Anonyymi

Ai niinku tyyliin Sanna Ukkola?

• Anonyymi

Hän on varmaan opetellut tuommoisen maneerin, että näyttäisi että on kiinnostunut. Siis ei välttämättä ole epäkiinnostunut, mutta että varmasti myös näyttäisi sen että on kiinnostunut.

• Hämmästeli räkäpalloa sun nokassa.

• Anonyymi

Nainen oli peilaillut tuntikausia itseään peilin edessä ja todennut näyttävänsä parhaimmalta kun pitää silmät apposen auki kokoajan.
      Näkeehän sen naisten valokuvistakin kun yrittävät saada silmät näyttämään niin isoilta kuin mahdollista.
      Toinen kuvakulma on selällään maaten ettei rypyt näy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 150
      3825
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      87
      3249
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      86
      2655
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2436
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2393
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2236
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      84
      1843
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      989
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      978
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      869
    Aihe