Mitä nainen viestittää?

Kun katsoo kulmakarvat kohotettuina? Se ei ollut mikään kohautus, vaan silmät olivat apposen avoimina ja kulmat kohotettuina koko keskustelun ajan. Kokiko nainen tilanteen epämiellyttävänä vai mistä tuollainen kertoo, että sain hänessä moisen reaktion aikaiseksi?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ding putos mutteri? 😲

• Hämillään.😯?

• Anonyymi

👩‍👧‍👧👻🙈😇😭🤣😂🤣😂😂🤣🐷💩💩

• Anonyymi

Minua naiset parantavat ja tekevät terveellisemmäksi ja iloisemmaksi, ja yritän tehdä heitäkin iloisemmiksi jos onnistun

• Anonyymi

Piti sinua tai kertomaasi asiaa daijuna.

• Hän oli se joka kertoi ja minä kuuntelin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Hän oli se joka kertoi ja minä kuuntelin.

No sitten mitä todennäköisimmin vain selitti keskittyneesti/innostuneesti sitä omaa asiaansa. Tuo on se ilme, joka jokaisen naamalle siinä kohtaa tulee. Hänellä ilme oli vasn ilmeisesti korostetumpi, kuin mihin olet tottunut. Ilmeisesti kysessä oli joku vähemmän korostetun suomalaisen jäyhästi ilmehtivä yksilö.

• Anonyymi

Paha sanoa varmaksi näkemättä sitä ilmettä. Moni kohottaa hieman kulmakarvojaan ja avaa silmiään enemmän, kun kuuntelee keskittyneesti ja/tai kiinnostuneena. Valtaosa ihmisistä tekee noin, osa selkeämmin ja osa vähemmän selkeästi. Hämmentyneen ja kummastuneen kulmakarvojen kohotus on yleensä eri tyylinen. Enemmän sellanen keskeltä vähän kurttuun ja kulmista ylös.

• Anonyymi

Sitten taas sellanen "en tajua hittojakaan mitä toi solkottaa" ilme on sellasen kertakaikkisen ymmyrkäisen totaalisen pihalla ilme, mutta siihen liittyy myös posket ja suun alue siihen totaaliseen ymmyrkäisyyteen.

• Anonyymi

ota rokote ja rokki biontech on kai tehokaws jo 2 annoksena mRNA hah, suosittele en Atral-Zenekaa.

• Anonyymi

Mulla on raskaat yläluomet ja nykyisin huomaamattani pidän kulmiani kohotettuina suurimman osan ajasta aina kun keskustelen jonkun kanssa, sukupuolesta riippumatta. Ilmeeni näyttää muutoin vihaiselta ellen tekisi noin enkä halua antaa sellaista vaikutelmaa. Ei kannata tulkita tuosta mitään, se voi olla vain tapa.

• Anonyymi

Ai niinku tyyliin Sanna Ukkola?

• Anonyymi

Hän on varmaan opetellut tuommoisen maneerin, että näyttäisi että on kiinnostunut. Siis ei välttämättä ole epäkiinnostunut, mutta että varmasti myös näyttäisi sen että on kiinnostunut.

• Hämmästeli räkäpalloa sun nokassa.

• Anonyymi

Nainen oli peilaillut tuntikausia itseään peilin edessä ja todennut näyttävänsä parhaimmalta kun pitää silmät apposen auki kokoajan.
      Näkeehän sen naisten valokuvistakin kun yrittävät saada silmät näyttämään niin isoilta kuin mahdollista.
      Toinen kuvakulma on selällään maaten ettei rypyt näy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe