Onko palstalla selvännäkijää? Mitä jos rakastutkin selvännäkijään? Miltä ajatus tuntuisi?
Uskotko edes tuonpuoleiseen ja selvännäkökykyyn?
Miltä tuntuisi, jos Tinder-matchisi sanoisi uskovansa kummituksiin?
Selvännäkijä
180
1534
Vastaukset
- Anonyymi
On täällä yksi.
Voit kysyä jotain jos haluat.- Anonyymi
Tarkoitan että voit kysyä jotain itseesi liittyvää jos haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan että voit kysyä jotain itseesi liittyvää jos haluat.
Hei!
Kiitos, todella ystävällistä!
Teinkö väärin, kun otin etäisyyttä vanhaan ja sairaaseen lähisukulaiseeni? Oliko tarkoitus kestää ja kärsiä vaiko vapauttaa itseni hänen sairaannuttavasta otteestaan?
Olen ollut syvästi ahdistunut ja sisäisesti epävarma jo vähän aikaa. En oikein itse pysty kohdentamaan mistä tämä johtuu ja voin todella huonosti! Mikään asia ei ole näennäisesti vialla elämässäni, mutta en pääse irti pahasta olosta. Kukaan ei suoranaisesti ole tehnyt pahaa minulle.
Mistä suunnasta tämä voisi tulla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei!
Kiitos, todella ystävällistä!
Teinkö väärin, kun otin etäisyyttä vanhaan ja sairaaseen lähisukulaiseeni? Oliko tarkoitus kestää ja kärsiä vaiko vapauttaa itseni hänen sairaannuttavasta otteestaan?
Olen ollut syvästi ahdistunut ja sisäisesti epävarma jo vähän aikaa. En oikein itse pysty kohdentamaan mistä tämä johtuu ja voin todella huonosti! Mikään asia ei ole näennäisesti vialla elämässäni, mutta en pääse irti pahasta olosta. Kukaan ei suoranaisesti ole tehnyt pahaa minulle.
Mistä suunnasta tämä voisi tulla?Tarkoitus oli vapautua. Tämä henkilö on vienyt sinulta energiaa jo silloin, kun hän ei vielä ollut vanha eikä sairas. Energiasyöppö siis. Energiasyöppöjä ei tarvitse koskaan sietää. Niiden tarkoitus on vain opettaa meitä suojelemaan omaa itseämme.
Tulet perheestä, jossa etäisyyden ottaminen sukulaisiin ei ole tapana, vaikka se tekisi hyvää. Tässä tapauksessa se on oikein hyvä asia. Huomaa, etteivät kaikki suhtaudu sukulaisiin samalla tavalla kuin sinun sukusi. Pystyt huolehtimaan kyseisen henkilön ikääntymiseen ja sairauteen liittyvästä huolenpidosta ilman, että olet itse kontaktissa kyseiseen henkilöön. En näe miten se voisi tapahtua mutta sinä ilmeisesti tiedät.
Pahan olosi syy on sisälläsi aivan selkeässä muodossa ja saat sen esille menemällä pidemmäksi aikaa jonnekin luontoon. En näe sinua missään tietyssä paikassa enkä sitä, oletko siellä yksin vai et, mutta sinulla on voimakkaat "juuret" maassa eli tunnet olosi hyväksi luonnossa. Et ole halunnut selvittää asiaa, koska sen selviäminen ja pahasta olosta irti päästäminen vaatii joitain muutoksia, jotka tuntuvat uhkaavilta.
Kuulostaako tutulta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus oli vapautua. Tämä henkilö on vienyt sinulta energiaa jo silloin, kun hän ei vielä ollut vanha eikä sairas. Energiasyöppö siis. Energiasyöppöjä ei tarvitse koskaan sietää. Niiden tarkoitus on vain opettaa meitä suojelemaan omaa itseämme.
Tulet perheestä, jossa etäisyyden ottaminen sukulaisiin ei ole tapana, vaikka se tekisi hyvää. Tässä tapauksessa se on oikein hyvä asia. Huomaa, etteivät kaikki suhtaudu sukulaisiin samalla tavalla kuin sinun sukusi. Pystyt huolehtimaan kyseisen henkilön ikääntymiseen ja sairauteen liittyvästä huolenpidosta ilman, että olet itse kontaktissa kyseiseen henkilöön. En näe miten se voisi tapahtua mutta sinä ilmeisesti tiedät.
Pahan olosi syy on sisälläsi aivan selkeässä muodossa ja saat sen esille menemällä pidemmäksi aikaa jonnekin luontoon. En näe sinua missään tietyssä paikassa enkä sitä, oletko siellä yksin vai et, mutta sinulla on voimakkaat "juuret" maassa eli tunnet olosi hyväksi luonnossa. Et ole halunnut selvittää asiaa, koska sen selviäminen ja pahasta olosta irti päästäminen vaatii joitain muutoksia, jotka tuntuvat uhkaavilta.
Kuulostaako tutulta?Näetkö minusta etänä?
Kädet tulessa,Orbeja paljon,Fheylian on täällä,eläinten sielut,intiaani,enne unet.
Nuotio,pyhyys ja kunnioitus,luonto ja Rakkaus ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus oli vapautua. Tämä henkilö on vienyt sinulta energiaa jo silloin, kun hän ei vielä ollut vanha eikä sairas. Energiasyöppö siis. Energiasyöppöjä ei tarvitse koskaan sietää. Niiden tarkoitus on vain opettaa meitä suojelemaan omaa itseämme.
Kuulostaako tutulta?Saanko minäkin kysyä?
Mielessäni on yksi vaalea mies, varattu, perheellinen. Mitä meidän välillä on? Itse olen siis nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö minusta etänä?
Kädet tulessa,Orbeja paljon,Fheylian on täällä,eläinten sielut,intiaani,enne unet.
Nuotio,pyhyys ja kunnioitus,luonto ja Rakkaus !Näetkö minusta etänä?
Nuotio,pyhyys ja kunnioitus,luonto ja Rakkaus !
Käsien energia n.40-50cm tunne parhaimmillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tutulta?Wow!!
Todellakin, olet aivan oikeassa!
Perheeni lähes olematon kontakti toisiin on pelkästä velvollisuuden tunnosta a kaikki kärsivät. Itse olen vieläkin etäisempi. Normaalia ja tukevaa perheyhteyttä ei ole ollut oikein koskaan ja on pahoja henkisiä ongelmia, vaikka kaikki ovat ihan kivoja ihmisiä. Energiasyöppö todellakin..hoidin tilanteen, että kirjoittelemme silloin tällöin. En toivo pahaa ja lähinnä säälin häntä. Varsinkin kun hänenlaisensa ihmisen ainoa merkitys on opettaa olemaan suorastaan rakastamatta itseään, se tuntuu niin julmalta. Ehkä joskus pystyn rakastamaan häntä etäisesti.
Kuten näit, niin paha olo taitaa johtua toisesta tilanteesta ja muutos joka siihen mahdollisesti liittyy, pelottaa todella paljon. Luopuminen ja uuden aloitus. Myös pahan olon aiheuttaneen asian kohtaaminen ja välien korjaaminen ahdistaa, en halua riitaa, mutta henkilö jota tarkoitan ehkä haluaa vain unohtaa minut. Tuntuu, että hän on mennyt menojaan ilman, että pystyin mitenkään siihen vaikuttamaan.
Luonto kaikkeutena on minulle hyvin tärkeä, jopa ihmislajia tärkeämpi ja siten aina läsnä olossani. Ehkä minun pitäisi pitää lyhyt itseyden retriitti, ehkä mietiskelemällä ja lukemalla henkisten opettajien tekstejä. En ole ulkoilmaihminen yhtään😆 Ajatus vakavasta opiskelusta tosin on puuduttava, tekisi mieluummin mieli tehdä jotain kivaa, kun on ollut niin paha olo.
Lämmin kiitos sinulle, tämä auttoi ja tuki todella hyvin☀👁
Kaunista kesää, rauhaa ja kaikkea hyvää minulta sinulle❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tutulta?Tuotko tietoa rajan toiselta puolelta? 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotko tietoa rajan toiselta puolelta? 💔
Ei hän tuo, selvännäkö ei ole spiritismiä.
Mutta tuossa olet oikeassa, että päälleliimattu rakkaus voi tosiaankin särkyä ja ehkä sen pitääkin, jotta on tarvetta ja tilaa oikealle rakkaudelle.
Itse puhut suoraan kuolleille, jos Jeesukselle puhut. Niinhän sitä sanotaan, että ennenkun näet rikan muiden silmästä, ota halko pois omastasi😆👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotko tietoa rajan toiselta puolelta? 💔
Vastaan sinulle ja muille tosissaan kysyjille myöhemmin illalla, kun on enemmän aikaa. Näen paremmin fyysisen maailman "näkymättömiä" asioita eli luen energiaa paremmin fyysisestä maailmasta kuin rajan takaa. Saan kyllä sieltäkin luettua samaa energiaa, koska se energia ei riipu materiasta. Rajan takaiset jutut eivät ole vahvuusaluettani, mutta jos haluat vastauksen johonkin tiettyyn asiaan, voin kysyä siitä sinun puolestasi. Tunnistan kyllä energiat, joihin kannattaa olla yhteydessä ja joihin ei kannata. Eli laita tähän viestiin kommentiksi kysymys, johon etsit vastausta. Palaan siihen myöhemmin.
Alempana kirjoittajalle tiedoksi, että sen kokonaisuuden, jonka maanpäällistä osaa kutsuttiin Yeshuaksi, energia on hyvin voimakas eikä missään määrin "kuollut". Yleensä vähän vähempikin lataus ja alihankkijaverkosto kyllä riittää ratkomaan pienempiä ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tutulta?Kerro minkälainen ihminen olen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan sinulle ja muille tosissaan kysyjille myöhemmin illalla, kun on enemmän aikaa. Näen paremmin fyysisen maailman "näkymättömiä" asioita eli luen energiaa paremmin fyysisestä maailmasta kuin rajan takaa. Saan kyllä sieltäkin luettua samaa energiaa, koska se energia ei riipu materiasta. Rajan takaiset jutut eivät ole vahvuusaluettani, mutta jos haluat vastauksen johonkin tiettyyn asiaan, voin kysyä siitä sinun puolestasi. Tunnistan kyllä energiat, joihin kannattaa olla yhteydessä ja joihin ei kannata. Eli laita tähän viestiin kommentiksi kysymys, johon etsit vastausta. Palaan siihen myöhemmin.
Alempana kirjoittajalle tiedoksi, että sen kokonaisuuden, jonka maanpäällistä osaa kutsuttiin Yeshuaksi, energia on hyvin voimakas eikä missään määrin "kuollut". Yleensä vähän vähempikin lataus ja alihankkijaverkosto kyllä riittää ratkomaan pienempiä ongelmia.Olen itse pohtinut, kannattaako yhteyttä henkiin herätellä?
Mitä, jos henki onkin jo edennyt uuteen elämään, niin eikö silloin spiritualistinen yhteydenotto voi häiritä? Henkimaailman tasapainoa ei sovi häiritä, joku voi suuttua tai lähteä väärään suuntaan. Henkiin kannattaa suhtautua neutraalisti.
Sitten on niitä, jotka viihtyvät henkimaailman puolella tai ovat jumiutuneet sinne. He saattavat ottaa kontaktia meidän maailmaamme, yleensä vain omaksi viihteekseen tai muuten edukseen. Jotkut haluavat auttaa, mutta saattavat pyytää maksun.
Palstalla on leskimies, mutta minusta tuntuu, että Katja on jo jatkanut matkaansa, mutta leskeä on jäänyt joku asia vaivaamaan. Hänen äitinsä on vielä läsnä henkimaailmassa ja pojalleen. Ehkä murtuneen sydämen laittanut oli hän? Jos ei, olen pahoillani jos sekaannuin. - Anonyymi
Noo älä nyt suutu. Kerroin vain, mitä näin. Eihän siinä mitään pahaa ollut?
Kuitenkin avasit ketjun lukeaksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alempana kirjoittajalle tiedoksi, että sen kokonaisuuden, jonka maanpäällistä osaa kutsuttiin Yeshuaksi, energia on hyvin voimakas eikä missään määrin "kuollut". Yleensä vähän vähempikin lataus ja alihankkijaverkosto kyllä riittää ratkomaan pienempiä ongelmia.Onko hänellä rauha? Ja jäikö jotain tärkeää tapahtumasta pimeään?
Olen tosi pahoillani,näin samana iltana unta johon heräsin ajatuksen kanssa:jotain tapahtuu.en olisi ikinä halunnut tätä, ajattelen päivittäin sinua.sydämeni särkyi, sinun pysähtyi. - Anonyymi
Emmekä me leiki me vain katsomme.
Pyydänbnöyrimmästi anteeksi, jos pelästyit tai suutuit, ei ollut tarkoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä rauha? Ja jäikö jotain tärkeää tapahtumasta pimeään?
Olen tosi pahoillani,näin samana iltana unta johon heräsin ajatuksen kanssa:jotain tapahtuu.en olisi ikinä halunnut tätä, ajattelen päivittäin sinua.sydämeni särkyi, sinun pysähtyi.Rauha sen suhteen, mitä oli. Hän on tullut intensiivisesti mieleeni aina, kun olet maininnut hänet. Ehkä tämä oli se, mitä hän kaukaa halusi huutaa sinulle, ettei sinun tarvitse olla huolissasi. En näe mitään häiriötä, vaan pelkkää puhtautta ja kunnollisuutta. Hänellä on kaikki hyvin, normaalisti.
Jos jotain oli kesken, se jäi osaksi tähän maailmaan ja ehkä siksi vaivaamaan sinua. Joskus asiat saattavat jäädä kesken ja jatkua myöhemmin, seuraavissa inkarnaatioissa. Se on täysin normaalia ja kuuluu elämään. Joskus asiat loppuvat kesken, sekin on normaalia.
Olen jo pitkään halunnut sanoa tämän. Kiitos, että otit viestin vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö minusta etänä?
Nuotio,pyhyys ja kunnioitus,luonto ja Rakkaus !
Käsien energia n.40-50cm tunne parhaimmillaan.Sinulla on voimakas energia. Sinulla on mahdollisuus tehdä paljon hyvää elämässäsi, mutta et oikein osaa keskittyä yhteen asiaan. Olet hyvin keskittyneenä kuin kirkas valopallo ja huonosti keskittyneenä kuin jäällä liukasteleva nelijalkainen eläin, jonka jalat liukuvat eri suuntiin. Silloin et saa mitään aikaiseksi.
Näen myös, että sinulla on usein kiire. Se johtuu samasta syystä: et oikein osaa keskittyä yhteen asiaan. Sitä täytyisi harjoitella jotenkin. Sinun täytyisi oppia nauttimaan keskittymisen tunteesta. Olet tähän mennessä ajatellut, että yhteen asiaan keskittyminen tarkoittaa samaa kuin tylsyys.
Päin vastoin. Vasta hyvällä keskittymisellä pystyt nauttimaan voimakkaasta energiastasi, koska silloin saat jotain aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauha sen suhteen, mitä oli. Hän on tullut intensiivisesti mieleeni aina, kun olet maininnut hänet. Ehkä tämä oli se, mitä hän kaukaa halusi huutaa sinulle, ettei sinun tarvitse olla huolissasi. En näe mitään häiriötä, vaan pelkkää puhtautta ja kunnollisuutta. Hänellä on kaikki hyvin, normaalisti.
Jos jotain oli kesken, se jäi osaksi tähän maailmaan ja ehkä siksi vaivaamaan sinua. Joskus asiat saattavat jäädä kesken ja jatkua myöhemmin, seuraavissa inkarnaatioissa. Se on täysin normaalia ja kuuluu elämään. Joskus asiat loppuvat kesken, sekin on normaalia.
Olen jo pitkään halunnut sanoa tämän. Kiitos, että otit viestin vastaan.Ja tämä viesti ei tullut tuolta selvännäkijältä, vaan spiritistiltä👁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko minäkin kysyä?
Mielessäni on yksi vaalea mies, varattu, perheellinen. Mitä meidän välillä on? Itse olen siis nainen.Näen sinusta lähtevän kaunista energiaa tuon miehen suuntaan. Jonkinlaisia kauniita tunteita sinulla on. Mies pitää sinusta myös valtavasti, mutta ikävä kyllä sinä haluaisit sellaista, johon mies ei ole valmis kanssasi. Älä anna tämän tehdä sinua surulliseksi, koska välillänne on kaunis energiayhteys, josta saatte molemmat iloa ja voimaa. Siitä ei tarvitse tuntea syyllisyyttä. Tunnet olosi paremmaksi, kun ajattelet, että miehen energia on kuin kaunis valokuva, maalaus tai kirja, jonka painat hellästi sydäntäsi vasten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmekä me leiki me vain katsomme.
Pyydänbnöyrimmästi anteeksi, jos pelästyit tai suutuit, ei ollut tarkoitus.No katsopas palautuuko kaverini suurinpiirtein ennalleen siitä vaivasta jonka vuoksi oli sairaalassa?
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse pohtinut, kannattaako yhteyttä henkiin herätellä?
Mitä, jos henki onkin jo edennyt uuteen elämään, niin eikö silloin spiritualistinen yhteydenotto voi häiritä? Henkimaailman tasapainoa ei sovi häiritä, joku voi suuttua tai lähteä väärään suuntaan. Henkiin kannattaa suhtautua neutraalisti.
Sitten on niitä, jotka viihtyvät henkimaailman puolella tai ovat jumiutuneet sinne. He saattavat ottaa kontaktia meidän maailmaamme, yleensä vain omaksi viihteekseen tai muuten edukseen. Jotkut haluavat auttaa, mutta saattavat pyytää maksun.
Palstalla on leskimies, mutta minusta tuntuu, että Katja on jo jatkanut matkaansa, mutta leskeä on jäänyt joku asia vaivaamaan. Hänen äitinsä on vielä läsnä henkimaailmassa ja pojalleen. Ehkä murtuneen sydämen laittanut oli hän? Jos ei, olen pahoillani jos sekaannuin.Ihan hyvin elämästä selviytyy ilman henkimaailmayhteyttäkin. Jos se kiinnostaa, ei siitä haittaakaan ole. Eli oman päätöksen mukaan. Edetä voi samalla tyylillä kuin täällä maan päälläkin: kysyt lupaa kontaktiin ja jos saat sen, jatkat eteen päin. Eikä ihmisiltä huumorintaju lopu siinä vaiheessa, kun olomuoto vaihtuu vähemmän fyysiseksi. Harvoin yhteydenotto henkeä häiritsee, koska heillä on harvoin kiire mihinkään. Minkäänlaista henkimaailman tasapainoa sinä et saa järkkymään. Sellaista ei tarvitse pelätä. Sinä sen sijaan voit säikähtää, ellet ole valmis yhteyteen. Yksinkertaiset "suodatusmekanismit" kannattaa hallita, jotta et saa ns. räyhähenkiä riesaksesi. Kannattaa hieman googletella, miten ns. suojaus onnistuu. Suosittelen ottamaan yhteyttä pidemmälle edenneisiin olentoihin kuin edesmenneisiin ihmisiin, koska pelkkä olomuodon muutos ei tee ihmisestä paljon sen viisaampaa kuin mitä hän oli täällä maan päällä.
En ole varma, mitä tarkoitat henkimaailmaan jumiutuneilla. Siellä on se "normaali" olotila ja täällä kehossa ollaan jumiutuneina, jos ihan tarkkoja ollaan. :D
Tekstisi loppu on hieman epäselvä. Jos siinä on kysymys, sinun täytyy esittää se selkeämmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä rauha? Ja jäikö jotain tärkeää tapahtumasta pimeään?
Olen tosi pahoillani,näin samana iltana unta johon heräsin ajatuksen kanssa:jotain tapahtuu.en olisi ikinä halunnut tätä, ajattelen päivittäin sinua.sydämeni särkyi, sinun pysähtyi.On rauha. Tapahtumalla ei kuulemma ole enää väliä, eikä sinun kannattaisi ajatella sitä.
Aistin noin alle 10-vuotiaan tytön iloista ja erittäin äänekästä naurua. Mihin se liittyy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wow!!
Todellakin, olet aivan oikeassa!
Perheeni lähes olematon kontakti toisiin on pelkästä velvollisuuden tunnosta a kaikki kärsivät. Itse olen vieläkin etäisempi. Normaalia ja tukevaa perheyhteyttä ei ole ollut oikein koskaan ja on pahoja henkisiä ongelmia, vaikka kaikki ovat ihan kivoja ihmisiä. Energiasyöppö todellakin..hoidin tilanteen, että kirjoittelemme silloin tällöin. En toivo pahaa ja lähinnä säälin häntä. Varsinkin kun hänenlaisensa ihmisen ainoa merkitys on opettaa olemaan suorastaan rakastamatta itseään, se tuntuu niin julmalta. Ehkä joskus pystyn rakastamaan häntä etäisesti.
Kuten näit, niin paha olo taitaa johtua toisesta tilanteesta ja muutos joka siihen mahdollisesti liittyy, pelottaa todella paljon. Luopuminen ja uuden aloitus. Myös pahan olon aiheuttaneen asian kohtaaminen ja välien korjaaminen ahdistaa, en halua riitaa, mutta henkilö jota tarkoitan ehkä haluaa vain unohtaa minut. Tuntuu, että hän on mennyt menojaan ilman, että pystyin mitenkään siihen vaikuttamaan.
Luonto kaikkeutena on minulle hyvin tärkeä, jopa ihmislajia tärkeämpi ja siten aina läsnä olossani. Ehkä minun pitäisi pitää lyhyt itseyden retriitti, ehkä mietiskelemällä ja lukemalla henkisten opettajien tekstejä. En ole ulkoilmaihminen yhtään😆 Ajatus vakavasta opiskelusta tosin on puuduttava, tekisi mieluummin mieli tehdä jotain kivaa, kun on ollut niin paha olo.
Lämmin kiitos sinulle, tämä auttoi ja tuki todella hyvin☀👁
Kaunista kesää, rauhaa ja kaikkea hyvää minulta sinulle❤Kiitos. Jatkan vielä vähän, koska tunnen, että tämä täytyy vielä kertoa sinulle:
Näen sinut kahdessa erilaisessa tilanteessa: Toisessa sinulla on ongelma, mutta joku sinulle läheinen ihminen ei halua auttaa sinua. Tunnet kivuliaasti, että tätä henkilöä eivät kerta kaikkiaan kiinnosta sinun ongelmasi. Toisessa tilanteessa näen sinun juttelevan monta kertaa jonkun henkilön kanssa, josta pidät kovasti ja joka kuuntelee sinua ja ongelmiasi. Ongelmat sisälläsi pahenevat, koska et puhu niistä kenellekään. Niistä tulee kuin kuumaa, tahmaista puuroa, jota "hämmennät" ajatuksissasi, etkä tiedä mitä sille tekisit. (Näin siis aistin sen energian.) Tuo henkilö, jonka kanssa juttelit usein, sai sinut tuntemaan olosi hyväksi. Joka kerta kun kohtaamisenne oli ohi, sinusta tuntui kuin mielesi ja kehosi olisi huuhdeltu raikkaalla vedellä ja tunsit olosi kevyeksi. Tämä henkilö on kuitenkin nyt jossain poissa etkä saa häneen enää yhteyttä.
Tunnen että minun kuuluu kertoa sinulle, että sinun täytyisi pyrkiä samanlaiseen kevyeen oloon, jonka sait juteltuasi tuon tietyn henkilön kanssa. Koska hän ei ole enää lähelläsi, sinun täytyy löytää samanlaisia ihmisiä uudelleen elämääsi. Työpaikalta kannattaa aloittaa.
Et oikein uskalla kertoa kenellekään pahasta olostasi, koska ensin kuvattu, vanha tilanne ja siihen liittyvä kipeä tunne "sinun ongelmasi eivät kiinnosta minua!" satutti sinua niin paljon. Saat selville, keneen voit luottaa, kun kysyt heiltä apua itsellesi mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ihmissuhdetta. Ongelmasi täytyy olla aito, koska ihmiset aistivat, jos kysyt jostain, johon jo tiedät vastauksen. Samoin apua täytyy pyytää niin ajoissa, ettet ole vielä ehtinyt kiintyä kyseiseen henkilöön. Kun huomaat, että puolitututkin auttavat sinua mielellään, uskallat luottaa ja tutustua heihin paremmin.
Välien korjaaminen ahdistaa sinua, koska pelkäät, että kyseinen henkilö edustaisi tyyppiä "sinun ongelmasi eivät kiinnosta minua!" eikä sitä avuliaampaa energiaa. Oletko huomannut, että olet (ehkä virheellisesti) muodostanut itsellesi sellaisen kuvan hänestä? Sinua auttaa myös asiasta puhuminen jonkun toisen kanssa, jos et halua kohdata pahaa oloa aiheuttanutta asiaa suoraan asianosaisen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minkälainen ihminen olen?
Testaat minua, mutta vastaan silti:
Olet utelias, leikkisä ja usein muiden mielestä hurmaava. Kuvittelet kuitenkin, että olet jollain tavalla parempi kuin muut tai muiden yläpuolella. Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä viesti ei tullut tuolta selvännäkijältä, vaan spiritistiltä👁
Kiitos, aioin juuri kommentoida että ei tullut minulta eli siltä, jolta alun perin kysyttiin. Se ei tietenkään tarkoita, ettetkö sinä olisi saanut vastata myös. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsopas palautuuko kaverini suurinpiirtein ennalleen siitä vaivasta jonka vuoksi oli sairaalassa?
-harmiseikirj-Ei ihan ennalleen mutta palautuu kyllä. Hän ei tiedä, että välität hänestä noin paljon. Voisit käydä hänen luonaan useammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan ennalleen mutta palautuu kyllä. Hän ei tiedä, että välität hänestä noin paljon. Voisit käydä hänen luonaan useammin.
Kiitokset vastauksesta, vaikka oli ehkä arvaus. Hän kyllä tietää etten välitä kenestäkään hirveästi :) Tjaa, no pitänee joskus käväistä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Jatkan vielä vähän, koska tunnen, että tämä täytyy vielä kertoa sinulle:
Näen sinut kahdessa erilaisessa tilanteessa: Toisessa sinulla on ongelma, mutta joku sinulle läheinen ihminen ei halua auttaa sinua. Tunnet kivuliaasti, että tätä henkilöä eivät kerta kaikkiaan kiinnosta sinun ongelmasi. Toisessa tilanteessa näen sinun juttelevan monta kertaa jonkun henkilön kanssa, josta pidät kovasti ja joka kuuntelee sinua ja ongelmiasi. Ongelmat sisälläsi pahenevat, koska et puhu niistä kenellekään. Niistä tulee kuin kuumaa, tahmaista puuroa, jota "hämmennät" ajatuksissasi, etkä tiedä mitä sille tekisit. (Näin siis aistin sen energian.) Tuo henkilö, jonka kanssa juttelit usein, sai sinut tuntemaan olosi hyväksi. Joka kerta kun kohtaamisenne oli ohi, sinusta tuntui kuin mielesi ja kehosi olisi huuhdeltu raikkaalla vedellä ja tunsit olosi kevyeksi. Tämä henkilö on kuitenkin nyt jossain poissa etkä saa häneen enää yhteyttä.
Tunnen että minun kuuluu kertoa sinulle, että sinun täytyisi pyrkiä samanlaiseen kevyeen oloon, jonka sait juteltuasi tuon tietyn henkilön kanssa. Koska hän ei ole enää lähelläsi, sinun täytyy löytää samanlaisia ihmisiä uudelleen elämääsi. Työpaikalta kannattaa aloittaa.
Et oikein uskalla kertoa kenellekään pahasta olostasi, koska ensin kuvattu, vanha tilanne ja siihen liittyvä kipeä tunne "sinun ongelmasi eivät kiinnosta minua!" satutti sinua niin paljon. Saat selville, keneen voit luottaa, kun kysyt heiltä apua itsellesi mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ihmissuhdetta. Ongelmasi täytyy olla aito, koska ihmiset aistivat, jos kysyt jostain, johon jo tiedät vastauksen. Samoin apua täytyy pyytää niin ajoissa, ettet ole vielä ehtinyt kiintyä kyseiseen henkilöön. Kun huomaat, että puolitututkin auttavat sinua mielellään, uskallat luottaa ja tutustua heihin paremmin.
Välien korjaaminen ahdistaa sinua, koska pelkäät, että kyseinen henkilö edustaisi tyyppiä "sinun ongelmasi eivät kiinnosta minua!" eikä sitä avuliaampaa energiaa. Oletko huomannut, että olet (ehkä virheellisesti) muodostanut itsellesi sellaisen kuvan hänestä? Sinua auttaa myös asiasta puhuminen jonkun toisen kanssa, jos et halua kohdata pahaa oloa aiheuttanutta asiaa suoraan asianosaisen kanssa.Kiitos erittäin lämpimästä näystä, tunnen että todella autat❤☀
Kyllä tuo kaikki pitää paikkansa.
En itse edes tajunnut myös muodostaneeni väärää kuvaa ihmisestä, joka kuitenkin sai oloni niin hyväksi, ei juttelulla, mutta pelkällä tietoisella läsnäolollaan. Hänen välittämisensä ja emotionaalinen tarkkanäköisyytensä olivat ne asiat, miksi kiinnyin niin paljon.
Asiat vain ajautuivat siihen, luullakseni hänkin muodosti minusta väärän kuvan ja se loukkasi pahasti koska osaksi tunsin hänen haluavan kuitenkin tuon omatekoisen mielikuvansa mukaista ihmistä, ei minua. Olin todella järkyttynyt siitä miten asiat menivät ja ollut sen jälkeen tasapainoton. Se oli kuin kurimus, en syytä häntä, uskon, että hän yritti parhaansa.
Olen hakeutunut vanhojen hengellisten oppaideni pariin kirjalliseen maailmaan ja sekin on jo vähän auttanut minua tuntemaan itseni siksi mitä olen sisimmässäni. Ja kiitos sinun ja erään toisen ohikulkijan myös. Kuin enkelit..
Olen luonteeltani hyvin kevyt ja minun on vaikea löytää seuraa, koska ongelmani jos niitä on ovat yleensä täysin naurettavia, kuten esim väärän mekon kohtalo jonka olen tilannut erehdyksissäni postimyynnistä ja jota ei voi enään palauttaa. Kykenen hyvin voimakkaaseen onnellisuuteen. Ihmiset aina koittavat saada minut kiinni jostain ja säikyttävät minut puolustuskannalle😢 He eivät tunnu uskovan persoonani olevan aito, ennenkun saan jatkuvien epäilyjen takia raivokohtauksen. Sen he kyllä uskovat, tottakai. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️🌱🎭🤎❤️♉♓🕯️🧸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on voimakas energia. Sinulla on mahdollisuus tehdä paljon hyvää elämässäsi, mutta et oikein osaa keskittyä yhteen asiaan. Olet hyvin keskittyneenä kuin kirkas valopallo ja huonosti keskittyneenä kuin jäällä liukasteleva nelijalkainen eläin, jonka jalat liukuvat eri suuntiin. Silloin et saa mitään aikaiseksi.
Näen myös, että sinulla on usein kiire. Se johtuu samasta syystä: et oikein osaa keskittyä yhteen asiaan. Sitä täytyisi harjoitella jotenkin. Sinun täytyisi oppia nauttimaan keskittymisen tunteesta. Olet tähän mennessä ajatellut, että yhteen asiaan keskittyminen tarkoittaa samaa kuin tylsyys.
Päin vastoin. Vasta hyvällä keskittymisellä pystyt nauttimaan voimakkaasta energiastasi, koska silloin saat jotain aikaan.Meni muuten ihan oikein,kiitos!
https://www.youtube.com/watch?v=TfLSrz1K2nI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tiedät muka? Heti älämölöä?
Kun tunnet ja näet ja koet,niin kerro sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, aioin juuri kommentoida että ei tullut minulta eli siltä, jolta alun perin kysyttiin. Se ei tietenkään tarkoita, ettetkö sinä olisi saanut vastata myös. :)
Niin, kummittelin täällä omia aikojani ja tuo yksi kuva ollut kauan mielessäni joka kerta kun leskeen törmään. Päätin sen tönätä tähän väliin kiljumisesta huolimatta.
Meillä on ne omat avaimet tässä ja tuossa, mitäs niistä, pitäähän avainta käyttää, kun sen on saanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tiedät muka? Heti älämölöä?
Kun tunnet ja näet ja koet,niin kerro sitten.Rauhaa yöhön, ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhaa yöhön, ystävä.
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos erittäin lämpimästä näystä, tunnen että todella autat❤☀
Kyllä tuo kaikki pitää paikkansa.
En itse edes tajunnut myös muodostaneeni väärää kuvaa ihmisestä, joka kuitenkin sai oloni niin hyväksi, ei juttelulla, mutta pelkällä tietoisella läsnäolollaan. Hänen välittämisensä ja emotionaalinen tarkkanäköisyytensä olivat ne asiat, miksi kiinnyin niin paljon.
Asiat vain ajautuivat siihen, luullakseni hänkin muodosti minusta väärän kuvan ja se loukkasi pahasti koska osaksi tunsin hänen haluavan kuitenkin tuon omatekoisen mielikuvansa mukaista ihmistä, ei minua. Olin todella järkyttynyt siitä miten asiat menivät ja ollut sen jälkeen tasapainoton. Se oli kuin kurimus, en syytä häntä, uskon, että hän yritti parhaansa.
Olen hakeutunut vanhojen hengellisten oppaideni pariin kirjalliseen maailmaan ja sekin on jo vähän auttanut minua tuntemaan itseni siksi mitä olen sisimmässäni. Ja kiitos sinun ja erään toisen ohikulkijan myös. Kuin enkelit..
Olen luonteeltani hyvin kevyt ja minun on vaikea löytää seuraa, koska ongelmani jos niitä on ovat yleensä täysin naurettavia, kuten esim väärän mekon kohtalo jonka olen tilannut erehdyksissäni postimyynnistä ja jota ei voi enään palauttaa. Kykenen hyvin voimakkaaseen onnellisuuteen. Ihmiset aina koittavat saada minut kiinni jostain ja säikyttävät minut puolustuskannalle😢 He eivät tunnu uskovan persoonani olevan aito, ennenkun saan jatkuvien epäilyjen takia raivokohtauksen. Sen he kyllä uskovat, tottakai.Kiitos. Jatkan vielä vähän. Tuo vaikuttaa kaksoisliekkiyhteydeltä, jossa se toinen henkilö on henkisesti pidemmälle edennyt. Tämä on neutraali toteamus, ei moite eikä arvostelu sinua kohtaan. Kaksoisliekkiyhteyden maanpäällinen tarkoitus on kokea sellaista kipua, joka pakottaa ihmisen etsimään ratkaisuja sisimmästään ja henkisestä kasvusta. Mikään muu ei siihen kipuun auta, koska kaksoisliekkikokemusta ei ymmärrä sen enempää ihminen itse kuin hänen lähellään olevatkaan. Nämä eivät yleensä edes pidä kaksoisliekki-ilmiötä todellisena, vaikka saattaisivat uskoa johonkin ei-fyysiseen. Pidemmälle edennyt henkilö eli kaksoisliekkisi on kokenut samankaltaista kipua kuin sinä, mutta hänellä on paremmat henkiset keinot toipua siitä. Sinä etsit vasta nyt työkaluja toipumiseen. Mutta juuri se on ilmiön tarkoitus: mikään muu ei tuossa järkytyksessä olisi saanut sinua etsimään vastauksia suuriin kysymyksiin sisältäsi. Kaksoisliekkiasioista ei kannata puhua kuin niiden kanssa, jotka ovat kokeneet sen. Kukaan muu ei ymmärrä, ei usko eikä suhtaudu vakavasti. Yleensä oman kaksoisliekkikokemuksen aikana tai välittömästi sen jälkeen vastaan tulee joku, joka on kokenut sen. Vastaavasti sinun elämääsi tulee jonkin ajan päästä joku toinen, jolla on samat kivut kuin sinulla nyt. Muista olla tukena.
Aistin että pahin kipusi on takana päin. Kannattaa muistaa, että tässä elämässä opittuja juttuja ei tarvitse opetella uudestaan enää koskaan muissa elämissä. Tieto jää sisällesi ja tulevaisuudessa (sekä tässä että tulevissa elämissä) osaat vaistonvaraisesti välttää tilanteet, jossa kuvailemasi kaltaista "asioiden ajautumista" tapahtui. Älä siis syytä myöskään itseäsi, koska et ilman nykyistä ja tulevaa henkistä kehitystäsi olisi voinut menneisyydessä tehdä muita valintoja kuin mitä teit.
Ihmiset jotka eivät osaa tulkita energioita kuuntelevat vain puhettasi. He eivät näe tuskaista energiaasi ja vähättelevät siksi ongelmia, jotka sinulle ovat todellisia. Se on aivan ymmärrettävää. Etsi nyt ympärillesi enemmän ihmisiä, jotka kuuntelevat myös energiaasi eivätkä vain puheitasi.
Minä en ole enkeli vaan juoksupoika. Olen täysillä mukana jossain, jota en täysin ymmärrä. Muutama viikko sitten sain impulssin kirjoittaa tälle palstalle viestin, jossa kertoisin olevani selvänäkijä ja auttavani kaikkia, joilla on kysyttävää. En tehnyt sitä. Kun näin tämän ketjun aloitusviestin, sain muistutuksen siitä, että juoksupojan on aivan turha yrittää juosta tehtäviään karkuun. Sinulle tämä on vähän outoa, koska et ole tottunut pyytämään apua ei-fyysisiltä tahoilta. Sieltä tämä apu on kuitenkin nyt tullut, ja minä olen joutunut juoksupojaksi. Niin se menee aina meillä juoksupojilla: sisimpään tulee suuri tarve mennä johonkin paikkaan ja tehdä jotain, vaikka itse ei yhtään ymmärrä, mitä järkeä siinä olisi. Kun siellä paikassa sitten on joku, jota pystyy auttamaan, asia muuttuu selkeämmäksi juoksupojillekin. Sinulle kuuluu vielä sanoa, että pyydä apua samalla tavalla (mikä se sitten olikin) muihinkin asioihin ja katso mitä tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Jatkan vielä vähän. Tuo vaikuttaa kaksoisliekkiyhteydeltä, jossa se toinen henkilö on henkisesti pidemmälle edennyt. Tämä on neutraali toteamus, ei moite eikä arvostelu sinua kohtaan. Kaksoisliekkiyhteyden maanpäällinen tarkoitus on kokea sellaista kipua, joka pakottaa ihmisen etsimään ratkaisuja sisimmästään ja henkisestä kasvusta. Mikään muu ei siihen kipuun auta, koska kaksoisliekkikokemusta ei ymmärrä sen enempää ihminen itse kuin hänen lähellään olevatkaan. Nämä eivät yleensä edes pidä kaksoisliekki-ilmiötä todellisena, vaikka saattaisivat uskoa johonkin ei-fyysiseen. Pidemmälle edennyt henkilö eli kaksoisliekkisi on kokenut samankaltaista kipua kuin sinä, mutta hänellä on paremmat henkiset keinot toipua siitä. Sinä etsit vasta nyt työkaluja toipumiseen. Mutta juuri se on ilmiön tarkoitus: mikään muu ei tuossa järkytyksessä olisi saanut sinua etsimään vastauksia suuriin kysymyksiin sisältäsi. Kaksoisliekkiasioista ei kannata puhua kuin niiden kanssa, jotka ovat kokeneet sen. Kukaan muu ei ymmärrä, ei usko eikä suhtaudu vakavasti. Yleensä oman kaksoisliekkikokemuksen aikana tai välittömästi sen jälkeen vastaan tulee joku, joka on kokenut sen. Vastaavasti sinun elämääsi tulee jonkin ajan päästä joku toinen, jolla on samat kivut kuin sinulla nyt. Muista olla tukena.
Aistin että pahin kipusi on takana päin. Kannattaa muistaa, että tässä elämässä opittuja juttuja ei tarvitse opetella uudestaan enää koskaan muissa elämissä. Tieto jää sisällesi ja tulevaisuudessa (sekä tässä että tulevissa elämissä) osaat vaistonvaraisesti välttää tilanteet, jossa kuvailemasi kaltaista "asioiden ajautumista" tapahtui. Älä siis syytä myöskään itseäsi, koska et ilman nykyistä ja tulevaa henkistä kehitystäsi olisi voinut menneisyydessä tehdä muita valintoja kuin mitä teit.
Ihmiset jotka eivät osaa tulkita energioita kuuntelevat vain puhettasi. He eivät näe tuskaista energiaasi ja vähättelevät siksi ongelmia, jotka sinulle ovat todellisia. Se on aivan ymmärrettävää. Etsi nyt ympärillesi enemmän ihmisiä, jotka kuuntelevat myös energiaasi eivätkä vain puheitasi.
Minä en ole enkeli vaan juoksupoika. Olen täysillä mukana jossain, jota en täysin ymmärrä. Muutama viikko sitten sain impulssin kirjoittaa tälle palstalle viestin, jossa kertoisin olevani selvänäkijä ja auttavani kaikkia, joilla on kysyttävää. En tehnyt sitä. Kun näin tämän ketjun aloitusviestin, sain muistutuksen siitä, että juoksupojan on aivan turha yrittää juosta tehtäviään karkuun. Sinulle tämä on vähän outoa, koska et ole tottunut pyytämään apua ei-fyysisiltä tahoilta. Sieltä tämä apu on kuitenkin nyt tullut, ja minä olen joutunut juoksupojaksi. Niin se menee aina meillä juoksupojilla: sisimpään tulee suuri tarve mennä johonkin paikkaan ja tehdä jotain, vaikka itse ei yhtään ymmärrä, mitä järkeä siinä olisi. Kun siellä paikassa sitten on joku, jota pystyy auttamaan, asia muuttuu selkeämmäksi juoksupojillekin. Sinulle kuuluu vielä sanoa, että pyydä apua samalla tavalla (mikä se sitten olikin) muihinkin asioihin ja katso mitä tapahtuu.😄❤ jatka vaan, tämähän on edennyt jo huiman syvälle!
Olet jälleen oikeassa, hän oli kaksoisliekkini, tosin tiedostin sen jo viime vuonna ja se ehkä osasyyltä sai minut varovaiseksi, koska arvostin henkilöä ja tilannetta kunnioittaen, se varmasti kuului prosessiin, ehkä juuri seksuaalisuuden asettaminen toissijaiseksi oli varmasti hänellekkin merkittävä kokemus, tavallaan, vaikka saattoikin tuntua piinaavalta. Hän on aina rakkaus minulle, näen hänet jälleen hänen sisimpänsä kautta, se ei ole muuttunut vaikeasta kohdasta huolimatta miksikään.
Kiitos muistutuksesta ja kannustavista sanoista. Pahin kipu todellakin on jo lientynyt. Ehkä juuri kokemani kipu oli tarkoituskin kokea yksin jonka jälkeen ulottautua muihin, oikeaan suuntaan kuten sanoit. Kaksoisliekki oli jo edesauttanut luovuusprosessiani syntymään paremmassa muodossa uudelleen ja kuvittelin muutosprosessin olleen jo läpikäyty siltä osin, koska tuo henkilö etääntyi elämästäni oma-aloitteisesti. Valtava kipu ja sukulaiseni osallisuus tuli vähän nurkan takaa ja jouduin vakavaan epätasapainoon.
Niin, enkelihän se vasta juoksupoika onkin, kuten me kaikki toisillemme, koskaan ei kannata kuvitella tietävänsä kaikkea tai tulevansa toimeen ilman muiden apua, rakkautta ja luottamusta..olen iloinen, että avaukseni sai sinulle esim väylän toteuttaa hyviä kykyjäsi käytännössä!
Innolla toivon, että muutkin rohkaistuvat ja saat lisää "asiakkaita", se on palkitsevaa ja merkityksellistä toteuttaa omia kykyjään ja edesauttaa sillä Elämän tarkoituksia ja helpottaa tarpeetonta kärsimystä.
Psykoterspialla on oma merkitys, mutta sielunhoitoon se ei pysty ja sielun ongelmat ovat vakavia ja oleellisia, varsinkin kiireisenä ja hedonistisena nykyhetkenä. Sinunlaisiasi tarvitaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testaat minua, mutta vastaan silti:
Olet utelias, leikkisä ja usein muiden mielestä hurmaava. Kuvittelet kuitenkin, että olet jollain tavalla parempi kuin muut tai muiden yläpuolella. Miksi?Väärin meni. Olen vakava ja tylsä ihminen, enkä todellakaan kuvittele olevani muiden yläpuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄❤ jatka vaan, tämähän on edennyt jo huiman syvälle!
Olet jälleen oikeassa, hän oli kaksoisliekkini, tosin tiedostin sen jo viime vuonna ja se ehkä osasyyltä sai minut varovaiseksi, koska arvostin henkilöä ja tilannetta kunnioittaen, se varmasti kuului prosessiin, ehkä juuri seksuaalisuuden asettaminen toissijaiseksi oli varmasti hänellekkin merkittävä kokemus, tavallaan, vaikka saattoikin tuntua piinaavalta. Hän on aina rakkaus minulle, näen hänet jälleen hänen sisimpänsä kautta, se ei ole muuttunut vaikeasta kohdasta huolimatta miksikään.
Kiitos muistutuksesta ja kannustavista sanoista. Pahin kipu todellakin on jo lientynyt. Ehkä juuri kokemani kipu oli tarkoituskin kokea yksin jonka jälkeen ulottautua muihin, oikeaan suuntaan kuten sanoit. Kaksoisliekki oli jo edesauttanut luovuusprosessiani syntymään paremmassa muodossa uudelleen ja kuvittelin muutosprosessin olleen jo läpikäyty siltä osin, koska tuo henkilö etääntyi elämästäni oma-aloitteisesti. Valtava kipu ja sukulaiseni osallisuus tuli vähän nurkan takaa ja jouduin vakavaan epätasapainoon.
Niin, enkelihän se vasta juoksupoika onkin, kuten me kaikki toisillemme, koskaan ei kannata kuvitella tietävänsä kaikkea tai tulevansa toimeen ilman muiden apua, rakkautta ja luottamusta..olen iloinen, että avaukseni sai sinulle esim väylän toteuttaa hyviä kykyjäsi käytännössä!
Innolla toivon, että muutkin rohkaistuvat ja saat lisää "asiakkaita", se on palkitsevaa ja merkityksellistä toteuttaa omia kykyjään ja edesauttaa sillä Elämän tarkoituksia ja helpottaa tarpeetonta kärsimystä.
Psykoterspialla on oma merkitys, mutta sielunhoitoon se ei pysty ja sielun ongelmat ovat vakavia ja oleellisia, varsinkin kiireisenä ja hedonistisena nykyhetkenä. Sinunlaisiasi tarvitaan!Kiitos. Tunnen että tämä auttoi sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kummittelin täällä omia aikojani ja tuo yksi kuva ollut kauan mielessäni joka kerta kun leskeen törmään. Päätin sen tönätä tähän väliin kiljumisesta huolimatta.
Meillä on ne omat avaimet tässä ja tuossa, mitäs niistä, pitäähän avainta käyttää, kun sen on saanut.Leskipä hyvinkin.
- Anonyymi
Jos saa vielä kysyä ihan tästä elämästä niin tässäpä kysymys: voinko joku päivä vielä huokaista helpotuksesta,onko pahimmat kärsimykset jo kärsitty pikkuhiljaa?kasvanko ikinä ihmisenä sellaiseksi kun toivoisin? Pääsenkö ns. Eteenpäin elämässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos saa vielä kysyä ihan tästä elämästä niin tässäpä kysymys: voinko joku päivä vielä huokaista helpotuksesta,onko pahimmat kärsimykset jo kärsitty pikkuhiljaa?kasvanko ikinä ihmisenä sellaiseksi kun toivoisin? Pääsenkö ns. Eteenpäin elämässä?
Tärkeimmät asiat ovat kasvu ja oppiminen, ei kärsimys. Kärsimyksen kautta voi oppia, mutta se ei ole ainoa väylä. Voit vähentää omaa kärsimystäsi, kun tarkkailet muiden ihmisten elämää tarkemmin kuin nyt, vertaat niitä kaikkeen mitä tiedät ja teet sitten siitä johtopäätöksiä. Kaikkea ei tarvitse oppia oman kokemuksen kautta eikä varsinkaan oman kärsimyksen kautta. Tämä ei tarkoita sitä, että muiden kärsimystä pitäisi vain tarkkailla omia tarkoitusperiä varten. Se tarkoittaa, että silloin kun muiden kärsimykseen ei voi vaikuttaa, sen taustalla olevia mekanismeja kannattaa yrittää ymmärtää. Täysin ilman kärsimystä kukaan ei voi elää, mutta sen määrään voi vaikuttaa ilman, että kehitys hidastuu.
Jokin iso asia tuottaa sinulle niin paljon kärsimystä tällä hetkellä, että se kannattaisi ratkaista. En näe mikä se on, mutta sinä tiedät.
En tiedä oletko sama kirjoittaja kuin tuolla ylempänä, joka puhui parista ikävästä asiasta elämässään. Jos et ole, näen silti jonkinlaisen energiamöykyn, joka pitää sinua loitolla rauhallisesta olotilasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeimmät asiat ovat kasvu ja oppiminen, ei kärsimys. Kärsimyksen kautta voi oppia, mutta se ei ole ainoa väylä. Voit vähentää omaa kärsimystäsi, kun tarkkailet muiden ihmisten elämää tarkemmin kuin nyt, vertaat niitä kaikkeen mitä tiedät ja teet sitten siitä johtopäätöksiä. Kaikkea ei tarvitse oppia oman kokemuksen kautta eikä varsinkaan oman kärsimyksen kautta. Tämä ei tarkoita sitä, että muiden kärsimystä pitäisi vain tarkkailla omia tarkoitusperiä varten. Se tarkoittaa, että silloin kun muiden kärsimykseen ei voi vaikuttaa, sen taustalla olevia mekanismeja kannattaa yrittää ymmärtää. Täysin ilman kärsimystä kukaan ei voi elää, mutta sen määrään voi vaikuttaa ilman, että kehitys hidastuu.
Jokin iso asia tuottaa sinulle niin paljon kärsimystä tällä hetkellä, että se kannattaisi ratkaista. En näe mikä se on, mutta sinä tiedät.
En tiedä oletko sama kirjoittaja kuin tuolla ylempänä, joka puhui parista ikävästä asiasta elämässään. Jos et ole, näen silti jonkinlaisen energiamöykyn, joka pitää sinua loitolla rauhallisesta olotilasta.Olen sama kirjoittaja,ja kyllä möykky löytyy, mutta miten sen ns.ratkaisisi? mennyttä kun ei voi muuttaa, pitääkö vain toivoa/hakea ahaa elämystä, ettei täysin katkeroidu, ainakaan pysyvästi?vai onko ainoa helpottava tekijä aika joka kuluu? puhumista oon miettinyt, mutta kun se jo pelkästään ajatuksissa aiheuttaa romahduksen,niin ehkä se ei ole järkevää.enkä ole ainoa kehen tämä kaikki vaikuttaa,suututtaa ja pistää vihaksi.
Ja itseasiassa kun oon tätä kaikkea p#s€aa ajatellut,oon juuri miettinyt että on joku energiamöykky joka syö kaikkea mahdollista.juuri kun koin että ehkä kaikki meneekin paremmaksi niin tapahtui jotain niin väärää. Kierroksilla käyminen kuluttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On rauha. Tapahtumalla ei kuulemma ole enää väliä, eikä sinun kannattaisi ajatella sitä.
Aistin noin alle 10-vuotiaan tytön iloista ja erittäin äänekästä naurua. Mihin se liittyy?Paha sanoa,kerro toki lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa,kerro toki lisää?
Tähän ei tule muuta. Eilen aistin vain tytön, joka nauraa/nauroi niin äänekkäästi että melkein korviin sattui. En siis tietenkään kuullut naurua, vaan sellainen kuva tuli mieleeni.
Jos se ei sano sinulle mitään, kysy jotain muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sama kirjoittaja,ja kyllä möykky löytyy, mutta miten sen ns.ratkaisisi? mennyttä kun ei voi muuttaa, pitääkö vain toivoa/hakea ahaa elämystä, ettei täysin katkeroidu, ainakaan pysyvästi?vai onko ainoa helpottava tekijä aika joka kuluu? puhumista oon miettinyt, mutta kun se jo pelkästään ajatuksissa aiheuttaa romahduksen,niin ehkä se ei ole järkevää.enkä ole ainoa kehen tämä kaikki vaikuttaa,suututtaa ja pistää vihaksi.
Ja itseasiassa kun oon tätä kaikkea p#s€aa ajatellut,oon juuri miettinyt että on joku energiamöykky joka syö kaikkea mahdollista.juuri kun koin että ehkä kaikki meneekin paremmaksi niin tapahtui jotain niin väärää. Kierroksilla käyminen kuluttaa.Mitään sellaista ei kannata tehdä, mikä ei tunnu hyvältä. En näe enkä siten voi kertoa sinulle, mitä kannattaisi tehdä. Sen sijaan näen suunnan, mihin kannattaisi pyrkiä.
Sinussa tuntuu kaksi erilaista, ristiriitaista energiaa: toisaalta haluat asioiden muuttuvan ja parantuvan, ja kun niin ei tapahdu, tunnet vihaa. Toisaalta et pysty luottamaan siihen, että asiat parantuisivat mitenkään muuten kuin sinun valintojesi kautta. Toisin sanoen et oikein halua luottaa siihen, että elämä olisi hyvä juttu, jonka aikana voisi myös vähän chillata ja vain luottaa siihen, että joskus ja aika useinkin ongelmat ratkeavat itsestään.
Suuttumus pienenee, kun hallinnan tunne omasta elämästä paranee. Hallinnan tunne paranee, kun pystyy päästämään irti kontrolloinnista ja luottamaan johonkin itseään suurempaan. Luottamus tuntuu enemmän rinnassa kuin päässä.
Tunnistatko tällaisen ristiriidan itsessäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Jatkan vielä vähän. Tuo vaikuttaa kaksoisliekkiyhteydeltä, jossa se toinen henkilö on henkisesti pidemmälle edennyt. Tämä on neutraali toteamus, ei moite eikä arvostelu sinua kohtaan. Kaksoisliekkiyhteyden maanpäällinen tarkoitus on kokea sellaista kipua, joka pakottaa ihmisen etsimään ratkaisuja sisimmästään ja henkisestä kasvusta. Mikään muu ei siihen kipuun auta, koska kaksoisliekkikokemusta ei ymmärrä sen enempää ihminen itse kuin hänen lähellään olevatkaan. Nämä eivät yleensä edes pidä kaksoisliekki-ilmiötä todellisena, vaikka saattaisivat uskoa johonkin ei-fyysiseen. Pidemmälle edennyt henkilö eli kaksoisliekkisi on kokenut samankaltaista kipua kuin sinä, mutta hänellä on paremmat henkiset keinot toipua siitä. Sinä etsit vasta nyt työkaluja toipumiseen. Mutta juuri se on ilmiön tarkoitus: mikään muu ei tuossa järkytyksessä olisi saanut sinua etsimään vastauksia suuriin kysymyksiin sisältäsi. Kaksoisliekkiasioista ei kannata puhua kuin niiden kanssa, jotka ovat kokeneet sen. Kukaan muu ei ymmärrä, ei usko eikä suhtaudu vakavasti. Yleensä oman kaksoisliekkikokemuksen aikana tai välittömästi sen jälkeen vastaan tulee joku, joka on kokenut sen. Vastaavasti sinun elämääsi tulee jonkin ajan päästä joku toinen, jolla on samat kivut kuin sinulla nyt. Muista olla tukena.
Minä en ole enkeli vaan juoksupoika. Olen täysillä mukana jossain, jota en täysin ymmärrä. Muutama viikko sitten sain impulssin kirjoittaa tälle palstalle viestin, jossa kertoisin olevani selvänäkijä ja auttavani kaikkia, joilla on kysyttävää. En tehnyt sitä. Kun näin tämän ketjun aloitusviestin, sain muistutuksen siitä, että juoksupojan on aivan turha yrittää juosta tehtäviään karkuun. Sinulle tämä on vähän outoa, koska et ole tottunut pyytämään apua ei-fyysisiltä tahoilta. Sieltä tämä apu on kuitenkin nyt tullut, ja minä olen joutunut juoksupojaksi. Niin se menee aina meillä juoksupojilla: sisimpään tulee suuri tarve mennä johonkin paikkaan ja tehdä jotain, vaikka itse ei yhtään ymmärrä, mitä järkeä siinä olisi. Kun siellä paikassa sitten on joku, jota pystyy auttamaan, asia muuttuu selkeämmäksi juoksupojillekin. Sinulle kuuluu vielä sanoa, että pyydä apua samalla tavalla (mikä se sitten olikin) muihinkin asioihin ja katso mitä tapahtuu.Ae Samuel ja Charity.. Kaksi liekkiä!
- Anonyymi
Energiapallo täällä:)
Kysyisin..näen edesmenneitä eläimiäni?
Tänäänkin ex eläimeni kirmaisi luokseni ja olin ihan että jeeess!
Näin sit taas..
Päivällä tai valossa en näe mutta heti kun hämärtää näen kaikki jotka tulee käymään tai ovat täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään sellaista ei kannata tehdä, mikä ei tunnu hyvältä. En näe enkä siten voi kertoa sinulle, mitä kannattaisi tehdä. Sen sijaan näen suunnan, mihin kannattaisi pyrkiä.
Sinussa tuntuu kaksi erilaista, ristiriitaista energiaa: toisaalta haluat asioiden muuttuvan ja parantuvan, ja kun niin ei tapahdu, tunnet vihaa. Toisaalta et pysty luottamaan siihen, että asiat parantuisivat mitenkään muuten kuin sinun valintojesi kautta. Toisin sanoen et oikein halua luottaa siihen, että elämä olisi hyvä juttu, jonka aikana voisi myös vähän chillata ja vain luottaa siihen, että joskus ja aika useinkin ongelmat ratkeavat itsestään.
Suuttumus pienenee, kun hallinnan tunne omasta elämästä paranee. Hallinnan tunne paranee, kun pystyy päästämään irti kontrolloinnista ja luottamaan johonkin itseään suurempaan. Luottamus tuntuu enemmän rinnassa kuin päässä.
Tunnistatko tällaisen ristiriidan itsessäsi?Aika hauska,koen että minussa on 2 ääripäätä, jotka tavallaan yrittää tasapainotella toistensa kanssa,mutta balanssia on vaikeaa löytää.haluan kovasti uskoa siihen että asiat menevät omalla painollaan, mutta ainakun siihen tuudittaudun, tapahtuu jotain ikävää. kontrollia olen pohtinut viimeaikoina kovin paljon, ja olen ymmärtänyt että menee yli.kaikkea ei pysty hallitsemaan eikä tarvitse,se syö tilaa elämältä.ja rinnasta on kivistänyt paljon.inhoan valintoja,koen niillä kuitenkin olevan merkitystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän ei tule muuta. Eilen aistin vain tytön, joka nauraa/nauroi niin äänekkäästi että melkein korviin sattui. En siis tietenkään kuullut naurua, vaan sellainen kuva tuli mieleeni.
Jos se ei sano sinulle mitään, kysy jotain muuta.Ehkä hän otti naurua mukaansa?tänään kuulin sellaista naurua, ja otti korviin, ja viestisi tuli mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Energiapallo täällä:)
Kysyisin..näen edesmenneitä eläimiäni?
Tänäänkin ex eläimeni kirmaisi luokseni ja olin ihan että jeeess!
Näin sit taas..
Päivällä tai valossa en näe mutta heti kun hämärtää näen kaikki jotka tulee käymään tai ovat täällä?Ei tuo ole ongelma. Kun näet sellaisen, laita silmät kiinni ja kysy, onko jotain asiaa tai tulitteko muistuttamaan jostain asiasta. Ne voivat vain myös kaivata sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän otti naurua mukaansa?tänään kuulin sellaista naurua, ja otti korviin, ja viestisi tuli mieleen.
Iloinen nauru oli vastaus siihen, onko jollakulla rajan takana rauha. Kyllä on, ja lisäksi vielä valtavan hauskaa. :) Oliko siis kyseessä tuollainen tyttö, vai oliko tämä tyttö joku ihan muu? En näe tämän enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hauska,koen että minussa on 2 ääripäätä, jotka tavallaan yrittää tasapainotella toistensa kanssa,mutta balanssia on vaikeaa löytää.haluan kovasti uskoa siihen että asiat menevät omalla painollaan, mutta ainakun siihen tuudittaudun, tapahtuu jotain ikävää. kontrollia olen pohtinut viimeaikoina kovin paljon, ja olen ymmärtänyt että menee yli.kaikkea ei pysty hallitsemaan eikä tarvitse,se syö tilaa elämältä.ja rinnasta on kivistänyt paljon.inhoan valintoja,koen niillä kuitenkin olevan merkitystä
Esitin kysymyksen: "Miksi tämä henkilö kokee ikäviä asioita, kun hän alkaa luottaa elämään?"
Vastaus oli (hieman omaan korvaani tylyn kuuloisesti), etteivät ne ole ikäviä asioita mutta perspektiivi on kapea. Sitten näin puun, josta tippuu kuivuneita oksia maahan. Sinä olet siellä puun alapuolella ja yrität hädissäsi poimia jo ilmasta käsin kaikki kuivuneet oksat, jotka puu pudottaa. Sitten suret niiden oksien kohtaloa. Parempi olisi "kiivetä puuhun", ihastella ja nuuhkia puuhun kasvavia uusia versoja. Kuivuneiden oksien voisi rauhassa antaa pudota alas. Ei haittaisi, vaikka puuta vähän ravistaisikin hellästi, jotta kaikki kuivuneet oksat lähtisivät irti. Puuta voi myös halata. :) Uudet versot edustavat sinulle tärkeitä asioita, ja niitä on puussa useita.
Sitten kysyin, onko se aikaisemmin mainitsemasi lähisukulainen tuollainen asia, josta kannattaisi luopua. Vastaus oli, että jos hän leikkelee puustasi tuoreita versoja poikki, hän on vahingollinen sinua kohtaan. Muussa tapauksessa ei ole. En siis nähnyt siihen vastausta mutta sinä ymmärrät tilanteen ilmeisesti itse. - Anonyymi
Kuuleeko näkijä?
Minulla on miehelle kysymys. Tulisiko minun esittää se hänelle ja kuinka pian? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleeko näkijä?
Minulla on miehelle kysymys. Tulisiko minun esittää se hänelle ja kuinka pian?Tällä hetkellä pelkäät vastausta. Voit esittää kysymyksen, kun et enää pelkää vastausta. En näe miksi pelkäät vastausta tai miten kauan pelkäät sitä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloinen nauru oli vastaus siihen, onko jollakulla rajan takana rauha. Kyllä on, ja lisäksi vielä valtavan hauskaa. :) Oliko siis kyseessä tuollainen tyttö, vai oliko tämä tyttö joku ihan muu? En näe tämän enempää.
Joku muu? Jos joku kuolee vaikka 20v ja sitten menee ihmisten elämässä 20v eteenpäin,onko tämä tämän maailman jättänyt silloin 40v vai ikuisesti sen 20v? :D
Voin jopa uskoa että hänellä on hauskaa, pilke silmäkulmassa oli se mikä vei aikoinaan jalat alta :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitin kysymyksen: "Miksi tämä henkilö kokee ikäviä asioita, kun hän alkaa luottaa elämään?"
Vastaus oli (hieman omaan korvaani tylyn kuuloisesti), etteivät ne ole ikäviä asioita mutta perspektiivi on kapea. Sitten näin puun, josta tippuu kuivuneita oksia maahan. Sinä olet siellä puun alapuolella ja yrität hädissäsi poimia jo ilmasta käsin kaikki kuivuneet oksat, jotka puu pudottaa. Sitten suret niiden oksien kohtaloa. Parempi olisi "kiivetä puuhun", ihastella ja nuuhkia puuhun kasvavia uusia versoja. Kuivuneiden oksien voisi rauhassa antaa pudota alas. Ei haittaisi, vaikka puuta vähän ravistaisikin hellästi, jotta kaikki kuivuneet oksat lähtisivät irti. Puuta voi myös halata. :) Uudet versot edustavat sinulle tärkeitä asioita, ja niitä on puussa useita.
Sitten kysyin, onko se aikaisemmin mainitsemasi lähisukulainen tuollainen asia, josta kannattaisi luopua. Vastaus oli, että jos hän leikkelee puustasi tuoreita versoja poikki, hän on vahingollinen sinua kohtaan. Muussa tapauksessa ei ole. En siis nähnyt siihen vastausta mutta sinä ymmärrät tilanteen ilmeisesti itse.❤️ kauniisti kirjoitettu.tällainen tuntuu kovin tutulta, ja itseasiassa mulla on ensimmäistä kertaa kasvi kotona,jota en joudu pelastamaan kuoleman partaalta, kasvista on itseasiassa tullut mulle tärkeä ja olen oppinut ilmeisesti sitä jotenkuten hoitamaan 😅mä sitä monesti katselen, ja mulle tulee lämmin ja hyvä olo kun niin teen. Uskoisin että ymmärrän tilanteen hyvin.kaikki ei tosiaan ole niin mustavalkoista.
Kiitos ❤️ joskus vaikka jotain itse tietää tai ymmärtää,ei sitä välttämättä tiedosta ja auttaa sen kuuleminen (tässä tapauksessa lukeminen) joltain toiselta.
Oon oman intuitioni monesti sivuuttanut, toivoisin etten enää niin tekisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu? Jos joku kuolee vaikka 20v ja sitten menee ihmisten elämässä 20v eteenpäin,onko tämä tämän maailman jättänyt silloin 40v vai ikuisesti sen 20v? :D
Voin jopa uskoa että hänellä on hauskaa, pilke silmäkulmassa oli se mikä vei aikoinaan jalat alta :)Siellä voi esiintyä sen näköisenä kuin haluaa. Tuo henkilö halusi hyvin todennäköisesti ilmaista, että siellä on nyt samanlaiset fiilikset kuin silloin, kun hän nauroi kovaan ääneen lapsena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä voi esiintyä sen näköisenä kuin haluaa. Tuo henkilö halusi hyvin todennäköisesti ilmaista, että siellä on nyt samanlaiset fiilikset kuin silloin, kun hän nauroi kovaan ääneen lapsena.
Niin tai sitten syntynyt jo uudelleen?
Energia ei voi kerääntyä loputtomiin samaan nurkkaan, sen täytyy muokkaantua ja purkautua.
Jos elämänsä ollut sitä sorttia että sopii, niin voi myös syntyä uudelleen heti.
Sissään ulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sitten syntynyt jo uudelleen?
Energia ei voi kerääntyä loputtomiin samaan nurkkaan, sen täytyy muokkaantua ja purkautua.
Jos elämänsä ollut sitä sorttia että sopii, niin voi myös syntyä uudelleen heti.
Sissään ulos.Lähti nopeasti elämästä, nopeasti Tuonelasta. Leskikin jäi vähän ihmettelemään.
- Anonyymi
Tiedätkö eläinten enkelin?
On minun luonani? ,en ole nähnyt pitkään aikaan,kun on kirkasta siis kesä.
Aluksi kuvasin puhelimella vahingossa,tuli kissojeni luota ja meni lävitseni.
Olen nähnyt edelleen jopa ilman kameraa,kun ko.nostaa värähtelytasoaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tutulta?Tämä henkilö on vienyt sinulta energiaa jo silloin, kun hän ei vielä ollut vanha eikä sairas. Energiasyöppö siis
Haluan kommentoida tähän,ENERGIA SYÖPPÖ!!
Ne ihmiset on ihan peestä,tunnen ja koen miten en tarvitse heidän seuraa..YÖK!
Toivon,että mitä hän kertoi..mene pois Energia syöpöistä,kiesus mitä ihmisiä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö eläinten enkelin?
On minun luonani? ,en ole nähnyt pitkään aikaan,kun on kirkasta siis kesä.
Aluksi kuvasin puhelimella vahingossa,tuli kissojeni luota ja meni lävitseni.
Olen nähnyt edelleen jopa ilman kameraa,kun ko.nostaa värähtelytasoaan.En ole perehtynyt asiaan mutta olen lukenut, että henkimaailman asiat ovat eläimille hyvin luonnollisia. Älä kysy miten joku on saanut sen selville. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä henkilö on vienyt sinulta energiaa jo silloin, kun hän ei vielä ollut vanha eikä sairas. Energiasyöppö siis
Toivon,että mitä hän kertoi..mene pois Energia syöpöistä,kiesus mitä ihmisiä..Voimakas negatiivinen tunne sitoo sinun energiasi energiasyöpön energiaan aina vain voimakkaammin. He saavat energiaa toisen voimattomuudesta ja pahasta olosta.
Välit täytyy siis katkaista neutraalilla tavalla ja ilman suuria tunteita, jos energiasyöpöstä haluaa eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä henkilö on vienyt sinulta energiaa jo silloin, kun hän ei vielä ollut vanha eikä sairas. Energiasyöppö siis
Toivon,että mitä hän kertoi..mene pois Energia syöpöistä,kiesus mitä ihmisiä..Mitäs hän kertoi?
Kauhiaa. Tietäs kaiken, sitten ei jäis mitään kerrottavaa. ;)
- Anonyymi
Tulisi sisään ovesta ja katsoisi silmiin ja tietäisi KAIKEN!!!
Anonyymi kirjoitti:
Niin, pelottavaa. Mulle tuli vaan mieleen, että tulisi ovesta sisään ja katsoisi silmiin ja tulisi kuin hypnoosissa 😚💋😙💞 mua... Veisi käden niskan taa, veisi käden vyötäröä pitkin pyl.. Veisi käden vatsaa pitkin rin.. 🤪
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Niin, pelottavaa. Mulle tuli vaan mieleen, että tulisi ovesta sisään ja katsoisi silmiin ja tulisi kuin hypnoosissa 😚💋😙💞 mua... Veisi käden niskan taa, veisi käden vyötäröä pitkin pyl.. Veisi käden vatsaa pitkin rin.. 🤪
😄😄😄❤👌
Mullakin on ollut tuollaisia selvännäköajatuksia, mutta taidampa tosiaan olla eitoivottu ja mieluummin hän pitää silmänsä kiinni..😢🤕 Anonyymi kirjoitti:
😄😄😄❤👌
Mullakin on ollut tuollaisia selvännäköajatuksia, mutta taidampa tosiaan olla eitoivottu ja mieluummin hän pitää silmänsä kiinni..😢🤕Heh, välillä villiintyy. Ei pitäisi jutella eikä ajatella mitään mikä käynnistää höntsis hommat päässä. 😅
Mööh, oh no. 😐- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, välillä villiintyy. Ei pitäisi jutella eikä ajatella mitään mikä käynnistää höntsis hommat päässä. 😅
Mööh, oh no. 😐Huh katsoin Netflixistä Too Hot To Handle! Olipa kuumaa sekoilua..sopii hyvin tähän lämpötilaan😆😝😋
Tosin vakavaan parisuhteeseen psyykkaava retriitti ei nyt ihan ollut se, mitä ohjelma itsellä toi mieleen,.lol..lähinnä päinvastoin. Anonyymi kirjoitti:
Huh katsoin Netflixistä Too Hot To Handle! Olipa kuumaa sekoilua..sopii hyvin tähän lämpötilaan😆😝😋
Tosin vakavaan parisuhteeseen psyykkaava retriitti ei nyt ihan ollut se, mitä ohjelma itsellä toi mieleen,.lol..lähinnä päinvastoin.Mikä se on, joku reality ohjelma?
No ei sitä nyt aina jaksa miettiä vakavaa parisuhdetta, jos kuumana käy. Tokihan nyt mielummin sellaiseen ne hommelit liittää, kun käytännössä hosuus, mutta ajatuksen tasolla ei ehdi miettiä vakava vai vähemmän vakava. :D- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Mikä se on, joku reality ohjelma?
No ei sitä nyt aina jaksa miettiä vakavaa parisuhdetta, jos kuumana käy. Tokihan nyt mielummin sellaiseen ne hommelit liittää, kun käytännössä hosuus, mutta ajatuksen tasolla ei ehdi miettiä vakava vai vähemmän vakava. :DHankkisit Netflixin, jos olet suhteeseesikin kyllästynyt, siellä on kyllä hyvää viihdettä, tehty vähän korkeimmilla älypisteillä kun peruskanavien mollotukset. Yhden kuukauden saa ilmaiseksi koittaa, onkohan se tarjous vielä voimassa...
Parisuhde on kammottavaa teeskentelyä ja velvollusuuksilla pelaamista, mitä tekemistä sillä on rakkauden kanssa?
Toinen ääripää on kylmät hyväksikäyttösuhteet.
Eikö nyt muuta voisi kehittää, itseäni kumpikin vaihtoehto kammottaa. Tuntuu, että ihmiset eivät uskalla elää miten tuntuu hyvältä ilman jotain viitekehystä minkä voi toisille selittää, homojenkin on päästävä avioliiton vankilaan jotta olisivat kuin muutkin mukavuussuhteissa kituvat.
Tuossa ohjelmassa nuoret naimahullut pistettiiin selibaattiretriittiin jossa heistä koitettiin kasvattaa "parempia" ihmisiä😆😆😆Oli kyllä hauska ja viihdyttävä ja kauniita nuoria ihmisiä puolialastomina hyppelehtimässä keskenään..sitä kun katseli, niin jo tuli hauska olo itsellekkin! Muistui taas mieleen kaikki kivat ja tuhmat jutut...😈 Anonyymi kirjoitti:
Hankkisit Netflixin, jos olet suhteeseesikin kyllästynyt, siellä on kyllä hyvää viihdettä, tehty vähän korkeimmilla älypisteillä kun peruskanavien mollotukset. Yhden kuukauden saa ilmaiseksi koittaa, onkohan se tarjous vielä voimassa...
Parisuhde on kammottavaa teeskentelyä ja velvollusuuksilla pelaamista, mitä tekemistä sillä on rakkauden kanssa?
Toinen ääripää on kylmät hyväksikäyttösuhteet.
Eikö nyt muuta voisi kehittää, itseäni kumpikin vaihtoehto kammottaa. Tuntuu, että ihmiset eivät uskalla elää miten tuntuu hyvältä ilman jotain viitekehystä minkä voi toisille selittää, homojenkin on päästävä avioliiton vankilaan jotta olisivat kuin muutkin mukavuussuhteissa kituvat.
Tuossa ohjelmassa nuoret naimahullut pistettiiin selibaattiretriittiin jossa heistä koitettiin kasvattaa "parempia" ihmisiä😆😆😆Oli kyllä hauska ja viihdyttävä ja kauniita nuoria ihmisiä puolialastomina hyppelehtimässä keskenään..sitä kun katseli, niin jo tuli hauska olo itsellekkin! Muistui taas mieleen kaikki kivat ja tuhmat jutut...😈Ää, en mä vielä NIIN kyllästynyt sentään ole, että Netflixin hommaisin. Enkä mä suhteeseeni kyllästynyt ole, vaan toisen käytökseen mua kohtaan ja tapaan jättää mut pimentoon mielensä liikkeistä.
Miten tuntea tai ymmärtää toista, jos se ei puhu tai ilmaise mitenkään muuten kuin kritisoiden tai vaieten?
Jää tyhjän päälle. Että wtf?
Tjaa, kyllä mulle parisuhde on yhteistyötä ja vilpitöntä halua rakentaa yhdessä yhteistä elämää. Rakastaa, tukea ja kehittää toisiaan ihmisenä, välillä tenkkapoona mutta silti yhtä tosissaan, kun tosissaan ollaa.
Jos se olis tuota mitä kuvailet, ei se ketään kiinnostaiskaan. :)
Rasavilli?- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ää, en mä vielä NIIN kyllästynyt sentään ole, että Netflixin hommaisin. Enkä mä suhteeseeni kyllästynyt ole, vaan toisen käytökseen mua kohtaan ja tapaan jättää mut pimentoon mielensä liikkeistä.
Miten tuntea tai ymmärtää toista, jos se ei puhu tai ilmaise mitenkään muuten kuin kritisoiden tai vaieten?
Jää tyhjän päälle. Että wtf?
Tjaa, kyllä mulle parisuhde on yhteistyötä ja vilpitöntä halua rakentaa yhdessä yhteistä elämää. Rakastaa, tukea ja kehittää toisiaan ihmisenä, välillä tenkkapoona mutta silti yhtä tosissaan, kun tosissaan ollaa.
Jos se olis tuota mitä kuvailet, ei se ketään kiinnostaiskaan. :)
Rasavilli?Meitä on niin moneksi😄😛
Ota nyt vaan ilmainen kuukausi, vähän lomaa peruskaurasta..vaikka puhelimesta katsot, niin alkaa se puoliso miettiä mitä oikein vahtaat , ihan oikein sille kun kerjää SUN huomiota noin säälittävästi.
Tasan tarkkaan tuntuu hirveältä, äläkä kerro et se on Netflix...hehheh. Anonyymi kirjoitti:
Meitä on niin moneksi😄😛
Ota nyt vaan ilmainen kuukausi, vähän lomaa peruskaurasta..vaikka puhelimesta katsot, niin alkaa se puoliso miettiä mitä oikein vahtaat , ihan oikein sille kun kerjää SUN huomiota noin säälittävästi.
Tasan tarkkaan tuntuu hirveältä, äläkä kerro et se on Netflix...hehheh.Eipä tuota häiritse mun puhelimen kyttääminen, niin se kyttää itsekin yhtenäön puhelinta tai pleikkaa. Ne välit kun ei niin tee on töissä tai muksujen kanssa. Minä taas olen muksujen kanssa tai huushollaan yleensä.
Ei se ole mustasukkainen yhtään. :)MCMLXXVI kirjoitti:
Eipä tuota häiritse mun puhelimen kyttääminen, niin se kyttää itsekin yhtenäön puhelinta tai pleikkaa. Ne välit kun ei niin tee on töissä tai muksujen kanssa. Minä taas olen muksujen kanssa tai huushollaan yleensä.
Ei se ole mustasukkainen yhtään. :)No nyt oli viikko takaperin kuistin entraamista. Meni siihen muutama tehokas päivä. Tuli kiva, vaikken auttaa saanutkaan.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Eipä tuota häiritse mun puhelimen kyttääminen, niin se kyttää itsekin yhtenäön puhelinta tai pleikkaa. Ne välit kun ei niin tee on töissä tai muksujen kanssa. Minä taas olen muksujen kanssa tai huushollaan yleensä.
Ei se ole mustasukkainen yhtään. :)Eli olette rakentaneet koko homman valmiiksi?
Voithan aina pilata sen, niinkuin potkaisisit lapsen hiekkalinnan rannalla rikki..
Meneehän se siihen, kun on kauan tunnettu. Itselläni pitkän pitkä ystävyys. Eipä sitä enään ole sellaisia pitkiä keskusteluita ja kännitappeluita kuin alussa, tavallaan siis hyvä, tavallaan huono.
Yhdessä kyllä ollaan suunniteltu esim. matkoja, että tulisi virikkeitä. Anonyymi kirjoitti:
Eli olette rakentaneet koko homman valmiiksi?
Voithan aina pilata sen, niinkuin potkaisisit lapsen hiekkalinnan rannalla rikki..
Meneehän se siihen, kun on kauan tunnettu. Itselläni pitkän pitkä ystävyys. Eipä sitä enään ole sellaisia pitkiä keskusteluita ja kännitappeluita kuin alussa, tavallaan siis hyvä, tavallaan huono.
Yhdessä kyllä ollaan suunniteltu esim. matkoja, että tulisi virikkeitä.No puoliso on. Mä lähinnä kuuntelen mitä seuraavaksi ja mitä ei.
En mä viitsi kapinoida, lapset siitä vaan kärsii jos vanhemmat sekoilee. Parempi hiljaa, kun hourulassa.
No mekin suunniteltiin oikein lähteä uimaan huomenna, koko konkka ronkka. Espanjaan oli matka varattuna, mutta korona jyräsi sen.
Ongelma lienee se, että yhdessä suunnittelu, inspiroiminen tuppaa olemaan sitä, että mun ideat ammutaan alas. Niin kun käy vuosia, kyllästyy enää ehdottamaan mitään ja kulkee automaatiolla, tylsistyy.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huolehdi: selvänäkijöiltä voi kieltää katsomisen. Emme me silloin katso emmekä yleensä myöskään näe.
Jotkut osaavat tarkoituksella estää katsomisen niin hyvin, että sen "seinän" voi aistia. :D Sellainen heille sallittakoon, ja joissain tilanteissa niin kannattaakin tehdä. - Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
No puoliso on. Mä lähinnä kuuntelen mitä seuraavaksi ja mitä ei.
En mä viitsi kapinoida, lapset siitä vaan kärsii jos vanhemmat sekoilee. Parempi hiljaa, kun hourulassa.
No mekin suunniteltiin oikein lähteä uimaan huomenna, koko konkka ronkka. Espanjaan oli matka varattuna, mutta korona jyräsi sen.
Ongelma lienee se, että yhdessä suunnittelu, inspiroiminen tuppaa olemaan sitä, että mun ideat ammutaan alas. Niin kun käy vuosia, kyllästyy enää ehdottamaan mitään ja kulkee automaatiolla, tylsistyy.Tuo on tosiaan ongelma, joka voisi löytää ratkaisun parisuhdeterapiassa.
Kumppanisi vaikuttaa todella jyräävältä jos noin ja voisi kaivata ulkoista auktoriteettiä muistuttamaan, että vapaa-aika ei ole mikään työkysymys missä pitää päteä ja yhdessä suunnittelu on yhtä kivaa, kuin itse tekeminenkin. Lisäksi on helpottavaa, kun ei tarvitse yksin ottaa vastuuta kaikista päätöksistä.
Voithan tehdä hänestä vastuuvastaavan, joka huolehtii kaikista realistisista asioista kuten onko passit mukana, onko autossa bensaa, hankinnat..
Ystäväni on paljon minua mukautuvaisempi ja pehmeämpi ja hän on helposti sälyttänyt päätökset ja suunnittelut ja toteutukset minun vastuulleni, kautta vuosien. Nyt kun hän on jo yli 30- kymppinen aikuinen, niin olen kannustanut enemmän osallistumaan ja suunnittelemaan, tekemään omia päätöksiä ja se on inspiroinut ja aktivoinut häntä ihmisenä oma-aloitteisuuteen. Joten kannattaa pitää kiinni omista ideoistaan ja toiminnastaan sosiaalisissa suhteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huolehdi: selvänäkijöiltä voi kieltää katsomisen. Emme me silloin katso emmekä yleensä myöskään näe.
Jotkut osaavat tarkoituksella estää katsomisen niin hyvin, että sen "seinän" voi aistia. :D Sellainen heille sallittakoon, ja joissain tilanteissa niin kannattaakin tehdä.Tottakai sallitaan.
Usein heillä aikamoisia muurejä vähän joka suuntaan.
Itse en näe siinä mitään pelottavaa, että joku tuntee toisen heikkoudet, päinvastoin ihmiset kammoavat ja kadehtivat itseriittoisina pitämiään henkilöitä, joten mitään etua ei todellisuudessa ole.
Tietysti on ihmisiä jotka yrittävät käyttää hyväksi toisten heikkouksia, mutta se on harvinaisempaa kuin yleisesti ajatellaan. Säälittävää räpellystä en edes laske yrittämiseksi.
- Anonyymi
Selvännäkikijä on yhtäkuin Virheellisesti aavistelija, kuin meteorologi.
- Anonyymi
Niin, todellisuus muuttaa muotoaan herkästi.
Selvännäkö on mielenkiintoinen asia.
Suomessa oli kuuluisa selvännäkijä Aino Kassinen, jolta jopa Kekkonen kysyi neuvoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, todellisuus muuttaa muotoaan herkästi.
Selvännäkö on mielenkiintoinen asia.
Suomessa oli kuuluisa selvännäkijä Aino Kassinen, jolta jopa Kekkonen kysyi neuvoa.Kekkonen oli huru-ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen oli huru-ukko.
Kekkonen oli huru-ukko.
Ite oot horo-ukko tai pentu siis:))) kjäh,kjäh!! Liukkari jeppe!
Näen kylpyhuoneen peilistä selvän. Onko se Taikapeili?
- Anonyymi
Silloin kun näät epäselvän, on taikapeili!!!;))
Ennenvanhaan oli spiritismiä harrastavilla tahoilla psykomantiumeja, eli peilisaleja, koska hopealla päällystettyjä peilejä pidettiin kanavina henkimaailmaan.
Itselläni meni kerran rikki iso hopeapeili ja sen jälkeen kummitus kävi yöllä makuuhuoneessani ja veti peiton pois päältäni ja tuijotti. Kokemus oli hyvin intensiivinen, eikä peitto voinut mitenkään liukua itsekseen päältäni, vaan se vedettiin! Tunsin myös ikäänkuin parin vesipisaran tippuvan paljaalle jalkapohjalleni. Hengen olemus oli vanhan suomenruotsalaistyyppisen miehen, tunsin sen selvästi seisovan huoneen oviaukossa, eikä sen tyyppistä ihmistä ole koskaan ollut elämässäni edes hetkellisesti.
Minulla on kokemuksia hengistä enkä pahemmin pelästynyt, pyysin vaan henkeä lopettamaan. Ei tullut enään, taisi olla herrasmies sittenkin.
Tämä on tosi, en ikinä valehtelisi hengistä! Anonyymi kirjoitti:
Ennenvanhaan oli spiritismiä harrastavilla tahoilla psykomantiumeja, eli peilisaleja, koska hopealla päällystettyjä peilejä pidettiin kanavina henkimaailmaan.
Itselläni meni kerran rikki iso hopeapeili ja sen jälkeen kummitus kävi yöllä makuuhuoneessani ja veti peiton pois päältäni ja tuijotti. Kokemus oli hyvin intensiivinen, eikä peitto voinut mitenkään liukua itsekseen päältäni, vaan se vedettiin! Tunsin myös ikäänkuin parin vesipisaran tippuvan paljaalle jalkapohjalleni. Hengen olemus oli vanhan suomenruotsalaistyyppisen miehen, tunsin sen selvästi seisovan huoneen oviaukossa, eikä sen tyyppistä ihmistä ole koskaan ollut elämässäni edes hetkellisesti.
Minulla on kokemuksia hengistä enkä pahemmin pelästynyt, pyysin vaan henkeä lopettamaan. Ei tullut enään, taisi olla herrasmies sittenkin.
Tämä on tosi, en ikinä valehtelisi hengistä!Noh mutta toi olisi ihan hyvin olla sinulla valve uni. Viimeksi myös valveunen koin käsistä pitämistä tai siis ranteista, ensimäistä kertaa valveuni toi minulle käsistäni pidettiin kiinni tunteen. Sitten kuulin askeleita lapsien huoneeseen meni. En uskaltanut heti avata silmiä olin peloissani.
Mutta rohkaistuin nousin kaikki valot päälle ei mitään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tosi, en ikinä valehtelisi hengistä!Unihalvaus.
- Anonyymi
Ei jaksa nauroitella enempi-öiten;: mutta itselläsi on korkkaamaton Belgialaisten täysimuovinen pokeri pakka, sinetöitykin, kokelemmekko minkälaisen kortin laitta tuo; onko jokeri vai hertta-ässä`?
- Anonyymi
Pistän pahemmat, poikaressu...
Jokeri ja pata-akka, niistä sekoo koko pakka😂🌩
Kauniita ja rakkaudellisia unia, olkoon Universumin tyyneys ja Totuus kanssanne!
En voisi rakastua.
Saan jo ihan tarpeeksi sukulaisista.- Anonyymi
Voiko joskus tapahtua niin että käsität oman älyttömyytesi?
- Anonyymi
En kiellä, että toisinaan olen älytön, kanamainen ja hysteerinen. Ei haittaa yhtään, että muut on välillä älykkäämpiä, järkevämpiä ja tekevät siksi päätöksiä.
Minusta on mukavaa, kun muuta osaavat asioita paremmin ja tietävät asioista joista minä en tiedä. Minusta tuntuu hyvältä tukeutua ja pyytää ja vastaanottaa apua ja tukea!
On monta semmoista asiaa jotka minäkin osaan tosi hyvin ja aina tulee tilanteita, kun minuakin tarvitaan❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kiellä, että toisinaan olen älytön, kanamainen ja hysteerinen. Ei haittaa yhtään, että muut on välillä älykkäämpiä, järkevämpiä ja tekevät siksi päätöksiä.
Minusta on mukavaa, kun muuta osaavat asioita paremmin ja tietävät asioista joista minä en tiedä. Minusta tuntuu hyvältä tukeutua ja pyytää ja vastaanottaa apua ja tukea!
On monta semmoista asiaa jotka minäkin osaan tosi hyvin ja aina tulee tilanteita, kun minuakin tarvitaan❤Kanamainen mies, sinäpä sen sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanamainen mies, sinäpä sen sanoit.
Mikän sua vaivaa, kun näet miehiä vähän sielä sun täälä?😃
- Anonyymi
Belgialaiset kongossa mitä raakuuksiajub Billy Joel; emme aloittaneet norsuujen hampsaiden poistoa: https://www.youtube.com/watch?v=eFTLKWw542g
- Anonyymi
Joku asia tuntuisi itseäni stresaavaan, mutta en pysty käsittämään mikä se asia olisi, voi olla noita kummallisia tuntemuksia mitä voi rokote-tökötekin aiheuttaa noin 2 viikkoa tehon jälkeen.
- Anonyymi
kun tuollaisissa mRNA-rokotteissa on todellakin sitä virusta itseäänkin mukana, eli mutta niin tehokkaita sitten jos on tuo moduloitu RNA vielä niin aika korkea tulee vastustuskyky kai ja vieroitusoireita voi olla...
- Anonyymi
Tavata aito selvännäkijä. Kiinnostaisi tietää, näkeekö vain menneen vai tulevan vai molemmat. Riippuuko näkeminen joistakin/mistä tekijöistä ja miten tuo itse suhtautuu lahjaansa tai kiroukseensa. Missä vaiheessa ikää tai elämää alkoi saamaan näkyjä. Onhan menneisyydessä ollut ainakin yksi tunnettu näkijä E. Cayse ns. "nukkuva profeetta", jos en nyt väärin muistanut. Nukkumaan. - cu-
- Anonyymi
Näen itse pääasiassa nykyhetkeä ja tulevaa. Menneisyyttä pystyy lukemaan ihmisen nykyisestä energiasta. Oikeastaan ihmisen nykyhetken energia siis kertoo sekä menneestä että tulevasta. Näkeminen riippuu yleensä siitä, mikä ihmiselle on tärkeää. Ei kannata yrittää selvittää, minkä väriset tennarit jollakulla on kolmen vuoden päästä. Ihminen voi myös aina vaikuttaa tulevaisuuteensa. Kun aistii energiaa nykyhetkestä, ymmärtää, että sitä voi muuttaa ja muokata haluamaansa suuntaan. Todellisuus syntyy sitten siitä energiasta, joka on sillä hetkellä voimakkain kyseisen henkilön elämässä. Ennen kuin vaikkapa jokin vakava, krooninen sairaus syntyy, ihminen on tuntenut olonsa pahaksi jo vuosikausia. Sairauden pystyy estämään, jos tekee elämäänsä ja oloonsa muutoksia. Vihaa patoaville ihmisille kehittyy helposti syöpä, pahoja sydänsuruja kokeville jokin keuhkosairaus, pelkääville ihmisille vatsasairaus ja niin edelleen. Ne voi estää, kun muuttaa ajatteluaan ja tuntemuksiaan.
Minulla tämä "laajennettu aistiminen" alkoi parikymppisenä, mutta en ensin ymmärtänyt, että asiassa olisi mitään kummallista.
- Anonyymi
En usko selvännäkijöihin, joitain aavistuksia nyt on kaikilla ja toiset on herkempiä lukemaan eri tunnetiloja ja muita merkkejä.
- Anonyymi
Gaius Julius Caesar avasi kuukautensa jo eilen (ei siis kuukautisensa( July-Heinäkuu.
hmm... joku asia, 2 naista on jotain kiinnostavia, mitkä mietityttävät, näen aika paljon ulkoillessa naisia, 2 tai ehkä 20=?
Kun ei piiloudu peloissaan älypuhelimen ääreen eikä teräskoppiin kuin vankilaan eli auton sisälle kuin Elli.
Ja on mukavaa jos pystyy ilahduttamaan toista ihmistä, eikä yrittää tehdä pahaa mieltä jokaiselle ihmisoliolle.- Anonyymi
Näin unessa saman, aamulla tähän aikaan kun kirjoitit viestin!!.
Lähetin unessa tervehdysviestin ja hän soitti heti ja halusi tavata huomenna aamupäivällä. Puhelimessa hän epäselvästi tunnusti, että oli muita naisia kuvioissa, kun kysyin. Olin aika neutraali, mutta tuntui että tapaaminen peruuntui hänen puoleltaan. Unessa ei ollut mitään negatiivista välillämme, en ole mustasukkainen enkä omistushaluinen, mutta tilanne jäi auki.
Selvännäky👆 oli erittäin hyvä ja voimakas!
Olipa hienoa!! Kiitos!
- Anonyymi
Minä en luota muihin selvännäkijöihin kuin Seppoon, joka laittaa minulle joka kuun ensimmäisenä päivänä tulevan kuukauden ennustuksen.
Toisaalta voisin nyt minäkin mielenkiinnosta pyytää palstan selvännäkijää ennustaa minulle. :)
Mitä sinä näet minun tulevaisuudessani? ;)- Anonyymi
Lumihiutaleita jotka näyttävät silmissäsi euronmerkeiltä.
- Anonyymi
👻👻👻
Henget on päästetty irti nyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumihiutaleita jotka näyttävät silmissäsi euronmerkeiltä.
Niin että rahaa olisi tiedossa vai?? ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin itsekin ennustellut ihan samaa. :D
Tänään laskeskelin, että hiton hyvin oon hoitanut raha-asiani ja kun vielä lisää tulee, niin kohta ei tiedä mihin rahojaan sijoittaisi. :))
No, on minulla jotain suunnitelmiakin. - Anonyymi
Kysymys on liian laaja. Kysy tarkemmin jostain tietystä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai rahanmenoa?🤕🌩
Varo naisia jotka suhtautuvat seteleihin kuin lumihiutaleisiin😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai rahanmenoa?🤕🌩
Varo naisia jotka suhtautuvat seteleihin kuin lumihiutaleisiin😆Tämä oli nyt minun ennustus kun katsoin taikapeiliin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin itsekin ennustellut ihan samaa. :D
Tänään laskeskelin, että hiton hyvin oon hoitanut raha-asiani ja kun vielä lisää tulee, niin kohta ei tiedä mihin rahojaan sijoittaisi. :))
No, on minulla jotain suunnitelmiakin.Se on hieno kyky osata rahojaan kasvattaa. Ihmiset yleensä luulevat rahan kasvavan puussa tai tippuvan taivaasta, mutta taitolaji sekin.
Itse olen taidesijoittaja, pelaan kolikoilla..mutta on sekin hyvin mennyt, sopii köyhälle ihmiselle iloksi ja elämänlaadun parantamiseksi.
Tänäänkin tuli yksi matto ostettua extempore, kun halvalla irtosi😝👌 - Anonyymi
Niin kysy ihmeessä, voin todistaa, että selvännäkijä on aito.
Mieti kysymys tarkkaan ja rehellisesti, silloin pääset syvään yhteyteen.
- Anonyymi
Olisiko sinulla jokin s-posti osoite?
Laittaisin kuvaa orb/fheylian? - Anonyymi
Selvästi näkijä vastaan silmälasikäärme? Kumpi voittaisi taistelun?
Valhe-ennustaja joka kortteihin uskoo ja noppia viskoo? - Anonyymi
Näen edesmenneitä eläimiäni kotonani,tänäänkin tuli yksi rakas.
Olin niin iloinen..!
Tunnen käsilläni sielun ja olemuksen..
T: valopallo:)) energiaa ! - Anonyymi
Älä sekaannu selvännäkijöihin, heidän "apuunsa" äläkä selvännäköön. Pitää ymmärtää, mistä lähteestä nuo asiat kumpuaa ja se ei ole Jumala. Kristillisessä kontekstissa toki samantapaisia asioita (tiedonsanoja, profetioita ja viisauden sanoja) mutta lähde on Jumala ja lähde tulee aina koetella ja kysyä Raamatun valossa sielläkin.
- Anonyymi
Pieni lisäys. Minun neuvoni siis on, että lue aloittaja Raamattua ja rukoile ja kohdista rukouksesi Jeesukselle. Hyvää Apostolien päivää kaikille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni lisäys. Minun neuvoni siis on, että lue aloittaja Raamattua ja rukoile ja kohdista rukouksesi Jeesukselle. Hyvää Apostolien päivää kaikille!
Selvänäkijältä kommentti: jos Lähteen luo pääsisi vain yhtä reittiä, maailmassa olisi vain yksi uskonto. Täällä on kuitenkin monta uskontoa ja lisäksi monta ei-uskonnollista ajattelutapaa, jotka kaikki väittävät olevansa ainoita oikeita reittejä. Samaan hengenvetoon nämä "yhden ainoan oikean" ajattelutavan edustajat tappavat muiden ajattelutapojen edustajia. Myös Raamatun kannattajat ovat niin tehneet.
Tehkää siitä omat johtopäätöksenne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rukoilen vain Jumalaa, en ihmisen poikaa. Puhun Jumalalle jokainen päivä, onko se sitten rukoilua, sillä ei ole väliä, yleensä kiitän Häntä ja puhun kuten rakkaalle josta välittää. Harvoin pyydän, koska ihmisellä on valta auttaa itseään ja Jumalan tahto on absoluuttinen ja Elämän mukainen. Hän ei tunne kuolemaa.
Älä pidä muita jumalia.
Tämä unohtuu monilta kristityiltä. Jeesus oli suuri profeetta ja opettaja, mutta Jumala hän ei ollut, kuin osaksi.
Vain Jumala on kaikkeus.
Kun Jeesus sanoi:"Se, minkä teette minulle, teette Hänelle(Jumalalle), hän ei tarkoittanut olevansa Jumala, vaan sitä, että koska Jumala on kaikkeus, niin kaikki se, minkä kohdistamme toisiimme ja itseemmekin, kohdistuu suoraan Häneen. Jos vahingoitamme itseämme tai muita, vahingoitamme Jumalaa.
Kaikki Jeesuksen opit ovat aivan samoja, jotka Tiellä oleva sisäistää ja ymmärtää oikeiden valintojen kautta, kun tietoisuus laajenee luonnollisesti. Monet ennen Jeesusta.
Jeesuksen tuoma visio oli lähimmäisen rakkaus ja epätäydellisyyden hyväksyminen osana elämää. Hän kehottaa rakastamaan epätäydellistä, koska maailma tarvitsee syntiä ja armoa, se on Jumalan tahto. Ilman syntiä ei ole elämää. Jeesus pyytää ihmistä rakastamaan epätäydellistä ja luottamaan siten elävään Jumalaan.
Kun rakastamme syntistä, rakastamme Elämää ja Jumalaa tuomitsematta luomistyötä. Silloin olemme kuin lapset Paratiisissa. Vain kokonaisuus, elämän tarkoitus, Elämä itse, on täydellinen. Eli Jumala.
Silloin ymmärtää myöskin pyhiä tekstejä niiden kryptisissä kontekseissa, mikä ei tavalliselta lukijalta onnistu.
Raamattua ei pidä ottaa kirjaimellisesti ja sen teksteihin on syytä suhtautua hyvin skeptisesti, koska profeetatkin olivat vain ihmisiä, kaikkine virheineen ja ajankuvansa tapoineen..
Kiitos kuitenkin, ymmärrän mitä tarkoitat ja uskon, että olet hyväntahtoinen.
En itsekkään kaipaa ennusteita, selvännäkö on vähän eriasia, tosin jotkut, kuten profeetat pystyvät näkemään syviä ja merkityksellisiä asiayhteyksiä hyvin kauaskin tulevaisuuteen.
Jumala on Totuus ja siten myös kaikessa on oma, luonnollinen tarkoituksensa, Pyhässä Hengessä.
Hauskaa ja rentoa sunnuntaita👁☀!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rukoilen vain Jumalaa, en ihmisen poikaa. Puhun Jumalalle jokainen päivä, onko se sitten rukoilua, sillä ei ole väliä, yleensä kiitän Häntä ja puhun kuten rakkaalle josta välittää. Harvoin pyydän, koska ihmisellä on valta auttaa itseään ja Jumalan tahto on absoluuttinen ja Elämän mukainen. Hän ei tunne kuolemaa.
Älä pidä muita jumalia.
Tämä unohtuu monilta kristityiltä. Jeesus oli suuri profeetta ja opettaja, mutta Jumala hän ei ollut, kuin osaksi.
Vain Jumala on kaikkeus.
Kun Jeesus sanoi:"Se, minkä teette minulle, teette Hänelle(Jumalalle), hän ei tarkoittanut olevansa Jumala, vaan sitä, että koska Jumala on kaikkeus, niin kaikki se, minkä kohdistamme toisiimme ja itseemmekin, kohdistuu suoraan Häneen. Jos vahingoitamme itseämme tai muita, vahingoitamme Jumalaa.
Kaikki Jeesuksen opit ovat aivan samoja, jotka Tiellä oleva sisäistää ja ymmärtää oikeiden valintojen kautta, kun tietoisuus laajenee luonnollisesti. Monet ennen Jeesusta.
Jeesuksen tuoma visio oli lähimmäisen rakkaus ja epätäydellisyyden hyväksyminen osana elämää. Hän kehottaa rakastamaan epätäydellistä, koska maailma tarvitsee syntiä ja armoa, se on Jumalan tahto. Ilman syntiä ei ole elämää. Jeesus pyytää ihmistä rakastamaan epätäydellistä ja luottamaan siten elävään Jumalaan.
Kun rakastamme syntistä, rakastamme Elämää ja Jumalaa tuomitsematta luomistyötä. Silloin olemme kuin lapset Paratiisissa. Vain kokonaisuus, elämän tarkoitus, Elämä itse, on täydellinen. Eli Jumala.
Silloin ymmärtää myöskin pyhiä tekstejä niiden kryptisissä kontekseissa, mikä ei tavalliselta lukijalta onnistu.
Raamattua ei pidä ottaa kirjaimellisesti ja sen teksteihin on syytä suhtautua hyvin skeptisesti, koska profeetatkin olivat vain ihmisiä, kaikkine virheineen ja ajankuvansa tapoineen..
En itsekkään kaipaa ennusteita, selvännäkö on vähän eriasia, tosin jotkut, kuten profeetat pystyvät näkemään syviä ja merkityksellisiä asiayhteyksiä hyvin kauaskin tulevaisuuteen.
Jumala on Totuus ja siten myös kaikessa on oma, luonnollinen tarkoituksensa, Pyhässä Hengessä.
Hauskaa ja rentoa sunnuntaita👁☀!!Tämä oli hyvä kommentti liittyen pyhiin teksteihin. Niistä voi saada paljon, mutta niitä täytyy lukea kriittisesti ja vertauskuvina.
Olen ylempänä kirjoitellut selvänäkijä. En aikaisemmassa kommentissani tarkoittanut väheksyä mitään pyhää tekstiä. Olen vain kääntänyt niitä väsymiseen asti muutamissa aikaisemmissa elämissäni, enkä enää jaksa niitä lukea. Jossain kohtaa täytyy heittää kainalosauvat pois ja kokea asioita, joista muut ovat kirjoittaneet. Jokainen tietää itse parhaiten, mistä apu löytyy. Teksteistä täytyy yleensä aloittaa, olivat ne sitten mitä tahansa tekstejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hyvä kommentti liittyen pyhiin teksteihin. Niistä voi saada paljon, mutta niitä täytyy lukea kriittisesti ja vertauskuvina.
Olen ylempänä kirjoitellut selvänäkijä. En aikaisemmassa kommentissani tarkoittanut väheksyä mitään pyhää tekstiä. Olen vain kääntänyt niitä väsymiseen asti muutamissa aikaisemmissa elämissäni, enkä enää jaksa niitä lukea. Jossain kohtaa täytyy heittää kainalosauvat pois ja kokea asioita, joista muut ovat kirjoittaneet. Jokainen tietää itse parhaiten, mistä apu löytyy. Teksteistä täytyy yleensä aloittaa, olivat ne sitten mitä tahansa tekstejä.Kyllä. Vanhoja täytyy ja kannattaa kuunnella ja kunnioittaa.
Sen jälkeen voi tuoda oman henkilökohtaisen aspektinsa mukaisen näkemyksen osaksi laajempaa kokonaisuutta. Kukin vuorollaan, se on pyhä järjestys, me rakennamme elämää.
Koko yliopistojärjestelmäkin perustuu tähän!!
Näin myös meillä Elämänkoulussa. Meillä tosin on yleistä, että ensin laumasta luonnollisesti erkaneva yksilö luo oman ajatusjärjestelmänsä ja sen jälkeen alkaa vertaamaan ja tutustumaan muihin. Paljon lepää empiirisen kokemuksen varassa silloin.
Luonnossa, evoluutiossa, virheellä on suuri kehitysmerkitys.
Sen huomioon ottaen myös virheelliset käsitykset ovat merkitykseltään oleellisia ja dataa niistä tulisi kerätä nykyistä enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Vanhoja täytyy ja kannattaa kuunnella ja kunnioittaa.
Sen jälkeen voi tuoda oman henkilökohtaisen aspektinsa mukaisen näkemyksen osaksi laajempaa kokonaisuutta. Kukin vuorollaan, se on pyhä järjestys, me rakennamme elämää.
Koko yliopistojärjestelmäkin perustuu tähän!!
Näin myös meillä Elämänkoulussa. Meillä tosin on yleistä, että ensin laumasta luonnollisesti erkaneva yksilö luo oman ajatusjärjestelmänsä ja sen jälkeen alkaa vertaamaan ja tutustumaan muihin. Paljon lepää empiirisen kokemuksen varassa silloin.
Luonnossa, evoluutiossa, virheellä on suuri kehitysmerkitys.
Sen huomioon ottaen myös virheelliset käsitykset ovat merkitykseltään oleellisia ja dataa niistä tulisi kerätä nykyistä enemmän.Tekstimuotoinen uskonnollisuus on itselleni niin vajavainen osuus henkisyydestä, etten sen vuoksi voisi koskaan perustaa maailmankuvaani pelkästään siihen. Niin paljon henkisyydestä on jäänyt kirjoittamatta muistiin ihmisjoukoilta, jotka eivät käyttäneet tekstejä.
Muistan hämärästi käyttäneeni selvänäkökykyä metsästämisen apuna kulttuurissa, joka ei käyttänyt kirjoitusta. Sen jälkeen tuntui oudolta olla kulttuurissa, joka metsästää ruokaansa ilman eläimeltä pyydettyä lupaa tulla käytetyksi ravinnoksi ja ilman, että eläin "näyttää" olinpaikkansa metsästäjälle. Nyt asiasta on enää turha kertoa kenellekään, koska kukaan (ilman tätä kykyä elävä) ei uskoisi.
Tällä hetkellä lähipiirissäni on muutama enemmän tai vähemmän selvänäköinen henkilö. On rauhoittavaa elää siinä luulossa, ettei ole hullu. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstimuotoinen uskonnollisuus on itselleni niin vajavainen osuus henkisyydestä, etten sen vuoksi voisi koskaan perustaa maailmankuvaani pelkästään siihen. Niin paljon henkisyydestä on jäänyt kirjoittamatta muistiin ihmisjoukoilta, jotka eivät käyttäneet tekstejä.
Muistan hämärästi käyttäneeni selvänäkökykyä metsästämisen apuna kulttuurissa, joka ei käyttänyt kirjoitusta. Sen jälkeen tuntui oudolta olla kulttuurissa, joka metsästää ruokaansa ilman eläimeltä pyydettyä lupaa tulla käytetyksi ravinnoksi ja ilman, että eläin "näyttää" olinpaikkansa metsästäjälle. Nyt asiasta on enää turha kertoa kenellekään, koska kukaan (ilman tätä kykyä elävä) ei uskoisi.
Tällä hetkellä lähipiirissäni on muutama enemmän tai vähemmän selvänäköinen henkilö. On rauhoittavaa elää siinä luulossa, ettei ole hullu. 😂Tuo kuullostaa mielenkiintoiselta ja täysin järkeenkäyvältä. Se piirsi mieleeni tunnetilan kuvailemastasi ilmapiiristä. Eri aikakaudet ovat varmasti poikenneet todella paljon, sitä ei aikaansa sidottu ihminen pysty käsittämään. Kaari Utrio joskus kertoi jättäneensä historiallisista viihderomaaneistaan esim keskiajalle tyypillisestä ilmapiiristä paljon pois, koska taikausko ja uskonnollisuus määrittivät ihmisten elämää niin paljon, että se olisi ollut vaikeaa lukea nykyihmisen. Hän tutkijana tiesi varmasti paljon asiasta.
Eläinten vaistoja kukaan ei kyseenalaiata, mutta niiden tunteisiin ei juurikaan uskota.
Toisinpäin ihmisen kykyyn elää shamanistisessa vaistomaailmassa suhtaudutaan hyvin epäilevästi ja primitiivisiä, pinnallisia tunnereaktioita pidetään totuutena vaikka ne useinkin pohjaavat jopa aivan täysiin valheisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvänäkijältä kommentti: jos Lähteen luo pääsisi vain yhtä reittiä, maailmassa olisi vain yksi uskonto. Täällä on kuitenkin monta uskontoa ja lisäksi monta ei-uskonnollista ajattelutapaa, jotka kaikki väittävät olevansa ainoita oikeita reittejä. Samaan hengenvetoon nämä "yhden ainoan oikean" ajattelutavan edustajat tappavat muiden ajattelutapojen edustajia. Myös Raamatun kannattajat ovat niin tehneet.
Tehkää siitä omat johtopäätöksenne.On hyvä pohtia, miksi maailmassa on monia uskontoja. Uskonnot tietysti olemassaolollaan viestii sitä, että ihminen pohtii kuoleman jälkeistä elämää ja yliluonnollisia asioita. Huolimatta siitä, että maailmassa on monia uskontoja ja uskotaan täysin erilaisiin uskomusjärjestelmiin ja jumaliin, ne eivät kuitenkaan kerro siitä, että lähde niiden takana olisi sama. Jos olet ollenkaan tutustunut uskontojen pyhiin kirjoihin, sinun tulisi tietää se, että niiden jumalakuvat ovat hyvin erilaiset ja myös pelastuskäsitys. Minua itseäni kiinnostaa, että jokainen ihminen löytää tiensä todellisen ja elävän Jumalan luokse ja oppii tuntemaan todellista elävää Jumalaa. Moni voi mennä etsinnässään syystä tai toisesta harhaan. Silloin on hyvä varoittaa ja kutsua elämäntielle, koska välittää. Ajattelen myös, että Jumala haluaa, että jokainen ihminen oppii tuntemaan todellisen ja elävän Jumalan, pääsee hänen kanssaan rukousyhteyteen ja lopulta pelastuu iankaikkiseen elämään hänen kanssaan.
On totta, että moni sellainenkin, joka väittää olevansa oikeassa, on väärässä. Mistä sitten erottaa väärinpuhujat ja harhaanjohtajat? Etsimällä aidosti totuutta ja Jumalan kasvoja, "sillä jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Jeesukselle kannattaa antaa mahdollisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pidä muita jumalia.
Vain Jumala on kaikkeus.
Hauskaa ja rentoa sunnuntaita👁☀!!Se on hieno asia, että ihminen rukoilee ja etsii Jumalaa. Olen itse tunnustava kristitty ja ajattelen, että tie Jumalan luokse ja hänen todelliseen tuntemiseen käy hänen Poikansa kautta. Tietysti sellaisellakin ihmisellä, joka ei henkilökohtaisesti vielä tunne Jeesusta, voi olla aavistus Isästä Jumalasta ja ihan varmasti kaipuu Jumalan luokse. Jokaisella ihmisellä varmasti on. Olen silti sitä mieltä, että yhtä tärkeä kuin on usko, on myös uskon kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä pohtia, miksi maailmassa on monia uskontoja. Uskonnot tietysti olemassaolollaan viestii sitä, että ihminen pohtii kuoleman jälkeistä elämää ja yliluonnollisia asioita. Huolimatta siitä, että maailmassa on monia uskontoja ja uskotaan täysin erilaisiin uskomusjärjestelmiin ja jumaliin, ne eivät kuitenkaan kerro siitä, että lähde niiden takana olisi sama. Jos olet ollenkaan tutustunut uskontojen pyhiin kirjoihin, sinun tulisi tietää se, että niiden jumalakuvat ovat hyvin erilaiset ja myös pelastuskäsitys. Minua itseäni kiinnostaa, että jokainen ihminen löytää tiensä todellisen ja elävän Jumalan luokse ja oppii tuntemaan todellista elävää Jumalaa. Moni voi mennä etsinnässään syystä tai toisesta harhaan. Silloin on hyvä varoittaa ja kutsua elämäntielle, koska välittää. Ajattelen myös, että Jumala haluaa, että jokainen ihminen oppii tuntemaan todellisen ja elävän Jumalan, pääsee hänen kanssaan rukousyhteyteen ja lopulta pelastuu iankaikkiseen elämään hänen kanssaan.
On totta, että moni sellainenkin, joka väittää olevansa oikeassa, on väärässä. Mistä sitten erottaa väärinpuhujat ja harhaanjohtajat? Etsimällä aidosti totuutta ja Jumalan kasvoja, "sillä jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Jeesukselle kannattaa antaa mahdollisuus.Sinä pelkäät paholaista aivan silmittömästi. Puhut pelkästään uskosta ja oikeasta tiestä mutta itse asiassa mietit koko ajan kadotusta ja paholaista. Olet myös melko vakuuttunut siitä, ettei oma selvänäkökykyni voisi liittyä Jeesuksen energiaan.
Olet oikeassa siinä, että jokainen anova saa ja etsivä löytää. Sinä et kuitenkaan ole varma omasta "pelastuksestasi" etkä sinulle tärkeiden ihmisten "pelastuksesta". Lainausmerkit ovat tuossa sen vuoksi, että kun ymmärrät asioita paremmin, ymmärrät koko "pelastumisen" käsitteen tarpeettomuuden. Ei ole mitään pelastettavaa, on vain yhteys tai yhteyden puute.
Toivon että voit kokea tuon ihanan yhteyden ja lopetat turhan huolehtimisen väärän tien kulkemisesta, koski se sitten itseäsi, minua tai muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä pohtia, miksi maailmassa on monia uskontoja. Uskonnot tietysti olemassaolollaan viestii sitä, että ihminen pohtii kuoleman jälkeistä elämää ja yliluonnollisia asioita. Huolimatta siitä, että maailmassa on monia uskontoja ja uskotaan täysin erilaisiin uskomusjärjestelmiin ja jumaliin, ne eivät kuitenkaan kerro siitä, että lähde niiden takana olisi sama. Jos olet ollenkaan tutustunut uskontojen pyhiin kirjoihin, sinun tulisi tietää se, että niiden jumalakuvat ovat hyvin erilaiset ja myös pelastuskäsitys. Minua itseäni kiinnostaa, että jokainen ihminen löytää tiensä todellisen ja elävän Jumalan luokse ja oppii tuntemaan todellista elävää Jumalaa. Moni voi mennä etsinnässään syystä tai toisesta harhaan. Silloin on hyvä varoittaa ja kutsua elämäntielle, koska välittää. Ajattelen myös, että Jumala haluaa, että jokainen ihminen oppii tuntemaan todellisen ja elävän Jumalan, pääsee hänen kanssaan rukousyhteyteen ja lopulta pelastuu iankaikkiseen elämään hänen kanssaan.
On totta, että moni sellainenkin, joka väittää olevansa oikeassa, on väärässä. Mistä sitten erottaa väärinpuhujat ja harhaanjohtajat? Etsimällä aidosti totuutta ja Jumalan kasvoja, "sillä jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Jeesukselle kannattaa antaa mahdollisuus.Jumala on kaikkeus, joten loogisestikkin ajateltuna lähde on sama.
Toki Jumalalla, kuten kaikella jonka hän "on luonut kuvakseen", on monenlaiset kasvot.
Itselleni Jeesus onkin juuri siksi suurin profeetta, koska hän armon ja anteeksiannon kautta haluaa yhdistää ihmiset ja siten myös uskonnot.
Tämä on Jumalan suuri suunnitelma, josta Jehovatkin unelmoivat..olen aina kunnioittanut heidän naturalistisia näkemyksiään, lehdet ovat todella mielenkiintoista ja inspiroivaa luettavaa kelle tahansa!
Kristitynkin pitää herätä kysymään, kumpi on tärkeämpää, uskonto vaiko evankeliumin täyttyminen todellisessa elämässä? Onko tärkeämpää elää sovussa vai tuntea olevansa oikeassa? Rakkaus vai ego?
Uskonto on järjestelmällinen pyrkimys elää Jumalan tahdon mukaisesti, rauhanomaisessa suhteessa Kaikkeuteen. Elävän suhde Jumalaan on se mistä pohjimmiltaan niissä on kaikissa kyse.
Kun lähtökohta on sama ja lähdekkin, on vähän pikkumaista takertua kirjaimellisiin eriäväisyyksiin suuren tarkoituksen äärellä, eikö?
Mitähän Jeesus olisi tästä tuumannut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hieno asia, että ihminen rukoilee ja etsii Jumalaa. Olen itse tunnustava kristitty ja ajattelen, että tie Jumalan luokse ja hänen todelliseen tuntemiseen käy hänen Poikansa kautta. Tietysti sellaisellakin ihmisellä, joka ei henkilökohtaisesti vielä tunne Jeesusta, voi olla aavistus Isästä Jumalasta ja ihan varmasti kaipuu Jumalan luokse. Jokaisella ihmisellä varmasti on. Olen silti sitä mieltä, että yhtä tärkeä kuin on usko, on myös uskon kohde.
Niin olet tavallaan oikeassa, Jeesus oli minunkin tieni Jumalan luokse, mutta jossain vaiheessa sain auttavan näyn, jossa kehotettiin oman itseni vuoksi pitämään Jumalaa jumalana ja Jeesusta profeettana, ihmisen poikana.
Olin ottanut Jeesuksen hengen niin voimakkaasti itseeni, että se ei ollut enään tervettä itselleni omassa elämässäni. Kai oma valinta sekin, mutta Jumala on tosiaan antanut ihmiselle vapaan tahdon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pelkäät paholaista aivan silmittömästi. Puhut pelkästään uskosta ja oikeasta tiestä mutta itse asiassa mietit koko ajan kadotusta ja paholaista. Olet myös melko vakuuttunut siitä, ettei oma selvänäkökykyni voisi liittyä Jeesuksen energiaan.
Olet oikeassa siinä, että jokainen anova saa ja etsivä löytää. Sinä et kuitenkaan ole varma omasta "pelastuksestasi" etkä sinulle tärkeiden ihmisten "pelastuksesta". Lainausmerkit ovat tuossa sen vuoksi, että kun ymmärrät asioita paremmin, ymmärrät koko "pelastumisen" käsitteen tarpeettomuuden. Ei ole mitään pelastettavaa, on vain yhteys tai yhteyden puute.
Toivon että voit kokea tuon ihanan yhteyden ja lopetat turhan huolehtimisen väärän tien kulkemisesta, koski se sitten itseäsi, minua tai muita.En pelkää paholaista mutta terveellä tavalla "pelkään" tai kunnioitan Häntä, jolla on valta tuomita kadotukseen eli Jumalaa. Terveeseen Jumalan kunnioittamiseen kuuluu myös terve "Jumalan pelko", joka on myös viisauden alku. Jos et tunnusta Jeesusta Kristusta herraksesi ja ainoaksi Jumalaksi, kykysi ei ole silloin häneltä, se on jostain muualta. Kannattaa muistaa, että Pyhän Hengen VASTAVOIMA, joka tulee sielunviholliselta, on kundaliinivoima. Sekin voima saa aikaan erilaisia asioita ja sieltäkin puolelta tulee erilaisia asioita.
Olen uskossani varma siitä, että pelastus tulee vain ja ainoastaan kristilliseltä kolmiyhteiseltä Jumalalta minulle ja muille. Joka sen hyväksyy, pelastuu. Pelastus on Jumalan työ, ei ihmisen työ. Ihmisen osa on vain suostua ottamaan se lahja vastaan, jonka Jumala antaa ja jonka Jumala on Pojassaan ihmiskunnalle valmistanut.
"Jolla on Poika, sillä on myös Isä. Jolla ei Poikaa ole, ei ole Isääkään." Jumalan lapseus on hengellistä. Jumalan lapseksi tullaan tulemalla Jeesuksen herruuden alle ja pysymällä siinä. Jeesus on ainoa yhteys Isään Jumalaan, muita teitä ei ole eikä tule (pois lukien Vanhan testamentin pyhät, joilla oli yhteys Isään ennen kuin Poika tuli maailmaan). Jokainen ihminen on Jumalan luoma ja samanarvoinen ja arvokas mutta jokainen ihminen ei ole Jumalan lapsi hengellisessä mielessä, jos torjuu Jeesuksen Kristuksen omalla kohdallaan. Jos tämän elämän aikana ei tee päätöstä Jeesuksen puoleen tai ei hyväksy sitä pelastusta, joka on annettu ainoastaan Jumalan ainoassa Pojassa Jeesuksessa Kristuksessa, joutuu kadotukseen. Jeesus on asetettu kulmakiveksi ja Jeesus on se kapea tie ja se ahdas portti. Portti voi olla kapea ja vaikea hyväksyä mutta tie sen jälkeen muuttuu kultaiseksi. Jeesus Kristus on Herra ja ainoa Jumala, pyhän kolmiyhteisen Jumalan yksi persoona. Isällä ja Pojalla on sama Henki, Pyhä Henki. Joka uskossa vastaanottaa Jeesuksen Kristuksen Herrakseen, saa saman Hengen kuin Isä ja Poika eli kristillinen Jumala.
Toivotan todellista valoa hengelliselle polullesi ja etsintään. Jeesus rakastaa sinua. Toivon, että Hän kirkastuu sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on kaikkeus, joten loogisestikkin ajateltuna lähde on sama.
Toki Jumalalla, kuten kaikella jonka hän "on luonut kuvakseen", on monenlaiset kasvot.
Itselleni Jeesus onkin juuri siksi suurin profeetta, koska hän armon ja anteeksiannon kautta haluaa yhdistää ihmiset ja siten myös uskonnot.
Tämä on Jumalan suuri suunnitelma, josta Jehovatkin unelmoivat..olen aina kunnioittanut heidän naturalistisia näkemyksiään, lehdet ovat todella mielenkiintoista ja inspiroivaa luettavaa kelle tahansa!
Kristitynkin pitää herätä kysymään, kumpi on tärkeämpää, uskonto vaiko evankeliumin täyttyminen todellisessa elämässä? Onko tärkeämpää elää sovussa vai tuntea olevansa oikeassa? Rakkaus vai ego?
Uskonto on järjestelmällinen pyrkimys elää Jumalan tahdon mukaisesti, rauhanomaisessa suhteessa Kaikkeuteen. Elävän suhde Jumalaan on se mistä pohjimmiltaan niissä on kaikissa kyse.
Kun lähtökohta on sama ja lähdekkin, on vähän pikkumaista takertua kirjaimellisiin eriäväisyyksiin suuren tarkoituksen äärellä, eikö?
Mitähän Jeesus olisi tästä tuumannut?Jeesus on Jumalan Poika ja hänellä on pelastussuunnitelmassa rooli, jota ei voi poispyyhkiä. Jeesus ei ollut profeetta. Kukaan profeetta ei sovita ihmiskunnan syntejä. Jeesus oli ja on tosi Jumala. Profeetta taas on Jumalan tahdon ilmoittaja. Profeettoja on ollut eri aikoina, tänäkin aikana on profeettoja, mikä on "hengellinen virka", yksi viidestä sellaisesta.
Evankeliumia ei voi erottaa Jeesuksesta ja evankeliumia ei ole olemassa ilman Jeesusta Kristusta. Hän on se evankeliumi. Hän ja sanoma hänestä on se ilosanoma - ilosanoma pelastussuunnitelmasta ja pelastuksesta, joka on ihmiskunnalle annettu Jeesuksessa Kristuksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkää paholaista mutta terveellä tavalla "pelkään" tai kunnioitan Häntä, jolla on valta tuomita kadotukseen eli Jumalaa. Terveeseen Jumalan kunnioittamiseen kuuluu myös terve "Jumalan pelko", joka on myös viisauden alku. Jos et tunnusta Jeesusta Kristusta herraksesi ja ainoaksi Jumalaksi, kykysi ei ole silloin häneltä, se on jostain muualta. Kannattaa muistaa, että Pyhän Hengen VASTAVOIMA, joka tulee sielunviholliselta, on kundaliinivoima. Sekin voima saa aikaan erilaisia asioita ja sieltäkin puolelta tulee erilaisia asioita.
Olen uskossani varma siitä, että pelastus tulee vain ja ainoastaan kristilliseltä kolmiyhteiseltä Jumalalta minulle ja muille. Joka sen hyväksyy, pelastuu. Pelastus on Jumalan työ, ei ihmisen työ. Ihmisen osa on vain suostua ottamaan se lahja vastaan, jonka Jumala antaa ja jonka Jumala on Pojassaan ihmiskunnalle valmistanut.
"Jolla on Poika, sillä on myös Isä. Jolla ei Poikaa ole, ei ole Isääkään." Jumalan lapseus on hengellistä. Jumalan lapseksi tullaan tulemalla Jeesuksen herruuden alle ja pysymällä siinä. Jeesus on ainoa yhteys Isään Jumalaan, muita teitä ei ole eikä tule (pois lukien Vanhan testamentin pyhät, joilla oli yhteys Isään ennen kuin Poika tuli maailmaan). Jokainen ihminen on Jumalan luoma ja samanarvoinen ja arvokas mutta jokainen ihminen ei ole Jumalan lapsi hengellisessä mielessä, jos torjuu Jeesuksen Kristuksen omalla kohdallaan. Jos tämän elämän aikana ei tee päätöstä Jeesuksen puoleen tai ei hyväksy sitä pelastusta, joka on annettu ainoastaan Jumalan ainoassa Pojassa Jeesuksessa Kristuksessa, joutuu kadotukseen. Jeesus on asetettu kulmakiveksi ja Jeesus on se kapea tie ja se ahdas portti. Portti voi olla kapea ja vaikea hyväksyä mutta tie sen jälkeen muuttuu kultaiseksi. Jeesus Kristus on Herra ja ainoa Jumala, pyhän kolmiyhteisen Jumalan yksi persoona. Isällä ja Pojalla on sama Henki, Pyhä Henki. Joka uskossa vastaanottaa Jeesuksen Kristuksen Herrakseen, saa saman Hengen kuin Isä ja Poika eli kristillinen Jumala.
Toivotan todellista valoa hengelliselle polullesi ja etsintään. Jeesus rakastaa sinua. Toivon, että Hän kirkastuu sinulle.En jaksa enään itse tänään keskittyä enempään, täytyy miettiä myöhemmin tuota kaikkea mitä sinä ja 21.52 kirjoititte vastineeksi minun ja selvännäkijän kommentteihin.
Itse mietin heti syytöstäsi kundaliinienergiaa vastaan, ettäkö Pyhä Henki olisi sen vastavoima. Tavallaan kyllä. Mutta jos kerran Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, niin silloin juuri kundaliini energia on mikrokosmos, kun taas Pyhä Henki on Makrokosmos. Ihmisen itseys "vastaan" Pyhä Henki. Se taistelu ei voi päättyä kuin yhdellä tavalla.
Voiko ihminen kuitenkaan edes tiedostaa Pyhää Henkeä ilman omaa kundaliinienergiaansa? En usko, että voi. Jeesuksen antama "pelastuksen" malli on kuin kaavio tai.ohjelma, jonka ladattuaan ei tarvitse itse miettiä niin syvällisesti vaikeaa asiaa. Kuten kaikki uskonnot. Joidenkin täytyy käydä töissäkin, sen sijaan että huutelevat totuuksia pitkin toreja ja istuvat temppelissä silmät kiinni. lol
Uskonnollinen mikroateria..
Palstalla on toisinaan joku kommentoinut joka tietää todella paljon chakraenergioista, mitähän hän mahtaisi tuumata tästä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, että moni sellainenkin, joka väittää olevansa oikeassa, on väärässä. Mistä sitten erottaa väärinpuhujat ja harhaanjohtajat? Etsimällä aidosti totuutta ja Jumalan kasvoja, "sillä jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." Jeesukselle kannattaa antaa mahdollisuus.Kommentoin sivusta tähän että itseasiassa ns. koko maailma uskoo yhteen ja samaan Jumalaan.
Johtuen siitä, että abrahamilaisten uskontojen Jumala on sama, Abrahamin Jumala.
Kristinusko kattaa Euroopan, Amerikat, Afrikkaa, Australian, Venäjän
Islam kattaa Lähi-idän, Afrikkaa ja Aasiaa (esim. Pakistan, Malesia, Indonesia, Intiaa ja Kiinaa)
Tämän lisäksi ei ole toisia monoteistisia isoja uskontoja. Buddhalaisuudessa on erilaisia suuntauksia, mutta toisessa ei pidetä buddhaa jumalana. Lisäksi se on melko paikallinen uskonto käsittäen Kiinan. Hindulaisuudessa on useita jumalia, uskonto on melko paikallinen, käsittäen lähinnä Intian. Sitten on näitä shintolaisuuksia, kungfutselaisuuksia ynnä muita jotka maailman mittakaavassa melko marginaalisia.
Jokaisen loogiseen ajatteluun kykenevän tulisi nähdä että on yksi ja ainoa Jumala, jota käytännössä maailmanlaajuisesti palvotaan... yksityiskohdista voi kiistellä, muttei kellekään kyllä pitäisi olla epäselvää "mitä jumalaa palvoa, kun on (muka) niin paljon vaihtoehtoja". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enään itse tänään keskittyä enempään, täytyy miettiä myöhemmin tuota kaikkea mitä sinä ja 21.52 kirjoititte vastineeksi minun ja selvännäkijän kommentteihin.
Itse mietin heti syytöstäsi kundaliinienergiaa vastaan, ettäkö Pyhä Henki olisi sen vastavoima. Tavallaan kyllä. Mutta jos kerran Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, niin silloin juuri kundaliini energia on mikrokosmos, kun taas Pyhä Henki on Makrokosmos. Ihmisen itseys "vastaan" Pyhä Henki. Se taistelu ei voi päättyä kuin yhdellä tavalla.
Voiko ihminen kuitenkaan edes tiedostaa Pyhää Henkeä ilman omaa kundaliinienergiaansa? En usko, että voi. Jeesuksen antama "pelastuksen" malli on kuin kaavio tai.ohjelma, jonka ladattuaan ei tarvitse itse miettiä niin syvällisesti vaikeaa asiaa. Kuten kaikki uskonnot. Joidenkin täytyy käydä töissäkin, sen sijaan että huutelevat totuuksia pitkin toreja ja istuvat temppelissä silmät kiinni. lol
Uskonnollinen mikroateria..
Palstalla on toisinaan joku kommentoinut joka tietää todella paljon chakraenergioista, mitähän hän mahtaisi tuumata tästä?Olen itse Raamatun äärellä ymmärtänyt ja perinteisesti kristinuskon sisällä ajatellaan niin, että henkimaailma on jakaantunut kahtia hyvään ja pahaan, valkeuteen ja pimeyteen. Jumalan joukkoihin ja Jumalaa vastustaviin joukkoihin. Pimeyskin voi joskus näyttää valkeudelta, jos ei osaa erottaa tai jos ei ole erottelukykyä, joka tulee ainoastaan Pyhältä Hengeltä. Pimeyskin voi yrittää esiintyä valkeutena tarkoituksenaan eksyttää. Kaikki pitää voida aina koetella. Joka ainoalta hengeltäkin voi kysyä aseman suhteessa Jeesukseen Kristukseen. Raamatussahan sanotaan, että saatanakin "uskoo" tai tuntee kyllä Jeesuksen Kristuksen muttei alistu Hänen herruutensa ja valtansa alle vaan päätti kääntää selkänsä Jumalalle ja vastustaa Jumalaa ja Hänen luomistyötään, johon myös ihminen kuuluu osana. Ihan samalla tavalla se puoli henkimaailmasta, joka vastustaa Jumalaa, ei tunnusta Jeesuksen Kristuksen herruutta.
Kundaliinivoima ei mitenkään rakenna ihmistä itseään eikä Jumalan valtakuntaa eikä edistä sitä. Se sitoo ja orjuuttaa. Sen ymmärtää viimeistään silloin, jos on sekaantunut tuollaisiin asioihin ja pyrkii eroon niistä, joka onnistuu vain Jeesuksen kautta. Etenkin lähetyskentillä työskennelleet ymmärtävät, että kristinuskon Jumala ei todellakaan ole sama kuin pakanakansojen jumalat, hindulaisuuden jumalat tms. Henki on eri ja ilmenemismuodot ovat erilaiset, toki jäljittelyä tuossakin jonkin verran esiintyy mutta se paljastuu, kun Pyhä Henki paljastaa sen.
Pyhä Henki on puhdas, pyhä, valkeus, kirkkaus, totuus, rauha, hyvyys ja kaikkea muuta hyvää. Kundaliinivoima on sitten taas jotain muuta. Kysymyksessä on vakava asia, johon tulee vakavuudella suhtautua. Pyhä Henki ei ole ihmistä vastaan vaan aina ihmisen puolella. Totuuden Henki. Rauhan Henki. Lohdutuksen Henki. Armahtava Henki. Pyhä Henki on Jumalan Henkenä ainoa Henki, joka rakentaa ihmistä. Ihmisen ei tule olla minkään muun voimien kanssa missään tekemisissä kuin Jumalan Pyhän Hengen kanssa. Kaikki muu on eksytystä ja voi eksyttää. Osa ihmisistä alkaa voimaan todella huonosti, kun lähtee enkelihoitoihin, energiahoitoihin, ennustajille ja muuhun huuhaahan mukaan ja vakavasti varoitan, ettei kukaan lähtisi sellaiseen mukaan. Seuraukset hengellisesti ja henkisesti voi olla todella vakavat ja pitkäkestoiset.
Mielestäni chakraenergiat kuuluu samaan kastiin kundaliinin ja muun huuhaan ohella, josta suosittelen pysymään erossa. Sitä vastoin suosittelen Raamatun lukemista, hyvää ja tervettä seurakuntayhteyttä, kristittyjen yhteyttä ja rukousta. Jos on uushenkisissä ja muussa ollut mukana, suosittelen, että puhuu siitä vaikka papin kanssa esim. helluntai- tai vapaaseurakunnassa. Jotkut luterilaisetkin pastorit ymmärtää näiden asioiden päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin sivusta tähän että itseasiassa ns. koko maailma uskoo yhteen ja samaan Jumalaan.
Johtuen siitä, että abrahamilaisten uskontojen Jumala on sama, Abrahamin Jumala.
Kristinusko kattaa Euroopan, Amerikat, Afrikkaa, Australian, Venäjän
Islam kattaa Lähi-idän, Afrikkaa ja Aasiaa (esim. Pakistan, Malesia, Indonesia, Intiaa ja Kiinaa)
Tämän lisäksi ei ole toisia monoteistisia isoja uskontoja. Buddhalaisuudessa on erilaisia suuntauksia, mutta toisessa ei pidetä buddhaa jumalana. Lisäksi se on melko paikallinen uskonto käsittäen Kiinan. Hindulaisuudessa on useita jumalia, uskonto on melko paikallinen, käsittäen lähinnä Intian. Sitten on näitä shintolaisuuksia, kungfutselaisuuksia ynnä muita jotka maailman mittakaavassa melko marginaalisia.
Jokaisen loogiseen ajatteluun kykenevän tulisi nähdä että on yksi ja ainoa Jumala, jota käytännössä maailmanlaajuisesti palvotaan... yksityiskohdista voi kiistellä, muttei kellekään kyllä pitäisi olla epäselvää "mitä jumalaa palvoa, kun on (muka) niin paljon vaihtoehtoja".Itse ajattelen, että on olemassa vain yksi Jumala, joka on kolmiyhteinen kristillinen Jumala, jolla on kolme persoonaa: Isä, Poika ja Pyhä Henki. Ajattelen, että hindulaisuudessa eri jumalien taustoilla vaikuttaa henkivaltatodellisuus. Ajattelen niin ikään, että muslimeilla islamin uskossa on aavistus Isästä mutta Koraanin Jumala ei ole sama kuin Raamatun Jumala; vain Raamattu puhuu Jumalasta Isänä. Tämän todistaa moni kristityksi kääntynyt entinen muslimikin. Arvostan silti syvästi muslimien tai kenen tahansa aitoa hengellistä etsintää.
Olen saanut itse oppia tuntemaan todella hienoja muslimeja. Itsellänikin on hyvin ihania muslimituttuja, joiden kanssa keskusteluista olen saanut paljon. He ovat hienoja ihmisiä. Jeesus haluaa kirkastua heillekin ja kaikille muiden uskontokuntien edustajille. Kaikille kuuluu ilosanoma Jeesuksesta Kristuksesta. Jumala haluaa, että jokainen ihminen pelastuu, tulee Jumalan lapseksi ja oppii tuntemaan Hänet ja Hänen tekonsa.
- Anonyymi
Haluaisin tietää onko selvinnäkijä ystäväni kuollut ja onko jotain viestiä häneltä? Uskon siis, että on kuollut kovin vahvasti.
- Anonyymi
Ketjun selvänäkijä palaa tähän myöhemmin. Nyt täytyy tehdä muuta, enkä ehdi keskittyä kyseiseen energiaan.
- Anonyymi
No niin, täällä taas.
Hyvin voimakas tunne tulee siitä, että ei ole kuollut. Eli voit ihan perinteisin keinoin etsiä hänet ja pyytää häneltä "perinteistä", fyysistä/sähköistä viestiä. Kyseinen ystävä olisi löydettävissä teidän yhteisten tuttavienne kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, täällä taas.
Hyvin voimakas tunne tulee siitä, että ei ole kuollut. Eli voit ihan perinteisin keinoin etsiä hänet ja pyytää häneltä "perinteistä", fyysistä/sähköistä viestiä. Kyseinen ystävä olisi löydettävissä teidän yhteisten tuttavienne kautta.Hänellä on ollut pahoja sydän vaivoja jo pitkään ja nyt on poistunut facebookista kokonaan. On minulla kännykkä numero ,mutta ei esim aviomiehen tai lasten.
Vähän jänskättää soittaa. Enkä minä siis mitään vastauksia häneltä tarvitse, tuli vaan hätä ystävän puolesta. Ja joo yksi tuttu on olemassa jolta jo olen ajatellut kysellä. Voi huokaus, ei sille mitään voi jos toinen on luovuttanut. Kiitos sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on ollut pahoja sydän vaivoja jo pitkään ja nyt on poistunut facebookista kokonaan. On minulla kännykkä numero ,mutta ei esim aviomiehen tai lasten.
Vähän jänskättää soittaa. Enkä minä siis mitään vastauksia häneltä tarvitse, tuli vaan hätä ystävän puolesta. Ja joo yksi tuttu on olemassa jolta jo olen ajatellut kysellä. Voi huokaus, ei sille mitään voi jos toinen on luovuttanut. Kiitos sinulle.Jee soitin ja on hän edelleen huonossa kunnossa, mutta poistunut fasesta vain koska kyllästynyt siihen. Nyt on taas rauhallista olla hänen suhteensa. Ja pitääpä vielä tavatakin. Nyt on hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jee soitin ja on hän edelleen huonossa kunnossa, mutta poistunut fasesta vain koska kyllästynyt siihen. Nyt on taas rauhallista olla hänen suhteensa. Ja pitääpä vielä tavatakin. Nyt on hyvä olla.
Mukava kuulla. 😊
- Anonyymi
Uskoin ehkä selvännäkijöihin ja yliluonnolliseen kunnes tapasin naisen joka uskoi nähneensä aaveita. Kyllä sittenkun sellanen itsekeskeinen hörhö tulee eteen eikä osaa sanoa mitään konkreettista, niin palaa todellisuuteen aika äkkiä.
Ei minulla sinänsä selvännäkijöitä vastaan mitään ole, koska he varmasti tietävät puhuvansa huuhaata ja uskovansa auttavansa muita ihmisiä ympäripyöreillä sanoillaan. Se antaa suuntaa ja toivoa huonossa jamassa oleville ihmisille. Aika symppis porukkaa varmaan, ja varmasti ihan normaaleja rakkaansa kanssa.
Arvostaisin kyllä kumppanissa enemmän normaalimman/älykkäämmän työn valitsemista, mutta kai mä jonkun hyväsydämisen selvännäkijän voisin liittää elämääni vaikken ehkä loppuelämää jakaisikaan.- Anonyymi
Tässä ketjussa kirjoittaneella selvänäkijällä on aivan normaali ammatti. Selvänäkökyky ei tarkoita, että sitä välttämättä tekisi elääkseen.
Minä en väitä ketään auttavani. Sen saavat päättää autettavat itse. - Anonyymi
Olet muuten ainoa, joka vastasi kysymykseeni!
Onneksi olkoon, olet voittanut harhaisen suukon poskelle👻😘
Mielestäni koko ihmisen ymmärrys itsestään ja maailmasta on pelkkää säälittävää räpellystä.
Millainen totuus kaikesta mahtaa syvimmillään.ja kauneimmillaan olla? Mitä miljardien valovuosien takana on? Kuolemakin on siihen verrattuna helppo ymmärtää.
Mutta mitään ei voi nähdä, jos ei edes uskalla katsoa ja luottaa edes vähän kykyihinsä, visioihinsa ja aisteihinsa, myös siihen kuudenteen. Ja hurjasti uskoa omaan, jumaliseen voimaansa muokata ja edes jotenkin ymmärtää omaa todellisuuttaan😉
Olikos tarpeeksi konkreettista, pystyitko lukemaan rivien välistä, mitä tarkoitin? Buahaahaaa..
Voisin kans hommailla siistin pikku romanssin jonkun kuuman taviksen kanssa, mut empä tiedä jaksaisiko sitä samaa kaurapuuroa koko loppuelämäänsä syödä..😁✌ - Anonyymi
Niin joo ja tässä vielä tämä, näin oikein vaivaa!
Joku taannoin puhui palstalla tavoitteiden merkityksestä ja jotenkin tuntui juuri nyt, että olen vihdoin tämän oman tavoitteeni saavuttanut!
Aina jotenkin hiertänyt itseä, että onko mahdollista?
https://aijaa.com/KM4qK0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ketjussa kirjoittaneella selvänäkijällä on aivan normaali ammatti. Selvänäkökyky ei tarkoita, että sitä välttämättä tekisi elääkseen.
Minä en väitä ketään auttavani. Sen saavat päättää autettavat itse.Sinä olit oikein hyvä, sait solmun avattua ja näit pari seikkaa, jotka itseltäni jäivät täysin pimentoon. Kuuma soosi lurahti viemäriin.
Selvännäkö on kuin ihme, ei sitä oikein voi sanoilla kuvailla, se on niin kokijaan itseensä liittyvää, että näyttää muista lähinnä hullulta ja kaksiulotteiselta jos yrittää ymmärtää tai toinen yrittää selittää.
Olen kokenut paljon ihmeitä, fyysisen ja henkisen yhdentymiä omaan elämääni yhtyen, joissa Pyhä Henki ikäänkuin ilmoittaa läsnäolostaan ja siitä, että olen oikealla tai väärällä tiellä. Ihmiset kokevat niitä, mutta jos henkinen yhteys jää pois, ne vaikuttavat lähinnä oudoilta sattumilta, joista saatetaan sanoa "enteitä".
Se uskoo, ken uskoo. Mielestäni tälläistä Elämän aspektia ei kannata epäuskon varassa vähätellä, melkein parempi nauttia kyydistä ja mielenkiintoisista visioista ja järjellä päättää minkä antaa vaikuttaa omaan elämäänsä saakka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olit oikein hyvä, sait solmun avattua ja näit pari seikkaa, jotka itseltäni jäivät täysin pimentoon. Kuuma soosi lurahti viemäriin.
Selvännäkö on kuin ihme, ei sitä oikein voi sanoilla kuvailla, se on niin kokijaan itseensä liittyvää, että näyttää muista lähinnä hullulta ja kaksiulotteiselta jos yrittää ymmärtää tai toinen yrittää selittää.
Olen kokenut paljon ihmeitä, fyysisen ja henkisen yhdentymiä omaan elämääni yhtyen, joissa Pyhä Henki ikäänkuin ilmoittaa läsnäolostaan ja siitä, että olen oikealla tai väärällä tiellä. Ihmiset kokevat niitä, mutta jos henkinen yhteys jää pois, ne vaikuttavat lähinnä oudoilta sattumilta, joista saatetaan sanoa "enteitä".
Se uskoo, ken uskoo. Mielestäni tälläistä Elämän aspektia ei kannata epäuskon varassa vähätellä, melkein parempi nauttia kyydistä ja mielenkiintoisista visioista ja järjellä päättää minkä antaa vaikuttaa omaan elämäänsä saakka.Kiitos. Energiaasi oli helppo lukea, koska varta vasten pyysit apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Energiaasi oli helppo lukea, koska varta vasten pyysit apua.
Tunsin laajakaistan😄❤
Mahtava juttu. Varsinkin tänään olen voinut jo todella hyvin!
Tuota kaksoisliekkiä en juurikaan ole kaipaillut, sen tarkoitus on omansa ja hänellä on varmasti oma elämänsä ja kuviot kaukana omistani.
Olen iloinen, etten alkanut seksiin siinä paikassa, se olisi varmaan tehnyt kaikesta todella kaoottista! Luin kauhujuttuja kuinka ihmiset olivat sekoilleet kaksoisliekkiensä kanssa seksisuhteissa, huh..jotain hyötyä jo siitä, että on aikuisen itsehillintää, parempi tässä vaiheessa minulle näin.
Onneksi positiivisuus häntä kohtaan on kuitenkin palannut täysin. Olin häneen yhteydessä unessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunsin laajakaistan😄❤
Mahtava juttu. Varsinkin tänään olen voinut jo todella hyvin!
Tuota kaksoisliekkiä en juurikaan ole kaipaillut, sen tarkoitus on omansa ja hänellä on varmasti oma elämänsä ja kuviot kaukana omistani.
Olen iloinen, etten alkanut seksiin siinä paikassa, se olisi varmaan tehnyt kaikesta todella kaoottista! Luin kauhujuttuja kuinka ihmiset olivat sekoilleet kaksoisliekkiensä kanssa seksisuhteissa, huh..jotain hyötyä jo siitä, että on aikuisen itsehillintää, parempi tässä vaiheessa minulle näin.
Onneksi positiivisuus häntä kohtaan on kuitenkin palannut täysin. Olin häneen yhteydessä unessa.Kaksoisliekki-ilmiöstä kirjoitellaan paljon kaikkea. Onhan se vähän kipeä potku takalistoon, mutta voima on suuri ja se vie oikeaan suuntaan. Potku pakottaa päästämään irti harhoista, jotka estävät myöhemmän henkisen kehityksen.
Muutama kevennys kaksoisliekki-ilmiöön liittyen. Jos kaksoisliekki-ilmiötä käsittelisi kirjallisena teoksena, sen nimi voisi olla esimerkiksi:
"Twin Flame: The Ultimate WTF Experience"
"Kaksoisliekki: Miten ottaa oma pää pois pensaasta leikkaamatta sitä irti?"
"Kaksoisliekki. Sinulle, joka olet joskus luullut kokeneesi yksinäisyyttä."
"Skitsofrenian alkeet, osa 7654: Kaksoisliekki."
"Kaksoisliekki. Sinulle, joka luulit tienneesi, mitä peiliin katsominen tarkoittaa."
"Kaksoisliekkikivun loppu: kun mikään elämässä ei enää satu."
"Kaksoisliekki: Eikö kelloni näytä enää muuta kuin 12:12?"
Ja viimeisimpänä:
"Kaksoisliekki: Avain liekkimereen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo ja tässä vielä tämä, näin oikein vaivaa!
Joku taannoin puhui palstalla tavoitteiden merkityksestä ja jotenkin tuntui juuri nyt, että olen vihdoin tämän oman tavoitteeni saavuttanut!
Aina jotenkin hiertänyt itseä, että onko mahdollista?
https://aijaa.com/KM4qK0Hienoa. Selvänäkijä onnittelee tavoitteen saavuttamisesta. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki-ilmiöstä kirjoitellaan paljon kaikkea. Onhan se vähän kipeä potku takalistoon, mutta voima on suuri ja se vie oikeaan suuntaan. Potku pakottaa päästämään irti harhoista, jotka estävät myöhemmän henkisen kehityksen.
Muutama kevennys kaksoisliekki-ilmiöön liittyen. Jos kaksoisliekki-ilmiötä käsittelisi kirjallisena teoksena, sen nimi voisi olla esimerkiksi:
"Twin Flame: The Ultimate WTF Experience"
"Kaksoisliekki: Miten ottaa oma pää pois pensaasta leikkaamatta sitä irti?"
"Kaksoisliekki. Sinulle, joka olet joskus luullut kokeneesi yksinäisyyttä."
"Skitsofrenian alkeet, osa 7654: Kaksoisliekki."
"Kaksoisliekki. Sinulle, joka luulit tienneesi, mitä peiliin katsominen tarkoittaa."
"Kaksoisliekkikivun loppu: kun mikään elämässä ei enää satu."
"Kaksoisliekki: Eikö kelloni näytä enää muuta kuin 12:12?"
Ja viimeisimpänä:
"Kaksoisliekki: Avain liekkimereen."😆😆😆😆👌
Juuri näin! Kopioin kyllä nuo henkisen huumorintajun varastooni, sitä kyllä aina tarvitsee😂☀
Itse olen aina miettinyt, miksi Raamatussa ei ole vitsejä, kun ottaa huomioon Herran itsensä karmallisen huumorintajun.
Ei kai ne sinne oikein sovi, eipä niitä muissakaan teksteissä ole. Paitsi Osholla...hänen teksteissään kyllä riittää huumoria totuuden vierellä.
- Anonyymi
Lääkekkö minua lihottaa,vaan mikä? Mikä avuksi? Ennemmin olen pysynyt samanpainoisena
- Anonyymi
Pelkäät ja inhoat jotain asiaa elämässäsi. Yrität rasvakerroksen kautta ottaa etäisyyttä siihen. Poista se asia kokonaan elämästäsi, niin paino tasaantuu.
Rakastuminen selvänäkijään? Se tuntuu jotenkin johdatetulta. Enhän minä selvänäkijään rakastu, vaan ihmiseen. Se kaikki, mikä hänessä on osa häntä itseä. Jättäiisnkö hänet siksi, että hän osaa selvänäön taidon? Tuskinpa.
Mutta uskonko itse selvänäköön? Hirveän vaikea kysymys.
Kiehtova aihepiiri, monella tapaa.
Itse oletan että pystymme havannoimaan toisesta paljonkin asioita tarkkailemalla, näkemällä ja kuuntelemalla. Myös sitä, mikä jätetään sanomatta. Tämän pistän monesti merkille. Se on oikeastaan se, joka saattaa paljastaa ihmisestä eniten (salattu minä).
Mutta tiedän, että pystymme johdattamaan ihmisiä myös helposti harhaan. Saada toinen näkemään sitä, minkä haluamme. Joko peittääksemme jotain muuta itsestämme tai oleman luovuttamasta juuri tätä tietoä kyseiselle henkilölle.
Jos palstan selvänäkijä kuvailisi minua (elisakettua), mitä sinä minussa löytäisit?- Anonyymi
Sinussa on hyvin rauhallinen energia.
Olet opiskellut pitkälle ja tehnyt työtä, jossa olet vaikuttanut monien ihmisten elämään positiivisesti. Näen niin suuren väkijoukon kuuntelemassa sinua, että epäilen sinun olevan jokin julkisuuden henkilö. Monet tietävät sinun nimesi.
Olet lämmin ja välittävä henkilö. Lähipiirissäsi on 2-3 ihmistä, jotka kaipaavat sinulta enemmän aikaa ja huomiota kuin mitä olet heille tähän mennessä antanut. He eivät ole pyytäneet sitä suoraan, mutta aistin, miten he kaipaavat läsnäoloasi. Anonyymi kirjoitti:
Sinussa on hyvin rauhallinen energia.
Olet opiskellut pitkälle ja tehnyt työtä, jossa olet vaikuttanut monien ihmisten elämään positiivisesti. Näen niin suuren väkijoukon kuuntelemassa sinua, että epäilen sinun olevan jokin julkisuuden henkilö. Monet tietävät sinun nimesi.
Olet lämmin ja välittävä henkilö. Lähipiirissäsi on 2-3 ihmistä, jotka kaipaavat sinulta enemmän aikaa ja huomiota kuin mitä olet heille tähän mennessä antanut. He eivät ole pyytäneet sitä suoraan, mutta aistin, miten he kaipaavat läsnäoloasi.Wau!
Asetelma sopii. Ehkei ihan julkisuuden henkilö, mutta jotenkin näkyvillä.
Eniten minuun kolahti tuo lähipiirin huomion tarve.
Olet nimittäin täsmälleen oikeassa, Olen pohtinut sitä paljonkin viime aikoina. Tiedostan asian, mutta olen välillä vain... kykenemätön. Mielikuvitukseton. Väsynyt. Laiska. Itseriittoinen.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Wau!
Asetelma sopii. Ehkei ihan julkisuuden henkilö, mutta jotenkin näkyvillä.
Eniten minuun kolahti tuo lähipiirin huomion tarve.
Olet nimittäin täsmälleen oikeassa, Olen pohtinut sitä paljonkin viime aikoina. Tiedostan asian, mutta olen välillä vain... kykenemätön. Mielikuvitukseton. Väsynyt. Laiska. Itseriittoinen.He kaipaavat vain läsnäoloasi ja aikaasi eli huomiotasi. Eivät mitään, mikä vaatisi ponnistelua tai mielikuvitusta.
Anonyymi kirjoitti:
He kaipaavat vain läsnäoloasi ja aikaasi eli huomiotasi. Eivät mitään, mikä vaatisi ponnistelua tai mielikuvitusta.
Luultavasti totta. Haluan vain suurennella asiaa. Ylireagoin, kuten aina.
Sun pitäisi olla jokin ... ihmissuhdevalmentaja?
Hyvää yötä myös sinulle.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Luultavasti totta. Haluan vain suurennella asiaa. Ylireagoin, kuten aina.
Sun pitäisi olla jokin ... ihmissuhdevalmentaja?
Hyvää yötä myös sinulle.Kiitos kannustuksesta, tarvitsin sitä. 😊
- Anonyymi
Jos tänne vastaillut selvännäkijä vielä vastailee, niin haluaisin tietää onko hyviäkin aikoja tulossa mun kohdalle. Ollut paljon vastoinkäymisiä ja surujakin viime vuosien ajan, niin välillä olisi mukavaa, ett jotain positiivistakin olisi edessäpäin.
- Anonyymi
Olen pian lähdössä pois taas hetkeksi mutta toki vastaan vielä.
Sinusta näen, että sinun täytyy tehdä jokin todella iso muutos omassa toiminnassasi, ennen kuin hyvät ajat koittavat. En näe mikä se on, mutta jollain tavalla tuhoat kaiken hyvän muutoksen omalla toiminnallasi. Sinä ilmeisesti tiedät, mitä täytyy tehdä eri tavalla.
Ympärilläsi on monia ihmisiä, jotka haluavat auttaa.
Eli vastaus on: kyllä, hyvät ajat koittavat kun muutat toimintaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pian lähdössä pois taas hetkeksi mutta toki vastaan vielä.
Sinusta näen, että sinun täytyy tehdä jokin todella iso muutos omassa toiminnassasi, ennen kuin hyvät ajat koittavat. En näe mikä se on, mutta jollain tavalla tuhoat kaiken hyvän muutoksen omalla toiminnallasi. Sinä ilmeisesti tiedät, mitä täytyy tehdä eri tavalla.
Ympärilläsi on monia ihmisiä, jotka haluavat auttaa.
Eli vastaus on: kyllä, hyvät ajat koittavat kun muutat toimintaasi.Olen ollut masentunut monesta eri syystä, tuli kaikkea ei niin hyviä asioita kohdalle muutaman viimeisen vuoden aikana. Olenkin jo hyväksynyt tietyt asiat mitä en voi muuttaa, hyväksynyt senkin etten kelpaa oikeastaan enää mihinkään, liian vanha vähän joka paikkaan. Ei mulla kyllä ole ketään, joka haluaisi auttaa mua, ei läheisiä, eikä yhtään ystäviäkään. Mun ei olisi pitänyt mennä yhteen koulutukseen, se söi itsetunnon rippeetkin ja tiedostan vieläkin paremmin etten kelpaa mihinkään, enkä kellekään. Toisaalta se kurssi vahvisti sen mitä jo tiesin, eikä mun enää kannata yrittää hakea oikeisiin töihin, menen suosiolla ilmaisiin töihin, mun kaltaisten toivottomien tapausten sekaan. Kun työnnän tuon koulutusajan jonnekin unohduksiin, mihin se kuuluukin, rupean voimaan paremmin, olen luuseri ja se siitä. Pitää vaan kasvattaa kovempi kuori ympärille, eikä päästää enää ketään liian lähelle, sitten voin paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut masentunut monesta eri syystä, tuli kaikkea ei niin hyviä asioita kohdalle muutaman viimeisen vuoden aikana. Olenkin jo hyväksynyt tietyt asiat mitä en voi muuttaa, hyväksynyt senkin etten kelpaa oikeastaan enää mihinkään, liian vanha vähän joka paikkaan. Ei mulla kyllä ole ketään, joka haluaisi auttaa mua, ei läheisiä, eikä yhtään ystäviäkään. Mun ei olisi pitänyt mennä yhteen koulutukseen, se söi itsetunnon rippeetkin ja tiedostan vieläkin paremmin etten kelpaa mihinkään, enkä kellekään. Toisaalta se kurssi vahvisti sen mitä jo tiesin, eikä mun enää kannata yrittää hakea oikeisiin töihin, menen suosiolla ilmaisiin töihin, mun kaltaisten toivottomien tapausten sekaan. Kun työnnän tuon koulutusajan jonnekin unohduksiin, mihin se kuuluukin, rupean voimaan paremmin, olen luuseri ja se siitä. Pitää vaan kasvattaa kovempi kuori ympärille, eikä päästää enää ketään liian lähelle, sitten voin paremmin.
Nyt ymmärrän: olet rakentanut luottamuksen puutteesta eräänlaisen "vankilan" ympärillesi. Elämäsi muuttuu vasta, kun suostut uskomaan, että joku haluaa auttaa sinua.
Tunnen jonkin naispuolisen ihmisen, joka yrittää auttaa sinua. Aloita hänestä ja kerro hänelle, mitä ajattelet itsestäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ymmärrän: olet rakentanut luottamuksen puutteesta eräänlaisen "vankilan" ympärillesi. Elämäsi muuttuu vasta, kun suostut uskomaan, että joku haluaa auttaa sinua.
Tunnen jonkin naispuolisen ihmisen, joka yrittää auttaa sinua. Aloita hänestä ja kerro hänelle, mitä ajattelet itsestäsi.Ei mun lähellä ole ketään naispuolista henkilöä joka haluais auttaa mua. Enempi on annettu ymmärtää ettei mun asiat kiinnosta ketään. Itse olen ollut tukena muille, yrittänyt auttaa jollain tapaa, vaikka itse en apuja saisikaan. Yhdelle olen kertonutkin jotain, mutt ei kiinnostanut mun murheet ja hän se sai mun tajuamaankin lopullisesti, ett parempi, kun en kerro itsestäni mitään muille. Tutuilta olen eniten tylytystä saanutkin, sanoneet suoria totuuksia ulkonäöstä lähtien, mutt jos kerran mitään hyvää musta löydy, niin turha kai on valehdella vaan sanoa suoraan mitä vikoja musta löytyy. Mutt, joo, ei todellakaan ole ketään, joka mua haluais auttaa, ehkä joku henkimaailman puolelta on voinut auttaakin, mutt ei kukaan muu.
- Anonyymi
Sinun kohdallesi tulee mukavia aikoja aivan sen mukaan miten kunnioitat toisia ihmisiä.
Itselläni on aika no hassua, tiedän missä asuu hauskoja ja söpöjä, kauniita tyttöjä, eräässä osassa suurkaupunkia, tiedän niitä :D
Autoilija on aina luuseri kun ei tiedä tuollaisia paikkojakaan ollenkaan :D- Anonyymi
Ei se muuten mene noin. Olen aina kunnioittanut muita, jotka ovat kohdelleet mua kuin ihmistä kohdellaan, silti ei ole mukavia aikoja tullut kohdalle.
Höpöhöpöjä.... en ehkä tuollasen kanssa tulis toimeen. Jos ei sitten osaisi avata, että selvännäkeminen perustuu tilastotieteeseen ja todennäköisyyksiin.
Muutenhan vois heittää sellaisen kanssa jerryä...- Anonyymi
Rakastun ihmiseen en ammattiin. Kunhan ei olisi mikään mikään huijari ja enemmän itsekritiikkiä kuin astraltv:n ennustajilla. Henkisesti kuollutta umpiateistia tuskin kykenisin rakastamaan, koska minulle on itsestäänselvyys, että on olemassa jotain enemmän, ja myös näin todistavia kokemuksia niin itselläni kuin lähipiirissä.
- Anonyymi
En tiedä oletko aito selvennäkijä, mutta kysymys. Olen jutullut jo vähän pidempään erään naisen kanssa joka on minua kuusi vuotta nuorempi. Tekisi mieleni pyytää häntä treffeille . pyydänkö? Entä toteutuuko haluamani juttu syksyllä töissä?
- Anonyymi
Itseoppinut olen. Selvänäkemisen yliopistotutkinto puuttuu minulta. ;)
Tuon naisen kanssa ei kannata edetä noin. Naisen ikä ei ole tässä merkittävä vaan se, että hän inhoaa sitä, että joku mies pyytää häneltä jotain. En näe syytä siihen, joten sillä ei kai ole tässä vaiheessa merkitystä.
Hänen kanssaan kannattaa edetä näin: juttele hänen kanssaan täysin neutraalisti, kuulumisia kysellen. Hän alkaa kertoa sinulle jostain asiasta, jossa hänellä on ongelma. Sinulla on jokin kyky, jota hän tarvitsee ongelman ratkaisemiseen. Ehdota hänelle, että voisit auttaa häntä. Älä pyydä mitään vastapalkinnoksi, varsinkaan treffejä.
Näen, että nainen ottaa apusi mielellään vastaan. Mutta muista, että sinun ei saa pyytää häneltä mitään vaan vain tarjota apuasi ja antaa sitä. Sillä tavalla pääset lähemmäksi hänen sydäntään. En tiedä, miksi hän on sellainen.
En osaa ennustaa tulevaa varmasti. Luen vain sinusta sen, että haluamallasi jutulla on hyvä mahdollisuus toteutua. Siinä on positiivinen vire. En näe ajankohtaa eli sitä, tapahtuuko se vielä syksyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseoppinut olen. Selvänäkemisen yliopistotutkinto puuttuu minulta. ;)
Tuon naisen kanssa ei kannata edetä noin. Naisen ikä ei ole tässä merkittävä vaan se, että hän inhoaa sitä, että joku mies pyytää häneltä jotain. En näe syytä siihen, joten sillä ei kai ole tässä vaiheessa merkitystä.
Hänen kanssaan kannattaa edetä näin: juttele hänen kanssaan täysin neutraalisti, kuulumisia kysellen. Hän alkaa kertoa sinulle jostain asiasta, jossa hänellä on ongelma. Sinulla on jokin kyky, jota hän tarvitsee ongelman ratkaisemiseen. Ehdota hänelle, että voisit auttaa häntä. Älä pyydä mitään vastapalkinnoksi, varsinkaan treffejä.
Näen, että nainen ottaa apusi mielellään vastaan. Mutta muista, että sinun ei saa pyytää häneltä mitään vaan vain tarjota apuasi ja antaa sitä. Sillä tavalla pääset lähemmäksi hänen sydäntään. En tiedä, miksi hän on sellainen.
En osaa ennustaa tulevaa varmasti. Luen vain sinusta sen, että haluamallasi jutulla on hyvä mahdollisuus toteutua. Siinä on positiivinen vire. En näe ajankohtaa eli sitä, tapahtuuko se vielä syksyllä.Et sinä mitään näe, jäit kiinni. Keksin nimittäin koko jutun. Ympäripyöreätä diipadaapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään näe, jäit kiinni. Keksin nimittäin koko jutun. Ympäripyöreätä diipadaapaa.
Sinunlaisesi henkilö oli odotettavissa. Kerroin mitä näin. Sinä voit tehdä sillä tiedolla mitä haluat tai jättää käyttämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaisesi henkilö oli odotettavissa. Kerroin mitä näin. Sinä voit tehdä sillä tiedolla mitä haluat tai jättää käyttämättä.
Tekisitkö uuden aloituksen, tämä ketju on jo niin pitkä ettei jaksais selata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisitkö uuden aloituksen, tämä ketju on jo niin pitkä ettei jaksais selata.
Kiitos mielenkiinnostasi kommenttiani kohtaan. En ole ketjun aloittaja. Olen vähän julmasti vienyt ketjua sivuraiteille. Olen kuitenkin pääasiassa vastaillut muiden kysymyksiin, eikä minulla ole mitään syytä aloittaa uutta ketjua. Mutta kiitos.
- Anonyymi
Jos olisi selvännäkijä, fiksuinta olisi varmaan kattoo ens viikon lottorivi.
- Anonyymi
Jään kiinni:
https://www.youtube.com/watch?v=VPQsxu3znSY
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673