Elikkä noi 2 - 3 viikkoa sitten kaaduin pyörällä ja sain haavan jalkaan ja parin päivän päästä sieltä alkoi tulla jotain kudos nestettä tai jotai.
Sitten meni jotai viikko ja niin se oli muuttunut ruveksi, mutta huomasin päivän päästä se ympärillä joku about 5 hyttysen pistosta mutta annoin niitten olla sitten kesti muutama päivä
ja ruvet lähti ja siinä ei ollut enää haavaa mutta hyttysen pistokset oli vielä. Hyttysen pistoksetkin katosi jonkun pari päivän päästä
mutta se kohta missä haava oli on vähän kiiltävä ja se on punainen ja sen ympärillä oleva iho on muuttunut tummemmaksi kun toisen jalan iho ja kun nipistän sitä tummaa kohtaa niin ei tunnu niin paljon
kuin toisessa jalassa. Oon antanut sen olla jo yli viikon jaen tiedä että onko se tummempi mutta siinä on vieläkin se sama tumma alue ja se kohta missä haava oli niin punanen.
Nyt lähiaikoina on joskus tullu lievää päänsärkyä ja lievää pahoin vointia. (En tiedä johtuuko pahoin vointi siitä kun oon ollu melkein kokoajan sisällä ja koneella pelannu)
Voiko olla verenmyrkytys kyseessä tai jotain ohi menevää? pitäiskö käydä lääkärillä heti koska huomenna joudun lähtemään rippileirille.
Verenmyrkytys?
Anonyymi
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä et saa mitään kunnollisia vastauksia pelkän sanallisen kuvauksen perusteella. Käy lekurissa niin se selviää mikä siinä on. Ehkä ei ole mitään, mutta lääkäri osaa sen kertoa. Jos se sattuu olemaan joku verenmyrkytys niin sitten alkaa olemaan jo kiire lääkärille.
- Anonyymi
Lääkärille vaan. Parempi myöhään kuin arkkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059