Millaisia suhteita täällä on syntynyt?

Anonyymi

Kertokaa ihmiset!

11

1455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sexisuhteita on löytyny. jooh, ei mitenkää kauniit naisii,mut blaah

• Anonyymi

Aivan mahtava suhde on täällä syntynyt kauniiseen ja älykkääseen naiseen, jonka kanssa pystyy keskustelemaan kaikista asioista.

• Anonyymi

Mitä vielä sitten täällä luuhaat?

• Anonyymi

Niin on mullakin, mutta eikai nyt sentään samaan naiseen...mistäpäin tuo sinun on?

• Anonyymi

Tutustuin täällä ihanaan mieheen, jonka kanssa ollaan puhuttu pitkiä puheluita ja tavattu myös livenä…

• Anonyymi

Vähän pelkään et oon ihastunut.

• Anonyymi

Täällä tapasin naisen, joka ei todellakaan miehekseen haluaisi ketä tahansa. Hänen kanssaan olen kokenut sellaisen vahvan henkisen yhteyden, että sellaista ei tule vastaan usein. Aloitimme jokin aika sitten parisuhteen ja toki tässäkin on haasteensa, mutta tuon naisen vuoksi olen valmis käymään läpi kaikki eteen tulevat esteet. Toivon, että hän oppii ymmärtämään, että todella tahdon olla hänen ja uskon, että hän tahtoo olla minun. Täällä palstalla on paljon ihmisiä, joiden näkemykset eivät mitenkään kohtaisi omiani, mutta onneksi joukosta löytyi yksi helmi ja hänet sain omakseni <3

• Anonyymi

Toisen ja kolmannen kierroksen ihmisiä.
      valehtelua, huijausta yms,, joillekkin se sopii mulle ei.

• Anonyymi

Täällä tapasin ihanan naisen reilut 13 vuotta sitten.
      Asuttu yhdessä 13 vuotta, kihloihin samana vuonna.
      Häistä 8 vuotta.
      Kaksi ihanaa lasta 1 ja 4 v.
      Olen paljosta kiitollinen Suomi24:lle, vaikka keskustelun taso täällä onkin aina 99% roskaa kun häiriköitä ei laiteta ruotuun.

• Anonyymi

Onneksi olkoon, 28v tai nuoremman tytön "löysit", ja vieläpä täältä. Nyt on toisin, kaikki ovat vanhuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olkoon, 28v tai nuoremman tytön "löysit", ja vieläpä täältä. Nyt on toisin, kaikki ovat vanhuksia.

Kiitos. En ymmärtänyt millä päättelit noita ikiä, mutta pari-kolmekymppisiä oltiin silloin ja nyt 13 vuotta enemmän, eipä vanhukseksi ihan vielä minunkaan ikäisiäni sanota... :-D Paitsi teinit ehkä, joten hmmm..?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      213
      2662
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      101
      1879
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1641
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1515
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1366
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1207
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1136
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      106
      1001
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      903
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      875
    Aihe