Kertokaa ihmiset!
Millaisia suhteita täällä on syntynyt?
11
1511
Vastaukset
- Anonyymi
sexisuhteita on löytyny. jooh, ei mitenkää kauniit naisii,mut blaah
- Anonyymi
Aivan mahtava suhde on täällä syntynyt kauniiseen ja älykkääseen naiseen, jonka kanssa pystyy keskustelemaan kaikista asioista.
- Anonyymi
Mitä vielä sitten täällä luuhaat?
- Anonyymi
Niin on mullakin, mutta eikai nyt sentään samaan naiseen...mistäpäin tuo sinun on?
- Anonyymi
Tutustuin täällä ihanaan mieheen, jonka kanssa ollaan puhuttu pitkiä puheluita ja tavattu myös livenä…
- Anonyymi
Vähän pelkään et oon ihastunut.
- Anonyymi
Täällä tapasin naisen, joka ei todellakaan miehekseen haluaisi ketä tahansa. Hänen kanssaan olen kokenut sellaisen vahvan henkisen yhteyden, että sellaista ei tule vastaan usein. Aloitimme jokin aika sitten parisuhteen ja toki tässäkin on haasteensa, mutta tuon naisen vuoksi olen valmis käymään läpi kaikki eteen tulevat esteet. Toivon, että hän oppii ymmärtämään, että todella tahdon olla hänen ja uskon, että hän tahtoo olla minun. Täällä palstalla on paljon ihmisiä, joiden näkemykset eivät mitenkään kohtaisi omiani, mutta onneksi joukosta löytyi yksi helmi ja hänet sain omakseni <3
- Anonyymi
Toisen ja kolmannen kierroksen ihmisiä.
valehtelua, huijausta yms,, joillekkin se sopii mulle ei. - Anonyymi
Täällä tapasin ihanan naisen reilut 13 vuotta sitten.
Asuttu yhdessä 13 vuotta, kihloihin samana vuonna.
Häistä 8 vuotta.
Kaksi ihanaa lasta 1 ja 4 v.
Olen paljosta kiitollinen Suomi24:lle, vaikka keskustelun taso täällä onkin aina 99% roskaa kun häiriköitä ei laiteta ruotuun.- Anonyymi
Onneksi olkoon, 28v tai nuoremman tytön "löysit", ja vieläpä täältä. Nyt on toisin, kaikki ovat vanhuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon, 28v tai nuoremman tytön "löysit", ja vieläpä täältä. Nyt on toisin, kaikki ovat vanhuksia.
Kiitos. En ymmärtänyt millä päättelit noita ikiä, mutta pari-kolmekymppisiä oltiin silloin ja nyt 13 vuotta enemmän, eipä vanhukseksi ihan vielä minunkaan ikäisiäni sanota... :-D Paitsi teinit ehkä, joten hmmm..?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459