Kertokaa ihmiset!
Millaisia suhteita täällä on syntynyt?
11
1455
Vastaukset
- Anonyymi
sexisuhteita on löytyny. jooh, ei mitenkää kauniit naisii,mut blaah
- Anonyymi
Aivan mahtava suhde on täällä syntynyt kauniiseen ja älykkääseen naiseen, jonka kanssa pystyy keskustelemaan kaikista asioista.
- Anonyymi
Mitä vielä sitten täällä luuhaat?
- Anonyymi
Niin on mullakin, mutta eikai nyt sentään samaan naiseen...mistäpäin tuo sinun on?
- Anonyymi
Tutustuin täällä ihanaan mieheen, jonka kanssa ollaan puhuttu pitkiä puheluita ja tavattu myös livenä…
- Anonyymi
Vähän pelkään et oon ihastunut.
- Anonyymi
Täällä tapasin naisen, joka ei todellakaan miehekseen haluaisi ketä tahansa. Hänen kanssaan olen kokenut sellaisen vahvan henkisen yhteyden, että sellaista ei tule vastaan usein. Aloitimme jokin aika sitten parisuhteen ja toki tässäkin on haasteensa, mutta tuon naisen vuoksi olen valmis käymään läpi kaikki eteen tulevat esteet. Toivon, että hän oppii ymmärtämään, että todella tahdon olla hänen ja uskon, että hän tahtoo olla minun. Täällä palstalla on paljon ihmisiä, joiden näkemykset eivät mitenkään kohtaisi omiani, mutta onneksi joukosta löytyi yksi helmi ja hänet sain omakseni <3
- Anonyymi
Toisen ja kolmannen kierroksen ihmisiä.
valehtelua, huijausta yms,, joillekkin se sopii mulle ei. - Anonyymi
Täällä tapasin ihanan naisen reilut 13 vuotta sitten.
Asuttu yhdessä 13 vuotta, kihloihin samana vuonna.
Häistä 8 vuotta.
Kaksi ihanaa lasta 1 ja 4 v.
Olen paljosta kiitollinen Suomi24:lle, vaikka keskustelun taso täällä onkin aina 99% roskaa kun häiriköitä ei laiteta ruotuun.- Anonyymi
Onneksi olkoon, 28v tai nuoremman tytön "löysit", ja vieläpä täältä. Nyt on toisin, kaikki ovat vanhuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olkoon, 28v tai nuoremman tytön "löysit", ja vieläpä täältä. Nyt on toisin, kaikki ovat vanhuksia.
Kiitos. En ymmärtänyt millä päättelit noita ikiä, mutta pari-kolmekymppisiä oltiin silloin ja nyt 13 vuotta enemmän, eipä vanhukseksi ihan vielä minunkaan ikäisiäni sanota... :-D Paitsi teinit ehkä, joten hmmm..?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875