Paljonko maksat yhteiskunnalle?

Anonyymi

Itsehän tein parikymmentä vuotta töitä, jossa tienasin sen 60K€/vuosi. Kyseinen yhtiö on ihan yksityinen yritys ja vientivoittoinen.

Mutta olen silti nettomaksaja, koska on ollut kaiken näköistä tässä elon varrella. Nythän maksan yhteiseen kassaamme tietysti, mutta huomautan ettei työeläkkeitä makseta verorahoista.

Joka tapauksessa taidan olla ihan parimiljoonaa enemmän tulleeni maksamaan yhteiskunnalle, kuin olen veroja maksanut. Kiitos siitä teille kaikille tuntemattomille ystävilleni ja vihaajille.

Te jotka maksatte veroa ja olette kärttyisiä, niin pitäisi ottaa taas käyttöön vanhanpiian... persuvero.

Tuleekohan tähän taas joltain vastauksia, joka ei tajuu finassipolitiikasta mitään? Nyt doping-Turtiainen tai pakkas-niitty on aikasi iskeä.

Myös kreatonisti ja lättymaahan uskova Huhtasaari, pelle-Porilainen saa osallistua. Serkkuni fanittaa sinua ihan uskon hurmassa.

Ihanaa, kun tällaiset ihmiset pääsevät valtaan ja sinkkuuskin loppuu. Ne asiat/ihmiset, mitkä ovat epämiellyttäviä, niin he vain poltetaan energiaksi ja maailma on taas löydetty.

Harmista varmaan harmittaa, kun ajelee sillä Suomenniemen pienellä lautalla ihan missä sattuu? Oletko sinä Harmis hukassa, vai miksi vingut Suomea takaisin heti kuin pieni porsas?

Siinähän se Suomi on perseesi alla ja SDP:n sekä Kepu:n takiä kykenet yleensä lukemaan, kirjoittamaan, etsiä treffiseuraa tai yleensäkin olet olemassa.

11

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Itsehän tein parikymmentä vuotta töitä, jossa tienasin sen 60K€/vuosi. "
      Jo pelkkä sana "itsehän" kertoo, että olet luuseri joka ei kunnon palkkaa ole koskaan saanut.
      Ei jatkoon.

• Anonyymi

Reilusti yli keskitason on tienattu, jos 60K€/vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilusti yli keskitason on tienattu, jos 60K€/vuosi.

Totta, ja se oli Freeport Cobaltilla. Entinen Outokumpu-OMG-Freeport. Tuo yksi kommentoija on vain katkera sikatilallinen, jolle Nasu ei nyt antanuktaan vapaaehtoisesti.

• Anonyymi

Syö paskaa! Oliko hyvin kirjoitettu? Vitun kynäniska. Syö paskaa ja tapa itsesi!

• Anonyymi

Nämä "itsehän tienasin" paljastaa jo lähteissä sen, että eivät ole tienanneet. Suomalainen ei rehentele eikä oikeasti lähemmäs sataatonnia tienaavat tänne edes kirjoittele.

• Anonyymi

Niin siis nettosaaja, tarkoitat varmaan.

Suomen kotitalouksista oli 45%, eli 1.1 miljoonaa nettomaksajia vuonna 2013
      Jos huomioon kansalaisten saamat julkiset palvelut, nettomaksajia tuotakin vähemmän.
      Alle 30 000 tienaavat nettosaajia.
      Yli 100 000 tienaavat nettomaksajia, heitä 86 000
      Huomattava nettomaksaja olisi koulupudokas, joka perustanut ison yrityksen
      liberalismiwiki

• Anonyymi

Kiitos korjauksesta. Siis toki pointtini oli, että olen saanut enemmän, kuin olen maksanut. Toki toinen pointtini oli, että en olisi hengissä ilman veronmaksajia.

Toisaalta nykyisin eloni on aika kivutonta. Ehkä minä en vain ole tajunnut olevani kuollut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos korjauksesta. Siis toki pointtini oli, että olen saanut enemmän, kuin olen maksanut. Toki toinen pointtini oli, että en olisi hengissä ilman veronmaksajia.

Toisaalta nykyisin eloni on aika kivutonta. Ehkä minä en vain ole tajunnut olevani kuollut?

Kerro similä taas sadannen kerran miten loukkaannuit työssäsi ja naisesi on tuhkattu. Sitä ei ole nyt kuultu moneen tuntiin.

• Anonyymi

Keskiluokka on tulonsiirroissa nettosaaja, lapsilisät ja eläkkeet. Ja käyttää eniten koulutuksensa vuoksi hyvinvointiyhteiskunnan koulutus-, sosiaali- ja terveyspalveluja.

On tämä luokattomuutta teeskentelevä keskiluokka ja sitten ne muut, jotka ovat hyvin tietoisia siitä että Suomessa on luokkia. Keskiluokkaiset monintavoin ylenkatsoo alaluokkaisia, syyttää näitä laiskoiksi ja varkaiksi, vaikka itse ovat tän yhteiskunnan käenpoikasia. Eliittiä ei tässä isossa kuvassa tarvitse huomioida, lillukanvarsia. Vaikka nyt noi koulukirjat, miten sellainen jolla jää menojen jälkeen 200 euroa käteen, on voinut kustantaa näitä lapselleen, saati useammalle. Itsestäänselvyyksiä keskiluokalle monet asiat, jotka työväenluokalle todellisia esteitä, jopa lasten tekemisen esteitä.

• Anonyymi

Joo paljonko tienasit pomollesi joka vei rahat ulkomaille eikä kierrä takasin valtiolle. Työtön ostaa ja varat palautuu työntekijöille verojen kautta valtiolle. Työtön ei maksa yhteiskunnalle mitään sen sijaan työntekijä on valtiota velkaannuttava

• Anonyymi

Paljon, mutta onko tämä oma valinta välttämättä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      2523
    2. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      92
      1412
    3. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1403
    4. Toivottavasti Martina antaa Hannulle vielä toisen mahdollisuuden

Martina lähti reissuun varmasti myös selvittämään omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Reissun jälkeen ehkä sitten päättää, miten suhteen käy. Toivottavast
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1056
    5. Luksusrouva hotellissa jo

Siellä se Sohvi Bambin kanssa hotellissa taas pyörii. Lemppasiko Stefu taas rouvan ja laukut kahdella kierteellä kerien ulkoruokintaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      992
    6. Tiedoksi nainen,

Minulle ei ole koskaan annettu pakkeja, tästä lähdetään ......
      Ikävä
      83
      921
    7. Maran ruho ihan loppu

Mut silti jaksaa laittaa videota storyyn. Ihme ettei laittanut et oli niin siisti pyörälenkki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      873
    8. Hannu festareilla, Martina paniikissa Marbellassa

Vanhalle Maralle taisi tulla hätä kun Hannu festareilla eikä yksin kotona itkemässä, piti alkaa mielisteleen Möllille ja vielä ihan julkisesti -nolo!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      868
    9. Tuomo Ylipulli kuollut

Aika vähälle jäänyt huomio, oli vasta 56v. Mikähän sairaus lie ollut, eipähän se sivullisille kuulu, ihmetyttää vaan nämä urheilijoiden kuolemat niin
      Maailman menoa
      32
      832
    10. Martinan valkopesu taas

Lukee tätä palstaa. Ei ollut mitenkään suunnittelut reissua, eli lähti ex tempore. Täällä kirjoiteltu miksei koskaan tee mitään lastensa kanssa. Nyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      775
    Aihe