Shamanismin kirous tälle kaupungille!

Anonyymi

Kuulin, en itse astunut juhliin lauantaina enkä sunnuntaina, teemasta shamaanit!

Mokkatuvan emäntä oli palkittu jollakin pänikällä ja hän oli puheessaan maininnut, miten kaksi shamaania astui sisään. Hyvin arveluttavaa käyttää kenestäkään tällaista titteliä, joka liittyy satanismiin ja paholaisen palvontaan!!!

Toinen shamanismin ihailija oli ollut tämä laulajanainen, jonka laulun sanoitukseen oli satanistinen sanoma kätketty!!

En ole profeetta, enkä sellaiseksi pyri, mutta ymmärrän jotain tästä aihealueesta ja kerron varmuudella, ettei tälle kaupungille koita onnelliset ajat prkleen kanssa keekoilessa!!

Kaupunkiin on pesiytynyt vuosien varrella vieraan hengen heimolaisia! Tätä kehitystä ovat olleet edistämässä, uskomatonta kyllä, niin helluntaiseurakunnassa olevat kuin täällä touhunnut, sn joukon expastorikin !!

Syksyllä 2016 hänen agiteeraamana täällä piti kolme tilaisuutta norjalainen nahkahousu, noitarumpua paukuttaen ja joikaten lauluja, joista kukaan ei käsittänyt sanaakaan!!!

Missä kristillinen valvonta? Missä kirkko varoittamassa prkleellisistä menoista? Missä? Kirkko on tietysti siinä, mihin se on paikkansa valinnut vasenvihreiden arvojen polkijoiden jalkojen nuolijana! Äänetön ja ryhdityn väestökirjanpidon organisaatio.

Järkytyksellä luin KotiLapiasta eläköityneen kappalaisen pränikkajutun; antoisia hetkiä ovat juuri hautajaiset olleet!! Valehdella edesmennyt taivaaseen omaisten lohdutukseksi!!

Missä julistus Kristuksesta, missä Jumalan kunnioitus ja Hänen horjumattoman asemansa alleviivaus??

Shamanistinen ajattelumalli ja satanismin ja prkleen korotus on vallannut sen tilan, joka näiltä muumioituneilta kristillisiltä yhteisöiltä on vapaaksi jäänyt!

Ja SIUNAUS, jota kipeästi tarvitaan, se jää tältä kaupungilta saamatta, se on ihan varmaa se!

29

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurikin näin!

    • Anonyymi

      Kuka sinut on korottanut siihen asemaan, että voit päättää kuka siunataan ja kuka ei?
      Humpuukia.

      • Anonyymi

        Koska minä tunnen hiukan Raamattua ja sen ilmoitus pätee ja pysyy!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska minä tunnen hiukan Raamattua ja sen ilmoitus pätee ja pysyy!!!

        En itse tunne raamattua tarkemmin, kuitenkin olen miettinyt mistä nämä jutut ovat peräisin?
        Sen minä ainakin tiedän että jumalalla eikä jeesuksellakaan ole asian kanssa mitään tekemistä.
        Kuka nämä ajatukset ja tarinat ovat tulleet, ovatko ne kansansuussa aikojen saatossa muotoutuneet, kuten esim, Kalevala.
        Onko jeesustakaan oikeasti ollutkaan, vai onko se tarina joka on muodostunut tuhansien vuosien aikana ? Näitä asioita aikoinaan opetiettiin koulussa totena en tiedä miten nykyään.
        En ole uskonnon kieltäjä vaan vapaa ajattelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse tunne raamattua tarkemmin, kuitenkin olen miettinyt mistä nämä jutut ovat peräisin?
        Sen minä ainakin tiedän että jumalalla eikä jeesuksellakaan ole asian kanssa mitään tekemistä.
        Kuka nämä ajatukset ja tarinat ovat tulleet, ovatko ne kansansuussa aikojen saatossa muotoutuneet, kuten esim, Kalevala.
        Onko jeesustakaan oikeasti ollutkaan, vai onko se tarina joka on muodostunut tuhansien vuosien aikana ? Näitä asioita aikoinaan opetiettiin koulussa totena en tiedä miten nykyään.
        En ole uskonnon kieltäjä vaan vapaa ajattelija.

        Ajattele ihan vapaasti! Yksi on ja pysyy, Raamattu ja sen ilmoitus ja Ilmoittaja Jumala, Taivaan ja maan Luoja sekä Poika Jeesus!!

        Ovat olleet muuttumattomat ilmoituksessaan riittävän pitkään ja puhe ihmiskunnalle on ollut voimakasta viimeiset 1,5 v pandemian kautta ja nyt myös paahtavan helteen ja rajuilmojen kautta.

        Mitä tekee ihminen, se vapaasti ajatteleva ja jolle päätöksentekö loppusijoituspaikasta on jätetty; rienaa, muuttuu yhä riettaammaksi kaikessa!

        Ja tämänkin ilmoittaa Sana! On muuten luetumpi ja levittyneempi kuin suomalaisen pakanuuden Kalevala. Eikä se edes puhu ihmiskunnan tulevaisuudesta, eikä juuri menneisyydestä, se on tarua!

        Mutta yksi on ja pysyy, Jumala, kaiken Luoja ja säätäjä ja Hänen ihmiskunnalle jättämänsä ilmoitus Raamatun muodossa! Oih että minä iloitsen, että yksi on varma ja horjumaton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele ihan vapaasti! Yksi on ja pysyy, Raamattu ja sen ilmoitus ja Ilmoittaja Jumala, Taivaan ja maan Luoja sekä Poika Jeesus!!

        Ovat olleet muuttumattomat ilmoituksessaan riittävän pitkään ja puhe ihmiskunnalle on ollut voimakasta viimeiset 1,5 v pandemian kautta ja nyt myös paahtavan helteen ja rajuilmojen kautta.

        Mitä tekee ihminen, se vapaasti ajatteleva ja jolle päätöksentekö loppusijoituspaikasta on jätetty; rienaa, muuttuu yhä riettaammaksi kaikessa!

        Ja tämänkin ilmoittaa Sana! On muuten luetumpi ja levittyneempi kuin suomalaisen pakanuuden Kalevala. Eikä se edes puhu ihmiskunnan tulevaisuudesta, eikä juuri menneisyydestä, se on tarua!

        Mutta yksi on ja pysyy, Jumala, kaiken Luoja ja säätäjä ja Hänen ihmiskunnalle jättämänsä ilmoitus Raamatun muodossa! Oih että minä iloitsen, että yksi on varma ja horjumaton!

        Pandemioita on aina ollut ja tulee vielä olemaankin, ilman että se olisi rangaistus jumalalta.
        Aikoinaan pandemiat kuten espanjantauti oli tuhoisa koska silloin ei ollut rokotteita,

        Helteet johtuvat osin ilmastonmuutoksesta joka on ihmisen oma aikaansaannos.

        Shamaanit ja ufot ovat ihmisen hyvän mielikuvituksen tulosta.

        Ennen oli kummituksiakin mutta ne katosivat kun tuli tekniikka avuksi jolla saadaan erikoiset ilmiöt todistettua luonnollisiksi tapahtumiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse tunne raamattua tarkemmin, kuitenkin olen miettinyt mistä nämä jutut ovat peräisin?
        Sen minä ainakin tiedän että jumalalla eikä jeesuksellakaan ole asian kanssa mitään tekemistä.
        Kuka nämä ajatukset ja tarinat ovat tulleet, ovatko ne kansansuussa aikojen saatossa muotoutuneet, kuten esim, Kalevala.
        Onko jeesustakaan oikeasti ollutkaan, vai onko se tarina joka on muodostunut tuhansien vuosien aikana ? Näitä asioita aikoinaan opetiettiin koulussa totena en tiedä miten nykyään.
        En ole uskonnon kieltäjä vaan vapaa ajattelija.

        Luet raamattua? Eikö siellä mainita ettei toisia pidä tuomita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luet raamattua? Eikö siellä mainita ettei toisia pidä tuomita!

        Henget ja toimet saa tuomita ja pitääkin tuomita, ihmiset tuomitsee Jumala!


    • Anonyymi

      Kattavasti dokumentoitu on myös se, että missä Raamattu on saanut sijaa ja usko Jumalaan valloittanut ihmiset, siellä on aina olosuhteet parantuneet niin yksilön kuin yhteisönkin kannalta.

      Nyt tämä UUSPAKANUUS on vallannut veltostuneiden kristittyjen jättäessä tehtävänsä, uutta tilaa ja rytinällä! Sitä ei ole koskaan seurannut siunaus, eikä seuraa. Maamme ja koko ihmiskunta on ajautumassa ennennäkemättömään!!

      Helteiden aiheutta kuivuus tuo nälänhädän ja rajuilmat hoitaa loput! Ja mitä tekee tämä "viisas" ihminen, ei korvaansa lotkauta Luojalleen!

      • Anonyymi

        Kuivuutta ja nälänhätää ei jumala tee vaan sen tekee ihminen. Maailmassa on nälänhätää ollut aina vielä enemmän kuin nyt. Ilmastonmuutos aiheuttaa kuivuutta ja epävakaita sääolosuhteita ja se on meidän ihmisten syy.

        Uskontoja on useita jotka uskovat samaan jumalaan. Uskontojen varjolla on käyty sotia ja tapettu ihmisiä, mitähän se jumala tähän sanoo.

        Nut paljastuu jatkuvasti katoolisen julmuuksia Kanatassa satoja lasten ruumiita löytyy joukkohaudoista. Meillä ja muualla on paljastunut uskonnollisissa yhteisössä lasten hyväksikäyttöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuivuutta ja nälänhätää ei jumala tee vaan sen tekee ihminen. Maailmassa on nälänhätää ollut aina vielä enemmän kuin nyt. Ilmastonmuutos aiheuttaa kuivuutta ja epävakaita sääolosuhteita ja se on meidän ihmisten syy.

        Uskontoja on useita jotka uskovat samaan jumalaan. Uskontojen varjolla on käyty sotia ja tapettu ihmisiä, mitähän se jumala tähän sanoo.

        Nut paljastuu jatkuvasti katoolisen julmuuksia Kanatassa satoja lasten ruumiita löytyy joukkohaudoista. Meillä ja muualla on paljastunut uskonnollisissa yhteisössä lasten hyväksikäyttöjä.

        Ilmastonmuutos, sekin on luvattu Sanassa. Vasenvihreät yhteiskuntaterroristit tekevät siitä omaa uskontoaan ja kaikki on kumarrettava heitä!

        Todellista ilmastonmuutosta on vähän, jos ollenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutos, sekin on luvattu Sanassa. Vasenvihreät yhteiskuntaterroristit tekevät siitä omaa uskontoaan ja kaikki on kumarrettava heitä!

        Todellista ilmastonmuutosta on vähän, jos ollenkaan!

        Toivottelen hyvää kesää, sinut on jo niin hyvin aivopesty ettei keskustelua kannata jatkaa.
        Uskoa on moneen lähtöön, Trumpp ja Turtiainenkin uskoi ettei ilmastonmuutosta ole.

        Minä uskon tieteeseen ja tutkijoihin jotka on myös tämän ilmastonmuutoksen tienneet kymmeniä vuosia sitten.
        Uskon myös huippulääketieteeseen jolla vakavia tautia on voitettu ilman jumalaa.
        Jokainen saa vakaasti olla autuas omassa uskossaan kunhan ei sitä lähde tyrkyttämään muille eikä ala sortamaan ei uskovaisia niinkuin heillä usein on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuivuutta ja nälänhätää ei jumala tee vaan sen tekee ihminen. Maailmassa on nälänhätää ollut aina vielä enemmän kuin nyt. Ilmastonmuutos aiheuttaa kuivuutta ja epävakaita sääolosuhteita ja se on meidän ihmisten syy.

        Uskontoja on useita jotka uskovat samaan jumalaan. Uskontojen varjolla on käyty sotia ja tapettu ihmisiä, mitähän se jumala tähän sanoo.

        Nut paljastuu jatkuvasti katoolisen julmuuksia Kanatassa satoja lasten ruumiita löytyy joukkohaudoista. Meillä ja muualla on paljastunut uskonnollisissa yhteisössä lasten hyväksikäyttöjä.

        Usko ilman Jeesusta sydämessä on kuollutta uskontoa. Tie elävään yhteyteen Jumalan kanssa löytyy, vain ottamalla Jeesus elämän herraksi ja neuvonantajaksi. Uskonnollisuus on vastakohta elävään uskoon ja yleensä Lakihengistä, laki synnyttä Riitaa, Vihan, ja viha Kuoleman, hengellisen kuoleman. (Jopa fyysisenki) Budha, Hindu ym. jumalat, ovat henkivaltojen aikaan saannoksia, lihallista, riitaisia, sotaisia ilman Jeesusta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja sellutehdas. Onko joku perhanan shamaani torpedoinut senkin?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sellutehdas. Onko joku perhanan shamaani torpedoinut senkin?????

        Onkohan Vatanen shamaani? Tai onko Huuhaa shamaani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sellutehdas. Onko joku perhanan shamaani torpedoinut senkin?????

        ON on, jo tämän vuosituhannen alussa 2004 vuonna näin uninäyn. Kemijärven keskusta paloi karrelle ja Sellutehdas. NYT; Tänään, kun kävelet keskustassa, näet runsaasti tummia näyteikkunoita. (Karrelle palanut keskusta). Sellutehdas myyty Kanadaa. Uutta yritetty haalia pystyyn, vaan ei onnistu. Biblia: " Turhaan työmiehet vaivaa näkevä, ellei Jumala kaupunkia rakenna." Sanaa vapaasti kertoen.


    • Anonyymi

      Voi hyvät hyssykät tätkin keskustelua !!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa "hyvät hyssykät"? Voisko ne olla tissit? Nehän kävellessä hyssyttää sillai mukavasti, varsinki hyvät.


    • Anonyymi

      Kehoitan olemaan seurantakannalla!!

      Tehdasta ei tule, se on selvä se, mutta miten kaupunki kehittyy tai paremminkin notkahtaa alas!

      • Anonyymi

        Entä ne hyssykät? Onko ne tissit? Seurataan niitäkin jos se seuraamalla selviäis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä ne hyssykät? Onko ne tissit? Seurataan niitäkin jos se seuraamalla selviäis.

        Joo se on varmasti mukavaa hommaa näin kesällä. Tehdasta kerkiää tehä vaikka syksymmällä jos joku shamaani ei tee sitä jollakin hokkuspokkustempulla ennen sitä.


    • Anonyymi

      Kiihkoilevat moosestelijat pitäisi pyörittää tervassa ja höyhenissä ja lähettää siperiaan.

      • Anonyymi

        Kiihkoilijat ovat erirotu, totuudenpuhujia vain malliksi asti! Torvisia taas on vain yksi ja siinäkin tarpeeksi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihkoilijat ovat erirotu, totuudenpuhujia vain malliksi asti! Torvisia taas on vain yksi ja siinäkin tarpeeksi!!!

        Onko Torvinen muun ohella myös shamaani?


    • Anonyymi

      Torvinen ei ole shamaani, mutta riitelijä ihan omasta kehityskaarestaan ja täynnä omahyväisyyttä ja turvonnutta egoaan!

      Kokoomus tulee kuittaamaan vielä valinnastaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe