Ja sama määrä 5kg...Prismassa 27,50 ja K-superKauppatori 35e! Miten om mahdollista tuollainen hintaero?????? Vtun kiskurit..
Mansikoiden hinta sama lajike
19
155
Vastaukset
- Anonyymi
Cittaris kans 34,95/5kg.
- Anonyymi
Ei saman laatikon 5kg, ostohinta kaikille kaupoille ole sama! Yksi kauppa voi ostaa 100 laatikkoa ja toinen kauppa 300 laatikkoa. Se ratkaisee kaupalle ostohinnan. Sen päälle tulee sitten se pieni 'kate'. Ettekö te tuollaista tajua..?
- Anonyymi
Kyllä kyllä muttei kuluttajat tyhmiä ole...tietysti edullisempi ostetaan jos mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä muttei kuluttajat tyhmiä ole...tietysti edullisempi ostetaan jos mahdollista.
Varsinkin perheissä kukaan lähde eri kaupasta enää hakemaan, jos nyt olis vaikka 5-6e toisessa halvempi. Bonustahan se kerryttää.
- Anonyymi
Ja sä vielä enemmän pölöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin perheissä kukaan lähde eri kaupasta enää hakemaan, jos nyt olis vaikka 5-6e toisessa halvempi. Bonustahan se kerryttää.
No ei kukaan. Vähän sama asia, jos ollaan ostamassa perheelle ruokatavaroita Citymarketista ja lähdetään sieltä sitten ostamaan kaupungin toiselle puolelle Prismaan tarjous Juhla Mokkaa... Tulee kahville hintaa... Yhtä tyhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä vielä enemmän pölöjä.
noinko osu hyvin nilkkaan.
täl hetkellä 2 laatikkoa 50€.
ja muuten rahalla sen saa maksoi mitä maksoi.
- Anonyymi
Pitää muistaa että Osuuskauppa ketju on rovaniemeläisten kommunistien ostos paratiisi ja mansikat sinne tulevat entisen neuvostotasavallan kolhoosien pelloilta. Sen vuoksi rollon kommarit saa halvemmalla marjansa.
- Anonyymi
Joo Olipa tuote kun tuote Kauppatorilla kaikki kalliimpaa. Miksi mansikat tekis poikkeuksen..
- Anonyymi
K_kaupat ovat kaikissa tuotteissa 20-30 prosenttia ässää kalliimpia.
- Anonyymi
No ei nyt ihan 20-30... K-kaupalla paljon parempi ja laadukkaampi tuo oma merkkinsä, kuten Pirkka, verrattuna ässän Kotimaista- tuotteisiin. Itse asioin enää suuremmaksi osaksi Minimanissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt ihan 20-30... K-kaupalla paljon parempi ja laadukkaampi tuo oma merkkinsä, kuten Pirkka, verrattuna ässän Kotimaista- tuotteisiin. Itse asioin enää suuremmaksi osaksi Minimanissa.
Kotimaista on parempi hinta/laatu kuin Pirkka..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotimaista on parempi hinta/laatu kuin Pirkka..
Hinta voi olla edullisempi, mutta laadultaan Kotimaista, huomattavasti heikompaa. Heitin ostamasta kokonaan.
- Anonyymi
Minua askarruttaa mansikoissa enemmän tuoreus ja laadukkuus kuin hinta. Jos tiedän, että ovat taatusti hyvälaatuisia niin hinnalla ei niinkään väliä. Kyllä viljelijä on palkkansa ansainnut.
- Anonyymi
Se on ehdottomasti näin 👍 Viljelijälle kuuluu iso kiitos! Kumpa kaikki osaisivatkin arvostaa!
- Anonyymi
Herneet ovat makeimpia kuin mansikat markkinoilla!
- Anonyymi
samma piza erri paika erri hintta. nain on kaapa.
- Anonyymi
Voi nääs nääs sentään, kun kukkakepillä ei ole pesettaa ostaa mansikoita alkuunkaan oli hinta sitten miten alhainen tahansa. Toiset ostajat kun ostavat marjat laadun perusteella. Hinta ei ole ikinä kriteerinä ostopäätökseen. Kukkakepin täytyy tyytyä ylähuulen imemisee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1666103- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91795Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704