Viime aikoina minua on kutsuttu kolmeen otteeseen komeaksi. Jonkun mielestä kyse voi olla normaalista small talkista tai ihmisten välisestä kohteliaisuudesta. Minä kuitenkin olen hieman häkeltynyt tästä, sillä olen pitänyt itseäni susirumana. Mitä sitten olen tehnyt eri tavalla kuin aikaisemmin? Olen alkanut käymään parturissa ja hankkinut asianmukaiset hiustököttimet. Yksinkertaisesti stailaus on siis kunnossa. Jännä miten pienillä asioilla voi vaikuttaa siihen, millaisen kuvan muut ihmiset luovat toisesta.
Niin ja jos jotain kiinnostaa, niin yksi sanojista oli varattu nainen. Seuraavan kerran kuin näin hänet poikaystävänsä kanssa, tämä oli laittanut poikaystävänsä imitoimaan partatyyliäni. Toinen sanojista oli puolituttu 19-vuotias tyttö, joka sanoi että olen aivan eri näköinen kuin ennen. Kolmas taas oli joku tuntematon mies, joka viittasi minuun "komeana tummana miehenä".
Nyt vielä kun saisi vähän pudotettua painoa, niin olisi itsellä ainakin fressi olo.
Enkö olekaan ruma? Palstakamun toilailut vol. 1001
28
<50
Vastaukset
Siitä se lähtee! Bye Bye sinkkupalsta! :D
- Anonyymi
Ei se noin mene.
Kyllä täällä jatketaan, vaikka status onkin muuttunut.
- Anonyymi
Minkäslainen partatyyli on sellainen, että naiset pistää ukkonsakin imitoimaan sitä??
Kaverin puolesta kyselen......Palstakamu kirjoitti:
Tähän tapaan:
https://i0.wp.com/www.theurbanmaniac.com/wp-content/uploads/2021/01/short_beard.jpg?w=477&ssl=1Melkeen yhtä komee, kun mä parralla. :P
MCMLXXVI kirjoitti:
Melkeen yhtä komee, kun mä parralla. :P
Ehkä kuvan mies, mutta minä en nyt sentään :D
Palstakamu kirjoitti:
Tähän tapaan:
https://i0.wp.com/www.theurbanmaniac.com/wp-content/uploads/2021/01/short_beard.jpg?w=477&ssl=1Minulla on komeampi. 😌
- Anonyymi
Voisiko olla mahdollista, että varatun naisen poikaystävällä oli jo valmiiksi saman tyylinen parta? Ja siksi nainen piti sinua komeana?
En pidä hirmuisen uskottavana, että miehet suostuisi tyttökaverin pyynnöstä sheivailla samanlaista naamakarvoitusta kun jollain puolitutulla on nähty.- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Hällä oli aikaisemmin sheivattu pärstä.
Ja olet aivan varma että juuri sinä olet nyt ollut innoituksena tälle uudelle lookille?
No, jokainen meistä on oman elämänsä universumin napa...
Olen hyvin iloinen puolestasi.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos :)
Samoin, mutta oisko aika pyytää anteeksi solvailuja?
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, mutta oisko aika pyytää anteeksi solvailuja?
Mitä solvailuja? En harrasta sellaista.
- Anonyymi
Habitus, Bourdieu
ihmisen ulkoinen olemus ja normien noudattamisen traditio
"ruumiillistunut subjektiivisuus"
liittyy yksilön sosiaalisesti tuotettuun olemukseen
Kentät, joilla yksilö kilpailee pääomasta, näillä hankitut kokemukset, roolit ja normit sekä fyysiset ja psyykkiset olosuhteet kiteytyvät habitukseksi.
Siis ilmentää tietyn yhteiskuntakerrostuman kulttuurin rakentumista yksilössä, siis yhteydessä ihmisen luokka-asemaan.
Eräässä mielessä koko yksilön olemisen tapa.
Wikipedia
Niin, jotku vaatemerkit esim. tahtomattaan tulevat jonkun alakulttuurin omimiksi, Fred perry, jalkapallohuligaanit. Ja aina erottautumista ulkonäöllä, esim nämä loboutinit, todella äveriäät naiset eivät pidä korkokenkiä.
Siis ulkoista muuttamalla voi alkaa vetää puoleensa eri tyyppisiä ihmisiä, mutta pitäisikö ulkoisen kuitenkin vastata omaa sisäistä ja ulkoista todellisuutta, että vetäisi puoleensa oikeanlaisia ihmisiä. Vai onko ihminen vain rooleja, rooliasuja. - Anonyymi
Laita kuvasi esiin niin annetaan pisteitä 1-10.
- Anonyymi
No se on helppo testata valehteleeko nainen, jos kehuu itsään rumana pitämää miestä komeaksi, niin esittää naiselle kahvikutsun.
Eihän nainen voi kieltäytyä, jos komea mies kutsuu naisen kahville.
Jos nainen alkaa kakistelemaan ja esittämään, että en minä nyt oiken kahville ennätä, ehdi tai halua, niin se todistaa, että nainen juuri valehteli, kun ei nainen ruman miehen kanssa koskaan kahville lähde, vaikka nainen saisi juoda kalleinta mahdollista kahvia ja kalleimman mahdollisen leivoksen yli 20€.... Onko sulle sitten joku sanonut että olisit ruma? Muu kuin sinä itse.
Sepä se on hauskaa, että ei ole. Kyseessä on täysin subjektiivinen mielipiteeni. Hullua, eikö?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Sepä se on hauskaa, että ei ole. Kyseessä on täysin subjektiivinen mielipiteeni. Hullua, eikö?
Ja aiemmin et millään uskonut, kun sulle sanottiin että onnellisuus lähtee itsestä ja ajatukset luo todellisuutta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
- Anonyymi
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are. - Lemmy Kilmister."
Kaikkein eniten ihmiseen ja sitä kautta muiden ihmisten käsityksiin vaikuttaa omat ajatuksesta itsestä. Kävit parturissa ja hommasit tökötit - olet tyytyväisempi itseesi ja se on huomattu 😎.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764