Ihanaa kesäsäätä

Anonyymi

Kyllä on mahtavaa kun on lämmintä. Nautin ja toivon vielä lämpenevämpää. Ilmat ovat kuin eteläsuomessa jossa olen asunut aikaisemmin. Toivottavasti saadaan nauttia ihanan lämpimästä säästä ja helteestä pitkään.

23

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      taitaa tehdä mielesi alkaa tinkaamaan, en suostu enempää tälläista kommentoimaan.

    • Anonyymi

      Kiva lukea joskus jotain positiivistakin kun Pellosta puhutaan. Olkoot se sitten vaikka lämmin sää. Itselläkään ei ole mitään sitä vastaan että lämmintä piisaa. Ainahan pääsee uimaan jos olo käy liian tukalaksi.

      • Anonyymi

        Mutta ei Leväjärveen kannata pulahtaa.


    • Anonyymi

      Todella ihanaa kun on aurinkoa ja lämpöä. En ymmärrä ihmisten valitusta kuumuudesta, ehditään vielä palellakin. Nauttikaa kesästä, älkää aina valittako jostakin.

      • Anonyymi

        Loppuisi jo helteet ja tulisi kunnon pakkastalvi. Voitelin jo suksetkin ja terotin luistimet.


    • Anonyymi

      Ei onneksi tule enää kauan 30. Kukaan järkevä ihminen tarvitse sellaista ilmaa ja lämpöä. Onneksi tuulee siinä sivussa usein.

    • Anonyymi

      Toivon niin kovasti että 30 helteet palaisivat takaisin. Ihanaa nauttia lämmöstä. Ei tarvitse vuokra-asunnossakaan palella eikä kosteus valtaa kämppää. Nautin täysin rinnoin. Kauhulla jo odotan tulevaa talvea. Taas se sama helvetti jatkuu kun kylmenee.

      • Anonyymi

        Jos kämpässä on talvella 18 lämmintä ja jatkuva veto. Patterit ei lämpene kaikissa Huoneissa eikä huoltomies tee muuta kun kettuilee niin kyllä säkin nauttisit näistä helteistä. Kyllä mä ulkona pärjään talvipakkasella mutta kotona on kurja nukkua kaikki tamineet päällä.


      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sinun muuttaa etelään takaisin 'kynsiä lakkaamaan ja viilaamaan'..Et selvästikään sovellu lappilaiseksi. Meillä täällä onneksi on vielä..kunnon talvet ja kaikista ihanin vuoden aika: syksy. Ruskaa..pimeneviä iltoja ja kynttilöitä, ilman liiallista autojen ym ääniä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun muuttaa etelään takaisin 'kynsiä lakkaamaan ja viilaamaan'..Et selvästikään sovellu lappilaiseksi. Meillä täällä onneksi on vielä..kunnon talvet ja kaikista ihanin vuoden aika: syksy. Ruskaa..pimeneviä iltoja ja kynttilöitä, ilman liiallista autojen ym ääniä..

        En edes tahtoisi koskaan olla lappalainen. Olen etelä-suomalainen. Toiseksi en ala homoksi enkä lakkaamaan kynsiäni saati viilaamaan niitä. Vaikka tai taisit tykätä siitä. En ihmettele miksi etelän ihmiset eivät viihdy Pellossa. Olette hyvin töykeitä ja röyhkeitä mutta raha teille kyllä kelpaa. Onneksi en lihota Pellon ylikalliita palveluita. Vien rahani suosiolla muualle. Hyvää kesän jatkoa sinullekin ja yritä päästä pahasta olostasi pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kämpässä on talvella 18 lämmintä ja jatkuva veto. Patterit ei lämpene kaikissa Huoneissa eikä huoltomies tee muuta kun kettuilee niin kyllä säkin nauttisit näistä helteistä. Kyllä mä ulkona pärjään talvipakkasella mutta kotona on kurja nukkua kaikki tamineet päällä.

        Sitä se köyhyys teettää. Alappa töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se köyhyys teettää. Alappa töihin.

        Ei mä elän sosiaalituilla ja sä elätät mua, kiitos siitä.


    • Anonyymi

      Ihonvärikin muuttuu auringossa enemmän ulkomaalaisten väriseksi, ja heitähän aina kadehditaan.

      • Anonyymi

        Ja pellolaisia kadehditaan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pellolaisia kadehditaan muualla.

        Pello on ihana paikka asua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pello on ihana paikka asua

        Niin on, jos pystyt unohtamaan ilmastonmuutoksen ja voimistuvat helleaallot ja kuivuuden. Kokeile onnistuuko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, jos pystyt unohtamaan ilmastonmuutoksen ja voimistuvat helleaallot ja kuivuuden. Kokeile onnistuuko?

        Niistä huolimatta Pello on hyvä paikka asua.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ostin tänä kesänä paljun terassin kylkeen. Mukava on polskutella ja nauttia elämästä auringon paisteessa. Kesä on mennyt pikkusievässä mutta vielä on kesää ja lomaa juhlia ja nauttia

      • Anonyymi

        Mie se suunnistan selvin päin. Toki ymmärrän eriskummallisiakin harrastuksia.


      • Anonyymi

        Eihän Pellossa pärjää muuten kun pikku maistissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie se suunnistan selvin päin. Toki ymmärrän eriskummallisiakin harrastuksia.

        Suunnistako lähimpään juottolaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnistako lähimpään juottolaan?

        Pitkäripaiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe