Eli siis itse olen ollut salilla jo noin 15 vuoden ajan ja nyt vasta olen huomannut , kuinka aloittelijat oikein pilaavat salillakäymisen.
Yritä siinä itse vetää raskasta kyykkyä (olen 200 cm pitkä) kun joku aloitteleva laiha teini ei saa edes 50 kg kyykkyä aikaiseksi ilman hirveää meteliä.
Aloittelijat = paskaa
9
757
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla kyykyssä tulee veto liike niin teet sen kyllä ihan hemmetin pieleen. Kannattaa opetella oikeat suoritteet ennenkuin alkaa huutelee.
- Anonyymi
Alottaja on todennäkösesti ruokasaliveteraani. 200kiloo suorille jaloille vessanpöntöltä. Tai sittes lepositeistä.
- Anonyymi
Mistähän saisin pildee noin ninkus kokeeks? Oon ollu Peppu-Pekan oppipoikii, mut ny kun ei rautakaan enää kulje, ni vois kokeilla vaiks jotain ekstreme-juttui, ninkus pilhanderii.
Saas nähä miten käy. Jatkanko P-Pekan linjoilla, vai hurahdanko naisen ulkosynnyttimeen.
Elämme vaarallisia aikoja.
T: 200cmVaselineBoy- Anonyymi
Haiseeks se nin pahalle kum isot pojat kertoo?
200cm / 10cm juhlatikissä
- Anonyymi
Onneksi sinä oli jo ensimmäisellä salikäynnillä teknisesti valmis, väkivahva ja erittäin fiksu!
- Anonyymi
Luojan kiitos ettemme ole saman salin käyttäjiä! Emme ainakaan samaan aikaan.
Jos olisimme niin sinulta olisivat menneet treenit sekaisin ja hermosi romahtaneet havaitessasi 77v ikäisen ukon tönttyröivän nostolavalla.
Kaikkein omituisinta on se, että tuo hauras vanhus sarjavälien aikana pitelee ranteestaan kiinni tuijottaen seinäkelloa.
Eikös ole tositreenaajien sabotaasin tason häirintää? - Anonyymi
Huolensa kullakin.
- Anonyymi
Kuin mun aisa on niin lyhyt vaiks oon tämmönen hujoppi muutes? Vaikuttaaks roinaaminen siihes jotenki?
200cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin mun aisa on niin lyhyt vaiks oon tämmönen hujoppi muutes? Vaikuttaaks roinaaminen siihes jotenki?
200cmEikä oo ees kunnon kusistondista enään.
T: 200cm hukkalihaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514549Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983969Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks111809Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1191597Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321