Eli siis itse olen ollut salilla jo noin 15 vuoden ajan ja nyt vasta olen huomannut , kuinka aloittelijat oikein pilaavat salillakäymisen.
Yritä siinä itse vetää raskasta kyykkyä (olen 200 cm pitkä) kun joku aloitteleva laiha teini ei saa edes 50 kg kyykkyä aikaiseksi ilman hirveää meteliä.
Aloittelijat = paskaa
9
650
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla kyykyssä tulee veto liike niin teet sen kyllä ihan hemmetin pieleen. Kannattaa opetella oikeat suoritteet ennenkuin alkaa huutelee.
- Anonyymi
Alottaja on todennäkösesti ruokasaliveteraani. 200kiloo suorille jaloille vessanpöntöltä. Tai sittes lepositeistä.
- Anonyymi
Mistähän saisin pildee noin ninkus kokeeks? Oon ollu Peppu-Pekan oppipoikii, mut ny kun ei rautakaan enää kulje, ni vois kokeilla vaiks jotain ekstreme-juttui, ninkus pilhanderii.
Saas nähä miten käy. Jatkanko P-Pekan linjoilla, vai hurahdanko naisen ulkosynnyttimeen.
Elämme vaarallisia aikoja.
T: 200cmVaselineBoy- Anonyymi
Haiseeks se nin pahalle kum isot pojat kertoo?
200cm / 10cm juhlatikissä
- Anonyymi
Onneksi sinä oli jo ensimmäisellä salikäynnillä teknisesti valmis, väkivahva ja erittäin fiksu!
- Anonyymi
Luojan kiitos ettemme ole saman salin käyttäjiä! Emme ainakaan samaan aikaan.
Jos olisimme niin sinulta olisivat menneet treenit sekaisin ja hermosi romahtaneet havaitessasi 77v ikäisen ukon tönttyröivän nostolavalla.
Kaikkein omituisinta on se, että tuo hauras vanhus sarjavälien aikana pitelee ranteestaan kiinni tuijottaen seinäkelloa.
Eikös ole tositreenaajien sabotaasin tason häirintää? - Anonyymi
Huolensa kullakin.
- Anonyymi
Kuin mun aisa on niin lyhyt vaiks oon tämmönen hujoppi muutes? Vaikuttaaks roinaaminen siihes jotenki?
200cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin mun aisa on niin lyhyt vaiks oon tämmönen hujoppi muutes? Vaikuttaaks roinaaminen siihes jotenki?
200cmEikä oo ees kunnon kusistondista enään.
T: 200cm hukkalihaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj422744Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet751789KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991750Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381628Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771369- 1171254
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31144- 851140
Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511128Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101125