Viet tiedon elämästäsi sitten sinne toiselle puolelle.
Kuolema voi olla suurin saavutuksesi tässä elämässä.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin jos suurin saavutuksesi tässä elämässä on viha. Ei kannata elää, sanon minä.
- Anonyymi
Just
- Anonyymi
Mitään "toista puolta" ei tietenkään ole. Menemme luonnon kiertoon enegian häviämättömyyslain mukaan.
- Anonyymi
On toinen puoli, mä näen kolmannella silmällä sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toinen puoli, mä näen kolmannella silmällä sinne.
Kerrohan toinen puoli mitä siellä näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan toinen puoli mitä siellä näkyy.
No eksyneet vainajat on meidän valosotureiden johdosta viety valoon. Mutta minun seurassani on kaksi lasta jotka suojelevat minua. Enkeleitä.
- Anonyymi
Tää on hyvä aloitus palstalla. Kaikki ketkä täällä nimettöminä kaipaavat, voivat ajatella että kuolema on ainut asia mitä he saavat aikaan ja sekin tulee automaattisesti.
- Anonyymi
Eiköhän tuo kaikille aika automaattisesti jossain vaiheessa napsahda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo kaikille aika automaattisesti jossain vaiheessa napsahda.
Nalli napsahtaa.
- Anonyymi
Varmasti on. En ole muutakaan hyvää saavuttanut.
- Anonyymi
No voit lohduttautua sillä, että kun kuolet niin viet tiedon elämästäsi taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voit lohduttautua sillä, että kun kuolet niin viet tiedon elämästäsi taivaaseen.
Niin jos sinne taivaaseen pääsee.
- Anonyymi
Minä en halua että minun elämästä tietää kukaan mitään . Sillä SE on minun .
- Anonyymi
Niin, yleensä ihmiset tuppaa pitämään yksityisyydestä, enkä ymmärrä mikä siinä on vaikeaa joidenkin ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, yleensä ihmiset tuppaa pitämään yksityisyydestä, enkä ymmärrä mikä siinä on vaikeaa joidenkin ymmärtää.
Ykseys tulee halusittepa tai ette. Jokainen tulee jatkossa vaistoamaan toisensa, minkälainen hän on ym. Kannatta elää niin että se kestää päivänvalon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265