Elämä Kemijärvellä on surkeaa ja vielä kamalampaa on viettää siellä loppuelämä. Muuttakaa hyvät ihmiset muualle. Kemijärvi on paska paikka.
Kamala loppu surkealle elämälle
16
777
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin näyttää olevan aikaansaamatonta porukkaa kun yhtä Tehdasta ei saa pystyyn ihmisiän aikana vaikka luvattu.
- Anonyymi
Elämän ilo löytyy hyvästä viinistä ja nuorista naisista.
- Anonyymi
Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.
Sen vuoksi siellä hevon kuusessa onkin niin ankeaa.
- Anonyymi
Huh huh mitä tyyppejä kirjoittaa. Kemijärvellä elämä on IHANAA <3 <3 <3 Palveluita on paljon ja ruokaravintoloita, liikuntamahdollisuudet myös!! Kukaan ei kaipaa kielteisyyttä, puhutaan myönteisesti omasta kaupungistamme!! Paluumuuttajakin sen tietää.
- Anonyymi
Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!
- Anonyymi
Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!
Kempan hautausmaa sijaitsee maan parhaalla paikalla.
Se pitäisikin nimet onnellisten viimeinen lepopaikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!
Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.
Olen samaa mieltä, että lopettakaa tyhjänpäiväinen matkiminen ja toisen ihmisen kiusaaminen.
- Anonyymi
Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että lopettakaa tyhjänpäiväinen matkiminen ja toisen ihmisen kiusaaminen.
Olkaa hiljaa,
apit kuulevat!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16400636/vain-14-abiturienttia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3
Olet 100% antihetero puunhalaaja. Kyllä me sinut tunnemme. Mikset siis olisi rohkeasti oma itsesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3
Et viitsisi aina kiusata oikeaa antigekaa, hän on harmiton höppänä, eikä hän mitään mahda sille, että ei ole hetero.
- Anonyymi
Kemijärvi voisi ystävystyä Venäläisen Kemerovo Siperian miljoonakaupungin kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014