Kamala loppu surkealle elämälle

Anonyymi

Elämä Kemijärvellä on surkeaa ja vielä kamalampaa on viettää siellä loppuelämä. Muuttakaa hyvät ihmiset muualle. Kemijärvi on paska paikka.

16

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin näyttää olevan aikaansaamatonta porukkaa kun yhtä Tehdasta ei saa pystyyn ihmisiän aikana vaikka luvattu.

• Anonyymi

Elämän ilo löytyy hyvästä viinistä ja nuorista naisista.

• Anonyymi

Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.

Sen vuoksi siellä hevon kuusessa onkin niin ankeaa.

• Anonyymi

Huh huh mitä tyyppejä kirjoittaa. Kemijärvellä elämä on IHANAA <3 <3 <3 Palveluita on paljon ja ruokaravintoloita, liikuntamahdollisuudet myös!! Kukaan ei kaipaa kielteisyyttä, puhutaan myönteisesti omasta kaupungistamme!! Paluumuuttajakin sen tietää.

• Anonyymi

Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!

• Anonyymi

Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!

Kempan hautausmaa sijaitsee maan parhaalla paikalla.
        Se pitäisikin nimet onnellisten viimeinen lepopaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!

Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.

Olen samaa mieltä, että lopettakaa tyhjänpäiväinen matkiminen ja toisen ihmisen kiusaaminen.

• Anonyymi

Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3

Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

Olet 100% antihetero puunhalaaja. Kyllä me sinut tunnemme. Mikset siis olisi rohkeasti oma itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viitsisi aina kiusata oikeaa antigekaa, hän on harmiton höppänä, eikä hän mitään mahda sille, että ei ole hetero.

• Anonyymi

Kemijärvi voisi ystävystyä Venäläisen Kemerovo Siperian miljoonakaupungin kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      169
      5788
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4298
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      51
      3695
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      3035
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      79
      2688
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2188
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1465
    8. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1438
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      62
      1254
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      411
      1229
    Aihe