Kamala loppu surkealle elämälle

Anonyymi

Elämä Kemijärvellä on surkeaa ja vielä kamalampaa on viettää siellä loppuelämä. Muuttakaa hyvät ihmiset muualle. Kemijärvi on paska paikka.

16

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin näyttää olevan aikaansaamatonta porukkaa kun yhtä Tehdasta ei saa pystyyn ihmisiän aikana vaikka luvattu.

• Anonyymi

Elämän ilo löytyy hyvästä viinistä ja nuorista naisista.

• Anonyymi

Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.

Sen vuoksi siellä hevon kuusessa onkin niin ankeaa.

• Anonyymi

Huh huh mitä tyyppejä kirjoittaa. Kemijärvellä elämä on IHANAA <3 <3 <3 Palveluita on paljon ja ruokaravintoloita, liikuntamahdollisuudet myös!! Kukaan ei kaipaa kielteisyyttä, puhutaan myönteisesti omasta kaupungistamme!! Paluumuuttajakin sen tietää.

• Anonyymi

Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!

• Anonyymi

Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!

Kempan hautausmaa sijaitsee maan parhaalla paikalla.
        Se pitäisikin nimet onnellisten viimeinen lepopaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!

Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.

Olen samaa mieltä, että lopettakaa tyhjänpäiväinen matkiminen ja toisen ihmisen kiusaaminen.

• Anonyymi

Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3

Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

Olet 100% antihetero puunhalaaja. Kyllä me sinut tunnemme. Mikset siis olisi rohkeasti oma itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viitsisi aina kiusata oikeaa antigekaa, hän on harmiton höppänä, eikä hän mitään mahda sille, että ei ole hetero.

• Anonyymi

Kemijärvi voisi ystävystyä Venäläisen Kemerovo Siperian miljoonakaupungin kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      198
      2747
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      941
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      860
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      853
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      93
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      811
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      719
    Aihe