Kamala loppu surkealle elämälle

Anonyymi

Elämä Kemijärvellä on surkeaa ja vielä kamalampaa on viettää siellä loppuelämä. Muuttakaa hyvät ihmiset muualle. Kemijärvi on paska paikka.

16

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin näyttää olevan aikaansaamatonta porukkaa kun yhtä Tehdasta ei saa pystyyn ihmisiän aikana vaikka luvattu.

    • Anonyymi

      Elämän ilo löytyy hyvästä viinistä ja nuorista naisista.

      • Anonyymi

        Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.

        Sen vuoksi siellä hevon kuusessa onkin niin ankeaa.


    • Anonyymi

      Huh huh mitä tyyppejä kirjoittaa. Kemijärvellä elämä on IHANAA <3 <3 <3 Palveluita on paljon ja ruokaravintoloita, liikuntamahdollisuudet myös!! Kukaan ei kaipaa kielteisyyttä, puhutaan myönteisesti omasta kaupungistamme!! Paluumuuttajakin sen tietää.

      • Anonyymi

        Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!


      • Anonyymi

        Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!

        Kempan hautausmaa sijaitsee maan parhaalla paikalla.
        Se pitäisikin nimet onnellisten viimeinen lepopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!

        Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.

        Olen samaa mieltä, että lopettakaa tyhjänpäiväinen matkiminen ja toisen ihmisen kiusaaminen.


      • Anonyymi

        Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3

        Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

        Olet 100% antihetero puunhalaaja. Kyllä me sinut tunnemme. Mikset siis olisi rohkeasti oma itsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

        Et viitsisi aina kiusata oikeaa antigekaa, hän on harmiton höppänä, eikä hän mitään mahda sille, että ei ole hetero.


    • Anonyymi

      Kemijärvi voisi ystävystyä Venäläisen Kemerovo Siperian miljoonakaupungin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe