Kamala loppu surkealle elämälle

Anonyymi

Elämä Kemijärvellä on surkeaa ja vielä kamalampaa on viettää siellä loppuelämä. Muuttakaa hyvät ihmiset muualle. Kemijärvi on paska paikka.

16

787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin näyttää olevan aikaansaamatonta porukkaa kun yhtä Tehdasta ei saa pystyyn ihmisiän aikana vaikka luvattu.

• Anonyymi

Elämän ilo löytyy hyvästä viinistä ja nuorista naisista.

• Anonyymi

Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä kukaan viiniä juo ja naiset vanhoja koppuroita.

Sen vuoksi siellä hevon kuusessa onkin niin ankeaa.

• Anonyymi

Huh huh mitä tyyppejä kirjoittaa. Kemijärvellä elämä on IHANAA <3 <3 <3 Palveluita on paljon ja ruokaravintoloita, liikuntamahdollisuudet myös!! Kukaan ei kaipaa kielteisyyttä, puhutaan myönteisesti omasta kaupungistamme!! Paluumuuttajakin sen tietää.

• Anonyymi

Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!

• Anonyymi

Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi matkit ja puhut jostakin "Pentistä"? Hän, joka iloksemme kirjoittaa, lopettaa ehkä palstalla kirjoittamisen kokonaan!

Kempan hautausmaa sijaitsee maan parhaalla paikalla.
        Se pitäisikin nimet onnellisten viimeinen lepopaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. Onnen tunne valtaa mieleni!

Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa kiusata antinegaa, hän on vain harmiton pösilö, ei ole kaikki ihan kotona, mutta muuten harmiton.

Olen samaa mieltä, että lopettakaa tyhjänpäiväinen matkiminen ja toisen ihmisen kiusaaminen.

• Anonyymi

Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin matkija, minä olen aito jolta nimimerkki viety. Huh, huh mitä valetta täällä onkaan, on kyllä täyttä negaa. Minä olen hetero, olen enempi ollut naisen, kun miehen kanssa.
        Minulla oli vaimokin, mutta jätti minut toisen takia.
        Kemijärvi on ONNEN kaupunki <3<3<3

Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea nimimerkki on 100 % hetero, jolla oli eilenkin fyysinen kontakti naispuolisen ystävättärensä kanssa, mutta tämä ei ole yksityiselämän selvityspalsta, joten tällaisia asioita ei tänne kuulu! Halautteko, että hän lopettaa kirjoittamisen? Voi nenä mitä tyyppejä, mutta onnen kesä on IHANA Kemijärvellä <3

Olet 100% antihetero puunhalaaja. Kyllä me sinut tunnemme. Mikset siis olisi rohkeasti oma itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et viitsisi aina kiusata oikeaa antigekaa, hän on harmiton höppänä, eikä hän mitään mahda sille, että ei ole hetero.

• Anonyymi

Kemijärvi voisi ystävystyä Venäläisen Kemerovo Siperian miljoonakaupungin kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      109
      9860
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      4830
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2051
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1996
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1690
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1481
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1349
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      947
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      933
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      922
    Aihe