Onko kokemuksia otsikon pyörästä?
Ajettavuus, kestävyys, plussia/miinuksia?
Hinnaltaan edullisen oloinen pyörä.
Kokemuksia APACHE TUWAN MX3 29" sähköpyörästä
28
8324
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki pyörään tässä: https://siemenjakone.com/fi/tuote/sahkopyorat/8661/apache-tuwan-mx3-29-army-green
- Anonyymi
Kokemusta ei ole, mutta Altus ei tule kestämään sähköroottorin väkivaltaista vääntöä. Etuiskunvaimentaja on yhtä tyhjän kanssa. Tuossa tapauksessa ottaisin jäykkäkeulan ennen kuin surkean joustokeulan.
- Anonyymi
Tälläinen pätkä löytyi https://www.youtube.com/watch?v=wltoiiIFiwI&t=4s
- Anonyymi
Mä olin kans ennen sitä mieltä että kolme tonnia on raja jolla saa jo hyvän sähköavusteisen polkupyörä. Sit mulle maksettiin mainitsemisesta , ja nykyään mä jo tiedän että mulla oli vanhaa tietoo niinku. Nyt mä tuedän että tonnilla saa jo ihan sikahuvän sähköavusteisen fillarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin kans ennen sitä mieltä että kolme tonnia on raja jolla saa jo hyvän sähköavusteisen polkupyörä. Sit mulle maksettiin mainitsemisesta , ja nykyään mä jo tiedän että mulla oli vanhaa tietoo niinku. Nyt mä tuedän että tonnilla saa jo ihan sikahuvän sähköavusteisen fillarin.
Anteeksi manaatti veemäisyyteni. Mutta. Kaupallinen yhteistyö vaatii merkinnän videoon kaupallisesta yhteistyöstä. Muuten teet ihan hyviä videoita. Ennemmin sähköpolkupyörävirityksiä kuin mopovirityksiä, jos kahdesta pahasta on pakko valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi manaatti veemäisyyteni. Mutta. Kaupallinen yhteistyö vaatii merkinnän videoon kaupallisesta yhteistyöstä. Muuten teet ihan hyviä videoita. Ennemmin sähköpolkupyörävirityksiä kuin mopovirityksiä, jos kahdesta pahasta on pakko valita.
Kyllä siinä videossa maininta on.
- Anonyymi
Koeajo on suositeltava jotta voi varmistua hallintalaitteiden herkkätoimisuudesta jos on lihasheikkoutta tai muuta kremppaa.
- Anonyymi
Hyvän mainoksen saivat aikaan. Kohta varastosaldo huutaa hoosiannaa.
No eipä haittaa. - Anonyymi
Tuo bafang taitaa olla kuitenkin ihan hyvän laatuinen?
Pari tuollaista Apachea nähneenä, niin uskaltaisin sanoa että mielummin tuo kuin joku Fitnord yms.
Paljonhan se on kiinni käytöstä, johonkin XC tyyppiseen ajoon varmasti käy.
Osasarjat ovat sieltä mallisarjojen alapäästä, mutta ei kuitenkaan liian huonoja käyttö ajatellen.
Kyllä vaikkapa tuon Suntourin XCM:n keulan kanssa toimeen tulee, mutta eihän se hyvä ole ja varmaan ensimmäisenä päivityslistalla jos jotain meinaa pyörästä päivittää.
Monien ”merkkivalmistajien” vastaavat pyörät käyttävät samantasoisia komponentteja omissa pyörissään noin 500€ isommalla hinnalla.
Mutta varovainen ”ehkä” tuohon pyörään ilman isompaa kokemusta pyörästä.- Anonyymi
Mulla on tuo pyörä ja ei mitään huonoa sanottavaa ole.
- Anonyymi
Ihan rihveli laite verrattuna vaikka Tunturiin. Akut täyttä paskaa. En ostaisi enää, jos tätä tietoa vasten uudelleen valita voisin.
Helvetin painavakin, ja joustokeula tosiaan ihan turha lisäpainon lähde.
Vaihteet kuraa, jarrut samaten.- Anonyymi
Mikä estää uudelleen valinnan, myy pyöräsi ja siirry seuraavalle räkytyspalstalle provoamaan.
- Anonyymi
Onhan integroidut akut ja johdot ja ohjaimet fiinin näköisiä. Mutta jos hajoaa, jos vaikka vain piuha rispaantuu, niin miten ja kuka korjaa?
Ne samat sähköpyöriin erikoistuneet korjaamot niitä korjaa kuin muitakin sähköavusteisten pyörien vikoja.
Tuossa sinun kommentissasi on vain se ongelma, että lähes kaikki valmistajat ovat siirtyneet kyseisiin integroituihin akkuihin ja rungon sisässä kulkeviin kaapeleihin, joten vaihtoehtoja noille ei uuden pyörän ostajalla juuri enään ole olemassa.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Ne samat sähköpyöriin erikoistuneet korjaamot niitä korjaa kuin muitakin sähköavusteisten pyörien vikoja.
Tuossa sinun kommentissasi on vain se ongelma, että lähes kaikki valmistajat ovat siirtyneet kyseisiin integroituihin akkuihin ja rungon sisässä kulkeviin kaapeleihin, joten vaihtoehtoja noille ei uuden pyörän ostajalla juuri enään ole olemassa.Outoja höpötät. Miten kommentissani voi olla ongelma? Mutta sinulla ja monella muulla ovat ongelmat aivan oven takana.
Anonyymi kirjoitti:
Outoja höpötät. Miten kommentissani voi olla ongelma? Mutta sinulla ja monella muulla ovat ongelmat aivan oven takana.
Mitäköhän ongelmia nyt tarkoitit jotka ovat aivan oven takana?
Eli itselläni oli se pointti edellisessä vastauksessani, että uuden sähköavusteisen maastopyörän ostajalla on suhteellisen vähän tällä hetkellä pyörävaihtoehtoja jossa sekä akku että etenkin kaapelien ja johtojen läpiviennit eivät kulkisi runkoputken sisässä.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Mitäköhän ongelmia nyt tarkoitit jotka ovat aivan oven takana?
Eli itselläni oli se pointti edellisessä vastauksessani, että uuden sähköavusteisen maastopyörän ostajalla on suhteellisen vähän tällä hetkellä pyörävaihtoehtoja jossa sekä akku että etenkin kaapelien ja johtojen läpiviennit eivät kulkisi runkoputken sisässä.Oven takana jo ja ovat tulossa ovesta sisälle, niin näet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oven takana jo ja ovat tulossa ovesta sisälle, niin näet.
Viiraako pääkaapeleista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiraako pääkaapeleista?
No, pian näet kenen kaapeleissa viiraa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja höpötät. Miten kommentissani voi olla ongelma? Mutta sinulla ja monella muulla ovat ongelmat aivan oven takana.
Eihän täällä koskaan ole kellään omasta mielestään mitään ongelmia. Syythän ovat aina muissa, koskee yleisesti kaikkea maailmassa, voihan ittu sentäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, pian näet kenen kaapeleissa viiraa...
Ei ole näkynyt ongelmia vaikka on jo vuosia mennyt...
- Anonyymi
itsellä on kans tämä tuwan mx3 ollut huhtikuusta asti. ajettu sillä on kohta 700 kilsaa ja ainoat viat on ollu vaihdevaijerin säätö jos sitä nyt viaksi voi sanoo. keula nyt on mitä on mutta kyllä sen kans pärjää soratielläkin. akkuhan on lg kennoilla.
- Anonyymi
Helmikuun puolivälissä 2021 ostin tuollaisen pyörän. Nyt ajettu reilu 2000 km. Polkuja, sorateitä ja asfalttia. Ei minulla mitään moittimista hänestä ole. Yhdellä latauksella ajelen sellaiset 130 km, enempää ei pääse, mutta en kyllä enempää jaksa päivässä polkeakaan. Vikoja ei ole ollut.
- Anonyymi
Mulla myös ollut maaliskuu 2021 lähtien Apache Tuwan MX3 625Wh akulla ja moottori on Bafang M400.
Metsäpolkuja on tullut asfalttiteiden lisäksi tullut poljettua kohta 2000km. Ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa reilun 2000€;n sähköpyörästä.
Jos on pätäkkää niin silloinhan voi ostaa 6000€;n amerikkalaisen sähköpyörän.
Näissä on se hyvä puoli ettei tarvii virittää millään
”tehoboxeilla”, koska riittää kun laittaa rastin US asetuksiin.
Sellaisen täydellisyyttä tavoitteleva alamäki/crossipolkujen suorittamiseen löytyy 100 varmasti paljon parempia vaihtoehtoja.
Akku kestää noin 130km kohtuu avustuksella, lupaus 160km ei kyllä helpolla onnistu.
Mitään virhekoodeja ei ole ilmaantunut. Osia Bafangiin ja Shimonoon löytyy edullisesti.
Altus kestää oikein käytettynä riittävän kauan ja vaihteita kannattaa vaihtaa ylämäkiin vaikka moottori avustaisikin. Vedättämällä saa ketjut ja rattaat kulumaan nopeasti, mutta nekin on halpoja uusia. Hintaansa nähden huippu sähkäri!😍 - Anonyymi
Kokemusta löytyy juuri kyseisestä mallista 4800 km edestä. Kyseinen pyörä hintaansa nähden enemmän kuin kustannustehokas. Säännöllinen oma sekä ajoittain liikkeen huolto kuten muissakin pyörissä pitää laitteen kunnossa. Itsellä ollut ajossa läpi vuoden roudasta rospuuttoon. Se mitä olen pyörää tuunannut ajomukavuuden vuoksi on satula, lukkopolkimet ja kolme erilaista rengassettiä kelin mukaan.
Kerjurataspaketit on vaihdettu kolmesti, joista heikkolaatuisin oli orkkis Sundance takapakka. Virransäädin jouduttiin vaihtamaan takuuseen 3000 km jälkeen, mutta bafang 400 moottori ja akku eivät ole vielä osoittaneet väsymisen merkkejä. Kokonaisuudessaan olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. - Anonyymi
Takavanteesta menijänne ja puolat löytyivät.ei voi korjata.Apache sähköpyörä.
Miksi ei voisi korjata?
Pyörässähän pitäisi olla ihan perinteinen napa, pinna ja vanne rakenteinen kiekko jossa kaikki osat olisi vaihdettavaissa uusiin tarvittaessa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949