Ei mitenkään keksi nopeaa herkkua ilman uuniA
Ilman uunia
6
143
Vastaukset
- Anonyymi
Tiramisu on taivaallisen hyvää herkkua ilman uunia. Savoiardi keksejä 12 kpl, vahvaa kahvia ja siihen amarettoa loraus tai vin santoa. Kasta keksit kahvisekoksessa.
Vatkaa kaksi valkuaista kovaksi vaahdoksi vatkaa keltuaiset 50 g sokeria vaahdoksi. Sekoita vaandot keskenään purkilliseen mascarpone juustoa ja kokoa herkku sopivan kokoiseen astiaan. Anna tekeytyä muutama tunti jääkaapissa ja siivilöi päälle van houten kaakaota. - Anonyymi
Raakavegaani herkut.
Hedelmät ja marjat sellaisenaan. Jos ei hirveen nopeesti tartte saada valmista, niin voi tehdä vaikka smoothien.- Anonyymi
Leivonnaisiahan nämä ei ole, mutta terveelisiä herkkuja ;)
- Anonyymi
Pappilan hätävara: keksimuruja, hilloa tai marjoja sekä kermavaahtoa kerroksittain tarjoilukulhoon.
Valmis torttupohja, vähän kostutettuna ja päälle jäätelöä, mansikoita ja vaikka kinuskikastiketta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295