Ei mitenkään keksi nopeaa herkkua ilman uuniA
Ilman uunia
6
155
Vastaukset
- Anonyymi
Tiramisu on taivaallisen hyvää herkkua ilman uunia. Savoiardi keksejä 12 kpl, vahvaa kahvia ja siihen amarettoa loraus tai vin santoa. Kasta keksit kahvisekoksessa.
Vatkaa kaksi valkuaista kovaksi vaahdoksi vatkaa keltuaiset 50 g sokeria vaahdoksi. Sekoita vaandot keskenään purkilliseen mascarpone juustoa ja kokoa herkku sopivan kokoiseen astiaan. Anna tekeytyä muutama tunti jääkaapissa ja siivilöi päälle van houten kaakaota. - Anonyymi
Raakavegaani herkut.
Hedelmät ja marjat sellaisenaan. Jos ei hirveen nopeesti tartte saada valmista, niin voi tehdä vaikka smoothien.- Anonyymi
Leivonnaisiahan nämä ei ole, mutta terveelisiä herkkuja ;)
- Anonyymi
Pappilan hätävara: keksimuruja, hilloa tai marjoja sekä kermavaahtoa kerroksittain tarjoilukulhoon.
Valmis torttupohja, vähän kostutettuna ja päälle jäätelöä, mansikoita ja vaikka kinuskikastiketta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418