Näkeekö ihmisestä että se on esim 45v

Anonyymi

Oli mies tai nainen esim 45v mies ottaa paidan pois niin näkeekö sen jo ihosta ja ylävartalo muuttunut siitä kun oli 35v ja asian vierestä kuuntele laulu joka on tosi urheilet sitten aktiivisesti niin se ei muuta sitä eli fredin kolmattalinjaa takaisin kaikkea se pystyi tekemään ja rahaa oli mutta mitä se ei voinut ostaa eikä saada

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a, ainakin rannalla oli nuorempiakin perheitä bikineissään ja ihan yhtä palleroita näytti olevan naiset selluliitteineen ja miehetkin vatsaryllyineen. Kun itsekin. Toki oli siellä niitä hyväkroppaisiakin joukossa, ei kaikki ollut kuten noi ja mä. :)

      • Anonyymi

        Ei en tarkoita nyt lihavuutta laihuutta vaan onko 35v vielä nuorekkaita mutta 45v on jo muuttunut iho muuttunut ja olkapäät rinnat ym eli vaan näkee että käy 50v eikä 20v ja itse olen 43v eli jos 20v mies ottaa paidan pois näkeekö ylävartalosta että on nuori ja 45v mies tekee samoin näkeekö että on 20v yläruumis ja nuori vetreä mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei en tarkoita nyt lihavuutta laihuutta vaan onko 35v vielä nuorekkaita mutta 45v on jo muuttunut iho muuttunut ja olkapäät rinnat ym eli vaan näkee että käy 50v eikä 20v ja itse olen 43v eli jos 20v mies ottaa paidan pois näkeekö ylävartalosta että on nuori ja 45v mies tekee samoin näkeekö että on 20v yläruumis ja nuori vetreä mies

        Eiköhän tuo ole kovin yksilöllistä? Geeniperimää ja elämäntapoja?

        Tokihan vanhuus ihoakin löysyttää, kurtistaa, juonteita tulee, iho voi saada pikmenttiläiskiä, maksaläiskiä, hiukset ja ihokarvat harmaantuu jne. Ryhti muuttuu.

        Mut tähän sä ja AV jo tiesittekin. ;]


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole kovin yksilöllistä? Geeniperimää ja elämäntapoja?

        Tokihan vanhuus ihoakin löysyttää, kurtistaa, juonteita tulee, iho voi saada pikmenttiläiskiä, maksaläiskiä, hiukset ja ihokarvat harmaantuu jne. Ryhti muuttuu.

        Mut tähän sä ja AV jo tiesittekin. ;]

        Ikääntymistä ei voi estää ja vaikka tekis mitä niin nuoruutta ei voi ostaa tai saada se on karua mutta totta ja ei 45v mies kovin kauaa jaksa 20v miesten touhuja ja menoja vaan äkkiä kaipaa muitten 45v seuraa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikääntymistä ei voi estää ja vaikka tekis mitä niin nuoruutta ei voi ostaa tai saada se on karua mutta totta ja ei 45v mies kovin kauaa jaksa 20v miesten touhuja ja menoja vaan äkkiä kaipaa muitten 45v seuraa

        Ei voi, mutta osa ikääntyy armollisesti ja osa sitten vähemmän.

        No en ole ikärasisti, mutta jos jotakin asiaa tarkastellaan faktojen eikä tunteiden kautta, niin rupsahtaminen on faktaa, kaikille.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei voi, mutta osa ikääntyy armollisesti ja osa sitten vähemmän.

        No en ole ikärasisti, mutta jos jotakin asiaa tarkastellaan faktojen eikä tunteiden kautta, niin rupsahtaminen on faktaa, kaikille.

        Ei ole ikärasisteista kyse vaan totuudessa se on luonnon laki ja luonnollista kiertokulkua ja oli ikä mikä hyvänsä niin oman ikäiset näyttää parhaimmilta niin olis luonnotonta jos 60v näyttäis 10 vuotiaalta ja varmasti jokainen 60v haluaa näyttää 60vuotiaalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ikärasisteista kyse vaan totuudessa se on luonnon laki ja luonnollista kiertokulkua ja oli ikä mikä hyvänsä niin oman ikäiset näyttää parhaimmilta niin olis luonnotonta jos 60v näyttäis 10 vuotiaalta ja varmasti jokainen 60v haluaa näyttää 60vuotiaalta

        No ei jokainen. Muista nyt taas kauneuskirurgia, mesolangat, pistokset yms.

        Joillekin ikääntyminen on pelottavaa. Epämukavaa.

        Mulle se taas on mukavaa, kun moni asia on helpompaa ja paremmin, kun nuorena. Ainoa kelju juttu on, että lasten takia haluis olla nuorempi. Ihan vaan siksi, että olis ehkä vuosia jäljellä enemmän.

        Heidän kanssa voisin elää ikuisesti, muutenhan elämä on vaan yks ohikulku.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No ei jokainen. Muista nyt taas kauneuskirurgia, mesolangat, pistokset yms.

        Joillekin ikääntyminen on pelottavaa. Epämukavaa.

        Mulle se taas on mukavaa, kun moni asia on helpompaa ja paremmin, kun nuorena. Ainoa kelju juttu on, että lasten takia haluis olla nuorempi. Ihan vaan siksi, että olis ehkä vuosia jäljellä enemmän.

        Heidän kanssa voisin elää ikuisesti, muutenhan elämä on vaan yks ohikulku.

        Joo se on totta että pian on elettyä elämää takana enemmän kuin mitä on jäljellä ja tästä lähin vuosi vuodelta tulee vanhemmaksi ja surkeammaksi ja vanhuus tulee niin jokainen joka kirurgilla käynyt tai botokseja ym niin ehkä jonkun rypyn poistaneet mutta ei silti ikää saanut nuoremmaksi näöllisesti mutta luonnottomat kasvot ovat saaneet ja varmasti peruis leikkauksen jos voisi


      • Anonyymi

        Nuorena vatsakkaampikin on sileä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on totta että pian on elettyä elämää takana enemmän kuin mitä on jäljellä ja tästä lähin vuosi vuodelta tulee vanhemmaksi ja surkeammaksi ja vanhuus tulee niin jokainen joka kirurgilla käynyt tai botokseja ym niin ehkä jonkun rypyn poistaneet mutta ei silti ikää saanut nuoremmaksi näöllisesti mutta luonnottomat kasvot ovat saaneet ja varmasti peruis leikkauksen jos voisi

        Sitä en osaa sanoa, enkä uskalla edes olettaa katuuko kukaan niitä toimenpiteitä kauneuskirurgiassa. Mulla ei ole aavistustakaan siitä.

        Toisaalta, itse haluaisin rinnat pois. Kajoavaa kirurgiaa sekin. Joka helpottaisi oloani. Mutta yritän tulla tyytyväiseksi piennennyksellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena vatsakkaampikin on sileä.

        Ihoko?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sitä en osaa sanoa, enkä uskalla edes olettaa katuuko kukaan niitä toimenpiteitä kauneuskirurgiassa. Mulla ei ole aavistustakaan siitä.

        Toisaalta, itse haluaisin rinnat pois. Kajoavaa kirurgiaa sekin. Joka helpottaisi oloani. Mutta yritän tulla tyytyväiseksi piennennyksellä.

        Kannattaa unohtaa leikkaukset ja voi olla niinkin pienennettyä niin ei olo helpannukkaan vaan vielä kipeämpi olet ja toivot saispa perua leikkauksen kyl luonto äiti teki sinulle sopivat tissit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa unohtaa leikkaukset ja voi olla niinkin pienennettyä niin ei olo helpannukkaan vaan vielä kipeämpi olet ja toivot saispa perua leikkauksen kyl luonto äiti teki sinulle sopivat tissit

        Kyllä mä sen pienennyksen teetän. Koska, on sitten kysymys johon en tiedä vastausta. Toivottavasti pian.

        Kuten arvasin, lääkäri jolta asiaa kysyin viime viikolla kaularangan asioiden yhteydessä, nosti kädet ylös. Kysele plastiikkakirurgilta.

        No kysellään.

        Mutta nyt öitä. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mä sen pienennyksen teetän. Koska, on sitten kysymys johon en tiedä vastausta. Toivottavasti pian.

        Kuten arvasin, lääkäri jolta asiaa kysyin viime viikolla kaularangan asioiden yhteydessä, nosti kädet ylös. Kysele plastiikkakirurgilta.

        No kysellään.

        Mutta nyt öitä. :)

        Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ikärasisteista kyse vaan totuudessa se on luonnon laki ja luonnollista kiertokulkua ja oli ikä mikä hyvänsä niin oman ikäiset näyttää parhaimmilta niin olis luonnotonta jos 60v näyttäis 10 vuotiaalta ja varmasti jokainen 60v haluaa näyttää 60vuotiaalta

        Bulli mentula pieneni puolella ku loppu steroidien syömine


    • Anonyymi

      En varmasti näytä 20v enkä siitä loukkaannu kun olen oman ikäiseni näköinen mutta loukkaantuisin jos joku sanois olet ihan 20v näköinen etkö kehity eli luonnotonta jos 45v mies näyttäisi 20v

    • Geenit ja elämäntavat vaikuttavat toki paljon, mutta kyllähän sen iän yleensä ihmisestä näkee valitettavasti.

      • Anonyymi

        Totta


      • Anonyymi

        Ei valitettavasti, vaan onneksi.


      • Anonyymi

        Valitettavasti?

        Musta on ollut ihanaa vanheta! Moni ihan typerä pinnallinen stressijuttu on jäänyt jo aikaa sitten historiaan. Voin olla aivan vapaasti se mikä olen, sellainen epävarmuus itsestä on jäänyt. Olen täydellisen epätäydellinen, ihanaa! 🤗

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti?

        Musta on ollut ihanaa vanheta! Moni ihan typerä pinnallinen stressijuttu on jäänyt jo aikaa sitten historiaan. Voin olla aivan vapaasti se mikä olen, sellainen epävarmuus itsestä on jäänyt. Olen täydellisen epätäydellinen, ihanaa! 🤗

        xLiner

        Vanheneminen on kyllä mukavaa, mutta jos voisi kääntää aikaa taakse päin, niin kyllä näyttäisin mieluummin 25-vuotiaalta kuin 33.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vanheneminen on kyllä mukavaa, mutta jos voisi kääntää aikaa taakse päin, niin kyllä näyttäisin mieluummin 25-vuotiaalta kuin 33.

        Minä en! Ei kuule ole yhtään kivaa, kun kaikenlaiset idioottiäijät kuolaavat perässä kiusaksi asti! Ihan vtunmoinen riesa... Miesten on ilmeisesti vaikea kuvitella asiaa noin?

        Nykyään noita on onneksi vähemmän, kiitän vanhenemista ja rennompaa laittautumista. Pari kertaa kuussa vielä jaksaa, odotan aikaa kun saan olla aivan rauhassa... Rups ja raps 😊

        xLiner


    • Anonyymi

      Omaan kymmenen vuotta nuorempaan itseensä verratessa ajan kulun huomaa taatusti. Vaan ei kenestäkään sitä näe, että "aa tuo on 45". Yksi näyttää ikäiseltään, toinen nuoremmalta ja kolmas vanhemmalta.

    • Anonyymi

      MITÄ VÄLiä! ITaliA VOITTi!

      • Mitä väliä mikä joukkue voitti?


    • Anonyymi

      Folk-fredi kuoli jo vaikka oli rahamies, ei jääny velkaa kolmannella linjalla

    • Anonyymi

      Mä näytän jo ikäistäni reilusti vanhemmalta, ei ole pelkoa ett nuoremmaksi luultaisi. Kai ne elämässä koetut surut ja murheet ja stressikin vanhentaa ihmistä melko reilusti. Iho ei palaudu kuosiin niinkuin ennen, ryppyjä tullut enempi kasvoihin nyt kun ikää tullut lisää. Ei ole edes mahdollisuutta tuntea olevansa edes henkisesti nuorempi, olen jo useat kerrat saanut kuulla olevani vanha, niin pakkohan se on uskoa jo ettei enää tämän ikäisenä kelpaa mihinkään tai kellekään. Parin viime vuoden aikana kuulin useammalta taholta olevani vanha ja kun yks tuttavakin täräytti suoraan ett näytän vanhalta, oli oikeasti kauhistuneen näköinen ilme kasvoilla, niin tuli tunne ett sama olisi mennä saunan taakse ja PAM!! lopettaa itseni. Vielä olisi työikää jäljellä, mutt näin vanha nainen ei enää kelpaa töihin mihinkään, ilmaistöihin korkeintaan.

      • Anonyymi

        Okei, sä näet vanhuuden negatiivisena. Et kelpaa kenellekään, tarkoitatko kumppania? Vai vaikuttaako ikä muihinkin ihmissuhteisiin?

        En ole samaa mieltä, että ikä vaikuttaisi ihmissuhteisiin negatiivisesti, ennemminkin päinvastoin. Järki lisääntynyt matkan varrella tuonkin osalta 😄

        Et saa töitä ikäsi puolesta? No se on hanurista, jos tosiaan on iästä kiinni. Eikä mistään nirsoilusta? Kaikkea kannattaa kokeilla, reippaasti, rohkeasti, avoimin mielin! Ihan uutta alaa, jos ei omalla ole töitä.

        Pätkätöitä, osa-aikatöitä.. juu, rahat on tiukilla kun tukia joutuu odottelemaan. Mutta harva palkkaa pitkään kortistossa olleita. Täys työttömyys täytyy saada poikki. Tärkeä osoitus siitä, että on tekijä eikä vain olija.

        Oon lukenut sun kirjoituksiani täällä varmasti ennenkin. Mun tapani hoitaa asiat kuntoon on hyvin ratkaisukeskeinen, toimii omassa elämässä. Liemissä lilluminen syövyttää vain lisää.

        Luultavasti halusit vain purkaa oloasi, et neuvoja. Tsemppiä kuitenkin!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sä näet vanhuuden negatiivisena. Et kelpaa kenellekään, tarkoitatko kumppania? Vai vaikuttaako ikä muihinkin ihmissuhteisiin?

        En ole samaa mieltä, että ikä vaikuttaisi ihmissuhteisiin negatiivisesti, ennemminkin päinvastoin. Järki lisääntynyt matkan varrella tuonkin osalta 😄

        Et saa töitä ikäsi puolesta? No se on hanurista, jos tosiaan on iästä kiinni. Eikä mistään nirsoilusta? Kaikkea kannattaa kokeilla, reippaasti, rohkeasti, avoimin mielin! Ihan uutta alaa, jos ei omalla ole töitä.

        Pätkätöitä, osa-aikatöitä.. juu, rahat on tiukilla kun tukia joutuu odottelemaan. Mutta harva palkkaa pitkään kortistossa olleita. Täys työttömyys täytyy saada poikki. Tärkeä osoitus siitä, että on tekijä eikä vain olija.

        Oon lukenut sun kirjoituksiani täällä varmasti ennenkin. Mun tapani hoitaa asiat kuntoon on hyvin ratkaisukeskeinen, toimii omassa elämässä. Liemissä lilluminen syövyttää vain lisää.

        Luultavasti halusit vain purkaa oloasi, et neuvoja. Tsemppiä kuitenkin!

        xLiner

        En kaipaa neuvoja, kyllä yli 50v. on jo jotain yrittänyt ja tehnyt työtä saadakseen jo nuorempanakin, ei näin vanhaa tarvi enää opettaa nk.pytylle. Ehkä sekin, ett kun on jo yrittänyt ja joutunut aloittamaan alusta useat kerrat on saanut taisteluinnon hiipumaan. Olen vaihtanut alaa muutamat kerrat, koulutuksia käynyt, osasta ollut hyötyä, toisista ei. Onhan joka paikassa ollu juttua ettei yli 50v. naiset ole enää haluttua tavaraa työmarkkinoilla, kun nykyaikana suositaan nuoruutta ja nättiä ulkonäköä. Niinhän tuo pätee myös parisuhdemarkkinoilla ettei vanha, yli 50v. kurppa kelpaa miehille, he kun suosivat nuorempia muijia. En mä nuorena mikään nätti ollut ja nyt näin vanhana vielä vähemmän nätti, joten ei mitään saumaa ett kelpaisin kellekään enää😆😆
        Ikääntyminen pelottaa, ketä ei pelottaisi, itse nähnyt ja kokenut omaishoitotyössä, saa kai sitä työksi sanoa vaikka useat ei sitä työnä arvosta, miten huonosti vanhuksia kohdellaan yhteiskunnan puolelta. Itsellä ei ole lapsia, eikä sellaisia läheisiä, jotka huolehtisi musta ja mun hoitoon liittyvistä asioista sitten kun vanhenen, olisin periaatteessa heitteillä. Ajattelinkin, etten kauhean vanhaksi edes halua elää, mitä järkeä edes, yksin ilman mitään ihmiskontaktia, korkeintaan jossain lähikaupassa muutama sana vaivautuneen myyjän kans, kotona oloa ja jos sairastuisin, niin olisin täysin heitteillä, ei yhteiskunta piittaisi vaan jättäisi pärjäämään oman onnensa nojaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa neuvoja, kyllä yli 50v. on jo jotain yrittänyt ja tehnyt työtä saadakseen jo nuorempanakin, ei näin vanhaa tarvi enää opettaa nk.pytylle. Ehkä sekin, ett kun on jo yrittänyt ja joutunut aloittamaan alusta useat kerrat on saanut taisteluinnon hiipumaan. Olen vaihtanut alaa muutamat kerrat, koulutuksia käynyt, osasta ollut hyötyä, toisista ei. Onhan joka paikassa ollu juttua ettei yli 50v. naiset ole enää haluttua tavaraa työmarkkinoilla, kun nykyaikana suositaan nuoruutta ja nättiä ulkonäköä. Niinhän tuo pätee myös parisuhdemarkkinoilla ettei vanha, yli 50v. kurppa kelpaa miehille, he kun suosivat nuorempia muijia. En mä nuorena mikään nätti ollut ja nyt näin vanhana vielä vähemmän nätti, joten ei mitään saumaa ett kelpaisin kellekään enää😆😆
        Ikääntyminen pelottaa, ketä ei pelottaisi, itse nähnyt ja kokenut omaishoitotyössä, saa kai sitä työksi sanoa vaikka useat ei sitä työnä arvosta, miten huonosti vanhuksia kohdellaan yhteiskunnan puolelta. Itsellä ei ole lapsia, eikä sellaisia läheisiä, jotka huolehtisi musta ja mun hoitoon liittyvistä asioista sitten kun vanhenen, olisin periaatteessa heitteillä. Ajattelinkin, etten kauhean vanhaksi edes halua elää, mitä järkeä edes, yksin ilman mitään ihmiskontaktia, korkeintaan jossain lähikaupassa muutama sana vaivautuneen myyjän kans, kotona oloa ja jos sairastuisin, niin olisin täysin heitteillä, ei yhteiskunta piittaisi vaan jättäisi pärjäämään oman onnensa nojaan,

        Niin, itseään sinä elämäsi elät.

        Mä ajattelin tässä yks päivä, että mulla saattaa hyvinkin olla vielä puolet elämästä edessä. Ja mitä olen saanutkaan kokea tähän mennessä.. Mulla on kuitenkin vielä se puolet ajasta edessä, ja yhtälailla mahdollisuuksia opetella sen aikaa uusia asioita ja muuttaa mitä haluan.

        Jos aika loppuukin kesken, niin olipahan ainakin mielenkiintoista!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, itseään sinä elämäsi elät.

        Mä ajattelin tässä yks päivä, että mulla saattaa hyvinkin olla vielä puolet elämästä edessä. Ja mitä olen saanutkaan kokea tähän mennessä.. Mulla on kuitenkin vielä se puolet ajasta edessä, ja yhtälailla mahdollisuuksia opetella sen aikaa uusia asioita ja muuttaa mitä haluan.

        Jos aika loppuukin kesken, niin olipahan ainakin mielenkiintoista!

        xLiner

        Sulla ollut hyviäkin juttuja elämässä, silloin sitä odottaakin ett niitä hyviä asioita tulee lisää. Mä olen jo oppinut ettei kaikkeen pysty itse vaikuttamaan, monesti tulee sellasia juttuja kohdalle, jotka on vaan pakko mennä läpi. Ehkä omaisteni poismenot on vaan saanneet tajuamaan ajan rajallisuuden, oman kuolevaisuuden ettei aikaa olekaan enää paljoa jäljellä mun kohdalla. Mua vaan hirvittää mitä vastoinkäymisiä seuraavaksi kohtalo pistää eteen, aiemmin oli uskoa ett kyllä kaikki järjestyy ja mullekin tulee hyviä aikoja, aina mennyt asiat vieläkin pahemmin. Kaikkea ei pysty itse muuttamaan paremmaksi vaikka kuinka tahtoisi. Jos olisin voinutkin muuttaa asioita, niin olisin toivonut ett mä sairastun omaiseni sijasta, hällä oli kaikki syyt elää, mulla nyt ei niin väliä olisi ollut, oisin joutanut hänen sijastaan lähtemään. Ehkä olen vaan väsynyt kaikkeen, ikävä poismenneitä omaisiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ollut hyviäkin juttuja elämässä, silloin sitä odottaakin ett niitä hyviä asioita tulee lisää. Mä olen jo oppinut ettei kaikkeen pysty itse vaikuttamaan, monesti tulee sellasia juttuja kohdalle, jotka on vaan pakko mennä läpi. Ehkä omaisteni poismenot on vaan saanneet tajuamaan ajan rajallisuuden, oman kuolevaisuuden ettei aikaa olekaan enää paljoa jäljellä mun kohdalla. Mua vaan hirvittää mitä vastoinkäymisiä seuraavaksi kohtalo pistää eteen, aiemmin oli uskoa ett kyllä kaikki järjestyy ja mullekin tulee hyviä aikoja, aina mennyt asiat vieläkin pahemmin. Kaikkea ei pysty itse muuttamaan paremmaksi vaikka kuinka tahtoisi. Jos olisin voinutkin muuttaa asioita, niin olisin toivonut ett mä sairastun omaiseni sijasta, hällä oli kaikki syyt elää, mulla nyt ei niin väliä olisi ollut, oisin joutanut hänen sijastaan lähtemään. Ehkä olen vaan väsynyt kaikkeen, ikävä poismenneitä omaisiani.

        Kuules, vaikutat pahasti masentuneelta. Silloin kokee, että mikään ei ole koskaan ollut hyvin eikä tule ikinä olemaan. Ja kamalinta tuossa on, että se vääristymä on itselle täyttä totta! Suosittelisin, että käyt lääkärillä. Siitä on oikeasti apua, vaikket sitä tällä hetkellä uskokaan.

        Mulla on ollut hyvä elämä. Vastoinkäymisiä ja rakkaiden hautajaisia on riittänyt. Mutta olen myös lukenut hyviä kirjoja ja kävellyt metsissä. Hyviä asioita mainitakseni.

        Joskus olen ollut niinkin fiksu, että olen ennakoinut ja ostanut lisää kahvimaitoa -sain juotua useamman kupin kahvia!

        Mun onnistumiset ja onneni koostuu noista oivalluksista ja pienistä hetkistä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ollut hyviäkin juttuja elämässä, silloin sitä odottaakin ett niitä hyviä asioita tulee lisää. Mä olen jo oppinut ettei kaikkeen pysty itse vaikuttamaan, monesti tulee sellasia juttuja kohdalle, jotka on vaan pakko mennä läpi. Ehkä omaisteni poismenot on vaan saanneet tajuamaan ajan rajallisuuden, oman kuolevaisuuden ettei aikaa olekaan enää paljoa jäljellä mun kohdalla. Mua vaan hirvittää mitä vastoinkäymisiä seuraavaksi kohtalo pistää eteen, aiemmin oli uskoa ett kyllä kaikki järjestyy ja mullekin tulee hyviä aikoja, aina mennyt asiat vieläkin pahemmin. Kaikkea ei pysty itse muuttamaan paremmaksi vaikka kuinka tahtoisi. Jos olisin voinutkin muuttaa asioita, niin olisin toivonut ett mä sairastun omaiseni sijasta, hällä oli kaikki syyt elää, mulla nyt ei niin väliä olisi ollut, oisin joutanut hänen sijastaan lähtemään. Ehkä olen vaan väsynyt kaikkeen, ikävä poismenneitä omaisiani.

        Vaikket niitä neuvoja kaivannut, niin vähän mä kuitenkin...

        https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsearviointi/Pages/BDI.aspx

        Masennustesti.

        xLiner


    • Anonyymi

      Riippuu varmaan mistä roikkuu. Aika paljon ihan elämäntavoista kyllä kiinni. Auringonotto tekee iholle hallaa, painonsahaus ylös ja alas pistää nahkan palautumiskyvyn koville, liikkumattomuus vie lihakset...Ja se onnistunutkin taistelu on lopulta häviö. Mutta hetkiähän elämä kuitenkin on, että parasta mahdollista kullekin ikäkaudelle siitä voi itse tehdä. Jos terveenä saa pysyä.

    • Anonyymi

      Jaa, pitää varmaan vastata koska aloitus oli minulle suunnattu.
      Olo on vielä ihan hyvä. Olen nyt treenaillut kolmeviikkoa ja tulostaso on kohta sama mitä oli kolmevitosena. Iän lisäyksen huomaa palautumisnopeuden hidastumisena ja kipeämpäähän se välillä tekee. Ei vielä ongelmia jos tykkää kivusta.
      Ikääntyminen näkyy enemmän naamassa mitä kehossa ja ihossa. Kehon ulkoasu ei paljon ole muuttunut. Mennään niillä mitä on annettu, muuta ei oikein pysty tekemään jos ei sitten keksi aikakonetta tai löydä nuoruuden lähdettä. Korona aika onkin sopinut minulle varsin hyvin, maskin alle voi piilottaa sen vanhan naaman, nuortuu kuule vuosia. Onneksi tulee syksy niin voi vielä vetää pipon syvälle korville, näyttäisi jo ihan kaksikymppiseltä maskin kanssa.

      Vastaus, paidan pois ottaminen ei vuosia kerro, naamastahan ne eletyt vuodet kulttavuuksineen paremmin joskus näkee.

    • Anonyymi

      Minä olen hyvinkin aikuinen nainen, en enää mikään untuvikko.
      Olen saanut nuoret geenit mitä iän näkymiseen tulee, ja tämä sama koko meillä sisarusjoukolla kolme poikaa ja neljä tyttöä sekä vielä äiti kaupan päälle.
      Kaikilla meillä on erittäin hyvä iho ollut aina. Äidillä ei vieläkään ryppyjä mutta toki kasvojen muoto on nuoruusajoista muuttunut.
      Oma ihoni on varsin hyvä ja siitä olen saanut kiittäviä kommentteja. Mm. arvet paranevat todella hyvin ja nopeasti, ne häipyvät hyvin näkymättömiin. Ihon collageeni on hyvällä tasolla edelleen.
      Kasvoni ovat kaventuneet nuoruusaikaisista. Muotokin varmasti jonkin verran muuttunut.
      Mitä muuhun kroppaan tulee, olen aina, koko ikäni ollut hyvin liikunnallinen joten lihaksisto on terveessä kunnossa edelleen. Olen synnyttänyt kaksi lasta mutta kiloja ei ole kertynyt, päin vastoin painan vähemmän kuin ennen lasten syntymää.
      Muuten kropastani näkyy taatusti etten ole enää nuori, ja saa näkyäkin.
      Olen varsin sinut itseni, ikäni ja ulkonäköni suhteen. pidän itsestäni ja pidän huolta kehostani jotta se voisi hyvin ja pysyisi mahdollisimman terveenä.

      Aikaa ei voi pysäyttää ja alamme vanheta syntymämme hetkellä. Se on armoton totuus jokaisen kohdalla. Surullista että niin moni sitä ei pysty hyväksymään vaan käyvät epätoivoista tuhoon tuomittua taistelua sitä vastaan sen sijaan että tajuaisivat nauttia joka elämänsä hetkestä sillä ihmisen elämänkaari on kuitenkin loppujen lopuksi varsin lyhyt.

    • Iho ei kymmenessä vuodessa välillä 35-45 muutu niin paljon, että kukaan ihon ikääntymisen tarkkailuun vihkiytymätön voisi siitä johtopäätöksiä vetää puoleen taikka toiseen.

      Tosiasia kuitenkin on, että kaikki kehossa alkaa vähitellen riippua, rypistyä ja roikkua. Ensin harmaantuvat hiukset ja sen perässä muutkin ihokarvat. Harvalla 45 vuotiaalla ovat ihokarvat vielä harmaantuneet, joten sen suhteen eroa ei juurikaan ole 35 vuotiaaseen.

    • Anonyymi

      Pikkuasiat ovat pieniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1795
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1232
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1048
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      933
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      191
      783
    Aihe