Kengän kokonne?

Anonyymi

Jatsarien kokoa kysytään:)))

36

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40 tai 40½ riippuen jalkineesta.

    • Anonyymi

      Eli koko 5 eli 25×8 mm olevat hevosenkengät ja nauloilla pysyy kiinni

      • Anonyymi

        Meillä kakkoset (2).


    • Riippuu kenkämallista, mutta 39-40. Tosin mulla on toinen jalkaterä lyhyempi, ja siihen menee numeroa pienempi kenkä kuin toiseen jalkaan. Kengät on kuitenkin ostettava sen isomman jalan koon mukaan.

    • Jatsareita ei oo, mut tennarit ja muut jalkineet on 42-43 merkistä riippuen.
      (Ei oo musta mahottoman iso, ku onhan mulla pituutta kuitenkin 185.)

      • Anonyymi

        Valtava loota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava loota!

        No ei tosiaan ole mikään iso. Ihan peruskoko tuon pituselle. Iso kenkä alkaa olla sitten, jos alkaa vitosella. Sellasia on vaikee löytääkin. 47-48:iin asti ainakin löytyy yleensä suht helposti peruskaupastakin.


      • Sieppee räpylä. :)

        Isäni on 183 cm pitkä ja kenkä on kokoa 45-46.

        Puolisoni taas on 191 cm pitkä ja kenkä on kokoa 44-45.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tosiaan ole mikään iso. Ihan peruskoko tuon pituselle. Iso kenkä alkaa olla sitten, jos alkaa vitosella. Sellasia on vaikee löytääkin. 47-48:iin asti ainakin löytyy yleensä suht helposti peruskaupastakin.

        Olen monesti käyttäny gimmakaverienkin kenkiä kun jalka on ollu samaa kokoa (mulla on ollu pitkiäkin tyttöystäviä, ~180cm). Näillä ei sit oo ollu mitään naisellisia kenkiä, vaan jotain tennareita, lenkkareita, maihareita jne.

        Kerran yhen eurokansanedustajan synttäreillä ku heräsin aamulla ennen muita, vieläkin humalassa, ja näin tän juhlakalun korkkarit terassilla, ni pakkohan oli kerrankin kokeilla millaista on kävellä koroilla. Siis emmä mikään korkkareissa kulkeva mies ole, mut pitihän sitä kokeilla kun kerrankin löyty oikeankokoinen mono.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tosiaan ole mikään iso. Ihan peruskoko tuon pituselle. Iso kenkä alkaa olla sitten, jos alkaa vitosella. Sellasia on vaikee löytääkin. 47-48:iin asti ainakin löytyy yleensä suht helposti peruskaupastakin.

        Löytyy AINA peruskaupoista mun kokoa. Löytyy jopa alennusmyynneistä usein.

        Kerran harmitti ku oisin halunnu ostaa kukkakuvioiset tennarit, mut ne oli kai tarkoitettu naisille ku kaikki koot alko kolmosella. Ois vaan sopinu mun hippipunkkarilookkiin.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Löytyy AINA peruskaupoista mun kokoa. Löytyy jopa alennusmyynneistä usein.

        Kerran harmitti ku oisin halunnu ostaa kukkakuvioiset tennarit, mut ne oli kai tarkoitettu naisille ku kaikki koot alko kolmosella. Ois vaan sopinu mun hippipunkkarilookkiin.

        Mä ite olen usein kadehtien katsellu miesten alusvaatteiden kuoseja. Niistä monista sais aika päheitä rintaliivejä. Itteeni ei jotku pitsihörsötykset tippaakaan lämmitä. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä ite olen usein kadehtien katsellu miesten alusvaatteiden kuoseja. Niistä monista sais aika päheitä rintaliivejä. Itteeni ei jotku pitsihörsötykset tippaakaan lämmitä. 😛

        Musta taas miesten vaatteet on tavattoman tylsiä. Aina jotain synkkää väriä.


    • Anonyymi

      Riippuuniin kengistä. Kenkiä löytyy väliltä 36-38.

    • Anonyymi

      Niin pieni on ja korreloi älyni kanssa, että kuvittelen muut itseäni tyhmemmäksi ja voin puhella ohi mennen tullen ja palaten

      • Anonyymi

        Ai jaa, onko kyseessä joku joukkopsykoosi tms? Yleensä idiootteja tarvitaan liuta


    • Anonyymi

      Mulla 36

    • Anonyymi

      Joku on isokenkä 🤭

    • Anonyymi

      Ei löydy kokoa mutta ainoa jonka joutuu väkisin laittaan päälle ja moni repeää on extra long kondomi

    • 38 koko

      • Mies sanoo jalkojani pikkujaloiksi.


      • Anonyymi

        Tsama 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tsama 🌸

        Mahtava juttu.🥰


    • Anonyymi

      Lapio.

    • Anonyymi

      Mitä arvelette että korreloiko jalan koko älykkyyteen sillä tavoin että: mitä suurempi jalka, niin energia on jäänyt puuttumaan aivoista ja se on mennyt jalkaan?

      Eli mitä suurempi kengänkoko, sitä tyhmempi henkilö on ja vastapuolisesti mitä pienempi jalka, sitä älykkäämpi?

      • Tuota älyttömyyttä ei pitäisi edes noteerata, mutta mulla oli kenkäni kokoa 38/39 ennen raskauksia ja nyt 40 tai 40 ja puoli.

        Älykkyyskö väheni siinä välissä?


    • Anonyymi

      188cm ja nro. 45

      • Anonyymi

        Miten noin pitkällä hujopilla on kengän numero vaan 45, kun meikäläisellä lyhyellä tapilla on kengän numero 43 ja metsurin kenkä 45.


    • 42 ! ;D

    • Anonyymi

      35.

      - harmis ei kirj -

      • Anonyymi

        Tais olla lörviksen 35:nen tuo...


    • Anonyymi

      170cm on pituus ja kengän numero 43.
      Saapas on numeroa 44 ja metsurin kenkä numeroa 45.
      Myymälässä 45 mahtui villasukan kanssa jalkaa, mutta totesin, että olisi saanut olla numeroa 46, kun ahistaa metsurinkenkää saada pois jalasta jokun aikaa, kun sitä on jalassa pitänyt ja jalka kostunut.
      Sen pitäisi kebyesti plumpsahtaa pois jalasta, ettei tarvi vääntää, ettei mene pohjelihas kramppiin tai suoneneveto, niin sattuu maan perskuleesti.

    • Anonyymi

      41 naiselta

    • Anonyymi

      36 yleensä.

    • Vähän vaihtelee.. 35.5 on paras tennarikoko ja turvakengät 35. Nahkakengät yleensä 36.
      Eli riippuu poposta ja popon valmistajasta.. mutta siellä se pyörii 35-36...
      Ihan sopusuhtainen mittoihini nähden...

    • 43. Joo mulla on pienet jalat :D

    • Suunnilleen 42

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1900
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1607
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      815
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe