Toinin hampaat pois niitä näyttäen vihjaillen takaisin 1878 vuodelle

Anonyymi

Lop lappalainen, lop lappalainen lop lappalaineen ja lop lappalainen baiokko, baiokko pöydällä on haivenet. Nurkassa siirtymään toiselle puolelle, jotta taputus kuuluu sinne minne pitääkin. Kuulohavainnon olemassaolon tarkoituksena on pitää yhteys tähän hetkeen, jotta löydämme tarvittaessa syyn löytää vastauksen. He toimivat tietämättömänä ja olemassaoloonsa ymmärtämättömänä, niinka, ninka, ninka nova, koska täytyy keskittyä tähän olennaiseen toinin ja fannyn kanssa. Rannalta kuului fannyn huuto että lisää toimintaa ja napsauta nyt pari pientä kauraa, jotta voimme ilmestyä uudelleen tehtävän suorittamiseksi. No nehän lähtivät tika, tika, tuka takata juosten rannalle, jotta tietävät olevansa karjakko ja tämä hetki todellista. Ylleva, ylleva, yleva, kyllä vähän pienempi mielestään ja laitetaan se nyt takaisin, mutta tuuda tutta, tuuda tutta, kun meidän pitäisi niitä näkinkenkiä nyt saada. Selma, pitääkö minun olla sinä porstua kainalossa? Ja tossut vanhan ajan ympäröimänä näyttävät airin kutsuvat hampaat, että liikehdintää voisi tulla kohti. Fanny, tuo martta tänne, jotta voitaisiin ripustaa nykyinen tilanne porstuan viereen, kun angervo lähdössä purkamaan meitä pois tuosta olevaisuudesta varmuuden vuoksi, kun ei tästä muuten tule mitään. Nyt se ripustus katkesi ja heidän eteensä alkoi ilmaantumaan vakavan oloinen tuleva tilanne, jotta ymmärtäisivät olla jo liikkeellä muille agressiivista työnmuistutusta vihjaillen. Hei, nyt on aika krillilli krampetsou, teemme toisen todellisuuden mukaan, jossa näemme itsemme suorittamassa.

22

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä sitä riittääkin pohtimista.

    • Anonyymi

      Olet oikeassa..

    • Anonyymi

      Sekaisin?

    • Anonyymi

      Voi jestas :D

    • Anonyymi

      Taitaa tämä teoria jäädä kysymysmerkiksi.

    • Anonyymi

      Jokaisesta suvusta löytyy juoppo tai hullu.

    • Anonyymi

      Onkohan aloitus tajunnanvirtaa ..

      Jaarittelu väärissä yhteyksissä on moraalisesti väärin.

      Kaljalla jonkun kanssa baarissa voi jaaritella ja puhua shittiä.

      Televisiossa esitettävässä dokumentissa epäolennainen jaarittelu on ehdottomasti syntiä.

      Filosofia palstallakin jaarittelu on paheksuttavaa.

      Jaarittelulla tuhlaa toisten aikaa.

    • Anonyymi

      Teeh profetian, ennustan että vuonna 33342 on tähtiä olemassa.

    • Anonyymi

      Yön Hampaat, kuin eräs melko huono komediallinen kauhuelokuva.

      Hammas kuin lammas. Kulmahammas. Ja veribaarit.

      Ja jos ajattelet, siitä voit päätellä että et ole olemassa välttämättä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Herää kysymys, onko Toini ihmissusi…

    • Anonyymi

      Lehmistä pidetään hyvää huolta sen takia että ne tuottaisivat enemmän maitoa . Mietin, skaalautuuko tämä myös ihmisiin. Olisi jotain ihmisiä korkeampia olentoja jotka käyttäisivät ihmisiä ravintonaan. Kenties pelkkää ihmisestä lähtevää energiaa. Looshia.

      • Anonyymi

        Karjakon dilemman mukaan Slush-tapahtumat ovat riippumattomia. Kun näistä kaapataan Diudonnay verkkointegraali, saadaan kommutoivat matriisit Toinin hampaisiin ja niiden reunalle johdettua differentiaalimuoto.


    • Anonyymi

      Jos sä et tee sitä nyt heti - niin epäilen että et tule sitä koskaan tekemäänkään.

      Itse katson dokumentin nyt.

    • Anonyymi

      On mennyt taas liian kauan automaattiohjauksella. Pitää alkaa käyttämään vapaata tahtoa. Mitä minä haluan tehdä ja mikä on olennaista. Sopiva sekoitus niistä..

    • Anonyymi

      Kenties tähän hetkeen on johtanut useita menneisyyksiä. Aikajanat ovat yhdistyneet. Kenties sinunkin olemus on yhdistelmä kahdesta eri historiasta tai aikajanasta. Maailmanhistorioiden yhdistyminen tuntuu paljon moraalisemmalta kuin kokonaisten aikajanojen tuhoaminen miljardeine ihmisineen.

      ...
      Kenties eteerisen maailman jähmettymisestä vähitellen miljoonien vuosien aikana syntyy fyysinen maailma.. ja ihmiset muuttuu siinä mukana ikuisuus olennosta kuolevaiseksi.

    • Anonyymi

      Akaasinen arkisto.

      Mitä jos se on äärettömän kokoinen ? Se on sellainen jos :

      - maailmankaikkeus ollut aina olemassa.

      - tai jos on ääretön määrä rinnakkaistodellisuuksia ?

      Tai ehkä asioita voidaan tiivistää. Siellä on kuvaus vain yhden muurahaispesän toiminnasta. Vaikka muurahaispesiä olisi ääretön määrä.

      Herääkö ajatuksia ?

    • Anonyymi

      Jos elämme simulaatiossa, on ehkä henkilökohtaisesti opittava jotakin itsestään ja ongelmistaan.

      Globaalilla tasolla simulaatiolla voitaisiin tutkia miten estetään ydinsota tai ilmastokatastrofi.

    • Anonyymi

      Miten yhdistätte keskenään pitkän tähtäimen suunnitelmat ja carpe diem ?

      Pitäisi tarttua hetkeen, mutta ei joka päivä voi mässäillä tai juopotella.

    • Anonyymi

      Nanobotit voivat joskus lähettää ajatuksemme pilveen.

    • Anonyymi

      Versio solipsismista : universumin historia tähän asti = minä.

    • Anonyymi

      Aikalinjat ja ulottuvuudelliset tasot (dimensional planes) ovat sama asia.

    • Anonyymi

      Onko tämä nyt sitä kutsuttua tajunnanvirtaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe