Juoksukamua vailla

Anonyymi

Olisko Kangasala- Tampere akselilla ketään, joka olisi halukas alkamaan minulle juoksukaveriksi?

Juoksen ylensä semmosta 6-8 kilometrin lenkkiä vähintään viidesti viikossa ja tavoitteena olisi aloittaa treenaamaan tämän vuoden aikana puoli maratonia sekä tulla tässä lajissa muutenkin paremmaksi ja nopeammaksi.

Olen harrastanut juoksua toukokuusta 2018 lähtien joten jonkun verran minäkin tiedän tästä lajista ja voisin antaa vinkkejä vaihdossa mahdolliselle halukkaalle juoksukaverille. :) Voit olla mies tai nainen sukupuolellasi tai iälläsi ei ole väliä, jos meidän keskenäiset kemiat muuten matchaa ja sinäkin kaipaisit itsellesi seuraa sinun juoksulenkeille.

60

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysäseppä pintakaasuryhmästä Eetua lenkille. Eetu on sosiaalinen ja tavona Tahkon IM.

      • Anonyymi

        Missä semmonen pintakaasuryhmä on? Olisko linkkiä mahdollista saada?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä semmonen pintakaasuryhmä on? Olisko linkkiä mahdollista saada?

        Facebookissa ryhmä nimeltä "kestävyyttä pintakaasulla 24/7".


      • Anonyymi

        On varsinainen ilopilleri tämä Eetu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varsinainen ilopilleri tämä Eetu.

        Ilon kautta!


    • Anonyymi

      Ootko hyvän näköinen? Haittaako jos juoksen käsi taskussa?

      • Anonyymi

        Haittaako hölkkä muki kädessä


      • Anonyymi

        Etsin tosiaan vain juoksukaveria, en mitään muuta.

        Niin, jos sinä puolestaan etsit jotain muuta kuin juoksukaveria niin minusta et sellaista seuraa tule saamaan.


      • Anonyymi

        Mulla on niin hyvä näkö, että voisin vaikka pilotiksi alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako hölkkä muki kädessä

        Mitä sä teet mukilla juoksulenkin aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä teet mukilla juoksulenkin aikana?

        Leijona viinoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leijona viinoo

        He heh. Olipa huisinhauskaa. -.-" Olisiko sinusta hauskaa, jos etsisit itelle juoksukaveria ja joku tulis sinun keskustelua samalla tavalla trollaamaan kun sinä ?


    • Anonyymi

      Eetulla jäätävä loppukiri

      • Anonyymi

        Pirkan pyöräilyn loppukirissä törmäily kaatoi 2021 Tahkon IM haaveet.


      • Anonyymi

        Kiinnostaisi pyydellä Eetua juoksukaveriksi, mutta facebookkia minulla ei tosiaan ole niin onko mitään muuta reittiä jota kautta häneen saisi yhteyden? Olisi mukavaa saada juoksulenkeille seuraa eikä yksin vain juosta.

        Näkis vähän että mitä vauhtia se toinen juoksee ja olisi vähän jotain mihin verrata sitä omaa vauhtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi pyydellä Eetua juoksukaveriksi, mutta facebookkia minulla ei tosiaan ole niin onko mitään muuta reittiä jota kautta häneen saisi yhteyden? Olisi mukavaa saada juoksulenkeille seuraa eikä yksin vain juosta.

        Näkis vähän että mitä vauhtia se toinen juoksee ja olisi vähän jotain mihin verrata sitä omaa vauhtia.

        Soita eetulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soita eetulle

        Mistä Eetun puhelinnumeron voisi saada? En tiedä hänen sukunimeään tai asuinpaikkakuntaansa niin en voi fonectastakaan etsiä.


      • Anonyymi
        juoksu_kamua_vailla kirjoitti:

        Mistä Eetun puhelinnumeron voisi saada? En tiedä hänen sukunimeään tai asuinpaikkakuntaansa niin en voi fonectastakaan etsiä.

        https://youtu.be/zvjNUBmrrS8
        tuostapa lisää tietoja


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/zvjNUBmrrS8
        tuostapa lisää tietoja

        Miksi täytyy työntää naamaansa lehteen, jos ei edes oli puolimaratonin aikaansa onnistunut parantamaan harjoittelun aloittamisen jälkeen? Jokin tässä kuviossa haisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täytyy työntää naamaansa lehteen, jos ei edes oli puolimaratonin aikaansa onnistunut parantamaan harjoittelun aloittamisen jälkeen? Jokin tässä kuviossa haisee.

        Sama se on kaikilla Ironmanista haaveilijoilla. Naamaa pitää työntää esiin. Ja suoritus sitten on nihkeä läpäisy kärsien, eikä hyvävoimaisena heittämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on kaikilla Ironmanista haaveilijoilla. Naamaa pitää työntää esiin. Ja suoritus sitten on nihkeä läpäisy kärsien, eikä hyvävoimaisena heittämällä.

        polkuhölkästä puhumattakaan.
        vmaksi soitellut kaikille toimittajille. taasen dnf.


      • Anonyymi kirjoitti:

        alottaja on tärähtänyt.
        eetu elä kuuntele.

        Ja milläköhän perusteella, jos saan kysyä? Aika vahvoja syytöksiä lähteä syyttämään ihmistä mielenterveysongelmaiseksi tietämättä ja tuntematta kyseistä ihmistä ollenkaan. -.-"

        En ole maininnut julkaisussani ikääni, sukupuoltani tai mitään muutakaan minusta ihmisenä joten aika heikot on perusteet sinulla. Kannattasko kattoa peiliin ja vähän miettiä, että mitä kirjoittaa toisille ihmisille täällä internetin ihmeellisessä maailmassa ennenkuin tulee painaneeksi sitä lähetä nappia?

        Minä olen tottunut provosoiviin kommentteihin ja tuo ei raapaissut edes pintapuolisesti minua, kun taas joku oikeasti herkkä ihminen voisi oikeasti triggeröityä tuosta sinun kommentista ja pahoittaa mielensä.


    • Anonyymi

      Keskustelun aloittaja tässä hei. Ihmisille tiedoksi vain, että etsin vain juoksukaveria eli ihmistä seuraksi ja skarppaajaksi juoksulenkeilleni , en minkäänlaista muuta seuraa ja tämän kerron sen vuoksi, että osa porukasta tuntuu olettavan että etsisin jotain muuta kuin vain juoksuseuraa. No en etsi.

      • Anonyymi

        Hyvähän se on hakea vain juoksukamua aluksi. Sitten jos natsaa ja on kivaa yhdessä, seuraava vaihe on juoksukamu with benefits.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on hakea vain juoksukamua aluksi. Sitten jos natsaa ja on kivaa yhdessä, seuraava vaihe on juoksukamu with benefits.

        Kuten sanottua niin etsin vain juoksukaveria ja minusta on turhaa unelmoida saavansa minkäälaista muuta seuraa. Eli minusta ei mitään fwb:tä tule kenellekkään ei nyt, eikä koskaan, kun ei ole tarvetta millekkään sellaiselle. Etsin vain juoksukavereita.


    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut juoksukaveri. Mieluiten juoksisin alkuun vain perässä. Voidaan siinä samalla myös jutella.

      • Miksi juoksisit perässä vain?


      • Jos olet ihan tosissaan halukas alkamaan minulle juoksukaveriksi niin se edes auttaisi asiaa, että laittaisit kommenttisi niin että sinun nimimerkki näkyy ja sinuun saisi otettua yhteyttä sitä kautta. Tai jotain muuta kautta.


    • Anonyymi

      Ikävä jos ei voida juosta yhdessä ellei ole hokia. Voin kuitenkin hommata semmoiset jos se on siitä kiinni.

      Saiskohan semmoiset vauhtisammakoilta jos lupaudun haastateltavaksi hokat jaloissa?

      • Anonyymi

        Pyydä Annilta messuhaastattelu ja makkineloset. Makkinelosilla kimppahölkät makiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä Annilta messuhaastattelu ja makkineloset. Makkinelosilla kimppahölkät makiaa.

        Kerropa onko hyvät


      • Tähän tuli nyt mitä ilmeisimmin joku trolli kommentoimaan väliin, mutta minä tämän keskustelun alkuperäinen aloittaja en ole kysellyt mistään hokista. Laitoin itelle nimimerkinkin vartavasten että ihmiset tietää milloin minä kommentoin. Eikä joku trolli.


      • Anonyymi
        juoksu_kamua_vailla kirjoitti:

        Tähän tuli nyt mitä ilmeisimmin joku trolli kommentoimaan väliin, mutta minä tämän keskustelun alkuperäinen aloittaja en ole kysellyt mistään hokista. Laitoin itelle nimimerkinkin vartavasten että ihmiset tietää milloin minä kommentoin. Eikä joku trolli.

        hienoo. rekisteröityneenä olet lähempänä reffejä.
        munkkikahvit samaan syssyyn seolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä Annilta messuhaastattelu ja makkineloset. Makkinelosilla kimppahölkät makiaa.

        Onko kova juoksija ? Kuulema ultrat kiinustaa ja some seuraajien kerääminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kova juoksija ? Kuulema ultrat kiinustaa ja some seuraajien kerääminen

        Juoksen 5km 20 minuuttiin ja 10 km alle tuntiin niin päättele siitä, että olenko kova juoksija vai en.


      • juoksu_kamua_vailla kirjoitti:

        Juoksen 5km 20 minuuttiin ja 10 km alle tuntiin niin päättele siitä, että olenko kova juoksija vai en.

        Luin kommentin vähän kiireessä, ymmärsin että kysymys osoitettu minulle. Mutta tulipa samalla mainittua oma juoksuvauhti mikäli täällä tosissaan on pelkkää juoksukaveria vain vailla eikä jotain muuta.


    • Anonyymi

      Onko Eetu heteroukkoja?

      • Anonyymi

        Ei voi tietää. Joskus laittoi kuvan kun oli tavannut tytön. Tiedä sitten oliko tapaaminen ystävänä vai iskuyritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää. Joskus laittoi kuvan kun oli tavannut tytön. Tiedä sitten oliko tapaaminen ystävänä vai iskuyritys.

        oliko isokin tapaus kpk ryhmässä?


    • Anonyymi

      Pian asikaisen kaa voisi juostakin, jos lopettaisi puhumisen.

    • Anonyymi

      Eikö kannattaisi mieluummin hakea lenkkiseuraa juoksuvoorumilta? Suomi24:n treffipalstaa lukee vain hullut.

      • Olisiko mahdollista saada kyseiselle foorumille suoraa linkkiä? Laitoin tämän tänne, koska ajattelin että kun aiheena kuitenkin juoksu niin juoksukaveri olisi jo löytynyt mutta täällä suomi24:ssä se taitaa olla aika mahdoton tehtävä.


    • Tiedoksi kaikille, että en etsi enään juoksuseuraa.

      Koska hetken seurattuani tätä keskustelun tasoa suomi24:ssä olen tullut siihen loppupäätelmään että se on mahdoton tehtävä ja osa, koska osa porukasta kuvittelee tämän lenkkiseuran haun joksikin aivan muuksi kuin mitä se on. Ja minua ei suoran sanottuna huvita mitään kommentteihin verhoiltuja iljettäviä kommentteja lueskella.

      Aloitin sitä paitsi jo puolimaratonin treenaamisen yksikseen ja tulen kyllä tavoitteeni ilman kenenkään tukea saamaan, kun olen tähänkin saakka päässyt aivan yksin ja ilman kenenkään apua.

      Nimimerkkini tulen poistamaan joten, jos jostain imestyy samantyylinen nimimerkki en se ole enään minä vaan joku toinen henkilö.

    • Anonyymi

      Suorita Ironman, niin voit käydä kimppalenkillä Ironman-paita piällä. Ironmanit ovat haluttua lenkkiseuraa.

      • Anonyymi

        Pitää olla Ironman tavo tai suoritettuna että lähden kanssasi lenkille.


    • Anonyymi

      Olisiko nyt kuitenkin mahdollista löytää täältä asiallista ystävää lenkeille?

      • Anonyymi

        Ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista.

        elä rutise. soita eetulle kaukopuhelu.


    • Anonyymi

      vstasko eetu puhelimeen?

    • Anonyymi

      joko sitä kaveria on löytynyt?

    • Anonyymi

      Kamuxilla kärryjä riittää

    • Anonyymi

      Tänään oli Tampereella Eetun porrastreenit. Olitko mukana?

    • Anonyymi

      Polku-ukkelin hyppäys 200-mailisille matkoille oli virhe. Olisi vaan keskittynyt satamailisille. Nyt luvassa on pelkkää dnf:ää.

    • Anonyymi

      Eetu läksitkö seuraa hakemaan?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Enemmän kuin tarpeellinen on tuo ohje


    • Anonyymi

      hm hm, milläs selität tahmaiset lakanat ?

      • Anonyymi

        No nimeenomaan tuolla, siinä menee huulipunatkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nimeenomaan tuolla, siinä menee huulipunatkin

        Käyttääkö Eetu huulipunaa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe