Lisää tatuointeja :)

Olen säästänyt rahaa tatuointiin ja nyt ajattelin varata ajan. Minullahan on jo valmiiksi toinen olkavarsi tikattu täyteen ja toisessa olkavarressa kämmenen kokoinen kuva. Ajattelin tuon täydemmän käden jatkaa kokohihaksi vähän samaan tyyliin kuin Ville Valolla on. Huomenna ei kun aikaa soittamaan!

118

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Mun mielestä aika sotkuinen kuva. En tykkää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä aika sotkuinen kuva. En tykkää

        Taitaa olla peitetatska?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Taitaa olla peitetatska?

        Siis se käsivarsi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis se käsivarsi.

        Eix toi oo tarkoituksella tehty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eix toi oo tarkoituksella tehty?

        No onhan kai se nyt tarkoituksella tehty, mutta epäilen että siellä alla on joku vanha kuva, joka on haluttu peittää. Helppo kai tarkistaa, kun on julkisuuden hlö.. hetkinen.



    • Anonyymi

      Eikös tatuoinnit ole vähän lasten touhua, ota polttomerkki, kuumalla rautatangolla vain, se on aikuisten hommaa se.

      • Se on kokonaan oma taiteenlajinsa. Ehdotin tatuoijalle että tekisi minulle sellaisen, mutta hän ei ruvennut siihen kun ei kokemusta ole.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se on kokonaan oma taiteenlajinsa. Ehdotin tatuoijalle että tekisi minulle sellaisen, mutta hän ei ruvennut siihen kun ei kokemusta ole.

        Me voidaan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me voidaan tehdä.

        Mä osaan. Sen verran tullu länkkäreitä katottua.


      • Anonyymi

        Vähän pekoni tuoksuu, mutta kyllä se siittä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän pekoni tuoksuu, mutta kyllä se siittä

        Itseasiassa paistetun ihmisen tuoksu ei ole mitenkään miellyttävä, vaan kertakaikkisen etova. Elä kysy mistä tiedän.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Itseasiassa paistetun ihmisen tuoksu ei ole mitenkään miellyttävä, vaan kertakaikkisen etova. Elä kysy mistä tiedän.

        Turha uhota, aika lapsellinen. Ilmoitus ylläpitoon väkivallasta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Itseasiassa paistetun ihmisen tuoksu ei ole mitenkään miellyttävä, vaan kertakaikkisen etova. Elä kysy mistä tiedän.

        Varmaan siellä hoitolaitoksessa kaverit kertoneet. Lukkojen takana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha uhota, aika lapsellinen. Ilmoitus ylläpitoon väkivallasta.

        Mistä väkivallasta? Itse aloitit puhumaan aiheesta ja minä vain jatkoin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mistä väkivallasta? Itse aloitit puhumaan aiheesta ja minä vain jatkoin.

        Sanoit elä kysy mistä tiedän. Oletko murhannut ihmisen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit elä kysy mistä tiedän. Oletko murhannut ihmisen!

        Ei teiltä ainakaan mielikuvitusta puutu :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei teiltä ainakaan mielikuvitusta puutu :D

        Tässä ei nyt kuvitella vaan tiedetään. Ilmoitus nettipoliisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei nyt kuvitella vaan tiedetään. Ilmoitus nettipoliisille.

        Sieltä voi sitten tulla valkotakkiset, jos joudut taas ambulanssia tilaamaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sieltä voi sitten tulla valkotakkiset, jos joudut taas ambulanssia tilaamaan.

        Aina voin sen verran sulle tilata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina voin sen verran sulle tilata.

        Sullahan siitä kokemusta on :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sullahan siitä kokemusta on :)

        Mitäs tarviit niin usein :) Mulla on valikossa kohta: ”Palstakamulle lanssi”.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sullahan siitä kokemusta on :)

        Voitkin tatuoida piipaa auton pyllyysi :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tarviit niin usein :) Mulla on valikossa kohta: ”Palstakamulle lanssi”.

        Ja siitä numerosta he aina tavoittavat sinut.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ja siitä numerosta he aina tavoittavat sinut.

        Soitto on ollut yhteen suuntaan. Toki voisimme sopia, että kerron siitä kuulumisesi jo ennalta, niin voivat suunnitella ajoreittejä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit elä kysy mistä tiedän. Oletko murhannut ihmisen!

        Mites jos sattuu ensimmäisenä vaikka sellaiselle kolaripaikalle, jossa auto on palanut poroksi (tai niin paljon kuin auton on mahdollista palaa) kuljettajan/matkustajan ollessa palon aikana auton sisällä, ja palanut auton mukana. Tai asunto/talo on palanut, ja asukas on jäänyt loukkoon menehtyen palokaasuihin, mutta tuli on sen jälkeen polttanut ruumiin karrelle.

        Nämä tuli ensimmäisenä murhan sijaan mieleen. En ole itse nähnyt kuin kolme ruumista elämäni aikana, ja he kaikki olivat menehtyneet luonnollisista syistä, eli sairauksiin. Kaksi syöpään, ja yksi aivoverenvuotoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soitto on ollut yhteen suuntaan. Toki voisimme sopia, että kerron siitä kuulumisesi jo ennalta, niin voivat suunnitella ajoreittejä :)

        Niinhän he suunnittelevat totutun kaavan mukaan :)


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Mites jos sattuu ensimmäisenä vaikka sellaiselle kolaripaikalle, jossa auto on palanut poroksi (tai niin paljon kuin auton on mahdollista palaa) kuljettajan/matkustajan ollessa palon aikana auton sisällä, ja palanut auton mukana. Tai asunto/talo on palanut, ja asukas on jäänyt loukkoon menehtyen palokaasuihin, mutta tuli on sen jälkeen polttanut ruumiin karrelle.

        Nämä tuli ensimmäisenä murhan sijaan mieleen. En ole itse nähnyt kuin kolme ruumista elämäni aikana, ja he kaikki olivat menehtyneet luonnollisista syistä, eli sairauksiin. Kaksi syöpään, ja yksi aivoverenvuotoon.

        No sen voisi sitten suoraan kertoa, mutta murhat jätetään juuri tuolla tavalla sanomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sen voisi sitten suoraan kertoa, mutta murhat jätetään juuri tuolla tavalla sanomatta.

        Jospa ei vaan halua muistella koko juttua. Sitä paitsi se pistää mietityttämään, et mistä SÄ sen tiedät että murhat jätetään tuolla tavoin sanomatta.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Jospa ei vaan halua muistella koko juttua. Sitä paitsi se pistää mietityttämään, et mistä SÄ sen tiedät että murhat jätetään tuolla tavoin sanomatta.

        dokumenteista national geographigilta


      • Esitin asiallisen kysymyksen. Sitä paitsi olet väärässä. Mulle on tänään vastattu jo useamman kerran. Niinhän teit itsekin.

        EN OLE mikään multinikki. Mä laitan sulle lärvini kuvan profiiliin, niin voit sen jälkeen sanoa olenko joku muu kuin se kuka väitän olevani.


      • Lauruska kirjoitti:

        Esitin asiallisen kysymyksen. Sitä paitsi olet väärässä. Mulle on tänään vastattu jo useamman kerran. Niinhän teit itsekin.

        EN OLE mikään multinikki. Mä laitan sulle lärvini kuvan profiiliin, niin voit sen jälkeen sanoa olenko joku muu kuin se kuka väitän olevani.

        Mä annan puoli tuntia tän kuvan, jonka muuten otin muutama minuutti sitten, näkyvissä, ennen kuin poistan sen.

        Onko kuva Janin?
        Onko kuva Periksen?
        Onko kuva Dissen?
        Tai jonkun muun palstalaisen?


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Mä annan puoli tuntia tän kuvan, jonka muuten otin muutama minuutti sitten, näkyvissä, ennen kuin poistan sen.

        Onko kuva Janin?
        Onko kuva Periksen?
        Onko kuva Dissen?
        Tai jonkun muun palstalaisen?

        Kuvia voi ottaa ja muokata!samaa soopaa kuin lopuillakin kuvanmuokkaajilla täällä. Leiki yksinäsi ketään kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvia voi ottaa ja muokata!samaa soopaa kuin lopuillakin kuvanmuokkaajilla täällä. Leiki yksinäsi ketään kiinnosta

        Olet oikeassa. Kuvankäsittely ohjelma on vitun näppärä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvia voi ottaa ja muokata!samaa soopaa kuin lopuillakin kuvanmuokkaajilla täällä. Leiki yksinäsi ketään kiinnosta

        Keskustelet mcm Janin kanssa....

        T. Muut palstalaiset

        Mullakin oli eilen leopardin kuva vähän muunneltuna.


      • Lauruska kirjoitti:

        Mä annan puoli tuntia tän kuvan, jonka muuten otin muutama minuutti sitten, näkyvissä, ennen kuin poistan sen.

        Onko kuva Janin?
        Onko kuva Periksen?
        Onko kuva Dissen?
        Tai jonkun muun palstalaisen?

        Nää jotkut ihmisvihaajat haluaat vain kiusata. Tarttuvat kiinni mihin tahansa mitä sanot. Entisiä koulukiusaajia, nykyisiä luusereita ja juoppoja. Syyttävät kaikkia muita paitsi itseään, etenkin naisia.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Nää jotkut ihmisvihaajat haluaat vain kiusata. Tarttuvat kiinni mihin tahansa mitä sanot. Entisiä koulukiusaajia, nykyisiä luusereita ja juoppoja. Syyttävät kaikkia muita paitsi itseään, etenkin naisia.

        Yksinpuhelua alteregollesi. Solong.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinpuhelua alteregollesi. Solong.

        Tunnistit itsesi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nää jotkut ihmisvihaajat haluaat vain kiusata. Tarttuvat kiinni mihin tahansa mitä sanot. Entisiä koulukiusaajia, nykyisiä luusereita ja juoppoja. Syyttävät kaikkia muita paitsi itseään, etenkin naisia.

        Kuvailit juuri itsesi 🤪


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kuvailit juuri itsesi 🤪

        Ihmettelen vain että mitä kiksejä säkin tosta saat? Joku juttuhan siinä täytyy olla. Onko se vain oman pahan olon projisointia?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nää jotkut ihmisvihaajat haluaat vain kiusata. Tarttuvat kiinni mihin tahansa mitä sanot. Entisiä koulukiusaajia, nykyisiä luusereita ja juoppoja. Syyttävät kaikkia muita paitsi itseään, etenkin naisia.

        Niinpä. Äsken meni ylläpitoon kyseisistä ihmisistä ilmoitus.

        Jos tilanne ei tule muuttumaan, lähden palstalta lopullisesti, joka myös tarkoittaa sitä että mainoksien näkyvyys vähenee, ja täten suomi24:n mainostulot vähenee. Siis pulju menettää rahaa. Tuon myös sanoin lähettämässäni viestissä.

        Pistää vain ihmetyttämään, että kuinka kivaa näillä ihmisvihaajilla tulee olemaan, kun jäävät keskenään palstalle ajettuaan muut pois. Mahtaa olla fantastista haukkua toisiaan. Tai pikemminkin ketä edes haukkua ja solvata, sillä kohteitahan ei enää löydy.

        Kusipäitä on aina ollut ja tulee olemaan. Sille ei voi mitään. Mutta sille voi, kuinka paljon nämä saavat vapaasti mellastaa.


      • Lauruska kirjoitti:

        Niinpä. Äsken meni ylläpitoon kyseisistä ihmisistä ilmoitus.

        Jos tilanne ei tule muuttumaan, lähden palstalta lopullisesti, joka myös tarkoittaa sitä että mainoksien näkyvyys vähenee, ja täten suomi24:n mainostulot vähenee. Siis pulju menettää rahaa. Tuon myös sanoin lähettämässäni viestissä.

        Pistää vain ihmetyttämään, että kuinka kivaa näillä ihmisvihaajilla tulee olemaan, kun jäävät keskenään palstalle ajettuaan muut pois. Mahtaa olla fantastista haukkua toisiaan. Tai pikemminkin ketä edes haukkua ja solvata, sillä kohteitahan ei enää löydy.

        Kusipäitä on aina ollut ja tulee olemaan. Sille ei voi mitään. Mutta sille voi, kuinka paljon nämä saavat vapaasti mellastaa.

        Ja sitten ne valittaa että voi voi kun ei palstalla ole naisia. Ensin itse häiriköinnillään ajavat pois. Vaikuttaakin lähinnä siltä, että haluavat palstalle naisia, jotta voisivat häiriköidä, kiusata ja purkaa pahaa oloaan heihin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ihmettelen vain että mitä kiksejä säkin tosta saat? Joku juttuhan siinä täytyy olla. Onko se vain oman pahan olon projisointia?

        Eikös tämä ole molemminpuolista hupia. Vai onko sinulla joku muu syy roikkua nilkoissani?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eikös tämä ole molemminpuolista hupia. Vai onko sinulla joku muu syy roikkua nilkoissani?

        Se oli näykkiä nilkkojani. Sä et vain osaa. Mä puutuinkin nyt tähän Lauruskan kiusaamiseen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Eikös tämä ole molemminpuolista hupia. Vai onko sinulla joku muu syy roikkua nilkoissani?

        Vaikka ei sun huoritteluskaan tänne naisia kutsu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se oli näykkiä nilkkojani. Sä et vain osaa. Mä puutuinkin nyt tähän Lauruskan kiusaamiseen.

        Ei, vaan sinä roikut minussa. Siitä ilmaisu. Opettele, jos et osaa :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja sitten ne valittaa että voi voi kun ei palstalla ole naisia. Ensin itse häiriköinnillään ajavat pois. Vaikuttaakin lähinnä siltä, että haluavat palstalle naisia, jotta voisivat häiriköidä, kiusata ja purkaa pahaa oloaan heihin.

        Niinhän se on. Mä en enää kiusaajia aio sietää. Joka kerta kun joku mulle alkaa aukoon päätään asiattomasti, mä samantien ilmoitan siitä. Ehkä ne siksi kuvittelee, että pystyvät mua vedättämään.

        Mutta ainoan asian minkä saavat aikaan, on se sitkeys sen suhteen, että mä en suostu luovuttamaan. Mä en ole luovuttanut lopullisesti sitten vuoden 2004. Kävinhän mä koulun loppuun ja valmistuin oltuani vuosien ajan sairaslomalla.

        Itse asiassa kahden vuoden opinnot kesti mulla yhteensä 11 vuotta, kun ottaa huomioon linjan vaihdon, oppilaitoksen ja toisen linjan vaihdon, hypyn sairaslomineen, koulun keskeyttämisen hermokivun takia, ja lopulta palaamisen kolmen vuoden tauon jälkeen koulunpenkille lähiopetuksen merkeissä. Mä en missään vaiheessa luovuttanut täysin 2008-2011 välisenä aikana. Enkä mä ole luovuttanut myöskään niiden menojen suhteen, jonka jouduin vointini takia syksyllä lopettamaan. Mä aion palata sinne sitten kun pystyn. Se tulee tapahtumaan.

        Enkä mä ole luovuttanut missään muussakaan. Olenhan elossa, ja varmasti moni tälläkin palstalla olevista olisi luovuttanut ja tehnyt itsemurhan, jos olisivat olleet mun housuissa viimeset pari vuotta.

        Joten surkeat anonyymit naistenvihaajareppanat, te olette niitä luovuttajia, joilla on mustaakin mustempi sisin. Sitä ei mikään muuta, ja ensimmäisen vaikean vastoinkäymisen koittaessa TE olette niitä jotka luovuttavat. En minä. Te!

        Joten pitäkää varanne. Jos mä täältä lähden, mä lähden omasta halusta ja siksi etten saa enää sitä hyvää mieltä mitä palsta on menneet puoli vuotta antanut. En sen takia, että jotkut surkeat itselleni merkityksettömät mitättömyydet yrittävät ajaa mut pois.


      • Lauruska kirjoitti:

        Niinhän se on. Mä en enää kiusaajia aio sietää. Joka kerta kun joku mulle alkaa aukoon päätään asiattomasti, mä samantien ilmoitan siitä. Ehkä ne siksi kuvittelee, että pystyvät mua vedättämään.

        Mutta ainoan asian minkä saavat aikaan, on se sitkeys sen suhteen, että mä en suostu luovuttamaan. Mä en ole luovuttanut lopullisesti sitten vuoden 2004. Kävinhän mä koulun loppuun ja valmistuin oltuani vuosien ajan sairaslomalla.

        Itse asiassa kahden vuoden opinnot kesti mulla yhteensä 11 vuotta, kun ottaa huomioon linjan vaihdon, oppilaitoksen ja toisen linjan vaihdon, hypyn sairaslomineen, koulun keskeyttämisen hermokivun takia, ja lopulta palaamisen kolmen vuoden tauon jälkeen koulunpenkille lähiopetuksen merkeissä. Mä en missään vaiheessa luovuttanut täysin 2008-2011 välisenä aikana. Enkä mä ole luovuttanut myöskään niiden menojen suhteen, jonka jouduin vointini takia syksyllä lopettamaan. Mä aion palata sinne sitten kun pystyn. Se tulee tapahtumaan.

        Enkä mä ole luovuttanut missään muussakaan. Olenhan elossa, ja varmasti moni tälläkin palstalla olevista olisi luovuttanut ja tehnyt itsemurhan, jos olisivat olleet mun housuissa viimeset pari vuotta.

        Joten surkeat anonyymit naistenvihaajareppanat, te olette niitä luovuttajia, joilla on mustaakin mustempi sisin. Sitä ei mikään muuta, ja ensimmäisen vaikean vastoinkäymisen koittaessa TE olette niitä jotka luovuttavat. En minä. Te!

        Joten pitäkää varanne. Jos mä täältä lähden, mä lähden omasta halusta ja siksi etten saa enää sitä hyvää mieltä mitä palsta on menneet puoli vuotta antanut. En sen takia, että jotkut surkeat itselleni merkityksettömät mitättömyydet yrittävät ajaa mut pois.

        Mä toivotan sulle onnea. 🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä toivotan sulle onnea. 🤗

        Kiitti. 🤗

        Osa jo hiljenikin. Taidan lähteä itsekin tästä petiin iltapalaa mussuttamaan ja Teemu Keskisarjan Kyllikki Saaresta ja tämän murhasta kertovaa kirjaa lukemaan, jonka sain porukoilta tuliaisena heidän reissusta, ja kiitoksena kotimiehenä olosta.

        Palaillaan...


      • Lauruska kirjoitti:

        Niinhän se on. Mä en enää kiusaajia aio sietää. Joka kerta kun joku mulle alkaa aukoon päätään asiattomasti, mä samantien ilmoitan siitä. Ehkä ne siksi kuvittelee, että pystyvät mua vedättämään.

        Mutta ainoan asian minkä saavat aikaan, on se sitkeys sen suhteen, että mä en suostu luovuttamaan. Mä en ole luovuttanut lopullisesti sitten vuoden 2004. Kävinhän mä koulun loppuun ja valmistuin oltuani vuosien ajan sairaslomalla.

        Itse asiassa kahden vuoden opinnot kesti mulla yhteensä 11 vuotta, kun ottaa huomioon linjan vaihdon, oppilaitoksen ja toisen linjan vaihdon, hypyn sairaslomineen, koulun keskeyttämisen hermokivun takia, ja lopulta palaamisen kolmen vuoden tauon jälkeen koulunpenkille lähiopetuksen merkeissä. Mä en missään vaiheessa luovuttanut täysin 2008-2011 välisenä aikana. Enkä mä ole luovuttanut myöskään niiden menojen suhteen, jonka jouduin vointini takia syksyllä lopettamaan. Mä aion palata sinne sitten kun pystyn. Se tulee tapahtumaan.

        Enkä mä ole luovuttanut missään muussakaan. Olenhan elossa, ja varmasti moni tälläkin palstalla olevista olisi luovuttanut ja tehnyt itsemurhan, jos olisivat olleet mun housuissa viimeset pari vuotta.

        Joten surkeat anonyymit naistenvihaajareppanat, te olette niitä luovuttajia, joilla on mustaakin mustempi sisin. Sitä ei mikään muuta, ja ensimmäisen vaikean vastoinkäymisen koittaessa TE olette niitä jotka luovuttavat. En minä. Te!

        Joten pitäkää varanne. Jos mä täältä lähden, mä lähden omasta halusta ja siksi etten saa enää sitä hyvää mieltä mitä palsta on menneet puoli vuotta antanut. En sen takia, että jotkut surkeat itselleni merkityksettömät mitättömyydet yrittävät ajaa mut pois.

        Tulit mukaan palstalle juuri kun monet kivat vakkarit lopettivat joukolla. Sen jälkeen palsta on ollut pahasti käymistilassa. Valitettavasti tämä ei ole oikein ottanut enää tuulta alleen ja sinkut osio on taantunut samanlaiseen harmaaseen massaan mitä suoli24:n muutkin alueet ovat. Melkein suosittelisin jotain muuta keskustelupaikkaa sinulle. En tarkoita että täältä kokonaan lähtisit, mutta joku kepeämielinen mukava paikka voisi tarjota sinulle enemmän sisältöä. Sinkut osio oli aiemmin sellainen, mutta nyt tämä on tällaista satunnaista trollailua ja pään aukomista.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Niinhän se on. Mä en enää kiusaajia aio sietää. Joka kerta kun joku mulle alkaa aukoon päätään asiattomasti, mä samantien ilmoitan siitä. Ehkä ne siksi kuvittelee, että pystyvät mua vedättämään.

        Mutta ainoan asian minkä saavat aikaan, on se sitkeys sen suhteen, että mä en suostu luovuttamaan. Mä en ole luovuttanut lopullisesti sitten vuoden 2004. Kävinhän mä koulun loppuun ja valmistuin oltuani vuosien ajan sairaslomalla.

        Itse asiassa kahden vuoden opinnot kesti mulla yhteensä 11 vuotta, kun ottaa huomioon linjan vaihdon, oppilaitoksen ja toisen linjan vaihdon, hypyn sairaslomineen, koulun keskeyttämisen hermokivun takia, ja lopulta palaamisen kolmen vuoden tauon jälkeen koulunpenkille lähiopetuksen merkeissä. Mä en missään vaiheessa luovuttanut täysin 2008-2011 välisenä aikana. Enkä mä ole luovuttanut myöskään niiden menojen suhteen, jonka jouduin vointini takia syksyllä lopettamaan. Mä aion palata sinne sitten kun pystyn. Se tulee tapahtumaan.

        Enkä mä ole luovuttanut missään muussakaan. Olenhan elossa, ja varmasti moni tälläkin palstalla olevista olisi luovuttanut ja tehnyt itsemurhan, jos olisivat olleet mun housuissa viimeset pari vuotta.

        Joten surkeat anonyymit naistenvihaajareppanat, te olette niitä luovuttajia, joilla on mustaakin mustempi sisin. Sitä ei mikään muuta, ja ensimmäisen vaikean vastoinkäymisen koittaessa TE olette niitä jotka luovuttavat. En minä. Te!

        Joten pitäkää varanne. Jos mä täältä lähden, mä lähden omasta halusta ja siksi etten saa enää sitä hyvää mieltä mitä palsta on menneet puoli vuotta antanut. En sen takia, että jotkut surkeat itselleni merkityksettömät mitättömyydet yrittävät ajaa mut pois.

        Hyppääminen oli luovuttamista.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Tulit mukaan palstalle juuri kun monet kivat vakkarit lopettivat joukolla. Sen jälkeen palsta on ollut pahasti käymistilassa. Valitettavasti tämä ei ole oikein ottanut enää tuulta alleen ja sinkut osio on taantunut samanlaiseen harmaaseen massaan mitä suoli24:n muutkin alueet ovat. Melkein suosittelisin jotain muuta keskustelupaikkaa sinulle. En tarkoita että täältä kokonaan lähtisit, mutta joku kepeämielinen mukava paikka voisi tarjota sinulle enemmän sisältöä. Sinkut osio oli aiemmin sellainen, mutta nyt tämä on tällaista satunnaista trollailua ja pään aukomista.

        Kyllä mä jonkin verran pään aukomista kestän, ja itse asiassa en enää niin paljon vietä aikaa palstalla mitä vielä keväällä, pikemminkin olen taustalla seuraten mitä juttuja pyörii. Jos näkyy kiinnostava aihe, niin silloin hyppään remmiin. En seuraa pelkästään tämän palstan aloituksia, vaan niitä kaikkia mitkä kuuluu suhteet -osion alle. Joihinkin reagoin, toisiin taas en. Ehkä siksi oon ollu viime aikoina enemmän piikit pystyssä, kun nää helteet on pahentaneet kipuja entisestään. Tänään piti lähtee sukulaisen mökille illaksi, mutta en pystynyt.

        Toisaalta anoissa on henkilöitä, jotka tuntuvat säikkyvän oikeasti vastaanpanemista puolustelun sijaan, tai sen kanssa yhdessä. Johan kummasti huutelijat hiljeni, kun avasin sanaisen arkkuni muutenkin kuin puolustaakseni. Osat vastaukset ignooraan, enkä anna sitä huomiota mitä viestillä haluaa.

        Mulla on kuule nahka paksuuntunu siitä mitä se oli vielä tammikuussa. Ei tullut kertaakaan edes mieleen, et poistaisin nikkini, kuten sillon tammikuussa. Tosin silloin identiteettini paljastui enemmän, mitä tänään kuvan näyttämisen muodossa. Enhän ole kertaakaan edes sanonut sitä missä tarkalleen asun, vaikka lähialueilta olevat pystyvätkin sen joistain vinkeistä tunnistamaan ja arvaamaan.

        Mäkin osaan olla paha suustani ja ilkeä jos haluan, mutta se pitää paikkansa etten tahallani loukkaa ketään, ellei tämä ole ansainnut omalla käytöksellään tulla näpäytetyksi. Sillon annan palaa.

        Tosin piikittely vailla julman ilkeää tarkoitusta on asia erikseen. Se kuuluukin ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Mutta jos piikittelee vain siksi että haluaa olla julma ja ilkeä, silloin pitää käytöksen muuttua.


      • Lauruska kirjoitti:

        Kyllä mä jonkin verran pään aukomista kestän, ja itse asiassa en enää niin paljon vietä aikaa palstalla mitä vielä keväällä, pikemminkin olen taustalla seuraten mitä juttuja pyörii. Jos näkyy kiinnostava aihe, niin silloin hyppään remmiin. En seuraa pelkästään tämän palstan aloituksia, vaan niitä kaikkia mitkä kuuluu suhteet -osion alle. Joihinkin reagoin, toisiin taas en. Ehkä siksi oon ollu viime aikoina enemmän piikit pystyssä, kun nää helteet on pahentaneet kipuja entisestään. Tänään piti lähtee sukulaisen mökille illaksi, mutta en pystynyt.

        Toisaalta anoissa on henkilöitä, jotka tuntuvat säikkyvän oikeasti vastaanpanemista puolustelun sijaan, tai sen kanssa yhdessä. Johan kummasti huutelijat hiljeni, kun avasin sanaisen arkkuni muutenkin kuin puolustaakseni. Osat vastaukset ignooraan, enkä anna sitä huomiota mitä viestillä haluaa.

        Mulla on kuule nahka paksuuntunu siitä mitä se oli vielä tammikuussa. Ei tullut kertaakaan edes mieleen, et poistaisin nikkini, kuten sillon tammikuussa. Tosin silloin identiteettini paljastui enemmän, mitä tänään kuvan näyttämisen muodossa. Enhän ole kertaakaan edes sanonut sitä missä tarkalleen asun, vaikka lähialueilta olevat pystyvätkin sen joistain vinkeistä tunnistamaan ja arvaamaan.

        Mäkin osaan olla paha suustani ja ilkeä jos haluan, mutta se pitää paikkansa etten tahallani loukkaa ketään, ellei tämä ole ansainnut omalla käytöksellään tulla näpäytetyksi. Sillon annan palaa.

        Tosin piikittely vailla julman ilkeää tarkoitusta on asia erikseen. Se kuuluukin ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Mutta jos piikittelee vain siksi että haluaa olla julma ja ilkeä, silloin pitää käytöksen muuttua.

        En epäilekään ettet kestäisi. Ei kyse ole siitä. Lähinnä mietin, että kaipaisitko myös sellaista positiivista mukavaa juttuseuraa näiden trollien lisäksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyppääminen oli luovuttamista.

        Kyllä, silloin mä luovutin kun hyppäsin. Tosin sitä en tule koskaan muistamaan irrotinko itse otteeni kaiteesta, horjahdinko, loppuiko voimat pitää kiinni, vai mitä tapahtui. Yhtäkkiä tunsin että nyt putoan. Silti se on pitkällä menneisyydessä. Onhan siitä jo lähes 17 vuotta aikaa.

        Mutta sen hypyn jälkeen en ole luovuttanut. Hyppy tapahtui marraskuussa 2004, ja kuten ylempänä sanoin, "Mä en ole luovuttanut lopullisesti sitten vuoden 2004." Mahdollisuuksia olisi ollut useampia, mutta niin ei ole käynyt. Hyppy on ollut toistaiseksi viimeinen itsariyritys. Sen jälkeen niitä ei ole tullut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        En epäilekään ettet kestäisi. Ei kyse ole siitä. Lähinnä mietin, että kaipaisitko myös sellaista positiivista mukavaa juttuseuraa näiden trollien lisäksi?

        Tiedän kyllä mitä tarkoitat. Itse asiassa usko tai älä, mä saan sitä positiivista mukavaa juttuseuraa täältä. Juurikin nyt sun kanssa keskustellessa saan hyvää mieltä. Monesti on kuule tullu naurettua vedet silmissä jonkun laukastua jotain huvittavaa. Et kyllä täällä on paljon muutakin kuin pelkkiä trolleja ja heidän haukkumisia.


      • Lauruska kirjoitti:

        Tiedän kyllä mitä tarkoitat. Itse asiassa usko tai älä, mä saan sitä positiivista mukavaa juttuseuraa täältä. Juurikin nyt sun kanssa keskustellessa saan hyvää mieltä. Monesti on kuule tullu naurettua vedet silmissä jonkun laukastua jotain huvittavaa. Et kyllä täällä on paljon muutakin kuin pelkkiä trolleja ja heidän haukkumisia.

        Ihana kuulla :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ihana kuulla :)

        Minusta myös olet hyvä ihminen.
        Vaikka olemme erimieltä, minusta on mukava kun käyttäydyt siltikin hyvin kunnioittavasti ja ihanasti minua kohden.
        Lauruska saa mahtavaa seuraa sinusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta myös olet hyvä ihminen.
        Vaikka olemme erimieltä, minusta on mukava kun käyttäydyt siltikin hyvin kunnioittavasti ja ihanasti minua kohden.
        Lauruska saa mahtavaa seuraa sinusta.

        Minä koitan käyttäytyä kunnioittavasti sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka ansaitsevat sen. Hyville hyvää, pahoille pahaa. Asioista voi olla aina eri mieltä, mutta se ei tarkoita etteikö toista voisi hyväksyä ihmisenä. Minusta sinä olet hyvä ihminen, joten toivon sinulle pelkästään kaikkea hyvää. Ja toivottavasti mekin saadaan toisistamme palstalla juttukaveria myös jatkossakin. Vaikkakin olen harvinaisen huono juttukaveri kellekään, kun olen tällainen yksinäinen susi / erakko, joka ei kovin aktiivisesti keskustele. Mutta omilla eväilläni osallistun palstan menoon :)


      • Lauruska kirjoitti:

        Tiedän kyllä mitä tarkoitat. Itse asiassa usko tai älä, mä saan sitä positiivista mukavaa juttuseuraa täältä. Juurikin nyt sun kanssa keskustellessa saan hyvää mieltä. Monesti on kuule tullu naurettua vedet silmissä jonkun laukastua jotain huvittavaa. Et kyllä täällä on paljon muutakin kuin pelkkiä trolleja ja heidän haukkumisia.

        Paljon muuta tosiaan. Kannattaa keskittyä vaan kivaan ja karistella trollien itkemiset jaloistaan. Helpointa on puhella mukaville tyypeille, rekkautuneille ja asiallisille anomuumeille. Vinkujille ei tarvitse vastata. 😄

        Sä oot huikea nainen. 😊👌


    • Anonyymi

      Minulla on jaloissa polttomerkkejä, niitä on tullut vahingossa, kun olen hitsaillut jotain aamutohvelit jaloissa ja joku kuuma metallinkappale on sitten tipahtanut, mutta ovat aika pieniä.

      Polttomerkki olisi sellainen että joku metallimies suunnitelee sinulle ja teke teräksestä sen kuvion, joka kuumennetaan punahehkuiseksi ja pistetään ihoon jotta iho tirisee.

    • Anonyymi

      Eikä sitä rahaa voisi muuhunkin käyttää? mene vaikka kaljalle.

      -harmiseikirj-

      • Jokaisella hupinsa. Aika lailla kaikki on turhaa mihin rahansa laittaakaan ruuan ja asumuksen lisäksi.


      • Anonyymi

        Kalja näkyy vaan Outokumpuna. Tatskalla halutaan pellestä pilhustaanimagneetiksi (vaikkei se toimikaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalja näkyy vaan Outokumpuna. Tatskalla halutaan pellestä pilhustaanimagneetiksi (vaikkei se toimikaan).

        Kalja häviää kropasta viimeistään seuraavana aamuna itsestään, tatskaan pitää tehdä kalliit laserpoistot.

        https://yle.fi/uutiset/3-11185587

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalja häviää kropasta viimeistään seuraavana aamuna itsestään, tatskaan pitää tehdä kalliit laserpoistot.

        https://yle.fi/uutiset/3-11185587

        -harmiseikirj-

        Ei häviä. Mallas kietoutuu molekyyleihin.


      • Olen samaa mieltä, mielummin johonkin muuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalja häviää kropasta viimeistään seuraavana aamuna itsestään, tatskaan pitää tehdä kalliit laserpoistot.

        https://yle.fi/uutiset/3-11185587

        -harmiseikirj-

        Oot kyllä kultanen kun huolehdit myös palstakamusta.
        🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei häviä. Mallas kietoutuu molekyyleihin.

        Ja imeytyy bakteerikantaan.. 😵


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        10 hyvää syytä juoda olutta, en kyllä itsekään hirveästi juo mutta en kiistäkään noita:

        https://www.iltalehti.fi/ruoka/a/2014041118205557

        -harmiseikirj-

        Mä tykkään oluesta, ihan siis ykköstäkin ostan joskus janojuomaksi. Jotain makeita liköörejä en voi edes kuvitella juovani, enkä muitakaan sokerilitkuja. Sylettää, siis ihan kirjaimellisesti se sokrun määrä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä tykkään oluesta, ihan siis ykköstäkin ostan joskus janojuomaksi. Jotain makeita liköörejä en voi edes kuvitella juovani, enkä muitakaan sokerilitkuja. Sylettää, siis ihan kirjaimellisesti se sokrun määrä.

        Minäkin rakastan olutta, mutta olen ohralle allerginen, minkä vuoksi olut sotkee mun vatsan :(. Lidlin alkoholiton olut on tosi hyvää. Sitä joskus aikoinani join töissäkin janojuomaksi. Se on vähän sellaista makeampaa, joten toimii makeanhimoon.


    • Anonyymi

      Osta hernekeittoa.

    • Anonyymi

      Tatuoinnista tulee mieleen ennen aikaan lihoissa olevat leimat!

    • Anonyymi

      Siis polttomerkki sellainen miten villissä lännessä karjaakin polttomerkkasivat, sellainen on polttomerkki.

      • Anonyymi

        Cowboyt osaa.


    • Anonyymi

      Olisipa hyvä tatuointikin sitten takapuolessa se HK:n lihan logo.

      • Anonyymi

        Pyrf...


    • Anonyymi

      Se tatuointi tarkoittaisi silloin kuin lännen tyyliin että tämä liha on Helsingin Kauppiaiden eli HK:n karjaa eli omaisuutta, tämä nauta.

    • Anonyymi

      Ota kikkelin kuva käsivarteen.

      • Taas kikkelit mielessä?


      • Anonyymi

        Kohouman tarkastelija virkeänä taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohouman tarkastelija virkeänä taas?

        kyllä mauruska CMX on paikalla, aina siellä missä pinkeät uimahousut ja ääriviivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä mauruska CMX on paikalla, aina siellä missä pinkeät uimahousut ja ääriviivat

        Totta!


    • Anonyymi

      Mun poikaystävällä on peeniksessä toisella puolella cm mittanauha.
      Ja toisella tuumat.
      Toimii lepotilassa (cm), ja jäykistyneenä (tuumat).

      • Anonyymi

        Mitenkä cm asteikko ei toimisi samalla tavoin peniksen ollessa jäykistynyt?


      • Anonyymi

        Hah tuskinpa on


      • Anonyymi

        Kuka haluaa citymarketin logon sinne


      • Anonyymi

        Onko yli 4 tuumaa?


    • Anonyymi

      Mies jolla tyylikkäitä tatuointeja...tykkään.

      • Anonyymi

        Mies, joka tietää miltä poltettu ihminen haisee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, joka tietää miltä poltettu ihminen haisee...

        En oo mies.. Tiedän minäkin miltä palanut ihminen haisee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mies.. Tiedän minäkin miltä palanut ihminen haisee

        Ei kun se ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mies.. Tiedän minäkin miltä palanut ihminen haisee

        tietää jos on murhannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietää jos on murhannut

        Just..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just..

        Juurikin näin


    • En tykkää yhtään tatuoinneista mutta jokainen kantakoon kehonsa.

    • Onko sulla käsivarren sisäpuolellakin tatskaa?

      Mäkin olen miettinyt, että jatkaisinko käsivarren tatuoinnin ranteen asti. Kun tulee muutenkin yli kyynärtaipeen. Puuttuu n. 20 cm ja ois ranteessa. :)

      • On, ihan ympäri. Vähän jännittää miltä tuntuu tehdä ranteen kohdalle, kun on niin herkkää aluetta. Mutta kaipa tuon kestää.


      • Palstakamu kirjoitti:

        On, ihan ympäri. Vähän jännittää miltä tuntuu tehdä ranteen kohdalle, kun on niin herkkää aluetta. Mutta kaipa tuon kestää.

        Mahtaaks olla arka muuten, kun sisäpinnoilta? Mua sattui käsivarren sisäpintaan koviten. Käden ympäri mulla 1 tatuointi. Ja selässä lapojen välissä teki kipeetä.

        Onko värikuva vai musta kuten Villellä? :)


    • Anonyymi

      No onhan tuollainen hienoa viivaa sisältävä aika upea, oli kuva melkein mikä tahansa. Just että sitä ihoaki näkyy, ettei tukkoon mustalla väritetä. https://juncha.com/wp-content/uploads/2019/07/26-1200x1500.jpg

      • Toi on makee...


      • Anonyymi

        Tuossa ei ole mitään järkeä. Ruma.


    • Anonyymi

      Mersun omistajalle persuksiin mersunmerkki pysyvä takapuoleen, jottta vereslihalle asti poltettu merkki: olen onnellinen mersu eli persu :D

    • M joskus mietin vakavasti ottavani rintaani tatuoinnin, missä peto on repäissyt käpälällä palan minusta. Leijonauros irvistäisi sisältäni sitten...

      Mutta vaikka idea on huikea (omasta mielestäni) sen voi kertoa muutenkin kuin tuollaisella kuvalla. 😀

      Minä uskon, että lähellä elävät sen kyllä tajuaa ilman piirrosta ihollani. 😊

      Ja itsekin sen hiffaan. Voin siis lötkötellä leipäpuun katveessa ja antaa muiden höyryillä. 😁

      Ps. Saan disukkaa ja 98 oktaanista ison kasan siihen hintaan kun se kuva piikitetis mun rintaan. Nautin sitäpaitsi kääntää kahvaa, paina läpykkää joko oikealla jalalla tai oikealla peukullani. 😄

    • Anonyymi

      Polttomerkki: 99, eli tarkoittaen että korkeaoktaanista lentokonebensiiniä vain, eikä mitän mustangin paskaa hehhehe

    • Anonyymi

      Oletko tyhmä kuin DOOTTI, jos tatuoinnissasi on ruusun kuva, eli tyhmä kuin teemu?

      • Itseasiassa tatuoinnissani on kuihtuneita ruusuja.


    • Anonyymi

      Tatuoi olkapäähän Suomi24-logo, hääräät täällä kuitenkin suht aktiivisesti ja tämä on kuitenkin suuri osa sinunkin elämää? Itse en harrasta tatuointeja, ei mun juttu.

      • Ehkei tämä nyt ole ihan niin tärkeä harrastus kuitenkaan :D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe