Hei !
Aloitin Cambridge laihdutus ohjelman Anita Karjalaisen ohjeistuksella 28.4- 2.7.2021 ja painoni on pudonnut 7.7 kg . Olen tyytyväinen saamiini neuvoihin hyvästä ruokavaliosta ja myös onnellinen, huomatessani, että on näin täydellinen dietti, josta saa kaiken proteiineista ym ravintoaineista lähtien. Itselläni kolesteroli arvot on laskenu ja olo on mitä parhain. Vielä on matkaa tavoitteeseen 5 kg ja luulempa sen saavuttaneeni tällä dietillä. Jatko on tottakai itsestä kiinni, kuinka pystyn hallinnoimaan syömistä, mutta aineki hyvät ohjeet olen saanut terveellisestä ja vähäkalorisesta ruokavaliosta. Muistakaa kaikki ettei mitään voi saavuttaa, jos itse ei ponnistele, niin myös laihduttamisen kanssa sekä sen hallinnoimisessa. Sinnikästä mieltä kaikille laihduttajille ja kiitos Cambridgen Anita Karjalaiselle, kun olet minua tsempannut ja ohjeistanut laihdutuksessa !
Kati Nieminen
Hyviä tuloksia Cambridge dietillä
Anonyymi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181606
- 181581
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504