Mistähän sitä löytäisi miehen.

Anonyymi

Hyvän miehen....
Läheltä tai sopivan matkan päästä.
Ei taida sellaisia ollakaan.

85

862

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sinulla on annettavana miehelle? Oletko nuori ja hyvännäköinen?

    • Anonyymi

      Riippuu missä asut...

      - Sheena

    • Anonyymi

      Yritä valvoa ja tuijottaa huviksesi 00-elokuvaa Rakastettuni, tässä on muistaakseni hauskoja juttuja. Alkaa jo koh6a.

    • Anonyymi

      Hyvä mies on komea ja rikas naisten mielestä.

      • Anonyymi

        Minulle miehen ei tarvitse olla rikas kun vain omat menonsa maksaa. Inhoan kaikki lahjoja ja matkat, drinkit, kahvit ja ruoat maksan mieluusti itse.
        Komeakaan ei tarvitse olla. Tapsin viime viikolla miehen. Hän oli laittanut erikoistuntomerkin, että voin halutessani kävellä muina naisina ohi. En kävellyt.
        Hyvä mies on sellainen jonka kanssa on mukava olla, mennä, harrastaa, toimia, osallistua, se oikea aaltopituus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle miehen ei tarvitse olla rikas kun vain omat menonsa maksaa. Inhoan kaikki lahjoja ja matkat, drinkit, kahvit ja ruoat maksan mieluusti itse.
        Komeakaan ei tarvitse olla. Tapsin viime viikolla miehen. Hän oli laittanut erikoistuntomerkin, että voin halutessani kävellä muina naisina ohi. En kävellyt.
        Hyvä mies on sellainen jonka kanssa on mukava olla, mennä, harrastaa, toimia, osallistua, se oikea aaltopituus...

        Niin en ole aloittaja, hänelle hyvä mies voi olla ihan erilainen kuin minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle miehen ei tarvitse olla rikas kun vain omat menonsa maksaa. Inhoan kaikki lahjoja ja matkat, drinkit, kahvit ja ruoat maksan mieluusti itse.
        Komeakaan ei tarvitse olla. Tapsin viime viikolla miehen. Hän oli laittanut erikoistuntomerkin, että voin halutessani kävellä muina naisina ohi. En kävellyt.
        Hyvä mies on sellainen jonka kanssa on mukava olla, mennä, harrastaa, toimia, osallistua, se oikea aaltopituus...

        Mutta mies ei kelvannut jonka ohi et kävellyt?


    • Kamunaisten kertomuksien mukaan tuntuu olevan mahdoton tehtävä. On mielenterveysongelmia, naisvihaa ja kaiken maailman ongelmatapauksia. Elä kuitenkaan menetä toivoa. Treffaile kevyin fiiliksin järkevän oloisia tapauksia julkisilla paikoilla. Elä missään nimessä mene kahdestaan miehen kanssa minnekään vähään aikaan. Nykyaika on naisille vaarallista, kun tuomioita ei raiskauksista ja pahoinpitelyistä anneta. Mutta kyllä niitä kunnollisiakin miehiä on joukossa. Se on vaan iso työ kaivaa ne paskan seasta.

      • Anonyymi

        Koskaan ei pidä alku taipaleella olla miehen kanssa kahden jos ei luota kys mieheen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ei pidä alku taipaleella olla miehen kanssa kahden jos ei luota kys mieheen.

        Vieraisiin miehiin ei koskaan voi luottaa. Yleensä saalistajat ovat kaikkein luotettavimman ja kilteimmän oloisia. He kun ovat opetelleet roolin, jolla naista saa huijattua.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vieraisiin miehiin ei koskaan voi luottaa. Yleensä saalistajat ovat kaikkein luotettavimman ja kilteimmän oloisia. He kun ovat opetelleet roolin, jolla naista saa huijattua.

        Ei saa vihjailla dissestä tuollaisia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vieraisiin miehiin ei koskaan voi luottaa. Yleensä saalistajat ovat kaikkein luotettavimman ja kilteimmän oloisia. He kun ovat opetelleet roolin, jolla naista saa huijattua.

        Se on totta ja kyseessä kaks naamaisuus.
        Aistin helposti kyllä ihmisen todellisen luonteen kun näen.


      • Anonyymi

        Mikä noista - mt-ongelmat, naisviha vai muita ongelmia sulla on - jos kamunainen ei ole sinusta kiinnostunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä noista - mt-ongelmat, naisviha vai muita ongelmia sulla on - jos kamunainen ei ole sinusta kiinnostunut?

        No minähän olen hullu...


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Vieraisiin miehiin ei koskaan voi luottaa. Yleensä saalistajat ovat kaikkein luotettavimman ja kilteimmän oloisia. He kun ovat opetelleet roolin, jolla naista saa huijattua.

        Olet väärässä ...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vieraisiin miehiin ei koskaan voi luottaa. Yleensä saalistajat ovat kaikkein luotettavimman ja kilteimmän oloisia. He kun ovat opetelleet roolin, jolla naista saa huijattua.

        Joku on sentään uskonut palstan naisten puheet siitä, ettei vieraista miehistä voi etukäteen nähdä mitä he ovat. Kun osaavat mokomat esittää parempaa, kun ovatkaan. Yhdessä vaiheessa palstalla intettiin, että kyllä sen nyt miehestä heti näkee, että se on sekopää ja aikoo pahaa.

        Millähän ilveellä, mietittiin silloin. Nyt on sentään Palstakamu ottanut asian onkeensa ja ymmärtää, ettei tosiaan voi vieraasta mukavaksi tekeytyvästä miehestä koskaan tietää naaman perusteella mimmoinen paskakasa se voi oikeasti olla.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Joku on sentään uskonut palstan naisten puheet siitä, ettei vieraista miehistä voi etukäteen nähdä mitä he ovat. Kun osaavat mokomat esittää parempaa, kun ovatkaan. Yhdessä vaiheessa palstalla intettiin, että kyllä sen nyt miehestä heti näkee, että se on sekopää ja aikoo pahaa.

        Millähän ilveellä, mietittiin silloin. Nyt on sentään Palstakamu ottanut asian onkeensa ja ymmärtää, ettei tosiaan voi vieraasta mukavaksi tekeytyvästä miehestä koskaan tietää naaman perusteella mimmoinen paskakasa se voi oikeasti olla.

        Täällä syyllistettiin naisia siitä, että ovat joutuneet tällaisen teeskentelijä paskan uhreiksi. Oikeen kovasti oltiin sitä mieltä, että naisen olisi pitänyt tietää miehen nenän asennosta, millainen sadisti paska se on tai epärehellinen ja kelvoton minkäänlaiseen suhteeseen.

        Ja kyllä, ne oli 100% varmasti iehiä, jotka siitä jaksoi jankuttaa palstan naisille. Itse olette syyllisiä valitsitte sellaisen, vaikka olisi pitänyt jollain ilveellä aavistaa mimmoinen mies on. Nyt Palstakamu sanoo ettei vieraista voi tietää ja ei voi luottaa. Aivan niin se onkin.

        Kerrankin jotain älykästä asiaa. Ja vieläpä naisten hyväksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        No minähän olen hullu...

        Mielenterveys on siinä määrin laaja käsite, että tässä yhteydessä totean vain, ettei mielenterveysongelmaiset mitenkään automaattisesti ole vaarallisia muille, vaan painivat lähinnä oman päänsä kanssa.

        Lisäksi naisviha jo itsessään on mielenterveysongelma. Valitettavaa on, että tällaiset mt-ongelmat ovat joidenkin mielestä normaalia käytöstä, eikä sitä pidetä ongelmana.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Täällä syyllistettiin naisia siitä, että ovat joutuneet tällaisen teeskentelijä paskan uhreiksi. Oikeen kovasti oltiin sitä mieltä, että naisen olisi pitänyt tietää miehen nenän asennosta, millainen sadisti paska se on tai epärehellinen ja kelvoton minkäänlaiseen suhteeseen.

        Ja kyllä, ne oli 100% varmasti iehiä, jotka siitä jaksoi jankuttaa palstan naisille. Itse olette syyllisiä valitsitte sellaisen, vaikka olisi pitänyt jollain ilveellä aavistaa mimmoinen mies on. Nyt Palstakamu sanoo ettei vieraista voi tietää ja ei voi luottaa. Aivan niin se onkin.

        Kerrankin jotain älykästä asiaa. Ja vieläpä naisten hyväksi.

        "Ja kyllä, ne oli 100% varmasti iehiä, jotka siitä jaksoi jankuttaa palstan naisille."

        Tuo on yks varmimmista merkeistä, ettei mieheen kannata luottaa. Jos hänen pitää vakuuttaa olevansa kiltti ja kunnollinen, hän tuskin sitä on.

        Never trust man, who say "trust me"!


      • JustJust kirjoitti:

        "Ja kyllä, ne oli 100% varmasti iehiä, jotka siitä jaksoi jankuttaa palstan naisille."

        Tuo on yks varmimmista merkeistä, ettei mieheen kannata luottaa. Jos hänen pitää vakuuttaa olevansa kiltti ja kunnollinen, hän tuskin sitä on.

        Never trust man, who say "trust me"!

        Heh, hyvä pointti.

        Hyvän ei hyvyyttään tarvitse vakuutella, eikä se tule edes mieleen vakuutella, jollei ole katalat mielessä.


      • JustJust kirjoitti:

        Mielenterveys on siinä määrin laaja käsite, että tässä yhteydessä totean vain, ettei mielenterveysongelmaiset mitenkään automaattisesti ole vaarallisia muille, vaan painivat lähinnä oman päänsä kanssa.

        Lisäksi naisviha jo itsessään on mielenterveysongelma. Valitettavaa on, että tällaiset mt-ongelmat ovat joidenkin mielestä normaalia käytöstä, eikä sitä pidetä ongelmana.

        Tämä. Mielenterveysongelmiin liittyy paljon stigmoja. Itse olen vaarallinen korkeintaan itselleni, jos mielenterveys reistaa. En ole koskaan aiheuttanut vaaraa muille.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Vieraisiin miehiin ei koskaan voi luottaa. Yleensä saalistajat ovat kaikkein luotettavimman ja kilteimmän oloisia. He kun ovat opetelleet roolin, jolla naista saa huijattua.

        I'll be right here waiting the second when our STORY truly begins, and I promise you that it will be the great'one I love you.
        You have the ball now, so call me / wicker me / msg / what's up I'll be waiting here with my little blue mystery box.
        Mean while you can listen this or don't i know you don't like this but it actually is a good background noice ❤️ my🔥🙄
        youtu.be/ezkKjrILp1c


      • DoctorWho1 kirjoitti:

        I'll be right here waiting the second when our STORY truly begins, and I promise you that it will be the great'one I love you.
        You have the ball now, so call me / wicker me / msg / what's up I'll be waiting here with my little blue mystery box.
        Mean while you can listen this or don't i know you don't like this but it actually is a good background noice ❤️ my🔥🙄
        youtu.be/ezkKjrILp1c

        Öö... Nyt menee jo vähän oudoksi. Kuka sinä mahdat olla?


      • En valitettavasti tiedä. Mutta kiva jos saadaan palstalle vähän eloa. Tervetuloa joukkoon :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        En valitettavasti tiedä. Mutta kiva jos saadaan palstalle vähän eloa. Tervetuloa joukkoon :)

        I'll go to smoke and light a candle at 00:00
        I hope that to tell you some thing.
        Maybe you go and check if this happens somewhere nearby...


      • DoctorWho1 kirjoitti:

        I'll go to smoke and light a candle at 00:00
        I hope that to tell you some thing.
        Maybe you go and check if this happens somewhere nearby...

        Sori mutta kaupunkiympäristössä on aika paljon valonlähteitä. Varmaan eksyisin väärän tyypin luokse :D


    • Anonyymi

      En ole sellaisia nähnyt. Kelpais mulle myös. Tänään olisi ollut ihana käpertyä syliin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä olen.
        Olisi mukava saada olla lähellä nyt


    • Anonyymi

      Ollrn oyysnuy jo ykköd-rokotyteen ja pitää ottaa kakkonenkin vielä, mutta james-elokuva Rakastettuni alkaa pikapuoliin.

      • Anonyymi

        Jaa, onko aivosumua ollu?


    • Anonyymi

      En kerro.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Voi harmi


    • Anonyymi

      Niin mies kuin nainenkin voi löytää kumppanin kun juo viinaa ja käy yökerhossa tai bileissä. Krapulat on vain kärsittävä jos seuraa haluaa. Ei ole oikotietä onneen.

      t. viinamies

      • Ja naisille tiedoksi: vaikkei mies aina liian isossa känässä pystykään haluamaasi suoritukseen, niin hyvää kannattaa odottaa. Aamulla sitten saa marsipaania.

        Naiset vain on turhan usein sellasia kaikki-heti-tänne-nyt -tyyppejä.

        Krapulapanot: (|) ♥


    • Kysymys on aseteltu väärin. Ei mistä, vaan miten.

      Ja vastaus siihen on, että tutustumalla ensin itseensä, osaa katsella ja kysellä oikeantyylisiä miehiä. Sama pätee naista itselleen etsiessä.

      Varmuus itsestä antaa mahdollisuuden toiselle tulla lähelle. 😊

      • Anonyymi

        Mistä on oleellinen kysymys, kun tavoitellaan järkevää suhdetta läheltä tai sopivan matkan päästä.

        Lähtöpiste aloittajalla kyllä unohtui mainita.

        -kvm-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä on oleellinen kysymys, kun tavoitellaan järkevää suhdetta läheltä tai sopivan matkan päästä.

        Lähtöpiste aloittajalla kyllä unohtui mainita.

        -kvm-

        Ehkä, mutta sekin selviää, kunhan ensin vastaa kysymykseen miten. Jos esimerkiksi ei ole valmis matkaamaan paljon, ei kannata etsiä kaukaa jne...

        Ja onko toiselle aikaa ja paikkaa vierellä minkä verran...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ehkä, mutta sekin selviää, kunhan ensin vastaa kysymykseen miten. Jos esimerkiksi ei ole valmis matkaamaan paljon, ei kannata etsiä kaukaa jne...

        Ja onko toiselle aikaa ja paikkaa vierellä minkä verran...

        Aloituksessa oli melko selvästi että läheltä tai sopivan matkan päästä. Silloin on nähdäkseni tehty itselle jo selväksi että miehen perässä ei lähdetä reissaamaan.

        -kvm-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa oli melko selvästi että läheltä tai sopivan matkan päästä. Silloin on nähdäkseni tehty itselle jo selväksi että miehen perässä ei lähdetä reissaamaan.

        -kvm-

        Juu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa oli melko selvästi että läheltä tai sopivan matkan päästä. Silloin on nähdäkseni tehty itselle jo selväksi että miehen perässä ei lähdetä reissaamaan.

        -kvm-

        Disse ei lue aloituksia. Tekee aina omat päätelmänsä asiaan kuin asiaan ja kuten nytkin, pelkkää puutaheinää.
        Disse ei osaa tajuta ap,n ja muidenkin osaavan itsekin nämä jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa oli melko selvästi että läheltä tai sopivan matkan päästä. Silloin on nähdäkseni tehty itselle jo selväksi että miehen perässä ei lähdetä reissaamaan.

        -kvm-

        Miehet reissaa naiset ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet reissaa naiset ei

        Väärin. Monet reissut heittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet reissaa naiset ei

        Ei reissaa kaikki miehetkään. Hulluina olen aina pitänyt pimpin perässä ajelijoita.

        -kvm-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei reissaa kaikki miehetkään. Hulluina olen aina pitänyt pimpin perässä ajelijoita.

        -kvm-

        Pelkän pimpin perässä ei kannatakkaan ajella, mutta ihmisen perässä ehdottomasti, josta tykkää.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Pelkän pimpin perässä ei kannatakkaan ajella, mutta ihmisen perässä ehdottomasti, josta tykkää.

        Näkökulmakysymys. Elämäänhän sillä tavalla saa muutostarpeita ja haasteita, mutta minä kun tykkään pysyvyydestä ja perustuksiin satsaamisesta.

        Eikä ole ollut koskaan kyllä tarvettakaan ajella, kun niitä tykättäviä ja takaisin tykkääjiä on aina löytynyt läheltäkin.

        -kvm-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkökulmakysymys. Elämäänhän sillä tavalla saa muutostarpeita ja haasteita, mutta minä kun tykkään pysyvyydestä ja perustuksiin satsaamisesta.

        Eikä ole ollut koskaan kyllä tarvettakaan ajella, kun niitä tykättäviä ja takaisin tykkääjiä on aina löytynyt läheltäkin.

        -kvm-

        Juu, jos noin hyvin on asiat niin miksipä silloin. Minä taas olen suht pieneltä paikkakunnalta ja en ole halunnut ottaa kaverin exää ja sitä rataa, vanhoja koulukavereita niin on tarttenut etsiä kauempaakin.

        Ne otettavat on olleet kortilla ja kuka tahansa ei kelpaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, jos noin hyvin on asiat niin miksipä silloin. Minä taas olen suht pieneltä paikkakunnalta ja en ole halunnut ottaa kaverin exää ja sitä rataa, vanhoja koulukavereita niin on tarttenut etsiä kauempaakin.

        Ne otettavat on olleet kortilla ja kuka tahansa ei kelpaa.

        Minä taas en ymmärrä että lähipiiriä pitäisi tietoisesti vältellä, siitähän se on kaikkein helpointa. Entinen nainen oli harrastuskaveriporukasta, nykyinen on töistä. Aivan hyviä muijia. Ja kyllä mulle vanha koulukaveri kävisi aivan hyvin, miksei?

        Jos elämästä haluaa vaikeaa ja kallista, niin sitten vaan etsimään sielunkumppania netistä kiinankieliseltä horoskooppipalstalta.

        Tuossa vilkuilin muuten nykyisen naisen serkkua. Oli vastikään eronnut ja melkoinen herkku. Minkähän elämää rikastuttavan sotkun siitä saisi aikaan ja aivan naapurikunnastakin olisi 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en ymmärrä että lähipiiriä pitäisi tietoisesti vältellä, siitähän se on kaikkein helpointa. Entinen nainen oli harrastuskaveriporukasta, nykyinen on töistä. Aivan hyviä muijia. Ja kyllä mulle vanha koulukaveri kävisi aivan hyvin, miksei?

        Jos elämästä haluaa vaikeaa ja kallista, niin sitten vaan etsimään sielunkumppania netistä kiinankieliseltä horoskooppipalstalta.

        Tuossa vilkuilin muuten nykyisen naisen serkkua. Oli vastikään eronnut ja melkoinen herkku. Minkähän elämää rikastuttavan sotkun siitä saisi aikaan ja aivan naapurikunnastakin olisi 😀

        No junttilassa ei hyviä kumppaneita ole. Juoppoja, narkkeja, koko kylän puhki painamia, ts. niin pölöö porukkaa ettei vaan löytynyt.

        Joo en huolis sukulaisiakaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No junttilassa ei hyviä kumppaneita ole. Juoppoja, narkkeja, koko kylän puhki painamia, ts. niin pölöö porukkaa ettei vaan löytynyt.

        Joo en huolis sukulaisiakaan.

        Kun ne ainoot 4 oli omasta kylästä nähty, piti löytää muualta. Sukuakin melkein kaikki, niin sukurutsariksi viittisi ruveta.

        Naapurikunta tai vielä kauempaa jop löyty. Nykyinen on 3h ajomatkan päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä on oleellinen kysymys, kun tavoitellaan järkevää suhdetta läheltä tai sopivan matkan päästä.

        Lähtöpiste aloittajalla kyllä unohtui mainita.

        -kvm-

        Miten niin?
        Et voi kysyä miten löydän miehen kun tarkoitan juuri sitä mistä löytyy hyvä mies tarkoitan paikoista ja yli päätän suomesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disse ei lue aloituksia. Tekee aina omat päätelmänsä asiaan kuin asiaan ja kuten nytkin, pelkkää puutaheinää.
        Disse ei osaa tajuta ap,n ja muidenkin osaavan itsekin nämä jutut.

        Taas kaikki nää hahmot yhden miehen. Itselleen juttelee....... Outoa on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?
        Et voi kysyä miten löydän miehen kun tarkoitan juuri sitä mistä löytyy hyvä mies tarkoitan paikoista ja yli päätän suomesta

        Tarkoitit varmaan mulle tuon viestin?

        Miten on oleellisempi kysymys. Silloin jos ei tiedä mistä, ei tiedä mitä hakee. Karkea esimerkki. Miten löydät suolan? Suolahyllyltä. Aromisuolan? Suolahyllyltä? Ei. Se on maustehyllyllä.

        On helpompi etsiä ja löytää, kun tietää miten se kohde elää, miten se käyttäytyy, miten sen arvot ilmenee... löytyykö hän tanssilavoilta vapaaaikana, metsältä, kirkosta? Onko hällä lapsia, miten hän niistä pitää jne.

        Kun tietää mitä ja miten etsii, on sama mistä sitä etsii ja katselee. Ne pistää silmään ja erottuu paremmin.

        Itse ainakin löysin mukavia naisia, mutta en sopivaa, minkä kanssa toimisi juttu. Etsin ja katselin puuttellisilla tiedoilla ihmistä. Hyviä löytyy kyllä, sopivia ei, jos se pitää kokeilla, ei tiettää.

        Moni sanoo, että miksi aina minä sotkeudun kaikkiin pask.aisiin? Siksi, ettei tiedä mitä etsii...ja on jo hakannut päätä seinään monesti.


    • Anonyymi

      Ei ole ei tule

    • Anonyymi

      Tule tyttö kyytiin

    • "Mistähän sitä löytäisi miehen."

      -Läheltä tai sopivan matkan päästä.

    • Anonyymi

      Janoiset miehet ovat loppumaton luonnonvara. Niitä löytyy kaikkialta runsain määrin. Et välttämättä voi suoraan nähdä kuka on hyvä mies, siksi sinun tulee kilpailuttaa janoisia miehiä laittamalla heidät taistelemaan sinusta. Voittaja on tällöin paras saatavilla olevista, vaikkei täydellisen hyvä olisikaan.

      • Anonyymi

        Juu. Kyllä janoisia riittää. Omalla kohdallani join kaljaa siinä 10 vuotta, ja sain hirveän obelix mahan. Sittebn jätin kaljan noin viitisen vuotta sitten, ja siirryin raakaan koskenkorvaan.
        Tänäpäivänä puoli pulloa ei edes aiheuta humalatilaa. On juotava koko pullo, ja vielä jotain fylliä päälle. Vaikkapa viiniä. Useinb mulla on varalle kolmen litran leka valkoviiniä, ettei juomat lopu kesken kun juomisen alkuun päästään.
        Sanoisin että janoisia miehiä, meitä kyllä riittää. Kun hoidat edes että viinileka löytyy 3 litraa, voit olla varma että seuralainen pysyy ainakin aamuun asti.


    • Anonyymi

      Stadista, täällä ne on kaikki hotit mimmit.

      • Mutta eihän niitä saa maaseudulle sieltä betonibunkkereistaan millään.

        Joten olis turha vaiva.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mutta eihän niitä saa maaseudulle sieltä betonibunkkereistaan millään.

        Joten olis turha vaiva.

        Happane maaseudulle ja runkkaile menemään. Hitaat jää kun elämä on heille liian nopeaa.

        Korkeammat palkat, eniten sosiaalisia suhteita sekä kulttuurisia rientoja, juhlia, bileitä, flaneerausta, ja asuntojen arvo kasvaa vaan, maalaiset hapantukoon tai alkakoot viljelemään peltoja ja vihaneksia, juureksia bisneksekseen ja repikööt niiden myynnillä tänne juurtuneiden euroja susirajojen taakse.

        Toki, ilmastonmuutos lämmittää etelää niin, että kohta täällä poimitaan ananaksia palmuista. Lomamökin voisi vuokrata napapiiriltä ehkä joskus jos pohjoisnapa ei sulakaan täysin vaikka pohjoisnapa olisi kyllä vetävä matkakohde.

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happane maaseudulle ja runkkaile menemään. Hitaat jää kun elämä on heille liian nopeaa.

        Korkeammat palkat, eniten sosiaalisia suhteita sekä kulttuurisia rientoja, juhlia, bileitä, flaneerausta, ja asuntojen arvo kasvaa vaan, maalaiset hapantukoon tai alkakoot viljelemään peltoja ja vihaneksia, juureksia bisneksekseen ja repikööt niiden myynnillä tänne juurtuneiden euroja susirajojen taakse.

        Toki, ilmastonmuutos lämmittää etelää niin, että kohta täällä poimitaan ananaksia palmuista. Lomamökin voisi vuokrata napapiiriltä ehkä joskus jos pohjoisnapa ei sulakaan täysin vaikka pohjoisnapa olisi kyllä vetävä matkakohde.

        :D

        Ananas kasvaakin maassa... Ja vaikka kotona jo nyt https://askelterveyteen.com/ananaksen-kasvatus-kotioloissa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happane maaseudulle ja runkkaile menemään. Hitaat jää kun elämä on heille liian nopeaa.

        Korkeammat palkat, eniten sosiaalisia suhteita sekä kulttuurisia rientoja, juhlia, bileitä, flaneerausta, ja asuntojen arvo kasvaa vaan, maalaiset hapantukoon tai alkakoot viljelemään peltoja ja vihaneksia, juureksia bisneksekseen ja repikööt niiden myynnillä tänne juurtuneiden euroja susirajojen taakse.

        Toki, ilmastonmuutos lämmittää etelää niin, että kohta täällä poimitaan ananaksia palmuista. Lomamökin voisi vuokrata napapiiriltä ehkä joskus jos pohjoisnapa ei sulakaan täysin vaikka pohjoisnapa olisi kyllä vetävä matkakohde.

        :D

        pohjoisnapa on jäämerellä, siinä kohdassa on 4000 metriä vettä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Happane maaseudulle ja runkkaile menemään. Hitaat jää kun elämä on heille liian nopeaa.

        Korkeammat palkat, eniten sosiaalisia suhteita sekä kulttuurisia rientoja, juhlia, bileitä, flaneerausta, ja asuntojen arvo kasvaa vaan, maalaiset hapantukoon tai alkakoot viljelemään peltoja ja vihaneksia, juureksia bisneksekseen ja repikööt niiden myynnillä tänne juurtuneiden euroja susirajojen taakse.

        Toki, ilmastonmuutos lämmittää etelää niin, että kohta täällä poimitaan ananaksia palmuista. Lomamökin voisi vuokrata napapiiriltä ehkä joskus jos pohjoisnapa ei sulakaan täysin vaikka pohjoisnapa olisi kyllä vetävä matkakohde.

        :D

        No happane itte. 80 km Hesasta meidän landelle, juna kulkee ees taas ja autot on keksitty. Mutta hienohelmat ei maalle sittenkään herkeä.

        Liian cityihmisiä.


      • Anonyymi

        En rupea ajamaan stadiin 400km-500km ~
        Työtkin painaa päälle ettei edes pysty kauko suhdetta pitämään.


    • Anonyymi

      Hyvälle ne kaikki menneet on
      https://m.youtube.com/watch?v=OKAgXcdFahs
      🥁.com

    • Anonyymi

      Ei taida olla

    • Anonyymi

      Hyppää rautatiesillalta sähkölinjojen päälle tulee tulee sähkömies tai sukeltaa autoilla mereen kuin james pontti, menee kalastamaan.

      t. Eemeli.-Reija Kalamies.

    • Anonyymi

      Jaa, no jos lähikaupassa kattelet näkyiskö sopivaa yksilöä.

      • Anonyymi

        Olen töissä kaupassa enkä ahdistele asiakkaita 😅


    • Anonyymi

      Mistähän löytäis naisen joka kiinnostuis erikoisesta heikkolahjaisesta miehestä. Semmoisia ei taida olla olemassakaan.

    • Anonyymi

      Roope Kalamies, kuten oli James-elokuvassa, kalastaa auto apuvälineenään.

    • Anonyymi

      Minä en etsinyt mutta eteen osui mies rokkikonsertissa pian kymmenen vuotta sitten. Sen jälkeen käyty monet konseriti ja festarit - yhdessä.
      Kiinnostus heräsi heti molemmin puolin, ja vaikka asuttiin eri maissa, hän Eestissä minä silloin Suomessa alettiin pitää tiivistä yhteyttä.
      Pari kertaa kuukaudessa tavattiin. Siinä tuli Tallinkin laivat tutuiksi!
      Ja vaikka oltiin nuoria, hän täytti samana vuonna 21 minä 22, rakkaus oli luja ja tahto olla yhdessä.
      Vuoden päästä muutin Eestiin ja sain töitä ensin pankista ja sen jälkeen nykyisen työpaikkani erään suuren kansainvälisen firman palveluksessa.
      Ollaan edelleen yhdessä, asunto on ostettu ja talon ostoa suunnitellaan. Sen jälkeen ehkä vihille mutta sillä ei ole kiirettä. Kihloissa ollaan.
      Ja todellakin, hyvän, sanoisin itselleni maailman parhaan miehen sain.
      Yhdessä oltu kaikkiaan kymmenen vuotta.

      Mielestäni etsiminen ja metsästäminen epätoivon vimmalla on tyhmintä mitä voi tehdä. Itse ainakin olen aina antanut asioitten tapahtua jos on tapahtuakseen. Silloinkaan kun mieheeni tutustuin ei ollut mielessä mikään miehen iskeminen, hän tuli ja osui vain kohdalle ja se oli menoa sitten.
      Rento avoin mieli ja tietysti terve kriittisyys. Missään tapauksessa ei saa typerästi langeta kenen tahansa ansaan. Kaikeinlaista kengänkuluttajaa on kyllä vaanimassa, se on nähty.

      • Anonyymi

        "Kaikeinlaista kengänkuluttajaa on kyllä vaanimassa, se on nähty."

        Tämä on siis kuulopuhetta vai mitä. Alle 22 vuotiaan kengänkuluttamiset ei riitä todisteeksi vaanimisista, ei painoarvoa vai käytkö vieraissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikeinlaista kengänkuluttajaa on kyllä vaanimassa, se on nähty."

        Tämä on siis kuulopuhetta vai mitä. Alle 22 vuotiaan kengänkuluttamiset ei riitä todisteeksi vaanimisista, ei painoarvoa vai käytkö vieraissa?

        Kerkeät seurustella teini ikäisenäkin aika paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkeät seurustella teini ikäisenäkin aika paljon

        Teinien kommentteja ei noteerata.


    • Anonyymi

      Itse kans ollut samojen mietintöjen parissa viime aikoina. Hyvän, mieleisen naisen löytäminen ei ole helppoa, kun pelko aina mielessä, et kohtaanko mieleistä, jolla ajatusmaailma suht samanlainen ja kiinnostuksen kohteet yhteneväisiä, vähemmän pinnallisia?

      En halua kokea pettymyksiä enempää, roikuin löysässä hirressä vuosia, kunnes totuus paljastui uteliaisuuteni myötä, onneksi olin utelias, vaikka kärsin toisen luonteen todellisuudesta raskaasti, mut uskon, et olisin kokenut henkisesti raskaammin, jos siitä olisi syntynyt jotain suurempaa? Et toiveeni olisi toteutunut? Onneksi ei toteutunut.

      • Anonyymi

        Jep niinpä! Itsekin olen nähnyt kaikenlaista ja kokenut.
        Yritän aina kokeilla uuusia asioita jos toinen on kiinnostunut jostain muusta kuin siitä mitä itse olen.olis vain mielekkäämpää jos vaikka Mies puolinen saisi potkittua perseelle tai kiinnostunut munkin asioista.
        Muutenkin samanlaiset arvot kuin minulla.


    • Anonyymi

      Miksi hih no hah... mistä löytää mitäkin, mikä on sateenkaaren pään sijainti?

    • Anonyymi

      Ei kelpaa kunnollinen mies naisille se on monta kertaa nähty. Aloittajakin kelpuuttaa lopulta jännämiehen ettei olis niin tylsää arki sitten.
      Kunnollinen mies käy kalassa ja tuo kalaa pöytään ruuaksi. Jännämies sanoo naiselle mene kauppaa ja tuo ruokaa ja maksat kaiken myös.

      • Anonyymi

        Minä en sinun leipääsi maksa 😂
        Mene töihin


    • Anonyymi

      Tässä ap,lle on sellainen. Asun lähellä tai ainakin sopivan matkan päässä.

      • Anonyymi

        Jossain 😄


    • Anonyymi

      Ei ole hyvät miehet kovin suosittuja naisten mielestä koska muuten ne vietäisi käsistä.

      • Anonyymi

        Kerro mikä on mielestäsi hyvä mies.. Tai vaikka hyvä nainen..


    • Anonyymi

      Risti kaulallesi rauha sielulle ruumis ja sielu

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe