Olisi paikkakunnan mansikkaa myynnissä sitä mukaa kun kypsyy. Hinta 35 euroa 5kg. P. 0400751651
Paikkakunnan mansikkaa
7
843
Vastaukset
- Anonyymi
..ja hinnat eikun paranee.. Siis kehtaako joku pyytääkin tuollasta rosvohintaa?? Me olemma hakeneet porukalla Roin cittarista Suonenjoen mansikkaa. Sama määrä, 19,90e halvimmillaan.
- Anonyymi
Köyhille kallis muille samanhintainen ja maksaa ne kulkemisen sinne mansikkakauppaankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhille kallis muille samanhintainen ja maksaa ne kulkemisen sinne mansikkakauppaankin
Just niin. Hyvä kun paikalliset myy. Ostetaan ilman muuta, eikä kateus kukoista
- Anonyymi
Suonenjoki - Roi ja seisontaa kaupassa => mansikka jo rupsahtanutta, siksi halvempaa.
Ostan paikkakunnan tuoretta ja maksan siitä käyvän hinnan.
Kaikkea se köyhyys teettää, ostaa nyt vanhaa mansikkaa! - Anonyymi
Sole poka kallista, Sinusta vain tuntuu siltä kun Sulla ei ole rahhaa.
- Anonyymi
En ostaisi Suonenjokilaista jos vierestä saa tuoretta ja taatusti parempaa. Mutta kysymys onko teillä lohituristia ja tuleeko kalaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suonenjoki - Roi ja seisontaa kaupassa => mansikka jo rupsahtanutta, siksi halvempaa.
Ostan paikkakunnan tuoretta ja maksan siitä käyvän hinnan.
Kaikkea se köyhyys teettää, ostaa nyt vanhaa mansikkaa!Eipä ollut vanhaa mansikkaa. Minäkin ostin 6 laatikkoa Rovaniemellä ja kaverit päälle. Tyhjä täällä kehuskella omilla suolaisen kalliilla mansikoilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668