On totta että ihmiset syntyvät erilaisina, toiset ovat jo syntyessään älykkäitä kun taas toiset eivät. Mutta älykkyys on kuitenkin jokaisen ihmisen saavutettavissa.
Älykkyys on hahmottamista. Ainoa keino kehittää omaa älykkyyttään on omien ajatuksien pohdiskelu. Jotkut sanovat että älykkyys ei tule kirjoja lukemalla, mutta minä väitän muuta... Jos luet älykkään ihmisen teoksia, ja pohdit hänen ajatuksiaan, se voi olla melkoinen tehoste omalle älykkyydelle.
Mutta pohdiskelu ei vaadi älykkäiden ihmisten ajatuksia, vaan sinä voit pohtia mitä tahansa. Se vain vaatii sitä että vietät aikaa ajatuksiesi kanssa.
Mitä pienempi ÄO sinulla on, sitä nopeammin ÄO:si kasvaa... Mutta kun ÄO:si kasvaa niin se myös hidastuu mitä korkeampi se on. Muutos ei kuitenkaan tapahdu yhden yön aikana, vaan se vie kuukausia ja jopa vuosia.
Älykkyys on laiskan ihmisen harrastus, jos et löydä itsellesi aikaa pohdiskella asioita päivisin, niin tee se ennen nukkumaan menoa... Nukahda pohdiskeluun.
Mitä pulmikkaampia ajatuksia sinulla on, sitä parempaa treeniä se on.
Onko älykkyys synnynnäistä?
Anonyymi
1
157
Vastaukset
- Anonyymi
Geenit todennäköisesti asettavat rajat. Ihminen voi vaikuttaa siihen, miten lähelle ylärajaa yltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927