Sekasyöjät kylässä

Anonyymi

Pyysi ystäviäni luokseni syömään. Valmistin heille koiranlihaksista tehtyä pataruokaa. Ruhon nylkiin itse ja lihakset pilkoin sopiviksi suupaloiksi. Hauduttelin pataa koko yön.

Yksikään sekasyöjäksi itseään kutsuva ystäväni ei ottanut ruokaa. Kaikki vaan nyrpisteli nokkaansa. "en minä, seli seli".

Myös kissanmaidosta tehdyt jäätelöannokset jäivätt kuppeihin sulamaan.

Kahvin kanssa oli tuoretta ihmisenmaitoa. Joivat kahvit mustana ja lähtivät.

Todella vaikeaa tehdä sekasyöjille ruokaa.

6

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen alatisairas. Kiitos maitotuotteiden.

Menin kerran vegaanihäihin ja siellä oli kaikkea jolle olen allerginen.

Söin kaikkea mitä siellä oli, vaikka tiesin että ooen allerginen sille ja tälle. Tai no alatisairaana kaikelle.

Eivät ottaneet kuuleviin korviin vaikka yritin sönköttää, että olen allerginen.
      Eivät välittäneet. Antoivat minun änkeä tupaani omilla käsilläni niitä ja sairastua niistä.

Sitten se morsiankin kyttäsi. Kait jotain pisteitä hakemassa, että kuka meni syömään ja mitä.

Sain hirveät allergiset reaktiot ja päälle järkytykset tästä itseaiheutetusta tilanteesta ja nyt syytän siitä kaikkia vegaaneja.

Haukuin epä tekopyhänä niitä netissä. Vikahan oli heissä kaikin puolin, eikä minussa ja minun tekemisissäni.

Tosi tekopyhiä noi vegaanit. (Hei tulkaa mukaan kerää säälipisteitä!)

Ainiin ja lapset. Vegaanit ovat todella tekopyhiä. Lapset saatta syödä jotain ja kääk! vegaanit huutaa ja arvostelee. Lapsi haluaa tappaa naapurin lapset, niin heti on joku vegaani äiti tai isä kieltämässä. Äätellä toisin päin ja sitä mitä lapsi haluaa. Tosi tekopyhiä noi vegaanit. vai mitä? Hei pisteitä mulle nyt ja täydet tuet.

• Anonyymi

Pahoittelut kirotusvirheistä. Syömäni, eiku siis vegaanien pakottamat syömäni ainekset tuottavat edelleenkin allergiaa mulle. Vegaanien syy! :(

• Anonyymi

Veganismi on mielisairaus siinä kuin esimerkiksi skitsofrenia. Onko suurempaa väliä sillä, että puhuuko sairastunut häntä seuraavista vaalenpunaisista hahmoista vai kuvitelmiaan tuotantoeläinten kohtelusta?

Vegaanit on lisäksi helppo huomioida vieraina, potut ja salaatit kelpaavat ja tarvittaessa kaurapuuroa tekee nopeasti mikrossa. Juotavaksi riittää vesi, mitään vegaanisia viinejä tms en mielisairaita varten hanki!

• Anonyymi

V egaanit ovat todellakin sekopäitä, syöttävät rakeilleen pelkästään lihaa ja yrittävät kieltää sekasyöjilt sen vähänkin lihansyönnin. Onneksi sinä teurastit rakkisi.

• Anonyymi

Ihan pimee trolli

• Anonyymi

Vegaanielämäntavassa on paljon ihmeteltävää.

Kyseisessä ruokavaliossa käytetään paljon ulkomaisia tuotteita. Onko sellainen muka ekologista? Mihin unohtui kotimaisuus- ja lähiruoka-periaatteet? Itse uskon, että Luoja tarkoitti Suomessa kasvavat kasvit niille, jotka Suomessa asuvat, Japanissa asuville kasvavat siihen ilmanlaan ja elämään sopivat kasvit jne.

Jotkut vegaanituotteista ei edes muistuta enää ravintoa, kuten kumimaiset soijasuikaleet tai paperiarkkimaiseksi kuivattu levä yms.

Ihmetystä herättää myös se, että vegaanituotteet haluavat kovasti imitoida liharuoan näköä, kuten soijarouhe, jota käytetään jauhelihaa apinoivana tuotteena. Jos liha kerran etoo, miksi sitten imitoidaan kasvikunnan tuotteissa lihatuotteitten ulkonäköä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu lupailee kertovansa faktaa!

Hannu oli ilmeisesti tyytymätön eksänsä Martinan antamaan haastatteluun Me Naisissa ja avautui puoliltaöin stoorissaan. Kuvassa Rambo pentu ja tekstiä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      444
      7837
    2. Sanna Ukkola: " Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina. Mitä ihmettä?"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1c17b3d7-cced-47fe-8c55-858ccb9e24dc Suomi on järjetön maa.
      Maailman menoa
      742
      7517
    3. Rita ja Aki Manninen päästävät "köyhät" ökykotiinsa: Hulppeat terassit, saunaosasto, uima-allas...

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen päästävät kamerat kotiinsa Rikkaat ja rahattomat tv-sarjassa. Ja kyllä heillä onkin totta tosiaan hulppeat tilat..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      5091
    4. PIKKARAMBO LUE TÄMÄ!

Nyt kun Martina on tehnyt ikävän tempun, ja eronne jälkeen antanut haastattelun Menaiset lehteen, jossa on kertonut yksityisiä asioita suhteestanne, t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1792
    5. Voi ei! Antti Tuisku jakoi tukkakuvan - Sai huolestuneen viestin ulkomuodostaan: "Elä nyt laihu..."

Tuisku on ehkä Suomen kovakuntoisin poppari. Mitä mieltä olet fanin palautteesta, onko aihetta huoleen? Tukka ainakin on mintissä... https://www.suomi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1697
    6. Voi kun Hannu niin ikävöi Martina omassa instas.

Hannu on ihana ja rehellinen ja kertoo ikävästä, et itkeä pitää ja surra kun on äkkiä matto vedetty alta pois..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1289
    7. Anna mulle vielä mahdollisuus

En osannut toimia kun rauta oli kuumaa :( Jos ne jutut oli ees mulle osoitettu Mä haluan sut
      Ikävä
      66
      1178
    8. Tajuatko sä yhtään

miten lämpimiä, suuria, valtavia, polttavia mun tunteet sua (miestä) kohtaan on?
      Ikävä
      68
      1017
    9. Martina "En luovu susta koskaan" Aitolehti

Paitsi jos olet köyhä. Martina rakastaa rahaa ja tavaraa ja siksi Hannu sai kenkää. Martina tuskin välittää mistään raiskaussyytteistä. Jos Hannu olis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      967
    10. YLE: Enää lyhyt aika ja sitten tulee runtua paperiliittolaisille

https://yle.fi/uutiset/3-12290135 ” – Meidän on pakko löytää säästöjä, kun Suomessa aiheutetaan lakolla jopa pysyviä vahinkoja. Siinä joudutaan iso k
      Kuusankoski
      86
      953
    Aihe