Sekasyöjät kylässä

Anonyymi

Pyysi ystäviäni luokseni syömään. Valmistin heille koiranlihaksista tehtyä pataruokaa. Ruhon nylkiin itse ja lihakset pilkoin sopiviksi suupaloiksi. Hauduttelin pataa koko yön.

Yksikään sekasyöjäksi itseään kutsuva ystäväni ei ottanut ruokaa. Kaikki vaan nyrpisteli nokkaansa. "en minä, seli seli".

Myös kissanmaidosta tehdyt jäätelöannokset jäivätt kuppeihin sulamaan.

Kahvin kanssa oli tuoretta ihmisenmaitoa. Joivat kahvit mustana ja lähtivät.

Todella vaikeaa tehdä sekasyöjille ruokaa.

12

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen alatisairas. Kiitos maitotuotteiden.

Menin kerran vegaanihäihin ja siellä oli kaikkea jolle olen allerginen.

Söin kaikkea mitä siellä oli, vaikka tiesin että ooen allerginen sille ja tälle. Tai no alatisairaana kaikelle.

Eivät ottaneet kuuleviin korviin vaikka yritin sönköttää, että olen allerginen.
      Eivät välittäneet. Antoivat minun änkeä tupaani omilla käsilläni niitä ja sairastua niistä.

Sitten se morsiankin kyttäsi. Kait jotain pisteitä hakemassa, että kuka meni syömään ja mitä.

Sain hirveät allergiset reaktiot ja päälle järkytykset tästä itseaiheutetusta tilanteesta ja nyt syytän siitä kaikkia vegaaneja.

Haukuin epä tekopyhänä niitä netissä. Vikahan oli heissä kaikin puolin, eikä minussa ja minun tekemisissäni.

Tosi tekopyhiä noi vegaanit. (Hei tulkaa mukaan kerää säälipisteitä!)

Ainiin ja lapset. Vegaanit ovat todella tekopyhiä. Lapset saatta syödä jotain ja kääk! vegaanit huutaa ja arvostelee. Lapsi haluaa tappaa naapurin lapset, niin heti on joku vegaani äiti tai isä kieltämässä. Äätellä toisin päin ja sitä mitä lapsi haluaa. Tosi tekopyhiä noi vegaanit. vai mitä? Hei pisteitä mulle nyt ja täydet tuet.

• Anonyymi

Pahoittelut kirotusvirheistä. Syömäni, eiku siis vegaanien pakottamat syömäni ainekset tuottavat edelleenkin allergiaa mulle. Vegaanien syy! :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut kirotusvirheistä. Syömäni, eiku siis vegaanien pakottamat syömäni ainekset tuottavat edelleenkin allergiaa mulle. Vegaanien syy! :(

Mä menisin pizzalle vegaanin juhlista.

• Anonyymi

Veganismi on mielisairaus siinä kuin esimerkiksi skitsofrenia. Onko suurempaa väliä sillä, että puhuuko sairastunut häntä seuraavista vaalenpunaisista hahmoista vai kuvitelmiaan tuotantoeläinten kohtelusta?

Vegaanit on lisäksi helppo huomioida vieraina, potut ja salaatit kelpaavat ja tarvittaessa kaurapuuroa tekee nopeasti mikrossa. Juotavaksi riittää vesi, mitään vegaanisia viinejä tms en mielisairaita varten hanki!

• Anonyymi

V egaanit ovat todellakin sekopäitä, syöttävät rakeilleen pelkästään lihaa ja yrittävät kieltää sekasyöjilt sen vähänkin lihansyönnin. Onneksi sinä teurastit rakkisi.

• Anonyymi

Ihan pimee trolli

• Anonyymi

Vegaanielämäntavassa on paljon ihmeteltävää.

Kyseisessä ruokavaliossa käytetään paljon ulkomaisia tuotteita. Onko sellainen muka ekologista? Mihin unohtui kotimaisuus- ja lähiruoka-periaatteet? Itse uskon, että Luoja tarkoitti Suomessa kasvavat kasvit niille, jotka Suomessa asuvat, Japanissa asuville kasvavat siihen ilmanlaan ja elämään sopivat kasvit jne.

Jotkut vegaanituotteista ei edes muistuta enää ravintoa, kuten kumimaiset soijasuikaleet tai paperiarkkimaiseksi kuivattu levä yms.

Ihmetystä herättää myös se, että vegaanituotteet haluavat kovasti imitoida liharuoan näköä, kuten soijarouhe, jota käytetään jauhelihaa apinoivana tuotteena. Jos liha kerran etoo, miksi sitten imitoidaan kasvikunnan tuotteissa lihatuotteitten ulkonäköä?

• Anonyymi

Kait vegaanien keho huutaa rautaa ja lihanhimoissa syödään lihankorvikkeita.

• Anonyymi

Kaikki kasvit ja niiden osat ovat vegaanisia, joten prossoituja tuotteita ei ole mikään pakko syödä.

"Kyseisessä ruokavaliossa käytetään paljon ulkomaisia tuotteita. Onko sellainen muka ekologista? Mihin unohtui kotimaisuus- ja lähiruoka-periaatteet? Itse uskon, että Luoja tarkoitti Suomessa kasvavat kasvit niille, jotka Suomessa asuvat, Japanissa asuville kasvavat siihen ilmanlaan ja elämään sopivat kasvit jne."

Et itsekään syö ekologisesti ja vain kotimaista. Mutta eiläinten kidutusta tuet ja rahoitat 100 prosenttisesti.

"Veganism is a philosophy and way of living which seeks to exclude—as far as is possible and practicable—all forms of exploitation of, and cruelty to, animals for food, clothing or any other purpose; and by extension, promotes the development and use of animal-free alternatives for the benefit of animals, humans and the environment. In dietary terms it denotes the practice of dispensing with all products derived wholly or partly from animals."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kait vegaanien keho huutaa rautaa ja lihanhimoissa syödään lihankorvikkeita.

Itse en syö teksturoituja kasviproteiini tuotteita ja veriarvot olivat erinomaiset. Myös varastoitunut rauta.

• Anonyymi

Ei ne vegaaniset teksturoidut kasvi proteiinit, makkarat, nakit, pyörykät juustot, ja sun muut prosessoidut tuotteet taida eläimiä muistuttaa... Eikä ne onneksi maistu edes kenenkään lihaksille, elimille tai eritteille.

Ihmetystä aiheuttaa myös se että lihakset ja roippeet irrotetaan koneellisesti ja survotaan jonkun suoleen ja makua peitellään kasviksilla (mausteet/yrtit). Eihän ykisikään oikea lihansyöjä/sekasyöjä käyttäydy näin.

Ja eihän lihansyöjät ja sekasyöjät lutkuttele toisen lajin rintamaitoa tai siitä prosessoituja tuotteita kuten juustot, jogurtit, viilit jne. Todella sairasta häiriökäyttäytymistä tuollainen.

Veganismi on puhtaasti eläintenoikeusliike eikä mikään ekoliike, lähiruokapiiri tai mitä lie muuta. Itse olet keksinyt nuo asiat. Toki kasvipohjaisen ruokavalion voi koostaa kotimaisista raaka-aineista, eikä se ole vaikeaa ollenkaan.

"Luoja tarkoitti Suomessa kasvavat kasvit niille, jotka Suomessa asuvat, Japanissa asuville kasvavat siihen ilmanlaan ja elämään sopivat kasvit jne."

Luojilla tai uskonnoilla ei ole mitään tekemistä veganismin kanssa.

Itse toki juot kotimaista kahvia, teetä ja kaakaota. Kaikki käyttämäsi yrtit ja mausteet ovat kotimaisia. Jouluna vedit riisipuuroa joka oli tehty kotimaisesta riisistä.
        Kannattais ensin muuttaa oma ruokakorin sisältö kotimaiseksi, eikä esittää jotain vitun pyhimystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne vegaaniset teksturoidut kasvi proteiinit, makkarat, nakit, pyörykät juustot, ja sun muut prosessoidut tuotteet taida eläimiä muistuttaa... Eikä ne onneksi maistu edes kenenkään lihaksille, elimille tai eritteille.

Ihmetystä aiheuttaa myös se että lihakset ja roippeet irrotetaan koneellisesti ja survotaan jonkun suoleen ja makua peitellään kasviksilla (mausteet/yrtit). Eihän ykisikään oikea lihansyöjä/sekasyöjä käyttäydy näin.

Ja eihän lihansyöjät ja sekasyöjät lutkuttele toisen lajin rintamaitoa tai siitä prosessoituja tuotteita kuten juustot, jogurtit, viilit jne. Todella sairasta häiriökäyttäytymistä tuollainen.

Veganismi on puhtaasti eläintenoikeusliike eikä mikään ekoliike, lähiruokapiiri tai mitä lie muuta. Itse olet keksinyt nuo asiat. Toki kasvipohjaisen ruokavalion voi koostaa kotimaisista raaka-aineista, eikä se ole vaikeaa ollenkaan.

"Luoja tarkoitti Suomessa kasvavat kasvit niille, jotka Suomessa asuvat, Japanissa asuville kasvavat siihen ilmanlaan ja elämään sopivat kasvit jne."

Luojilla tai uskonnoilla ei ole mitään tekemistä veganismin kanssa.

Itse toki juot kotimaista kahvia, teetä ja kaakaota. Kaikki käyttämäsi yrtit ja mausteet ovat kotimaisia. Jouluna vedit riisipuuroa joka oli tehty kotimaisesta riisistä.
        Kannattais ensin muuttaa oma ruokakorin sisältö kotimaiseksi, eikä esittää jotain vitun pyhimystä.

”… vegaaniset teksturoidut kasvi proteiinit, makkarat, nakit, pyörykät juustot… Ihmetystä aiheuttaa myös se että lihakset ja roippeet irrotetaan koneellisesti ja survotaan jonkun suoleen… Ja eihän lihansyöjät ja sekasyöjät lutkuttele toisen lajin rintamaitoa tai siitä prosessoituja tuotteita kuten juustot, jogurtit, viilit jne. Todella sairasta häiriökäyttäytymistä tuollainen...”

Ei saatana mitkä psykoosit 🤣🤣🤣 Aluksi sinulle on ok, että kasvisruoka muotoillaan keinosuoleen survotuksi ruuaksi ja rintamaidosta prosessoidun ruuan näköiseksi ja sitten ihmettelet, miksi näin tehdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe