Unohtumaton iskurepliikki

Tansseissa Aune-tädin nuoruudessa muuten puhumaton tanssikavaljeeri pohjusti illan mahdollista jatkoa kysymällä viimeisten hitaiden jälkeen: "Kysyn vaan että saisko pillua"

Monet miehet on jääneet reploineen unohduksiin mutta tämän muistin yhtäkkiä tänä aamuna.

Onko muilla muistoissa mitään mieleen jäänyttä ja vaikuttavaa iskureplaa?

36

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai sinä vastasit, ettei sinulla ole sellaista?

      Minä ainakin sanoisin tuollaiseen repliikkiin sillä tavalla.

      🦄

      • Sinä oletkin seksiyksisarvinen :p


      • Olis ollut hyvä vastaus 👌

        Nuorena sitä ei oikein tienny miten tommosiin pitäis suhtautua, kun minäkin olin niin kiltti ja säyvyisä ja sitä kaikkea joutui kuunteleen ja jotkut jopa kouri ilman lupaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sinä oletkin seksiyksisarvinen :p

        Sinä olet rasittava. Jos minä saisin päättää, sinä saisit porttikiellon tälle palstalle.

        🦄


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        Olis ollut hyvä vastaus 👌

        Nuorena sitä ei oikein tienny miten tommosiin pitäis suhtautua, kun minäkin olin niin kiltti ja säyvyisä ja sitä kaikkea joutui kuunteleen ja jotkut jopa kouri ilman lupaa.

        Kyllä paras suhtautumiskeino on yleensä jaloillaan äänestäminen. Pois urveloiden luota.

        Minä lähden nyt tältä illalta. En kestä tuota Palstakamua samassa ketjussa kanssani.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet rasittava. Jos minä saisin päättää, sinä saisit porttikiellon tälle palstalle.

        🦄

        Tämä onkin tällainen rasittavien tyyppien mesta 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä paras suhtautumiskeino on yleensä jaloillaan äänestäminen. Pois urveloiden luota.

        Minä lähden nyt tältä illalta. En kestä tuota Palstakamua samassa ketjussa kanssani.

        🦄

        Nyt sinä imartelet minua. Aikamoisen vaikutuksen olen tehnytkin näin parin viestin välityksellä mitä ollaan vaihdettu 😯


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Sinä oletkin seksiyksisarvinen :p

        Eikun homosarvinen..lol

        En itse tajua miksi yksisarvinen yhdistetään seksuaalikulttuuriin niin voimakkaasti nykyajan kaupunkikulttuurissa.

        Ehkäpä palstan sarvinen haluaisi selventää, kun on tuon hahmon ottanut edustuskäyttöönsä?


    • Tuo kertoo siitä, että sinua on jäänyt harmittamaan se ettet antanut.

      • Niinkö tuumaat?


      • Aune-täti kirjoitti:

        Niinkö tuumaat?

        No niin. Aune-tätikin on joskus ollut Aune-neito, jolla on riittänyt runsaasti vientiä. Kaiholla muistelet aikoja, jolloin jokainen nuori kolli on halunnut upottaa meisselinsä sinuun.


      • Palstakamu kirjoitti:

        No niin. Aune-tätikin on joskus ollut Aune-neito, jolla on riittänyt runsaasti vientiä. Kaiholla muistelet aikoja, jolloin jokainen nuori kolli on halunnut upottaa meisselinsä sinuun.

        Näin on. 😉👍


    • Anonyymi
    • Kyllä Aune-tätikin on osannut iskeä miehiä. Kerran baaritiskillä Turussa menin tiskille erään komean karpaasin viereen joka oli pukeutunut Aunen makuun villaslipoveriin ja teryleenihousuihin ja kysyin että Moi komistus, onko nuo uudet nuo sun tekohampaat vai oletko vaan pessyt kun on niin valkoiset.

      • Lohkesko? 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        Lohkesko? 😁

        Ei siinä heti lohjennut mutta sitte yöllä kyllä kämpillä.


      • Aune-täti kirjoitti:

        Ei siinä heti lohjennut mutta sitte yöllä kyllä kämpillä.

        Se oiskin ollut jo dramaattista, jos heti siinä ois kaveri hyökännyt kiinni. 😀


      • interlocutrice kirjoitti:

        Se oiskin ollut jo dramaattista, jos heti siinä ois kaveri hyökännyt kiinni. 😀

        On sitäkin sattunu.


      • Anonyymi

        Vastaat sinulle aivan samoin kuin silloin Turussa. Hampaani ovat vastamaalatut ja maali on vielä märkänä.


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        Ei siinä heti lohjennut mutta sitte yöllä kyllä kämpillä.

        Ne on kahden setän tekarit samassa lasissa vaarallinen yhdistelmä. Tulee hammasteknikolle hommia.


      • Aune-täti kirjoitti:

        On sitäkin sattunu.

        Eli Auns on vastustamton herkku. 😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Eli Auns on vastustamton herkku. 😬

        Aune... (tänään ei taas peukku osu)


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Lohkesko? 😁

        Hammas 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hammas 😂

        Silmäkulma... nenän rustot... otsalohko...😆


    • No mua ei ole isketty, mutta itse saatan esittää joillekin baarissa jotain ihan älytöntä, koska tarkoitus ei ole iskeä ketään, vaan heittää vaan läppää.

      Tälläisiä aloituksia voisi olla?
      Miten paljon muuten mummosi työntää kuulaa?
      Pyyhitkö vasemmalla vai oikealla?
      Mihin suuntaan vesi kiertää sun keittiön lavuaarissa, kun vedät tulpan pois?
      Miten pitkään ”vemputat topsytikulla” korvaa?

      😬

      Usein toimii. Ihmiset saattaa mennä lukkoon, naurahtaa ja vastata, mutta usein jutustelu jatkuu. 😄

      • Anonyymi

        Hmm...onneksi voin olla jopa sanaton ja silti vientiä riittää.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...onneksi voin olla jopa sanaton ja silti vientiä riittää.

        AsianVierestä

        No mä en ole viennistä huolissaan, mutta baarissa ois tylsää vaan möllöttää hiljaa. Sama ois vetää kalsarikännit kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...onneksi voin olla jopa sanaton ja silti vientiä riittää.

        AsianVierestä

        Eikös normaali ilta mene siten että ensin miehet käyvät nuoleskelemassa ja naiset huomaavat sen ja ovat kiinnostuneita miksi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös normaali ilta mene siten että ensin miehet käyvät nuoleskelemassa ja naiset huomaavat sen ja ovat kiinnostuneita miksi?

        AsianVierestä

        Usein ilmeet ja käyttäytyminen ovat tärkeämpiä mitä sanat humalaisten naisten joukossa.
        Pitääkö olla repliikkejä, no en noita ole koskaan miettinyt. Mukavaa juttuseuraa saa ilmankin.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Tiiättekös tytöt, kuka minä olen? (Tämä repliikki tuli julkisuuden henkilöltä karaokebaarissa vuosia sitten. Kyllä tunnistettiin...)

      • Oliko Mika Pohjonen vai Charles Plogman? Nämä on kyselleet muilta naisia baarissa iskiessä että ketä he oikein ovat. Eivät itse enää muista ilmeisesti. Olen näille tietämättömille kyllä kertonu vienosti hihittäen, että totta kai heti tunnistin Timo Soiniksi ja Turja Lehtoseksi.


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        Oliko Mika Pohjonen vai Charles Plogman? Nämä on kyselleet muilta naisia baarissa iskiessä että ketä he oikein ovat. Eivät itse enää muista ilmeisesti. Olen näille tietämättömille kyllä kertonu vienosti hihittäen, että totta kai heti tunnistin Timo Soiniksi ja Turja Lehtoseksi.

        Ei kumpikaan noista.


    • Anonyymi

      No jaa. Parasta on olla ihan rehellinen ja suora. Kerran kysyin naiselta paikallisessa pubissa: "Mennäänkö nussimaan?"

      Hän vastasi: "Juodaan nämä kaljat ensin."

      Ei täälä pohjanmaalla mitään turhia ruveta lässyttämään.

    • Anonyymi

      Tuttu iski itselleen naisen siten, että hermostuksissa meni senat sakaisin ja sanoi "sun vanhemmat taitaa olla aikamoisia helmiä kun sä oot tollanen simpukka" Tyttöä oli naurattanut kovasti 😄

      Itelle ei oo jäänyt mitään erikoisempia lohkaisuja mieleen, mutta muistan kun olin jossain ulkomailla festareilla ja ne oli sellaisessa mökkikylässä. Meijän oveen koputettiin ja siellä oli joku tyyppi joka oli vaan päättänyt lähteä etsimään bileitä. Meillä ei sellasii ollut joten se kysyi lähetäänkö sen kaa etsimään. Sen kaveri oli pukeutunut gorillaksi. Siellä sit koputeltiin gorillan kanssa vesisateessa oviin. Kukaan ei avannut 😂

      Niin ja toinen unohtumaton iskeminen oli, kun deitti ihan vaan yhtäkkiä kesken täysin normaalin juttelun puraisi mua. Siis ihan kunnolla käsivarresta 🤣 tuli sellainen mitä vttua????? 🤨😲🤯🤨-hetki. "En pystynyt hillitsemään itseäni" 😂 nähtävästi pehmenen sillä, että mut heitetään ihan raiteiltani, vaikka en kohtaa sitä juuri koskaan, ilmeisesti mussa on jotain mikä saa ihmiset ottamaan juuri sen toisenlaisen lähestymistavan.

    • Anonyymi

      Itselläni kokemus eräästä, no - en kerro kenestä - hieman tunnetummasta henkilöstä politiikasta jonka kanssa tanssin eräässä hotellin ravintolassa tässä menneinä vuosina.
      Kovasti oli setä innokas, olin silloin parikymppinen, ja esitti sitten huolekkaasti että vaikutat väsyneelle, haluaisitko mennä huoneeseeni lepäämään?
      Kyseessä oli erään järjestön pikkujoulut johon kuuluin ja olin paikalla tyttökaverin kanssa. Kyllä meillä nauru maittoi kun vaihdettiin kokemuksia!
      Paikalla oli enemmänkin ns. silmäätekeviä ja voi sentään miten parveilivat ja auliisti maksoivat drinkkejä ym. Kyllä äijien typeryys on pohjatonta!
      Sinne jäivät lehdellä soittelemaan ja varmasti kiroilemaan kaikki! :D

      Tuo huoneeseen lepäämään-meno repliikki oli kyllä koominen. Hieno yritys!

      • Anonyymi

        Kuulostaa Ilkka Kanervalta tai Toimi Kankaanniemeltä. Molemmat julkisuuteenkin tulleiden tietojen mukaan ansioitununeita pillunvonkaajia ja varattuja miehiä. Toimikin jossain vaalimainoksessa vielä kuuluessaan kristillisiin oikein mainosti itseään perhearvojen ja avioliiton pyhyyden sanansaattajaksi. Sitä se hurskaus sitten noilla uskiksilla on, päälleliimattua että peitetään se todellinen luonne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      388
      3763
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2639
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1855
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1300
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1172
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      166
      1162
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1157
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1104
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      922
    Aihe